سازندهی A Way Out در چند قدمی امضای قرارداد با مایکروسافت قرار داشت
A Way Out ماه گذشته عرضه شد و با برآورده کردن انتظارات، موفقیت جدیدی را برای الکترونیکآرتس رقم زد اما جالب است بدانید که در ابتدا قرار بوده است مایکروسافت ناشر این بازی باشد.
جوسف فرز (Josef Fares)، کارگردان A Way Out، در گفت و گو با IGN از این موضوع خبر داده و گفته است:
Brothers: A Tale of Two Sons فرصتهای زیادی را فراهم کرد. من بسیار نزدیک به امضای قرارداد با مایکروسافت بودم، حدوداً یک هفته. خیلی نزدیک بودیم.
با این وجود، هیزلایت استودیوز (Hazelight Studios) نهایتاً به الکترونیکآرتس پیوست زیرا پاتریک سادورلند (Patrick Sodurlund) جویای آنها شد و از آنجایی که این شرکت در سوئد که هیزلایت در آنجا واقع شده است، استودیو داشت، گزینهی مناسبی به حساب میآمد. گرچه با تمام این اوصاف، فرز چیزی جز خوبی از مایکروسافت و بهخصوص فیل اسپنسر نمیگوید:
فکر میکنم که این [اسپنسر] بهترین اتفاقی بود که میتوانست برای مایکروسافت رخ دهد. این مرد بسیار دلچسب و عالی است و بسیار مشتاق در زمینهی بازیها.
به نظر شما اگر حق انتشار این عنوان بر عهدهی مایکروسافت بود، چه اتفاقی برای آن میافتاد؟ A Way Out هماکنون در دسترس رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
اسپنسر واقعن بهترین اتفاقی بود که برای مایکروسافت افتاد :inlove:
اگر اسپنسر رو نداشتیم نه الان XBOX ONE X در کار بود نه فرانچایزی به اسم گیرز برامون مونده بود و نه استودیو ای به نام کوالیشن و نه عناوینی مثل PUBG الان روی کنسولمون بود تهش داشتیم فارکرای۵ رو ۹۰۰P میزدیم :rotfl: :rotfl: خدا بیامرزه پدرش رو حداقل از وقتی اومد ساخت X رو استارت زد
ازون یارو قبلیه ک خیلی بهتره دلیل عقب موندگی ایکس باکسم همون بود با همون سیاستای بدردنخورش.قشنگ سونی تاخت و جلو زد
اره بابا اون گور به گور شده رو که خدا لعنت کنه
حالا نمیگم اسپنسر هم تمام اقداماتی که کرده خوب بوده نه نوسان زیاد داشته ولی در این نسلی که اکس باکس با اون وضع فجیع شروع به کار کرد خوب تونست جمعش کنه ۲ سال دیگه هم تا انتهای نسل وقت داره که هرچی داره رو کنه
خدا متریک رو لعنت کنه با اون استارت نسلی که زد 😐
به خدا اگر استارت اول رو خوب زده بود و این قدر فروش وان در ابتدا فاجعه بار نمیشد الان کلی شرایط فرق میکرد یه بار اسپنسر مصاحبه کرده بود که در زمان اومدنش وضع اکس باکس به قدری بد بوده که حتی اعضای داخلی خود مایکروسافت هم امید نداشتن یعنی در این حد بوده یه عده متاسفانه این ها رو درک نمیکنن نمیدونن وقتی از ابتدا بد شروع کنی چقدر سخته تهش رو جمع کنی اگر از اول استارت رو خوب میزدن کلی شرایط و بودجه ای که به قسمت اکس باکس تعلق میگرفت فرق داشت با الان اما خب چه میشه کرد
بهونه بیخودی نکنید بابا
الان چرا ماکروسافت نمیتونه بیاد جلو؟ چرا نمیفروشه؟
چون نه انحصاری درست درمونی داره. نه انحصاری درست درمونی میسازه
و اینکه بازیاش رو هم روی کامپیوتر میده
حرفاتون مثل مرگ بر آمریکا گفتن ماست
مشکل از درخته
خیلی بهترین اتفاق ممکن :-/
اسپنسر شانس آورده این استدیو و بازی a way out در حد استودیوی rare و بازی sea of … نبود اینا شانس گوتی هستن امسال :rotfl:
اگر یادتون باشه این آقایون اومدن گفتن پلی ۴ ضعیفه و مثل یک کامپیوتر قدیمی هستش ( در صورتی که وان ضعیف ترم هستش )
حالا این حرفشون ثابت میکنه چرا اون حرف رو زدن
😀
اتفاق خاصی نمی افتاد. بازیش مالی نیست خیلی
گرافیکش که بالا نیست
گیم پلیش و انیمیشن هاش ضعیفه
در کل بازیش خبری نیست