جید ریموند جزئیات جدیدی از بازی آیندهی استودیو موتیو فاش کرد
جید ریموند (Jade Raymond) یکی از خالقین اصلی مجموعهی Assassin’s Creed است که سابقهی کار برروی عنوان Watch Dogs را نیز در کارنامهی خود دارد. او پس از جدایی از یوبیسافت در سال ۲۰۱۵ استودیوی الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive) را تاسیس کرد که تا چندی پیش برروی بخش تکنفرهی داستانی عنوان Star Wars Battlefront II مشغول به کار بود.
او بهتازگی در گفتگو با مجلهی Game Informer دررابطه با بازی بعدی استودیو موتیو صحبتهایی به میان آورده است که طی آنها جزئیات جدیدی آشکار شدهاند. اول از همه اینکه به نظر میرسد این بازی عنوانی در سبک اکشن ماجراجوییِ “پویا” باشد که قرار است نوآوریهای جدیدی در این سبک بهوجود آورد و در جهانی وسیع و “زنده” که بهطور مداوم تکامل مییابد جریان داشته باشد. مطابق گزارشات هدف اصلی بازی فقط “کُشتن” نیست و مفهوم گیمپلی آن چیزی فراتر از اصول سنتی سبک اکشن است و تمرکز آن بیشتر برروی گشت و گذار و اکتشاف میباشد.
توسعهدهندگان در حال ساخت بازی و دنیای آن در کنار انعطاف پذیری در تصمیمات به عنوان عنصر اصلی هستند تا با حذف موانع، اجازهی استفاده از اَشکال جدیدی از تعامل را به بازیبازان بدهند.
همچنین به نظر میرسد بعضی مشخصههای اجتماعی نیز در بازی وجود داشته باشند و بازیبازان بتوانند تجربیات خود از بازی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. هرچند که کاملاً مشخص نیست اما به نظر میرسد با عنوانی در زمینهی علمی تخیلی طرف باشیم. همچنین مشخص شد که این پروژه فعلا در مراحل ابتدایی توسعه به سر میبرد و زمان زیادی تا اتمام ساخت آن باقی مانده است.
از آنجا که چندی پیش خبری مبنی بر گسترش استودیو موتیو منتشر شد و ریموند نیز بعدها بیان کرد که علاقه به ساخت داستانی مثبت در بشریت دارد؛ میتوان نتیجه گرفت الکترونیک آرتس عزم خود را قویاً برای ساخت عنوانی داستان محور جزم کرده است که این موضوع میتواند خبر خوبی برای علاقهمندان بازیهای داستان محور باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
« هدف اصلی بازی فقط “کُشتن” نیست » :laugh:
عجب تیکه اى انداخت نابود کرد اصلا :yes: :rotfl:
《و بیشتر بخش بازی شامل گشت و گذار و اکتشاف است》
میبینین ک خبر خوندشونم مثه گیمینگشونه تیکه های مهم رو حذف میکنن میرن جایی ک دوس دارن
حالا خوبه یچی مثه گاد هم کشتن داره هم گشت و گذار هم عاطفه و هم لبخند و اشک…یچی مثه گیرز فقط کشتن داره و….و…اممم…
بیخیال جواب دادان به امثال چنین کامنت هایی یاسین تو گوش….. خوندن هست
*دادن
😐
واسه خندس
خودش میدونه حرفاش چرته…منم میدونم…تویم میدونی…همه میدونن
حالا ک نمیتونی کاری باهاش بکنی باهاش بخند روحت شاد میشه
من خودم از طرفداراش شدم :rotfl:
Pubg رو نابود کرد :silly: 😀
امیدوارم موفق باشه
اگه بخوان هم ای پی جدید هم معرفی کنن باید خیلی حواسشون باشه که سرنوشت تلخ واچ داگز ۱ تکرار نشه( من خودم طرفدار واچ داگز ۱ هم شدید، ولی خب خیلی جای کار داشت )
من نمیدونم چرا وقتی لبخند این خانم جید ریموند میبینم تو دلم خالی میشه. :rotfl: شما هم خوب نقطه ضعف مارو بلدید 😀
فکر کردم فقط من اینطوری هستم 😀
ایشون هرچی بفرمایند صحیحه :inlove: 🙂
سلام و خسته نباشید به داداش امیر عزیز …
حاجی اصلا هرچی خبر از این جید ریموند اومد پوشش بده دمت گرم 😀 😀
یکی از خوبای این صنعت هستند این بزرگوار :heart: :rotfl:
چشم حتماً 😉