سازندهی Cyberpunk 2077 از مراحل فرعی فراوان آن میگوید
بدون شک یکی از نقاط قوت عناوین سیدی پراجکت رد، محتویات زیاد و مراحل فرعی داستان محور بسیار است که اوجش را در The Witcher 3 و گسترش دهندههایش دیدهایم. به گفتهی طراح مراحل Cyberpunk 2077، قرار است که این رویه با این بازی جدید نیز ادامه پیدا کند.
پاتریک میلز (Patrick Mills) در گفت و گو با دوال شاکرز، بیان داشته است که نگاه به The Witcher 3 ایدهای از گستردگی مد نظر سازندگان برای Cyberpunk 2077 را به شما میدهد. وی گفته که برای مشخص کردن مدت زمان بازی یا تعداد مراحل این عنوان “بسیار زود” است ولی سیدی پراجکت رد قصد دارد تجربهای مشابه بازیهای قبلی خود در زمینهی مدت زمان و عمق ارائه دهد.
تیم سازنده مراحل فرعی گسترده را یکی از نقاط قوت The Witcher 3 دانسته و قطعاً میخواهد که به ارائهی چنین چیزی ادامه دهد. آنها “داستانهای بسیار جالب نه تنها در خط داستانی اصلی، بلکه در خطوط فرعی” میخواهند. نتیجه این خواهد شد که با قدم زدن در خیابانهای شهر داستانهای مختلفی را مشاهده میکنید. مراحل اضافی و فرعیِ کامل و باجزئیات به همراه شخصیتهای جالب، چیزهایی هستند که میتوانیم انتظارشان را از عنوان مهم سیدی پراجکت رد داشته باشیم.
با این وجود که پاتریک میلز برای توضیح راجع به سیستمهایی مشخص و مخصوص آماده نبود، اظهار داشت که خواست سازندگان این است که بازیکنان “کاملاً جذب و غوطهور” در دنیای بازی شوند. راههای متنوعی برای کسب ماموریت وجود خواهند داشت. یکی از کارهایی که میلز دوست دارد، ارائهی ماموریت از مکانهای غیرمنتظره و به روشهای غیرمنتظره است. بنا بر این، شاهد چنین مراحلی هم در بازی خواهیم بود.
Cyberpunk 2077 که در حال حاضر تاریخ عرضهی مشخصی ندارد، قرار است برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر گردد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
بدون شک با gta رقابت خواهد کرد
جدال دو کمپانی راکستار و سی دی پراجکت باعث رشد بسیار سریع گیم در این ژانر خواد شد .
آره Comment تمو ثبت نکن.
امیدوارم شکست سنگینی بخوره.
این مثالت من یاد مقایسه کوانتوم بریک و انچارتد میندازه ?:-) به نظرم مقایسشون اشتباه
اره ولی بر عکس مثالت cdpr و r* هردوشون سازنده ی دوتا از پر افتخار ترین و بهترین بازی های تاریخن
( البته naughty هم فوقالعادست )
اووووو
تازه گفته هنوز زوده…۲۰۲۱ میاد :-/
گوتی سال همین بازیه :inlove:
سوال اینجاس گوتی کدوم سال ۲۰۱۹ ، ۲۰ ، ۲۱ ،…..
Niiiiiiice
واقعا بعضی مراحل فرعی tw3 از خیلی از بازی های aaa داستان درگیر کننده تری داشتن
اقا جون هر کی دوست دارید تو این پست دعوا راه نندازید.اصلا این سایت سایت گیمینگ هست یا تحلیل و تفسیر مسایل دینی؟؟هر کسی یه نظری میده اینوریا یه چی میپرونن به اونوریا و همینطور ادامه داره بدون نتیجه.بحث توی فضای مجازی اونم در این رابطه بی فایده اس.خواهشا بازیتون و کنید و لذت ببرید.دیگه هر کس و اعتقاداتش یکی میتونه این موارد رو انتخاب کنه یکی هم نمیخواد و انتخاب نمیکنه.
—————-
واقعا بازی بزرگی خواهد شد با اطلاعاتی که درز کرده این حجم از جزییات بی سابقست :yes:
هرچی آدم به خودش میگه انقدر بحث نکن
باز یکی میاد یه چیزی میگه که احساس میکنی اگه جواب ندی سکته میکنی
وگرنه من ۷ساله تو گیمفام سر جمع اندازه این هفته بحث نکردم… 🙂
همون طور که میبینی بعد از اون پست ک راجع به محتوای فکری بازی بود،دیگه هیچ بحثی در مورد مسائل فکر-فلسیفی بازی نشده
از اون گذشته هم ما بحثامون به هیچ عنوان بی ربط به بازی نبوده.اگر شما اهل مباحثه و استدلال نیستی و حال این کارها رو نداری پس بهتره شما کنار بکشی
وگرنه بحث ما راجع به زاویه عقیدتی بازی،هیچ فرقی با بحث در مورد گرافیک ویا گیمپلی و برنامه نویسی بازی نداره.ما تو اون پست راجع به بازی بحث کردیم.اونجا در مورد یه چیز بحث بود. اینجا اگر قرار باشه بحثی بشه در مورد داستان خواهد بود.چون این پست مربوط به بخش داستانی بازی هست
اقای مبحث و پژوهشگر.شما ظاهرا ندیدی چه حرفایی زده شد برو یه بار دیگه خوب صد و خورده ای کامنت رو بخون.حداقل بیست تا کامنت درمورد مسائل دیگه ای بود که ربطی به بازی نداشت و من نمیدونم از کی تا حالا مسائلی مثل ازادی در انتخاب جنسی ربطی به داستان بازی داشته باشه.در ضمن من به اندازه ی کافی توی فضای مجازی بحث داشتم که دیگه فهمیدم این مباحثه ها هییییچ نتیجه ای جز اتلاف وقت نداره.پس الکی درمورد
من نظر ندید از روی یک کامنت.
آقا میگن عروس تعریفی …
بجای اینهمه مصاحبه و اخبار برید زودتر ساخت بازی رو تموم کنید
یه تریلر از گیمپلی بدید
این یوبیسافت بازیا از سی دی پراجکت رد بعیده
Cd projekt سر ویچر ۳ هم همین روند رو در پیش گرفته بود، همین اطلاعات باعث هایپ شدن مردم به مرور زمان میشه و باعث میشه که مردم در گذر زمان بازی رو فراموش نکنن…
و واقعیت اینه که تیم تبلیغات هیچ ربطی به تیم سازنده ها نداره پس وقتی اینور اونور هی مصاحبه می کنن به این معنی نیست که تو این مدت توسعه بازی متوقف شده 😐
دوستان ببخشید بابت سوال
کسی اسم سبک آهنگی که رو تریلر اول این بازی بود رو میدونه؟
نمیدونم خبرش داخل سایت هست یا نه ولی در یکی از فریم های ثانیه اخر تریلرش یه پیام مخفی بود ک در مورد روند ساخت بازی و اینجور چیزا نوشته بودن کلا گفته بودن که پرداخت درون برنامه ای نداره از نظر dlc و expansion هم مثل ویچر هست و در نسخه ی pc از DRM استفاده نمیکنن درمورد تاریخ انتشارم ک گفته بود فعلا باید صبر کرد
IGN هم سایبرپانکو به عنوان بهترین نمایش E3 انتخاب کرد:)
خداوکیلی به دور از فن بوی بازی
نمایش لست با اون گرافیک و گیم پلی هیجانی بهتر بود؟ با اون کارگردانی دوربین اون صحنه احساسی رفت صحنه اکشن؟
یا نمایش این؟ یعنی لامصب قدرت پول و سلیقه چه ها که نمیکنه
Last Of Us عزیز ما رو اسفالت کردی برادر اینقدر تعریف و تمجید هم خوب نیست بخدا .بیشتر مردم رو زده میکنید مثل تبلیغ روبیکا و دیگر اپلیکیشن های مزخرف که دیگه حالمون ازشون بهم میخوره.شما اگر واقعا طرفدار لست آو آس هستید بهتره که یکم از این تعصبتون روی بازی کم کنید و بزارید بقیه نظراتشون رو بگن تا حداقل یکم وجهه تون توی سایت بهتر بشه.در ضمن اینقدر تهمت نزنید یا دارید میگید طرف پول داده فلان کرده یا دروغ گفته.حالا بر فرض مثال چنین اتفاقی هم افتاده باشه مگه چیزی از ارزش بازی کم میشه؟؟خیر.پس خودتون از بازی لذت ببرید پاچه دیگرون رو ول کنید
((نسخه اول لست جزو بهترین بازیهای عمرمه))
اگر ذره ای ویچر ۳ رو بازی کرده باشی و درکش کرده باشی، می دونی که این خیلی خیلی هیجانی تره!
لست شاهکاره ولی اینم شاهکاره، لست چند ساعت شما رو سرگرم می کنه؟۱۵ یا نهایتا۲۰ ساعت.
ولی این بازی حداقل ۱۰۰ساعت همه رو سرگرم خواهد کرد، پس تعجب نکن که حتی طرفدارای سونی هم برای این بازی بیشتر هایپ باشند…
تنها برتری لست اینه که یه بچه ده ساله هم زیبایی هاش رو می بینه و می تونه بازیش کنه ولی بازی های cd projektگیمپلی سخت تری دارند و نیاز به دانش زبانی زیادی دارند، به خاطر همین بعضی ها اصلا بازی رو درک نمی کنند و ضعف خودشون در بازی کردن و فهم بازی رو قبول نمی کنند و شروع می کنند به ایراد گرفتن از بازی…
تمام این حرفا رو به عنوان یه سونی فن دارم می گم.
الان ویچر خیلی گیم پلیش سخت بود؟D:
لست مولتیم داره محدود به بخش داستانی نیست
بعدشم از کی تا حالا ساعت سرگرم کننده بودن شده معیار برتری ؟ با این احتساب تو تاریخ گیم تمام بازیا جلوی دوتا ۲ و wow جوکی بیش نیستن چون اونارو میشه ۴۰۰۰۰۰ ساعت بازی کرد
ویچر گیم پلی سختی نداشت ولی من خودم خیلی ها رو می شناسم که بهونشون برای ول کردن بازی همین موضوع بوده 🙁
بله حق با شماست مقدار ساعت گیم پلی مهم نیست، ولی برای من پونزده ساعت گیم پلی لست و پونزده ساعت گیم پلی ویچر۳ به یک اندازه لذت بخش بود،پس طبیعیه که با ویچر ۳ بیشتر حال کرده باشم.
هر چند بازم می گم مقایسه این دو تا بازی اشتباهه
ولی اگر قصد مقایسه کردن داشته باشیم،برنده لست نخواهد بود…
last of us
داداش ign که بخاطر اون تریلر کوتاه سایبرپانکو بهترین اعلام نکرده بخاطر نمایش خصوصی ۵۰ دقیقه ای بوده ک فقط به خبرنگارا با چنتا از یوتیوبر ها نشون داده بودن بوده ۵۰ دقیقه ش هم گیمپلی لایو بوده یعنی خود اونی هم که بازی میکرد هم داخل اتاق کنار خبرنگارا بوده
وسط بحث این بازی اشاره به لست دوتا کارو انجام میده:
۱_حرفات رو بی ارزش “تر” میکنه
۲_بخاطر حرف های بی ربط تو جلو لست جبهه میگیرن
دوباره میگم…متاسفم پی اس فنی
سازنده های دیگه هم یاد بگیرن
یا مرحله های فرعی رو اینجوری بسازن یا اصن نسازن
ویچر تفکر من نسبت به مراحل فرعی رو کاملا عوض کرد
تاریخ مشخص هست ۲۰۱۹/۶ رلیز میشه و کم مونده گلد بشه
Gotty 2019
حالا مراحل فرعی به کنار
فکرشو بکن چند تا دی ال سی به اندازه کله داستان بازی فقط برامون میسازه :inlove:
یه مرحله فرعیش می ارزه به کله دی ال سی بازی های یوبی باگ 😉