Rare اظهار کرد هیچ بازی شبیه Sea of Thieves وجود ندارد
مدیر طراحی این بازی اخیرا صحبتهای جاهطلبانه و جالبی در خصوص عنوان مورد انتظار Sea of Thieves مطرح کرده و در صحبتهای خود اشارهای به قدرت این بازی و طراحی مراحل آن نیز داشته است که در نوع خود بسیار قابل توجه و جالب هستند.
فقط دوهفته تا زمان انتشار یکی از بزرگترین پروژههای در دست ساخت Rare زمان باقی مانده است. این عنوان ماجراجویانه که از نام آن هم میتوان به راحتی فهمید، شما را در نقش یک دزد دریایی قرار میدهد که با ماجراجوییها و چالشهای پیش روی خود روبهرو شوید و تیم توسعه دهنده این بازی نیز در این راه به شما آزادی عمل بسیاری دادهاند تا با شخصی سازی شخصیت خود و یا کشتی خود، بتوانید لذت بیشتری از این عنوان ببرید. اما با ین حال ما تا به امروز تریلرها و تیزرهای زیادی از این بازی دیدهایم که به معرفی بخشهای مختلف این بازی و ویژگیهای منحصر به فرد آن پرداخته است. در جدیدترین اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده، مایک چاپمن (Mike Chapman) مدیر بخش طراحی این بازی مصاحبه جدیدی با مجله Edge در شماره ۳۱۷ این مجله که برای ماه مارس در نظر گرفته شده، انجام داده است که در ادامه نگاهی به بخشهای مهم آن خواهیم داشت.
چاپمن در صحبتهای خود به این اشاره کرد که به باور او Sea of Thieves یکی از اولین بازیهای ساخته شده به دست Rare است که توجه اصلی خود را به بخش چندنفره یا همان multiplayer معطوف کرده است. استودیوی Rare تا به حال چنین کاری انجام نداده است و این بازی اولین پروژه آنها است که بدین صورت و با محوریت بخش چندنفره عرضه خواهد شد. به همین دلیل نیز برای آنها بسیار سخت بوده که با شرایط جدید خود را وفق دهند و به یکدیگر کمک کنند تا یک بازی منحصر به فرد و خاص به تولید برسانند. وی در این خصوص اظهار کرد:
من جانبدارانه نگاه میکنم، اما قطعا فکر نمیکنم که هیچ بازی دیگری شبیه به Sea of Thieves وجود داشته باشد. با وجود این که Rare هیچگاه در حقیقت یک بازی با محوریت بخش چندنفره تولید نکرده است، اما من فکر میکنم که ساخت چنین بازی شیوه و روش کاملا متفاوتی را دنبال خواهد کرد. من فکر نمیکنم که هیچ یک از ما تا به حال چنین بازی ساخته باشیم اما به عقیدهام، این بدان معنا است که باید با چشمانی کاملا باز این مسیر را طی کنیم.
چاپمن در صحبتهای خود از سختیها و دشواریهای این راه سخن گفته و عقیده دارد چون تا به حال Rare چنین بازی تولید نکرده و هیچ یک از آنها هم تجربه ساخت چنین بازی را ندارد، باید کاملا توجه خود را به آن معطوف کنند و کاری کنند که اولین تجربه آنها از ساخت چنین بازی، تبدیل به بهترین تجربه آنها هم بشود. همچنین چاپمن در خصوص این صحبت کرد که Rare هیچگاه بازیبازان را از خود دلسرد نخواهد کرد و طراحی مراحل بازی بیشترین کمک را برای ایجاد تنوع در این بازی خواهند داشت. وی اشاره کرد که طراحی مراحل به بهترین شیوه ممکن در این بازی به انجام رسیده است تا در کنار سایر بازیبازان، در بخش چندنفره به تعامل با یکدیگر بپردازید و چالشهای جدید را تجربه کنید. چاپمن در این خصوص اضافه کرد:
من حدس میزنم که طراحی مراحل چیزی است که در همه بازیها به خوبی انجام نمیشود و در اکثر بازیها هم کاملا بد صورت میگیرد. این موضوع به بهترین شیوه ممکن در Sea Of Thieves پیاده سازی شده است و ما کاملا از این بابت رضایت داریم. شما در این بازی همواره در طی مراحل پیشرفت خود، دوست دارید با سایر بازیبازان تعامل بیشتری داشته باشید.
عنوان مورد انتظار Sea of Thieves در این ماه برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید برای کسب آخرین اطلاعات از این بازی و همینطور سایر بازیها در دنیای بازیهای رایانهای با گیمفا همراه باشید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
امید به خدا پدیده امساله :inlove: :inlove:
اره دیگه مگه بازی به این مضخرفی غیر از این هم وجود داره :rotfl: :rotfl: :rotfl: (شوخی کردم به دل نگیرید خودم فن بازیشم عاشق محیطش هم هستم با رنگ بندیشو و تم دریاییش 😉 )
چیزی نیس داش فقط خواستی بی مزه بودنتو ثابت کنی 😉
بی مزه بودن یه چیزه خدادادییه نیاز به ثابت کردن نداره 😉
نه ادم شخصیتشو خودش می سازه خدا از این چیزا به ادم نمی ده خودت تصمیم می گیری که چجور باشی
کاملا درسته میگه تا حالا هیچ بازی شبیه ساز موز چیدنی نداشتیم که به لطف این بازی حالا میتونیم بریم از بالا درخت موز بچینیم :laugh: :rotfl:
#هنر_مایکروسافت
فکر می کنم اگه بانجو و کازوئی رو از این استدیو بازی کرده باشید، می تونید درک کنید که دارن راست می گن
البته خالق اصلی که فک کنم رفت، و Rare هم اون زمان دست مایکروسافت نبود
این استدیو یکی از بهترین های تاریخ بود! اما از دوره گیم کیوب به بعد دیگه مثل قبل نبودند، شاید بخاطر این بود که به جای نینتندو، مایکروسافت استدیو رو خرید(داستان طولانی داره)
در کل اون افرادی که اون بازی های فوق العاده رو ساختند خیلی وقت پیش از این استدیو رفتند.
زیاد اطلاعات ندارم در موردش
ولی آره، از حال روز بازی های این استدیو بعد از خریده شدن توسط مایکروسافت می شد حدس زد سازندگانش توش نیستن :yes: :yes:
خیلی وقت بود که نشده بود چندین ساعت پای یه بازی باشم ولی خسته نشم و گذر زمان رو حس نکنم که به لطف این بازی شد شاهکاره :inlove:
بازی ۱۷ روز دیگه منتشر میشه چطوری شما پای این بازی گذر زمان رو حس نکردید ؟! 🙂
پ.ن : سبک بازی واقعا خیلی خوبه امیدوارم بتونه اونجوری که نشون میده یک بازی بدون عیب و سرگرم کننده باشه و بشه کامل ازش لذت برد, ایده بازی واقعا خوبه.
داآشمون بازی رو پیش خرید کرده و close beta زده گمونم
من جز insider های بازی بودم توی مرحله آلفا یه ۴۰ ساعتی بازی کردم 😉