تغییرات سازمانی در شرکت سونی، به منظور تمرکز بیشتر روی عناوین فرست پارتی به وجود آمده است
شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی، اخیرا یک سری تغییرات سازمانی در خود داشته که نتیجه این تغییرات باعث تولید و عرضه عناوین فرست پارتی بیشتر و بهتر خواهد شد. این تغییرات بیشتر از هر کس، برای مخاطبان و کاربران این شرکت مفید خواهد بود چرا که باعث تجربه عناوین فرست پارتی بهتری از این شرکت خواهد شد.
شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی اخیرا اعلام کرده است که یک سری تغییرات سازمانی در کلیه شعب این شرکت، در سراسر دنیا (شامل شعبه آمریکا، شعبه اروپا و همینطور شعبه ژاپن شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی) به وجود آمده است. طبق این تغییرات جدید، جیم رایان (Jim Ryan) که تا به حال نقش پررنگی در محصولات و محتویات انحصاری شرکت سونی در اروپا داشته، از این به بعد بر بخش فروش و بازاریابی هر سه شعبه اصلی این شرکت، نظارت خواهد داشت.
علاوه بر این، شاون لیدن (Shawn Layden) که رئیس شعبه آمریکای شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی بود، از این به بعد با استودیویهای سونی در سراسر دنیا ارتباط خواهد داشت و با آنها کار خواهد کرد. جان کودرا (John Kodera) از این به بعد مدیر شعب آمریکا و ژاپن خواهد بود در حالی که رایان (Ryan ) جایگاه خود را به عنوان مدیر بخش اروپای این شرکت حفظ خواهد کرد. نتیجه همه این تغییرات باعث به وجود آمدن انسجام و یکپارچگی در عناوین و بازیهای فرست پارتی این شرکت خواهد شد. در واقع همه این تغییرات برای بهبود کیفیت عناوین فرست پارتی این شرکت به انجام رسیده است تا باعث رضایت بیشتر کاربران این شرکت گردد.
عملکرد شرکت سونی در ارائه و عرضه عناوین انحصاری و فرست پارتی تا به حال بسیار عالی و قابل ستایش بوده است. به هر حال چیزی که باعث موفقیت این شرکت و کنسولهای آن در این نسل و نسلهای گذشته بوده، همین عناوین فرست پارتی بوده است که با بهترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار گرفتهاند. حال با به وجود آمدن این تغییرات جدید، باید ببینیم چه تغییراتی در این موضوع به وجود خواهد آمد. قطعا در آینده شاهد عرضه عناوین فرست پارتی بیشتری از شعبههای آمریکا، اروپا و همینطور ژاپن شرکت سونی خواهیم بود که علاوه بر جذب مخاطبین جدید، باعث تعهد بیشتر کاربران قدیمی این شرکت نیز خواهد شد و در نهایت همه این تغییرات به فروش بیشتر کنسولهای نسل هشتمی و همینطور میان نسلی سونی کمک خواهد کرد؛ چه بسا فروش کنسولهای این شرکت در نسلهای آینده را نیز افزایش خواهد داد. این تغییرات جدید این شرکت را قادر خواهند ساخت که فاصله خود را با سایر رقیبان خود حفظ کند و آنها را برای رسیدن به سونی، به زحمت بیاندازد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
پادشاه بلامنازع صنعت گیم :inlove:
دیگه از این بهتر هم بخواد بشه که دیگه باید غرق در خوش بختی بشیم
سونی دقیقا میدونه طرفدارهاش چی میخوان
یا خدا همین الانشم ترکونده ببین بعد این چه بشه دیگه انفجار اتمیه
عاشقتم سونی :heart:
اگه قرار باشه گیمینگ از شر بازی های آبکی صرفا مولتی خلاص بشه قطعا این کارو سونی انجام میده…بازی های انحصاری که قراره منتشر بشن نشون میده سونی به طرفداراش چقدر اهمیت میده :yes:
ای لاو یو شوهی یوشیدا :heart: :heart:
More???