Final Fantasy VII Remake تنها درباره ارتقای گرافیک بازی نیست
شینتارو تاکای (Shintaro Takai)، طراح جلوههای ویژه و کارگردان هنری Final Fantasy VII با فاش کردن اطلاعاتی در رابطه با روند توسعه بازی، توضیح داد که تیم سازنده چه رویکردی نسبت به این عنوان پرطرفدار دارد.
او سابقه کار بر روی بازی اصلی را به عنوان کارگردان جلوههای ویژه نیز داشته است و طی مصاحبه اخیر خود، پاسخ جالبی به اینکه قصد تغییر چه چیزی را نسبت به Final Fantasy VII اصلی دارد، داده است. او توضیح داد که وقتی بر روی بازی اصلی فعالیت میکرد، تصور محدودتری از جلوههای بصری نسبت به الان داشته است. برای مثال ممکن بود که دشمنی از خودش هنگام حمله، شعلههای قرمز تولید کند حتی اگر منطقی به نظر نرسد، بلکه فقط به خاطر باحال بودن باشد. حالا اگر دشمنی شعلههای قرمز تولید کند؛ به دلیل طبیعت آن، سلاحهایی که استفاده میکند، منبع انرژی که دارد و موارد این گونه میباشد. بنا بر صحبتهای گفته شده، شینتارو تاکای تمرکز بیشتری صرف المانهایی نظیر انفجار و دود کرده است. او نظریات و افکار شخصی خود را در این خصوص اعمال میکند حتی اگر به قیمت عدم تطابق آن با نسخه کلاسیک تمام بشود.
طبق مصاحبه انجام شده، مسئله تنها بر سر ارتقای گرافیک بازی نیست. او میخواهد این کار را در کنار فکر کردن بیشتر به این موضوع انجام بدهد. برای مثال اگر انرژی خود را با قابلیت Cure بازیابی کنید، نباید فقط تکههای ریز براق ببینید. او میخواهد که جلوه مورد نظر خود را در کنار تفکر به این موضوع خلق کند:
ابتدا انرژی نامرئی است و اطراف شخصیت میچرخد اما وقتی کنار هم جمع و قابل دیدن میشود، توسط بدن او جذب شده و روشنایی تولید میکند.
او همچنین توضیح داد که Final Fantasy VII برای نسلهای گذشتهای که آن را بازی کردند، معنای خاصی دارد. تعدادی از افرادی که با این عنوان و بازیهای هم نسل آن بزرگ شدند، اکنون از توسعهدهندگان همین بازی هستند. شینترو تاکای از آنها میخواهد که فرم جدیدی از Final Fantasy VII را بسازند. نقش او به عنوان کارگردان، کمک به کشف و شهود در وجه هنری بازی است و میخواهد محیطی را خلق کند که بازیسازان جوان در آن نقش فعالی را ایفا کنند. او در شرایطی این صحبتها را مطرح کرد که در حال حاضر میانگین سن افراد مشغول به کار در این صنعت، سی سال است.
وقتی از او سوال شد که چقدر دانستن درباره بازی اصلی اهمیت دارد؛ گفت:
نیازی نیست کسانی که بر روی ساخت بازی کار میکنند، اطلاعاتی در این باره داشته باشند. پس داوطلبان کار در پروژه نباید نگران این موضوع باشند. در واقع این مسئولیت به عهده تهیهکننده و کارگردان اصلی گذاشته شده است. کسانی که تخصص حرفهای در زمینه گرافیک و سابقه کار بر روی عناوین AAA را دارند، با کمال میل میتوانند به تیم ما بپیوندند. طراحانی در تیم جلوههای ویژه ما حضور دارند که به هیچ عنوان تجربه بازی اصلی را نداشتهاند. چیزی که بیش از همه اهمیت دارد؛ مهارت، احساس و انگیزه آنها در کار خود است.
اگرچه هسته اصلی تیم توسعه Final Fantasy VII Remake در حال حاضر تکمیل شده است اما به دلیل مسئولیت تیم جلوههای ویژه در قبال افزایش کیفیت در مراحل پایانی ساخت بازی، هنوز امکان پیوستن به تیم آنها وجود دارد. شما همچنین میتوانید تصاویر لو رفته از بازی را مشاهده کنید و سختیهای کار همزمان بر روی این عنوان و Kingdom Heart III را از زبان کارگردان هر دو بازی بشنوید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
- سیستم مورد نیاز Indiana Jones and the Great Circle مشخص شد
- ۱۰ بازی که هیچ یک از دنبالههای آنها در حد بازی اول ظاهر نشدند
- حجم بازی Indiana Jones and the Great Circle فاش شد
- تریلر و پوستر رسمی فیلم Snow White منتشر شد
- ریمستر سهگانه یونان God of War در یک فروشگاه لیست شد
- تریلری به مناسبت سیامین سالگرد پلی استیشن منتشر شد؛ تم با ظاهر PS1 در دسترس قرار گرفت
- معرفی فیلمها و بازیهایی با حال و هوای GTA
نظرات