کارگردان Skull and Bones از علت تاخیر در عرضهی آن میگوید
یوبیسافت پس از به تعویق انداختن عرضهی Skull and Bones تا سال مالی ۲۰۱۹، حال توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه داده است تا طرفداران هرچه بیشتر از بازی محبوبشان آگاهی یابند.
مدیر و کارگردان نوآوری Skull and Bones یعنی جاستین فارن (Justin Farren) در فروم رسمی یوبیسافت جزئیات بیشتری را راجع به تاخیر این عنوان به اشتراک گذاشته و گفته است که تیم یوبیسافت سنگاپور از زمان معرفی بازی در E3 2017 با تمام تلاش و سرسختانه برروی آن کار میکند. وی Skull and Bones را بزرگترین بازی این استودیو برشمرده و اعلام نموده که آنها چندین سال است که مشغول توسعهی این پروژه هستند.
جاستین فارن میگوید که هدف اصلی Skull and Bones، “خلق یک فضای اقیانوسی سیستمیک است که فانتزی دزدان دریایی را به نمایش میگذارد و پر از فعالیتهای مختلف است” و همچنین آنها در تلاش هستند که چه محیط و عناصر و عوامل آن و چه داستان بازی را غنی کنند. در نهایت، سازندگان عرضهی این عنوان را جهت رسیدن به سطحی مناسب و رضایتبخش به تعویق انداختهاند.
Skull and Bones با توجه به تاخیری که دریافت کرده، قرار است بین ماههای آوریل تا مارس ۲۰۱۹ برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه گردد. ضمناً طی کنفرانس یوبیسافت در رویداد E3 2018 شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بازخوردهای sea of thiefs وادارشون کرده به تاخیر تا قوی تر کنن بازی رو، من به فال نیک میگیرم.
این کجا اون کجا sea of thiefs فانتزی بود اما سبک این واقع گراست.فکر میکنم مبارزات دریایی نسخه تکامل یافته Black flag باشن
عالی یوبی . تا میتونی تاخیر بده . هر چی این یوبی داره آدم میشه EA و Activision و konami دارن خراب میکنن