استودیوی سازندهی The Elder Scrolls: VI حدود ۴۰۰ نفر کارمند دارد
بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) تعداد زیادی از بهترین، پرفروشترین، محبوبترین و الهام بخشترین بازیهای تاریخ را تولید کرده است اما با اینحال برای مدتی طولانی تنها یک استودیوی کوچک بود که همزمان تمام افرادش برروی یک عنوان کار میکردند. به هر صورت صنعت بازیها طی این سالها رشد کرده و این موضوع بر ساختار بتسدا نیز تاثیرگذار بوده است.
بتسدا در چند سال گذشته استودیوی خود را گسترش داده است و هماکنون آنها سه استودیو در آستین، مونترال و مریلند دارند. بهتازگی نیز تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان عناوینی چون Fallout 4 و The Elder Scrolls V: Skyrim گفتگویی با وبسایت GamesBeat داشته است که طی آن بیان کرد هماکنون ۴۰۰ نفر درحال کار در استودیوهای بتسدا هستند:
ما به Starfield و The Elder Scrolls: VI و نقشههایی که دررابطه با آنها در سر داشتیم میاندیشیدیم که متوجه شدیم برای تحقق آنها باید افراد بیشتری نسبت به ۱۰۰ نفر کارمندی که مدتی طولانی در استودیو داریم در اختیار داشته باشیم.
ما به صورت داخلی شروع به انجام این کار کردیم. ما جلسات بزرگ ماهانهای در استودیوهای بتسدا داشتیم که در دفاتر دیگر استودیوها به صورت همزمان استریم میشدند. شما در یک جلسه به ۴۰۰ نفر آدم نگاه میکنید و هر ماه گروههایی از تیم داریم که نزد ما میآیند و میگویند “این چیزی است که ما این ماه انجام دادهایم”. به همین دلیل این امری بزرگ است. ما سعی میکنیم تا افرادمان را متمرکز نگهداریم.
مشخصاً هر چقدر که تیم بزرگتر باشد و افراد بیشتری در آن حضور داشته باشند؛ کنترل و متمرکز ساختن آن دشوارتر خواهد بود و این موضوع دقدقهی افراد بزرگی چون هیدئو کوجیما پس از شروع کار برروی Metal Gear Solid 4: Guns of Patriots نیز بوده است. به هر صورت هواداران امیدوارند اکنون که تعداد افراد استودیو به شکل قابل توجهی افزایش یافته است؛ رویهی ساخت عنوان The Elder Scrolls: VI نیز تسریع یابد و مجبور به انتظاری طولانی برای تجربهی آن نباشند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
کاش همزمان روی دو بازی تمرکز نکنن و اول استارفیلدو بسازن بعد ۴۰۰ نفر روی tes vi کار کنن
امیدوارم این نسخه هم dark brotherhood داشته
ای گفتی بهترین تجربه من نو obilivion همین dark brotherhood بود لامصب از اصل بازی بیشتر حال میداد
چه شود :inlove:
وقتی توی خبر اسم متاگیر ۴ اومد کلی خاطره برام زنده شد از نظر من بهترین متالگیر و یکی از بهترین انحصاری های سونی و همینطور تاریخ بود
متاسفانه بخاطر انحصاری بودن خیلیا تجربش نکردن ولی خوشبختانه الان با شبیه ساز روی پی سی قابل اجراست پس حتما تجربش کنید من خودم سه بار روی ps3 و دو بار هم روی pc تمومش کردم
کاش منم یکی از کارمنداش بودم
کمه