مدت زمان اتمام بازی God of War رسماً مشخص شد
اخیراً کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، مهمان ویژه برنامه کیندا فانی گیمز (Kinda Funny Games) بوده و به طبع اطلاعات جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر کرده است که مهمترین آنها، مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن ماجراجوییهای جدید کریتوس (Kratos) و ۱۰۰ درصد کردن بازی است.
بر اساس گفتههای بارلوگ، یکی از اعضای تیم توسعه بازی God of War برای اتمام مراحل کامل آن به ۴۳ ساعت زمان نیاز داشته است. بارلوگ در این زمینه اظهار داشت:
یکی از طراحان سیستمهای [این بازی] به منظور ۱۰۰ درصد کردن آن به صورت گام به گام به تجربه این عنوان پرداخت. به طوری که به معنای واقعی کلمه هر کاری را در بازی انجام میداد [که در نتیجه] به مدت ۴۳ ساعت [God of War] را بازی کرد. ۴۳ ساعت و [اینک] او میداند که چه کاری را باید انجام دهد.
بارلوگ ادامه داد:
او بر روی محتوای اکتشافی و تعاملات خارج از داستان اصلی بسیار کار کرده است. بنابراین وی چیزهای زیادی را از داستان اصلی ندید که این بخش را برای او تازه نمایان میکرد به طوریکه تجربه آن کمی بیشتر [نسبت به باقی موارد] طول کشید. اما به صورت کلی، این مهم بسیار قابل توجه است که وی میدانست چه کاری باید انجام دهد.
بنابراین کاملاً واضح است که عوامل زیادی بر روی مدت زمان اتمام بازی God of War دخیل هستند اما گفتههای اخیر بارلوگ مشخص میسازد که نسخه جدید این سری محبوب نسبت به نسخههای پشین آن کاملاً طولانیتر است. بارلوگ پیشبینی کرده است که برای اتمام مراحل داستانی این بازی بدون انجام کارهای متفرقه به ۲۵ الی ۳۵ ساعت زمان نیاز داشت.
لازم به ذکر است که بازی God of War در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً شرکت سونی تریلر جدیدی از گیمپلی آن منتشر کرده است که بر روی مبارزات با ترولها و کاوش در محیط تمرکز دارد. همچنین رسماً مشخص شد که نسخه پلیاستیشن ۴ پرو این بازی حاوی حالت Performance Mode خواهد بود. از سوی دیگر شاهد انتشار تریلر جدیدی از این بازی با تمرکز بر روی تبر کریتوس بودیم. در همین رابطه سانتا مونیکا اخیراً تریلر دیگری از این بازی منتشر کرده است که نشان میدهد شخصیت آترئوس چگونه طراحی شده است که این ویدیو را از این نشانی میتوانید مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
نظرات
به به حداقل ۲۵ ساعت و حداکثر ۴۳ ساعت چه شود
واقعا بعضی از انتقادها که به بازی میشه خیلی مسخره و بچه گانه است بزارید برداشتی که من از تریلرها داشتم شرح بدم در نگاه اول کریتوس رو با ریش و تبر در حیبت جدیدی میبینیم با توجه به روند داستان و ارتباط پدر و پسری که به وجود اومده کریتوس مقداری آرام تر و صد البته پخته تر شده و اگه بخوایم با نسخه های گذشته مقایسه کنیم باید بگم بله دیگه اون حس خشم و انتقام از بین رفته و کاملا طبیعیه (یه جورایی مثل فیلم لوگان) دوربین بازی به عقیده ای بعضی دوستان نباید تغییر میکرد ولی به نظر من گاد اف وار با توجه به داستان متفاوت نسبت به قسمت های گذشته و تبر کریتوس و نبود دوتا خنجر کریتوس کاملا عاقلانه بوده تنوع دشمنان به نظرم هنوز نمیشه در موردش نظر داد تا خود بازی بیاد چون بیشتر تریلرها در یک محیط بوده گرافیک بازی مثل همیشه فوقالعاده و بی نقص صداگذاری و همه و همه عالی نبرد بین ثور و کریتوس هم به احتمال زیاد در دنیای بازی جاودان خواهد شد
تنها بازیی که بدون راه رفتن ه و گشت و گذار الکی واقعا بالای ۱۰ ساعت گیم پلی داشت رزیدنت اویل ۶ بود که حدود ۳۰ ساعتی گیم پلی داشت مابقی بازی های با تکرار سعی می کنن گیم پلی درست کنن…بعید می دونم گاد اور وارم بدون تکرار به ۱۰ ساعت برسه
اما انیمیشن ضربه خوردن گرگ ها خیلی قشنگ بود…قشنگ آدم حس می کرد تبر بهشون چجوری و از کجا خورده و به کدوم سمت پرت شدن…نه خدایی امیدوارم شدم :yes:
خوب بزارید من بعنوان فن قدیمی گاد و کسی که فقط به خاطر این بازی گیم و دنبال میکرد یه چیزی بگم ک اصلا خوشم نیومد اونم از دشمنای فوق مسخرش بود هیچ وقت خشم و خشونت گاداف وارو فراموش نمیکنم مخصوصا تو نسخه ی سوم و اسنشن که خون از دشمنا میریخت و دل روده ی همشون به بهترین شکل ممکن میمردند ولی واقعا تو این نمایشات یا مواد مذاب توشونه یا آب یا دوغ تروول اخری که قیافش عین دلقک بود و اون دوتا گرگ هم که خون نداشتند و بدون هیچ جذابیتی مردند و این یعنی فاجعه کنسولمو فروختم و از این بازی مضخرف و بازی کردنش خدافظی کردم خدافظ گادف وار و گیمفا و دوستان عزیز گیمفایی
از گرگا خون میریخت فقط چون یه ذره مه اونجا بود خوب دیده نمیشد.
داداش تو چرا این حرفیو میزنی . بازی که کوری بارلوگ بالاسرشه کسی که نسخه دومو ساخته تیم هم که همون تیمه پس چرا باید بازی بد در بیاد . بهزی می ترکونه داداش همون حس قدیمو میده خیالت تخت
خداروشکر . بای بای … یه ریتاردد کمتر 😀
جعل شده
جعل شدی ؟!
این گادآف وار ۰۳۸۵ دوست منه جعل هم نشده فقط مثل من از گاد جدید ناامید شده حالا هم میخاد کنسولشو بفروشه مشتری پاشه هرچی بهش میگم کنسولت رو نفروش حالا بازی کن شاید خوشت اومد ازش گوش نمیده شما باهاش حرف بزنید شاید از خر شیطون بیاد پایین چون میدونم سالهاست منتظر گاد جدیده میترسم بفروشه بعد پشیمون بشه فقط هم حرفش اینه که چرا این بازی خون و خشونت نداره و به محض مردن پودر و نابود میشن
صلاح مملکت خویش خسروان دادند
منم بازی رو پیش خرید کردم ولی با این چیزایی که دیدم دو دل شدم شاید ریفاند کنم
نمیشه که زحمت تیم سازنده رو نادیده گرفت و قطعا این سری یک تجدیدی جدیدی خواهد بود بخاطر تغییر زاویه دوربین، اما یک مساله هست اونم اینکه ما در سبک گاد آف وار و گیم پلی اون بازی مطرح خاصی نداریم و میتونستن به همون روش خاص و کلاسیک خودش پیش برن و اتفاقا این بازی همیشه دارای داستانی غنی هست و میتونن ادامه بدن، و مخصوصا اینکه الان تکنولوژی بازیسازی پیشرفت زیادی داشته و مطمئنا اگر به روش گذشته بازی رو میساختن خیلی جذابتر میشد و این بازی هیچ نیازی به تغییر در خودش نمیدید چون در سبک خودش بهترین بود و هست. حالا این سری هم قطعا خیلی زیبا هست اما بدون شک همه ماها باز دلمون تنگ میشه به همون سبک ابتدایی اون چون الان اکثر بازیها دارن به یک روش پیش میرن و تجربه گاد آف وار قدیم دیگه نیست. ولی اگر روزی باز بیان همین بازی رو به واسش یک مود بسازن و به روش قدیم درستش کنن و بعد آپشن بدن که مردم بیشتر کدوم روش رو میرن شک نکنید که چه قدیمیا و چه کسانی بار اولشونه بیشترشون به روش کلاسیک اون بازی رو انجام میدادن اخه گاد آف وار با اون رسم واسه ما شد گاد آف وار. بازیای زیادی توی صنعت گیم هستن که خیلی وقته ادامه داده نشدن اما هیچکدوم شاید به اندازه این بازی مردم هرساله تو e3 منتظر نسخه جدید نبوده باشن و این بخاطر سبک خاص این بازی و داستان اون بود.
بهر حال این بازی عالی خواهد بود اما دل منم واسه اون گاد آف وار کلاسیک و گیم پلی سریع و خونینش و غولهای عجیب و غریبش تنگ شده و دیگه آرزوش به دلمون خواهند موند.
امیدوارم سری یک و دو رو ریمستر کنن باز یه تجدید خاطره میشه واسمون.
بازی به این باحالی میگی خوب نیست؟! وقتی میگی گاد ۳ از لست بهتره معلومه به این ابر شاهکار میگی خوب نیست
بازی اخرت کیفیته باید رو اخرین درجه سختی اینو بازی کرد
جعل شدی 😐
خداحافظ
خوش گذشت افسوس که زود گذشت
زمان مناسبیه برای یه بازی غول کشی
گاد اف وار های قبلی ۵ ساعت بودن این خیلی خوب شده حتما بازی میکنم
ps4 بخاطر همین انحصاری های عالی هست که حرفی برای گفتن داره اما ایکس بطور کامل توسط پی سی نابود میشه چون همون بازی های کمشم واسه پی سی میاد
بسیار عالی، خب حالا معلوم شد که برای ۱۰۰٪ شدن بازی ۴۳ساعت لازم هست ولی سری گاد مثل بسیاری دیگر از عناوین انحصاری سونی ارزش تکرار بالایی دارن یعنی اگر حداقل ۲بار بازرو بصورت کامل تموم کنیم میشه حدودا ۹۰ ساعت گمپلی شگفت انگیز! دیگه چی بهتر از این! :yes: …
البته اینم بگم که خود سازنده بازی که به تمام پیچ و خم بازی اشراف داشته برای اتمام بازی ۴۳ساعت زمان صرف کرده! ولی مسلما این زمان حتی برای گیمرهای حرفه ای که آشنایی با ساختار بازی ندارن زیر ۵۰ساعت نخواهد بود و گیمرهای مبتدی هم شاید برای تکمیل کردن این بازی به ۱۰۰ساعت زمان نیاز داشته باشن. :yes:
سلطان صنعت گیم سونی کبیر :-*
خیلی خوبه
گیم پلی این بازی داستانی طولانی هست و مشخصه که ما به هیچ وجه کمبود محتوا نخواهیم داشت. حدودا ۲ تا ۳ برابر uncharted 4 گیم پلی داره. شایدم.بیشتر
فقط یک سوال. اینجا از صد در صد کردن بازی منظور پلات کردن هست؟
دمش گرم یه بازی که ارزشش خیلی بیشتر از ۶۰ دلاره
گفتع شده که جست و جو اکتشافات و راه ها و میانبرهاش از بلادبورن و دارک سولز الهام گرفته شده
اگه واقعا مثه سری سولزبورن باشه این قسمتش
یه امتیاز مثبت دگ هم بهش اضافه میشه
واقعا اگر دستکاری و تغییراتی که بارلوگ در بازی انجام داده نتیجه نده و حیثیت و عصمت شخصیت کریتوس خدشه دار بشه هیچ وقت سونی رو نخواهم بخشید.با اینکه این نسل کنسول سونی رو بخاطر هزینه های زیادی بابت بازی داشت تهیه نکردم ولی تمام کنسول های نسل ۵ و ۶ و ۷ به علاوه کنسول های پرتابلشو دارم و روی ps2 و ps3 و psp تمام نسخه های اصلی و فرعی ایزد جنگ رو تجربه کردم.این نسخه هم به هر طریقی شده هم تجربه خواهم کرد چه بازی با وجود تمام نکات مثبتش شکست بخوره و چه موفق بشه و آغازگر مسیری تازه برای این شخصیت باشه ولی حرفم اینجاست سالی که قرار انواع اقسام بازی های H&S عرضه بشه؛از انحصاری سوییچ bayonetta 3 گرفته تا devil may cry 5 و darksiders 3 و ریمیک ff7 و انحصاری زمانی دیگه سونی lost soul aside و بازی code vein حتی بازی مثل biomutant که المان های H&S داره،اگر این نسخه نتواند مانند تمام نسخه های قبلی خدا بودن خود را بر تمام عناوین ذکر شده اثبات کنه واقعا تمام هزینه ای که سونی برای ساخت این عنوان پرداخته بی خود و بی اررش بوده و سرمایشو بر باد داده.من خودم فن و شیفته شخصیت کریتوس کبیرم ولی هرگز بازگشت و دیدار دوباره با شخصیت کبیر رو به بهای اینکه یک عنوان ضعیف ازش ساخته بشه نمی خواهم.
به شخصه بازی رو خریدکاری میکنم ولی سوالی که ذهن من رو درگیر کرده ایا از اون صحنه ها که توی نسخه های قبل هم بود توی بازی هست یا فقط باید جنگ بکنیم چون به شخصه فک میکنم کریتوس از اون کارا دست کشیده.
خیلی زیبا بود اون صحنه به شخصه خودم تلاش میکردم تا تمام کار ها رو درست انجام بدم
نه مدت زمان خوبیه مگه یه گیمر درروز چقدر وقت داره بازی کنه من مثلا در روز بیشتر از ۴ ساعت نمیتونم بزنم اونم نه هرروز چون مشغول هستم کلا دستم بنده یعنی هفته ها میتونه یه گیمرو سرگرم کنه من تنها بازی که زیاد براش وقت گذاشتم ویچر۳ بود از بس عاشقش شدم قید همه چی رو زدم اگه این بازی که مطمئنم شاهکار میشه و مراحلش خسته کننده و تکراری نباشه مانند اکثر بازیا حتی میشه اونو درروز ۸ساعتم بازیش کرد
درسته گفته ۴۳ ساعت و بخش داستانی بیست وپنج تا سی پنج ساعت
ولی از الان بهتون قول میدم نهایتا ۱۲ تا ۱۵ ساعت حالت داستانی بازی تمام خواهد شد
سلام من از اینده اومدم تا الان ۲۰ ساعت بازی کردم ولی تموم نشده
با دیدن این خبر خریدنش واجب شد خیلی خوبه که این سیاست زیاد بودن داستان بازی رو حفظ کردن امیدوارم بازی خوبی بشه
البته اصل قضیه اینه که این کسی که بازی رو تموم کرده ! موقع ساخت روی مراحل فرعی و ایتم های مخفی یازی کار میکرده و همه رو از بر بوده و سریع رفته مراحل رو انجام داده ولی چون به خاطر کار روی مراخل فرعی از هسته اصلی و بخش داستانی فاصله داشته ! بخش داستانی براش تازگی داشته
البته مشخصم نبست روی چه درجه سختی بازی رو تموم کرده