لیست تغییرات Dark Souls: Remastered نسبت به نسخه اصلی را مشاهده کنید
تغییرات بین نسخه ریمستر شده و اصلی بازی Dark Souls برای تمام پلتفرمها مشخص شدند. با ما همراه باشید تا نگاهی بر آنها داشته باشیم.
با توجه به این لیست، شاهد تمرکز فرامسافتور (FromSoftware) برای بهبود بخشهای مختلف بازی هستیم. لازم به ذکر است که فرامسافتور بر روی فرایند توسعه Dark Souls: Remastered نظارت دارد اما وظیفه توسعه این بازی برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانه های شخصی برعهده استودیو QLOC است. در حالی که نسخه نینتندو سوییچ توسط Virtuous در حال توسعه است.
لیست تغییرات:
گرافیک
- بازی از رزولوشن ۴K و فریم ریت ۶۰ بر روی ایکسباکس وان اکس، پلیاستیشن ۴ پرو و رایانههای شخصی پشتیبانی میکند. رزولوشن ارائه شده بر روی کنسولها به صورت آپاسکیل شده است اما رایانههای شخصی بازی را در رزولوشن Native 4K اجرا میکنند.
- کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰P و فریم ریت ۶۰ اجرا میکنند.
- این بازی بر روی نینتندو سوییچ در حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰P و فریم ریت ۳۰ و در حالت دستی با رزولوشن ۷۲۰P اجرا میشود.
بخش چندنفره آنلاین
- حداکثر تعداد بازیبازان آنلاین از ۴ به ۶ نفر افزایش یافتهاند.
- برای بازی با ۶ نفر نیاز به آیتم The Dried Finger دارید.
- برای اینکه بازیبازان بتوانند آیتم The Dried Finger را سریعتر بدست بیاورند، جای آن نسبت به نسخه اصلی تغییر کرده است. بازیبازها میتوانند این آیتم را از طریق فروشندهای که در منطقه Undead Burg است بدست آورند. این آیتم در گذشته در منطقه Painted World of Ariamis قرار داشت. حال به جای آن، آیتم Twin Humanities در این منطقه وجود دارد.
- این بازی مانند Dark Souls 3 دارای Password Matchmaking خواهد بود. زمانی که یک بازیباز به این روش احضار شود، سطح وی براساس فاصلهای که نسبت به سطح بقیه بازیبازها دارد تغییر میکند.
- بازی کردن با دوستان خود آسانتر شده است. اگر سطح بازیباز مهمان و سلاحهایش بالاتر از سطح میزبان باشد، سطح بازیباز مهمان متناسب با میزبان تغییر میکند.
- به جز Estus Flasks، بقیه آیتمهای بازیابی سلامتی در حالت PvP در دسترس نخواهند بود. این کار برای جلوگیری از طولانی شدن مبارزات انجام شده است. همچنین تعداد Estus Flasks هایی که فانتوم ها میتوانند استفاده کنند نصف شده است.
- زمانی که بازیباز یک فانتوم متجاوز (invading phantom) را از بین میبرد، Estus Flasks های بازیباز پر میشوند.
- حالا بازیبازها میتوانند از دیده شدن نشان White Sign Soapstone خود توسط فانتوم های قرمزی (Red Phantoms) که در مقابل بازیباز قرار گرفتهاند جلوگیری کنند.
- بازیبازها میتوانند قابلیت global matchmaking را فعال یا غیرفعال کنند.
- بازیبازها دیگر قادر نیستند زمانی که در حال مبارزه با فانتومهای دشمن هستند، فانتومهای متحد خود را به طور متوالی احضار کنند.
- در بازی آنلاین، بازیبازهایی که خارج از محدوده پارامتر میزبان هستند، نمیتوانند با هم بازی کنند (بازیبازها میتوانند با استفاده از قابلیت Password Matchmaking با هم بازی کنند).
میدان نبرد (Arena)
- مود Deathmatch به صورت ۶ نفره و همچنین سه در برابر سه (۳V۳) اضافه شده است.
- میتوان در این بخش از قابلیت Password Matching استفاده کرد.
- امتیاز های ریسپاون (Respawn Points) به صورت رندوم و تصادفی خواهند بود.
بقیه موارد
- بازیبازها میتوانند تعداد آیتمهای مصرفی را مشخص کنند. برای مثال میتوانند چندین روح یا آیتمهای کاوننت (covenant) را با هم مصرف کنند. در نسخه اصلی، بازیبازها باید صبر میکردند تا انیمیشن استفاده از آیتم مربوطه تمام شود تا بتوانند دوباره از آن استفاده کنند.
- تعداد زبانهای پشتیبانی شده توسط بازی افزایش یافته است و تعداد آنها با زبانهای بازی Dark Souls 3 برابر هستند.
- یک بونفایر (Bonfire) در کنار واموس آهنگر (Vamos the Blacksmith) اضافه شده است.
- در بونفایرها میتوانید کاوننت خود را عوض کنید.
- دکمههای بازی قابلیت شخصی سازی دارند.
- زمانی که یک آیتم را از روی زمین برمیدارید، آن آیتم به صورت خودکار وارد جایگاه آیتم (Item Slot) نمیشود.
- اگر دکمه بالا یا پایین D-pad را نگه دارید، اولین آیتمی که به آن مجهز هستید انتخاب میشود.
- شبکه آنلاین بازی به جای اتصال P2P از سرورهای اختصاصی استفاده میکند.
بازی Dark Souls: Remastered در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) برای پلتفرمهای نینتندو سوییچ، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چطور میشه این عنوان رو فراموش کرد وقتی ده ها ساعت وقت پاش گزاشتم و دچار اختلالات عصبی شدم ولی باز لذت بردم. خدا شکر داره واسه ps4 هم عرضه میشه چون نسل قبل کنسول نداشتم و حصرتش به دلم موند . فقط امیدوارم قیمتش بالا نباشه تا مجبور نشم از اکانت ترکیبی استفاده کنم .
کاش حداقل زره ها و سلاح هارو یکم بالانس کنن یادمه یه ست زره بود من دوبار بازیرو تموم کردم کلی لول اپ کرده بودم بازم نمیتونستم از اون زره استفاده کنم بدجور تو مخی بود
مشکل DS 1 این بود (شاید تو ریمستر م باشه) که نمیتونستی xp ت رو دوباره بین قابلیت ا پخش کنی. تو DS 2 به راحتی میشه xp رو به طور متفاوت پخش کنی تا بتونی به شخصیت یه کلاس دیگه تبدیل بشی
من یه ویدیو از گیمپلی بازی دیدم
برای تازه وارد ا، یا کسایی که DS 1 رو بازی نکردن، تجربه ی خوبی خواهد بود
من چون … جای آیتم ا عوض نشده (یا دشمن ا) فکر کنم با prepare to die again بیشتر حال کنم
گرافیک بازی چندان تغییری نکرده و نورپردازی بازی خیلی بهتر شدا
هفته قبل ign یه ویدیو در کانال یوتیوب خودش گذاشت که یه نفر توی ۱۴ دقیقه بازی dark souls 2 رو تموم میکنه من هنوز دارم اون ویدیو رو نگا میکنم و واقعا موندم چجوری این هم میانبر و باگ پیدا کرده 😐