استودیو ۳۴۳: بازی Halo: Fireteam Raven تاثیری بر عنوان کنسولی بعدی ما نخواهد داشت
بعد از معرفی بازی Halo: Fireteam Raven ، بسیاری این بازی را به عنوان یک اسپین-آف (spin-off) کوچک و بسیار خوب در نظر گرفتند که میتواند تجربه خوبی را با دستگاههای آرکید به ارمغان آورد. عدهای نیز ناراحت شدند زیرا گمان میکنند که سازنده بازی به جای استفاده از منابع خود برای پیشرفت عنوان بزرگ هیلو بعدی، بر روی یک بازی کوچک سرمایهگذاری کرده است.
با این وجود نحوه ساز و کار استودیوهای بازیسازی این گونه نمیباشد و مدیر رسانهای هیلو، آقای بریان جرارد (Brian Jarrard) این موضوع را به خوبی روشن کرده است. وی به این نکته اشاره کرده که Fireteam Raven کوچکترین تاثیری بر استودیو ۳۴۳ (۳۴۳ Industries) نداشته است و آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی “عنوان کنسولی بعدی” خود هستند. وی در این مورد توضیحات زیر را اضافه کرد:
Halo: Fireteam Raven توسط یک استودیو خارجی سازنده بازیهای آرکید ساخته شده است. درست مانند کتابهای هیلو و یا اسباببازیها؛ و قرار نیست این بازی جای نسخه کنسولی بعدی را بگیرد.
وی همچنین اضافه کرد که اشتیاق طرفداران برای شنیدن اخبار جدید در مورد عنوان آینده هیلو کاملا قابل درک است ولی عصبانی شدن آنها در مورد یک بازی کاملا جداگانه که بسیاری از آن لذت خواهند برد، کمی گیج کننده است. البته بریان جرارد به این نکته نیز اشاره کرد که این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در صنعت بازیسازی رخ میدهد.
Halo 6 -و یا هر نام دیگری که قرار است عنوان آینده ۳۴۳ داشته باشد- مدت زیادی است که موضوع شایعات بسیاری بوده است. با این حال استودیو ۳۴۳ هنوز اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نکرده است. حتی نام کامل بازی نیز هنوز مشخص نیست.
با این وجود بسیاری امیدوارند که در مراسم E3 امسال، مایکروسافت اطلاعات بیشتری از این بازی را منتشر کند.
پر بحثترینها
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تعداد بازیکنان همزمان STALKER 2 طی روز عرضه در استیم به بیش از ۱۱۳,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
طولانی ترین روند ساخت رو داشته این هیلو جدید و دیگه چیزی تا معرفی نمونده احتمالا کنفرانس هم با ۳۴۳ و نمایش هیلو اغاز بشه :inlove: :inlove:
بر عکس من احتمال میدم با نمایش هیلو تموم بشه 😀
پایان کنفرانس رو باید بذارن برای گیرز۵ شایدم گیرز۵ اول معرفی شه به جاش هیلو رو بذارن برای پایان
رد دد ۸ سال
گاد ۵ الی ۶ سال
ساختشون طول کشیده
این هیلو،طولانی ترین هیلو از نظر روند ساخت بوده
یه تیزر از مسترچیف توی E3 کافیه تا ۲۰۱۸ بهترین کنفرانس نسل بشه :inlove:
سه سال پیش هم یه تیزر سینمایی از هیلو ۵ دادن ولی همونطور ک دیدیم بهتریم کنفرانس نشد
*هیلو
هیلو آخرین امید مایکرو.
و برای موندن در رقابت حتما باید شاهکار تحویل بده
واقعاً هیلو سلطان تاریخ شوتر اول شخص هست