عنوان Days Gone درجه سختی ندارد
همانطور که میدانید، وبسایت گیماینفورمر (GameInformer)، دمویی یک ساعته از بازی Days Gone را تجربه کرده و همچنین اطلاعات زیادی را از این عنوان منتشر کرده است. حال مشخص شده که این بازی، چیزی به نام درجه سختی ندارد. با ما همراه باشید.
همه ما میدانیم که امروزه در اکثر عناوین برای کسانی که تنها به دنبال تجربه داستان بازی هستند، حالت آسان (Easy Mode) در نظر گرفته شده و همچنین برای کسانی که قصد به چالش کشیدن خود را دارند، حالتهایی سخت تر طراحی میشوند؛ اما بازی Days Gone هیچ کدام از موارد مذکور را ندارد.
زمانی که وبسایت گیماینفورمر در مورد امکان حضور این حالت در بازی پرسید، آقای جف راس (Jeff Ross)، کارگردان این عنوان، چنین پاسخ داد:
بازی در نوع خود بسیار سخت است. اگر آسان باشد، خیلی خوب نیست اما زمانی که سخت است، بازی جذاب تر و سرگرم کننده تر بوده و چالش ایجاد شده دنیای Days Gone را بهتر نشان میدهد. حس میکنیم با اضافه کردن حالت آسان دیگر نمیشود تجربه حاضر بودن در یک فضای آخر زمانی را به بازیباز منتقل کرد.
ظاهراً استودیو سونی بند (Sony Bend)، قصد دارد تا بازی را به تجربهای پر تنش و جذاب تبدیل کند. نظر شما در این باره چیست؟
اگر قصد دارید تا با این عنوان بیشتر آشنا شوید، میتوانید اولین نگاه وبسایت گیمفا را مطالعه کنید.
بازی Days Gone در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
هن 😐 😐 😐
سیستم سختی بازی اگه مثل حالت Give Me A Balanced Experience گاد آف وار باشه خیلی خوب میشه. یعنی مراحل اصلی بازی تقریبا برای اکثریت تا حدی چالش برانگیز باشن ولی مراحل فرعی سختتر باشه و بعضی هاشون مثل والکری ها واقعا سخت باشن!
دوست عزیز نکته خیلی خوبی گفتی
ولی والکری ها از اول هم قرار بود خیلی خیلی سخت باشن
حتی رو درجه Give Me A Story هم خیلی سخت ان
چه برسه بقیه
کاملا مخالفم، پلیر باید قدرت انتخاب داشته باشه سخت بودن بازی دلیل بر جذاب تر شدن بازی نیست،اتفاقا بازی وقتی رو بالانس باشه تازه میتونه نهایت لذت از همه جهات رو منتقل کنه مثلا همین GOW که وقتی رو بالانس بازی میکنی نه تنها مواظب حرکات دشمنات هستی بلکه داری به جزئیات دشمن و محیط اطرافت هم دقت میکنی، ۹۰% پلیر ها وقتی بازی رو هارد بازی میکنن که یا پای تروفی در میون باشه یا برای بار دومه که دارن بازی رو تجربه میکنن و میخوان چلنج هارو برای خودشون بیشتر کنن
جی تی ای و ردد دد هم درجه سختی ندارن
حرفات کاملا درست بود نمیدونم چرا انقد بعضی ها احساسی منفی دادن بهت
البته بازی های راکستارم درجه سختی ندارن.
در کل بعضی بازی ها درجه سختی نداشته باشن بهتره مثل Gta و dark souls و …
به نظر من این نشانه خوبیه چون ما همون چیزی رو تجربه می کنیم که سازنده ها خواستن، وقتی بازی ها چندین تا درجه سختی دارن معمولا یک مشکل پیش میاد اونم اینه که نمیدونیم از کدوم بیشترین لذت رو میبریم، بازی ها معمولا چهار تا درجه سختی آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت رو دارن، من به شخصه همیشه میخوام بازی من رو تا جای ممکن به چالش بکشه تا احساس هیجان رو داشته باشم ولی به قدری سخت نباشه که مجبور شم یک قسمت از بازی رو اینقدر برم که لذتش برام بره یا اینکه مجبور شم فقط از یک تاکتیک استفاده کنم، و این مشکل میون دو درجه سخت و خیلی سخت خیلی اتفاق میوفته، درجه سخت معمولا چندان چالشی نداره و خیلی سخت فقدر رو مخه آدمه ولی این مشکل تو بازی هایی که درجه سختی ندارن کمتر دیده میشه مثل dark souls, super Mario 64, donkey Kongو غیره چون درجه سختی ندارن میدونی این همون تجربه ایی هست که سازنده اون بازی میخواد داشته باشی از بازیش
“بازی در نوع خود بسیار سخت است. اگر آسان باشد، خیلی خوب نیست اما زمانی که سخت است، بازی جذاب تر و سرگرم کننده تر بوده و چالش ایجاد شده دنیای Days Gone را بهتر نشان میدهد. حس میکنیم با اضافه کردن حالت آسان دیگر نمیشود تجربه حاضر بودن در یک فضای آخر زمانی را به بازیباز منتقل کرد.”
خوشم اومد از این حرفش، واقعا هیچی به اندازه تلو تو آخرین درجه سختی نمیچسبید به آدم
حس می کنم تنها ایراد بازی سیستم تیراندازی باشه که بیش از حد ساده،ضعیف و بی هیجان هست
اگه این مورد رو درست کنن میشه به موفقیت بازی امیدوار بود
در کل تا این لحظه خیلی هایپم نکرده
منتظر تریلر گیمپلی تلو هستم
E3 کی می ایی؟؟
انتظار برای این بازی سخته
ایول
این کار هم درسته هم نیست مثلا ممکنه کسی بازی بلد نباشه و ممکنه کسی بخاد خودشو چنلج کنه :yes:
درجه سختی نداره،لباسم عوض نمیکنه،هوش مصنوعی دشمناشم در حد پشمک حاجی، ?:-)