ظاهرا فرایند توسعهی Final Fantasy VII Remake در وضعیت خوبی به سر نمیبرد
از زمان معرفی Final Fantasy 7 Remake سه سال میگذرد و معمولاً پس از گذشت این زمان، یک بازی در مراحل آخر توسعه خود قرار گرفته و آمادهی عرضه میشود. اما وضعیت برای این عنوان متفاوت بوده و ممکن است به این دلیل باشد که فرایند توسعهی آن به خوبی پیش نمیرود.
به تازگی شخصی به نام دن سوکاسا (Dan Tsukasa)، اطلاعات جالبی را در انجمن ردیت (Reddit) منتشر کرده است.
ظاهراً با اینکه توسعهی Final Fantasy 7 Remake از چهار سال پیش آغاز شده بود، اما شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پس از دوسال، کل پروژه را کنسل کرد؛ اسکوئر انیکس این پروژه را از استودیوی سایبرکانکت ۲ (CyberConnect2) گرفته و کار آنها را “بدرد نخور” و “غیر قابل استفاده” (کلمات استفاده شده توسط سوکاسا) خواند. پس از این اتفاق، این شرکت تصمیم گرفت که بهتر است این بازی از اول و توسط استودیوی داخلی ساخته شود. با این حساب، تنها دو سال از آغاز توسعهی این عنوان میگذرد.
سوکاسا توضیح داد که تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) تنها به اسم، کارگردان این بازی است. ظاهراً آقای نومورا به ندرت در استودیو حاضر بوده و تقریباً همیشه در شهر اوساکا (محل زندگی وی)، مشغول توسعهی عنوان Kingdom Hearts 3 است.
لازم به ذکر است که این اطلاعات به هیچ وجه رسمی نبوده و صحت یا عدم صحت آن قابل تایید نیست. همچنین ظاهراً سوکاسا حساب ردیت خود را پاک کرده است.
البته صحبتهای وی منطقی به نظر میرسند؛ برای اینکه در چهار سال گذشته، اطلاعات زیادی در مورد این عنوان منتشر نشده است. همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که قصد دارد عنوان بهتری نسبت به نسخهی اصلی بسازد. با توجه به توضیحات مذکور، احتمالاً بازی هنوز فاصلهی زیادی تا زمان عرضه دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥
من موندم مدیر پروژهی اسکوئر انیکس کیه؟ اینو باید اخراج کنن!
اول ۱۵ بود بعد KH3 بعدش DQ 11 و حالا هم این. اول بازی رو معرفی میکنن، بعد تازه تصمیم میگیرن که چی کار کنن!
بابا مگه نومورا بدبخت چند تا کار رو میتونه همزمان انجام بده؟
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که میخوان بازی رو دور از چشم نومورا توسعه بدن.
الآن میخوام برم PS1 رو از ته صندوقچه انباری با پر از تارعنکبوت رو روشن کنم و بشینم دوباره اینو بازی کنم. 😥 😥
فقط نره برای نسل بعد…
فاینال فانتزی بدون ساکاگوچی، تغییر سبک مبارزات از نوبتی به اکشن واقعاً امیدوارم منتشر نشه خیلی بهتره. ااخرین ادامه واقعی فاینال فانتزی lost odyssey با کارگردانی استاد ساکاگوچی پدر jrpg و فاینال فانتزی هست
تغییر همیشه لازمه بستگی داره چطور انجام بشه و چقدر دقیق باشه