Ghost of Tsishima یک بازی هک اند اسلش نخواهد بود
بازی جدید استودیوی ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima در جریان مراسم E3 امسال نمایشی خیره کننده داشت. علاوه بر نمایش گرافیکی بازی، بخشهایی از گیمپلی و مبارزات بازی به نمایش درآمد. حال آقای کریس زیمرمن (Chris Zimmerman) یکی از پایهگذاران و مدیران استودیوی ساکرپانچ کمی دربارهی سیستم مبارزات بازی صحبت کرده است.
به گفتهی آقای زیمرمن مبارزات بازی به گونهای طراحی شدهاند که حس یک مبارزهی تن به تن را به شما بدهد و این ساختار مبارزات نیازمند تواناییهای متفاوت و زیادی از سوی بازیبازان است. آقای زیمرمن در بارهی سیستم مبارزات بازی گفتند:
اگر بازی قرار بود صرفا یک بازی هک اند اسلش باشد { بازیباز دمو} اینچنین با استرس تمرین نمیکرد. این یک مبارزهی واقعی است. این مبارزات {بر اساس} مهارت در تمامی زمینهها است. در نسخهی آزمایشی شما سه نفر را دیدید که وارد مبارزه با شخصیت اصلی شدند، شما حس در خطر بودن را تجربه خواهید کرد. این حس را تجربه خواهید کرد که باید در بهترین شرایط خود باشید تا در مبارزه با سه نفر پیروز شوید. اگر به این موضوع فکر کنید، متوجه میشوید که تجربهی چنین احساسی بینظیر است. شما بازیهای زیادی را تجربه کردهاید که مبارزه با ۱ نفر بسیار سخت است. همچنین بازیهای وجود دارد که کشتن ۲۰ نفر به صورت همزمان چالش برانگیز است. ولی ۳ عددی بسیار هیجانانگیز است و به بازی حسی تازه میدهد.
با توجه به نحوهی اجرای این ایده (اینکه آیا دو نفر دیگر در زمان مبارزهی شما با نفر سوم دخالت نمیکنند یا اینکه به صورت همزمان به شما حمله خواهند کرد)، میتوانیم شاهد ایجاد یک ریتم و آهنگ خاص و جدید در سیستم مبارزات بازی باشیم.
به نظر میرسد باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم سازندگان چه چیزی برای ما به ارمغان خواهند آورد. این بازی در زمانی نامعلوم برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عه پس فایده نداره من هک اند اسلش میخام :-((
قدرت سونی الکبیر رو دست کمممممم گرفتیییییی ؟؟؟!!!!!! :shout:
یک بازی هک اند اسلش نخواهد بود
یک زندگی خواهد بود که از بازی کردن ان محروم هستیم ، چون تولید بازی توی این جنگلی که بهش میگن ایران ممنوع شده،
به کفشمون ، یه گیفت کارت میگیرم دانلودش میکنم گور بابای دیسکش
از چی میترسونید
ممنوع شده؟داداش دیترویت و گاد هم ممنوع شده بود مگه دیسکش نخریدیم؟همین الانشم اینایی که هست قاچاقی میاد میخوان چه غلطی کنن مثلا نگران این چیزا نباش بزن بر بدن هر گونه که میتوانی
داداش ما دیسک فیزیکی رو که قرار نیست بخوریمش چه فیزیکی چه رو اکانت چیزی که مهمه قیمتاس قبلا بازی ۲۰۰ بود هرکی میدید خریدیم مسخره مون میکردن الان شده دو برابر و بیشتر… گذشته از اینا سالی یک بار خرید بازی هم سخت شد دیگه
من واقعا از بازی خوشم اومد همه چیزش عالی و طبیعی بود مخصوصا از اکشن و مبارزات واقعگرایانش
از ژاپن و باستانش بدم نمیاد ولی زیاد محبوب نیس اگه یه همچین بازیی رو با این کیفیت در دوران یونان میساختن دنیای گیم رو متحول میکرد دوران مصر و یونان پتانسیل فوق العاده ای برای بازی سازی داره ولی نمیدونم چرا سازندها بها نمیدن
وقتی گاد آف وار رو تو یونان داشته دیگه لزومی نداره
بنظر من دنیای گیم کم داشت همچین بازی رو
کلا بازی های تم سامورایی و هنرهای رزمی شرقی هرچی باشن من میخرم فرقی نداره واسم
Rise to honor کنسول سونی ۲
For honor هم رو پی سی و هم سونی ۴
عناوینی بودن که بسیار لذت بردم از بازی کردنشون
و یقین دارم گوست آف سوشیما هم ی بازی لذت بخش میشه واسم
نمیدونم کی از سازندگانش پرسیده هک اند اسلشه ؟
که اینا گفتن نیست
من اصلا یک درصد هم فکر نمی کردم که هک اند اسلش باشه
واقعا بازی زیبایی است مثل یک تابلو نقاشیه بعضی صحنه هاش
اصلا یه گیم پلی کاملا خاص شبیه the last of us داره که خیلی واقع گرایانه است
تجربه ای بالاتر از هک اند اسلشه گیم پلی اش
فکر کنم منظورت اینه که از نظر گرافیک هر دوشون خاصن
منظور گیم پلی واقع گرایانه بود
یه قسمت هاش حس tlou رو انتقال میداد منتها ژانرش فرق داره
شاید بعد از موفقیت tlou از اون بازی الگو گرفتن
Ghost of Tsishima
یک شاهکار خواهد بود
یعنی قراره چطور باهاشون بجنگیم که باید تمرین داشته باشیم یه گارده جاخالی و ضربه اینقد تو کفشم که سر دوروز ته قضیشو در میارم :inlove: