کارگردان فیلم Metal Gear Solid: بازی Death Stranding صحنههای سینمائی فوقالعادهای دارد
این روزها جوردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts)، کارگردان فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه»، رابطه نزدیکی با هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، مغز متفکر سری بازیهای محبوب Metal Gear Solid دارد چراکه وی وظیفه کارگردانی اقتباس سینمائی این مجموعه را بر عهده گرفته است. ظاهراً اخیراً کوجیما از رابرتز دعوت کرده تا یکی از صحنههای سینمائی بازی در دست ساخت خود یعنی عنوان مورد انتظار Death Stranding را تماشا کند و پس از این اقدام، این کارگردان هالیوودی نظر خود را در خصوص آن اعلام کرده که کاملاً مثبت است.
رابرتز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر در خصوص این صحنه سینمائی صحبت کرده است. وی در این زمینه اظهار داشت که وی برای مدتی طولانی است که صحنههای سینمائی کارگردانی شده توسط هیدئو کوجیما را تماشا کرده و بسیار هم از آنها لذت برده است. با این وجود، او در خصوص صحنه سینمائی بازی Death Stranding جزئیاتی به اشتراک نگذاشته و تنها ابراز داشته که چیزی که وی شاهد آن بوده، «فراتر از موارد خاص» بوده و «شبیه هیچ چیزی نیست که تاکنون شاهد آن بودهایم». توییت به شرح زیر است:
امروز من یک صحنه سینمائی کارگردانی شده توسط هیدئو کوجیما را تماشا کردم. من برای چندین ساعت صحنههای سینمائی [تولید شده توسط کوجیما] را تماشا کردم و شاهد زندگی واقعی در چیزی فراتر از موارد خاص بودم. بازی Death Stranding شبیه هیچ چیزی نیست که تاکنون دیدهاید.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Death Stranding، اخیراً گزارشی منتشر کردیم که حکایت از پیوستن تروی بیکر (Troy Baker) و امیلی اُبراین (Emily O’Brien) به تیم بازیگران آن داشت که البته هنوز از سوی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به صورت رسمی تائید نشده است. همچنین خبر جدیدی از این بازی منتشر شد که بنابر آن، مشخص شد که کوجیما در حال تست و آزمایش این بازی است. علاوه بر اینها، استفانی ژوستن (Stefanie Joosten) بار دیگر به حضورش در این بازی اشاره داشت و شایعات حضورش در این اثر را قوت بخشید که از این نشانی میتوانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.
بازی Death Stranding برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و بنابر گزارشات، احتمالاً مدتی پس از عرضه بر روی کنسول سونی برای رایانههای شخصی هم در دسترس قرار بگیرد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار در دست نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مثل اینکه این آقای جردن هم هیچی نفهمیده 😀
واقعا داستان متال گیر خیلی غنی و پیچیده است پتانسیل یه فیلم فوقالعاده رو داره
هایپ دونمون خراب شد کوجیماااااااااا !!!!!!!
تو شاهکار شدن این بازی شکی نیست
ولی به نظرم اگه صحنه های سینمایی زیادی داشته باشه منتقدا خوب نمره ندن کلا با بازی های سینمایی محور مشکل دارن
نمونه بارزش آنتیل داون و beyond two souls
اینی که میگی سبکش تعاملیه
نمونش بازی metal gear solid 4… هشت ساعت کات سین داره اندازه خوده بازی انتیل دان ولی متاش ۹۴
Until Dawn رو بازی نکردم، ولی خیلی ا میگن از یه عنوان متوسّط بالاتر نمیره
ولی Beyond رو دو بار تموم ش کردم، و هر دو بار از بازی لذّت نبردم… داستان بازی جالب نبود، بازی ش-بر خلاف Heavy Rain- اصلاً بازی نبود… گیم پلی ش تقریباً مسخره بود… شخصیت ا م که اونقدر مهم و به یاد ماندنی نبودن… Soundtrack درست و حسابی م که نداشت
Beyond: Two Souls متای ۷۰ روی PS3 گرفت، تا درسی باشه برای سازنده ها، که بفهمند گرافیک غول (که هیچ انکاری در ش نیست) که بازی رو بازی های نسل ۸ هم تراز نشون میده نمیتونه نقوص این بازی متوسّط رو بپوشونه… آره داداش
متال گیر جیگر ه داداش، جیگر! کات سین ا ی MGS 4 و مخصوصاً (از نظر من) MGS 2 لذّت بخش بودن، چون داستان بازی کشش داشت
من از یه چیز MGS V در کنار داستان ناتمام ش گله داشته باشم، اون تعداد کم کات سین ا ست… با اون سبک کارگردانی و فیلم برداری میشد خیلی کار ا کرد 😥 😥 😥
من با جهان باز شدن نسخه آخر بشدت مشکل داشتم
مشکل کات سین های فانتوم پین،تعداد کم کات سین نبود بلکه بی محتوا و بی ارزش بودن کات سین ها بود
یک کات سین در فانتوم پین بود که سرباز ها داشتن شلیک می کردند برای تمرین و یکیشون به سبک فیلمای وسترن اسلحه میکشه بیرون و اسلحش گیر می کنه
اسلات بهش میگه این مال فیلم هاست و …
این کات سین ۶ دقیقه ای هیچی توش نیست فقط وقت مخاطب رو می گیره،واسه چی من که نمیدونم
kojimafan 😐 😐 😐 😐 😐
این نظر که دادی وا، من رو به این فکر انداخت که گزارش تخلف بزنم برات
MGS 3 رو بازی کن، تا اونجایی که اسنیک و Ocelot برای اولین بار دیدار میکنن برو، و بعد به دیالوگ ا یی که موقع cqc بین این دو نفر رد و بدل میشه رو قشنگ بنویس
بعد برو MGS V TPP رو بازی کن، به اون کات سین ی که میگی برس، بعد دیالوگ ا ش رو قشنگ بنویس
اون موقع میفهمی که اون کات سین از فیلمبرداری عالی ش گرفته تا تک تک کار ایی که توش انجام میشه غنی از محتوا ست
اگه سرى هاى قبلو بازى کرده باشى میفهمى حرفت مسخرس آسلات توى حرکاته نمایشى با مگنوم خیلى خوب بود وقتى با بیگ باس روبرو میشه شروع میکنه به جنگولک بازى بدش که مبارزشون تموم میشه بیگ باس بهش میگه اینا ماله فیلماس و اینجور حرفا سره همین مثلا میخواست نشون بده که درس گرفته برا همین اون حرفارو میزد
اقا این فیلمش قضیش چیه خیلی وقته میگن داریم میسازیم
فیلم که در حال ساخت ه، ولی ما در گذشته با دو فاجعه به نام های Silent Hill و Silent Hill: Revelation مواجه شدیم
از من بپرسی، میگم بهتره منتظر ش نباشی… شاید انتظار پایین ت باعث بشه از فیلم لذّت ببری :-/
داداش قبول کن بسیار سخته بخوای داستان گویی که در بازی بیش از ۱۰ ساعت طول میکشه رو تو ۲ ساعت خلاصه کنی به نظره من باید یک مجموعه ساخته بشه مثله ارباب حلقه ها تا کارگردان بتونه اونجوری که لایق هست به تک تک کارکتر ها بپردازه