سازندگان Sekiro: Shadows Die Twice: این عنوان از سری Souls و Bloodborne چالش برانگیزتر است
طی روزهای اخیر اطلاعاتی در رابطه با جدیدترین ساختهی استودیو فرام سافتور (From Software) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که در جدیدترین آنها، امروز مشخص شد که این عنوان از مجموعه Dark Souls و عنوان Bloodborne چالش برانگیزتر و سختتر خواهد بود.
پس از اینکه در مراسم The Game Awards 2017 یک تیزر از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، این عنوان در طی رویداد E3 امسال و در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت به صورت رسمی معرفی شد. بعضی از طرفداران عناوین این استودیو نگران بودند که جدیدترین ساختهی آنها از مجموعه Dark Souls و عنوان Bloodborne آسانتر خواهد بود و این چیزی بود که طرفداران از آن میترسیدند اما در طی مصاحبه وبسایت GameSpot با سازندگان این عنوان، آنها به طرفداران اطمینان خاطر دادند که نگرانی طرفداران بی مورد است. صحبتهای سازندگان در این رابطه:
این عنوان به احتمال بالا از دیگر عناوین ما سختتر و چالش برانگیزتر خواهد بود.
ما بر این عقیده هستیم که سطح لذت بردن بسیار متفاوت و از بازیباز به بازیباز بسیار گستردهتر است.
در ادامه رئیس استودیوی فرام سافتور آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) اظهار کرد:
اگر از آن دسته بازیبازهایی هستید که با دقت و آرامی تمام، همهی نقطه ضعفها و موقعیتهای دشمنان خود را میسنجید و نظاره گر همه چیز هستید، پس با این عنوان اوقات عالی را سپری خواهید کرد. احساسی که هنگام کشف و کاوش نقشههای سه بُعدی و پیدا کردن یک ابزار جدید پروتز به شما میدهد، باعث میشود که به خودتان بگویید: صبر کن ببینم، چرا این ابزار را مقابل دشمنان استفاده نکنم؟
این همان احساس رضایت برای یک بازیباز است.
حتی از از آن دسته بازیبازهایی باشید که سریع و با عجله بازی رو شروع میکنند و با دشمان شاخ به شاخ و شمشیر به شمشیر میشوند، باز هم سختی و شدت گیمپلی آن را احساس میکنید. سختی و شدت این بازی به قدری بالا است که به احتمال بالا از دیگر عناوین ما چالش برانگیزتر خواهد بود بنابراین ما فکر میکنیم که این عنوان ار لحاظ کلی برای همه مناسب خواهد بود.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice توسط شرکت اکتیویژن و در اوایل ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و کاربران رایانههای شخصی عرضه و منتشر میشود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
به به :blush:
به این میگن بازی
عشق این بازیه ی ….
زیدم اداشو درمیاره…….
یاابوالفضل.فکر میکردم مثل بلادبورن و دارک سولز سختی طاقت فرسا نداره و میخواستم تجربه اش کنم(البته چون اعصاب مردن های پیاپی رو ندارم اون دوتا شاهکار رو بازی نمیکنما)ولی مثل اینکه این بازی رو نمیتونم بازی کنم.ولی اسمش خیلی خنده داره.سکیرو 😀 حالا چرا سه تا؟
پس چند تا؟؟؟بعد بمن میگن……(خودم سانسور کردم نه گیمفااااااا!!!!)
داداش درسته همچین حرفی رو زدن ولی فکر نمیکنم از اون بازی ها سختتر باشه,دلایلش هم اینه که اولا اکتیویژن ناشر بازیه دوم اینکه دارک سولز و بلادبورن بازی بازی هایه بسیار سختی هستن(و البته بسیلر لذت بخش)اگر سختیش از این عناوین بیشتر باشه دیگه واقعا تعادل برقرار کردن سخت میشه به نظرم این عنوان یه چیز بین دارک و بلاد هست
به عنوان یه گیمر همه فن حریف و حرفه ای میگم….سری سولز و.بلاد بورن اثار بسیار زیبا،جذاب،پرازنبوغ و هنر و خلاقیته….اما در مورد سختی بازی باید بگم بازی ها سختن واقعا هم سختن….اما سختیشون یه سختی کش دار و ابکیه….یعنی موارد ریز و کوچیک و ساده ای رو الکی کش دادن تا بازی سخت بشه…یه سختی مغز دار نیست مثل کرش….یا یا سختی ملس و سریع پر هیجان مثل cuphead که احتیاج به تمرکز و دقت بالا داره….من خودم همین cuphead رو بالای صد ساعت بازی کردم از بس شاهکاره و سختیش مهیج ومغز داره…
بنده دقیقا مثل شما هستم و هر سه عنوان رو تجربه کردم… واقعا بازی با سختیش بازی میشه … بازی باید سخت باشه وگرنه هیچ کیفی نمیده … جدیدا هم این کالاف مالاف اومده بر و بچه های چهارده سیزده ساله میزنن فک میکنن پرو گیمرن تو عالم خودشون… صد در صد اینو تجربه میکنم همونطور که نیوه رو تجربه کردم واسه سختیش و تمومش کردم…
سختیش آبکیه؟!؟؟؟،،،،،اتفاقا غیر از یکی دو تا باس تو کل سری بلاد سولز تو بقیه باس ها و چیزای دیگش سختیه بازی اصلا غیره منطقی نیست و فقط دقت و صبر فرد رو میسنجه
عزیز اصلا پرچم دار سختی منطقی تو دو نسل اخیر همین سری بازی های میازاکی بوده.همین که خودت میدونی با بیدقتیت و عدم توجه به حرکتای دشمنا سریع میمیری باعث میشه که دوباره انگیزه پیدا کنی بازی رو ادامه بدی وگرنه من خیلی بازی ها دیدم سختیشون مثل این سری جذاب نیست.
بنظرم این عنوان میتونه منو تا موی رگ های مغزم زجر بده الحق الاانصاف که استاد میازاکی عشقه تمام اثارش شاهکارن….سایه ها دوبار میمیرند-Shadows Die Twice
یه بار میگن نه میخوایم خیلی سخت باشه نه ساده یه بار میگن خیلی سخته تکلیفتون معلوم کنید.
بازیش خیلی خوب می زنه و شاید از نظر سختی مشکل تر از عنوان های قبلی باشه ولی بعید می دونم به خوبی BB بشه BB شاهکاریه که فقط یه قسمت جدید از خودش ازش بهتر می شه و بس
استاد میازاکی آخه مشکلش اینه بازی خوب هیچ وقت نمیسازه همیشه یه ابر شاهکاری میسازه که تا آخر عمرمون بیماری آلزایمر و فراموشی هم بگیریم بازم اونارو یادمون نمیره این عنوان هم مثل سری سولز و بلاد به یه عنوان ابر شاهکار میشه :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ولی خب باز من روز اول بازی رو نمیخرم و منتظر میمونم یه نسخه گوتی مانند و تکمیل ازش منتشر شه و اونوقت روز اول میخرم چون دی ال سی های استاد از بازی هم قشنگترن کسانی که بازی کردن میدونن اولد هانترز از بازی اصلی هم قشنگتره اینم همینطوره ایشالا البته رینگد سیتی دارک سولز ۳ به نظرم باز از اصلی قشنگتر بود :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: