بازی Bayonetta 3 هنوز مراحل اولیه توسعه خود را سپری میکند
بازی Bayonetta 3 در جریان رویداد The Game Awards 2017 به صورت رسمی معرفی شد و تا به الان تنها چیزی که از آن میدانیم این است که این بازی در انحصار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و شاهد دنبالهای خونین بر این سری خواهیم بود. در همین راستا، به نظر میرسد که سکوت خبری استودیوی پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) دلیل قابلقبولی دارد: چراکه این عنوان هنوز در مراحل اولیه توسعه خود به سر میبرد.
این گفتهها از آنجایی نشات میگیرد که اخیراً هلنا تیلور (Hellena Taylor)، صداپیشه اصلی شخصیت بایونتا (Bayonetta) در این سری، در پخش زندهای که توسط شرکت سگا (SEGA) برگزار شده حضور داشته و گفته است که هنوز از وی برای حضور در تیم توسعه این دنباله دعوت نشده است. بنابر اظهارات تیلور، ممکن است که دلیل اصلی این مهم این باشد که در حال حاضر مراحل اولیه توسعه بازی Bayonetta 3 دنبال میشود. تیلور عقیده دارد که هر زمان که توسعه این بازی جلو رود و استودیوی پلاتینوم گیمز به او نیاز پیدا کند، وی به این تیم خواهد پیوست تا بار دیگر صداپیشگی شخصیت محبوب بایونتا را بر عهده گیرد.
با این وجود، خبر ناخوشایند برای طرفداران این بازی این است که تیلور هیچ سرنخی از اینکه در حال حاضر مراحل توسعه عنوان Bayonetta 3 در چه مرحلهای قرار دارد، نداده است. تنها چیزی که این هنرمند اعلام کرده این است که پروسه تولید این بازی هنوز به مرحله صداگذاری نرسیده است. معمولاً زمانی که توسعه یک بازی از نیمه میگذرد، سازندگان کارهای مربوط به صداگذاری آن را انجام میدهند.
در نهایت، تیلور اظهار داشت که وی به نوعی به تیم توسعه بازی Bayonetta 3 پیوسته است اما قادر نیست که اطلاعاتی از آن را فاش سازد. بنابراین علاقهمندان این عنوان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر باید منتظر بیانیههای رسمی استودیوی پلاتینوم گیمز یا شرکت نینتندو باشند.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Bayonetta 3، چندی پیش هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق این سری بازی، در جریان مصاحبهای در خصوص چرایی انحصاری شدن این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ صحبت کرده است که از این نشانی میتوانید گفتههای او را بخوانید. همچنین باید اشاره کنیم که در حال حاضر نسخه بازسازی شده دو نسخه نخست این سری بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.
بازی Bayonetta 3 به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
یعنی ۲۰۱۸ نمیاد به عبارتی
شایعات شعبه نینتندو نروژ می گفت امسال میاد
دز هر صورت نینتندو داخل سال ۲۰۱۸ کمبود انحصاری نداره
با تایید smash bros می گم
نسخه اولش رو بازی کردم خیلی همه ازش تعریف میکردن توی سایتها و انتظاراتم خیلی بالا بود اما متاسفانه بازی اونی نبود که منتظرش بودم
گیم پلی اصلی بازی ینی همون هک اند اسلش یا شمشیرزنی خودمون خیلی عالی و بالانس شده هست اما این اولین و اخرین نکته مثبت بازیه
نه طراحی شخصیت و لباس خوبی داشت نه داستان زیبایی داشت نه حتی روایت و کارگردانی قشنگی داشت نه حتی یک کات سین تماشایی. طراحی مراحل یا همون لول دیزاین که افتضاح به تمام معنا مخصوصا اون مراحل موتور سواری یا مبارزه روی ماشین ها که خیلی پوچ بودن
باس ها که واقعا فقط اندازشون بزرگ بود نه شخصیت داشتن نه پرستیژ خاصی نه کشتنشون هیجان خاصی داشت نه پاداشی میگرفتی بعد از کشتنشون فقط بی لذت و بی هیجان کمبو میزدم تا بمیرن
حتی دشمنای معمولی هم طراحی جالبی نداشتن و بالانس نبود سختیشون بعضیا خیلی راحت میمردن بعضیا بی دلیل خیلی سریع یا خیلی قوی بودن
در کل یکی از ناامید کننده ترین بازیهای عمرم بود این بایونیتا که نمیفهمم چرا خیلیا ازش خوششون میاد
دقیقا عینمن با اینکه سبک هک انداسلش بهترین سبک زندگیمه ولی اصلا این و بازی قبول ندارم و عین تو نمیفهمم چطوری میگند شاهکاره اصلا ازش خوشمنیومده