بایوور تمایل دارد که در آینده بر روی پروژههای آزمایشی کار کند
کیسی هادسون (Casey Hudson) مدیرعامل بایوور و مارک دارا (Mark Darrah) تهیهکننده اجرایی این استودیو در مصاحبهای ویدئویی با Game Informer اعلام کردند که ممکن است بایوور (Bioware) در آینده به دنبال اجرای پروژههای آزمایشی باشد.
در ادامه صحبتهای آنها را در این زمینه میخوانیم:
مارک دارا: ما در حال حاضر تیمی را در اختیار داریم که در حال کار بر روی عنوان بعدی Dragon Age هستند و فکر میکنم این موضوع که ما فقط یر روی یک عنوان کار نمیکنیم، فوقالعاده مهم است. به عقیده من فرصتی برای ناشران عناوین AAA به وجود آمده تا دایره عناوین خود را گستردهتر کرده و به آن تنوع بدهند و شروع به پرورش ایدههای بزرگ بکنند. البته ممکن است که تجربههای کوچکتری نیز ارائه دهند که برای استفادههای سریعتر و طراحیهای کوچکتر در نظر گرفته شوند.
کارهایی وجود دارد که در فضای عناوین AAA با محدودیتهایی روبرو است و سازندگان میتوانند در فضای عناوین مستقل آن ها را پیاده کنند و دلیل این موضوع هم این است که انتظارات مردم با توجه به استودیو سازنده و بودجه اختصاص یافته به بازی افزایش مییابد. یک حد واسطی نیز وجود دارد که این حد واسط عناوین AAA مستقل میباشد. عناوینی که با وجود مقیاس کوچکتر و بودجه کمتر، کیفیتی بالاتری دارند. در حال حاضر عناوین بسیار کمی در این حوزه قرار دارند و به عقیده من فضا برای ساخت عناوین AAA بیشتر در این حوزه وجود دارد. Anthem قطعا عنوانی است که ما تلاش میکنیم در آینده آن را در نظر بگیریم؛ با این وجود فکر میکنم فضا برای ساخت بازیهای دیگر توسط بایوور وجود دارد، بازیهایی که بتوانند قشر جدیدی از مخاطبان را به خود جذب کنند.
کیسی هادسون: به عقیده من اتفاقاتی در حال رخ دادن است؛ مسیری که ما برای به سرانجام رسیدن کارها در بایوور در پیش گرفتهایم و رویکردی که الکترونیک آرتس در نظر دارد و مسیری که صنعت بازیسازی در پیش گرفته است؛ همه این موارد باعث ایجاد فرصتهایی برای ما شده است که کارهایی را انجام دهیم که بیشتر جنبه آزمایشی و تجربی دارند. من دوست دارم که در جایگاهی قرار بگیرم که بگویم بله، ما در حال کار بر روی عنوان بزرگ بعدی هستیم؛ اما ممکن است که در کنار آن فعالیتهایی آزمایشی نیز داشته باشیم. من تمایل دارم که به جایگاهی برسیم که بتوانیم محصولاتی مشابه فیلمهای کوتاه برای ارائه به مخاطبان تولید کنیم و به آنها بگوییم “ما چیزهایی را در چنته داریم، ایدههای خلاقانهای که میخواهیم ارائه دهیم. بنابراین این محصولات را امتحان کنید و به آنها نگاهی بیاندازید”؛ و سپس واکنش مردم به این مسئله را ارزیابی کنیم. واکنشی که مثبت خواهد بود چرا که این محصولات بسیار سرگرمکننده است. افراد بسیاری وجود دارند که ایدههایی را در نظر دارند که میخواهند آن را عملی کنند و شما نیز همیشه نمیتوانید منتظر عنوان بزرگ بعدی باشید.
به عقیده من ساخت Table Tennis توسط راکاستار، کار جالبی بود. همچنین استودیوهای فیلمسازی وجود دارد که گاهی فیلمهای کوتاه کار میکنند چرا که میخواهند در مسیری مشخص پیش رفته و میدانند که در نهایت ممکن است این محصول به یک فیلم کامل یا یک آیپی جدید بیانجامد. به عقیده من این کار نه تنها برای افرادی که بر روی این پروژهها کار میکنند ارزشمند خواهد بود، بلکه از این نظر که شما نمیدانید مردم با چه چیزهایی اخت میشوند دارای اهمیت است. بیشتر از هر چیز ما میخواهیم که دیالوگهایی مانند این را به طرفداران منتقل کنیم که “ما ایدهای در نظر داریم که به نظر جالب است. نظر شما در مورد آن چیست؟”. این پروژههای کوچک ممکن است مسیر جدیدی را پیش روی ما بگذارند.
به نظر میرسد که این صحبتها ناشی از موفقیت احتمالی بایوور با عنوان Anthem باشد. این عنوان در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای اکس باکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. دارندگان سرویس Origin Access Premier قادر خواهند بود که بازی را یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) تجربه کنند.
نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا آنها میتوانند در این زمینه از الکترونیک آرتس چراغ سبز بگیرند؟ در این صورت تمایل دارید که چه نوع بازیهایی را از آنها ببینید؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات