کپکام از دشواری پورت Monster Hunter World برروی نینتندو سوئیچ میگوید
از زمان عرضهی Monster Hunter World بسیاری از طرفداران خواستار عرضهی آن برای نینتندو سوئیچ هم هستند اما طبق گفتههای رئیس و مدیر ارشد عملیات کپکام در مصاحبهی جدیدش این کار دشواریها و مشکلاتی دارد.
هاروهیرو سوجیموتو (Haruhiro Tsujimoto) در گفت و گو با Toyo Keizai Online توضیح داده است که Monster Hunter World برای کنسولهای خانگی و رایانههای شخصی ساخته شد زیرا کنسولهای دستی و قابل حمل محدودیتهایی در اجرا و نمایش داشتند و سازندگان میخواستند که با بهرهگیری از بهترین و جدیدترین تکنولوژی عنوانی را خلق کنند که انتظار طرفداران را برآورده کند. در نهایت، دیدیم که محیطی واقعگرایانه را به نمایش گذاشتند که مورد استقبال طرفداران واقع شده است.
سوجیموتو در خصوص امکان انتشار Monster Hunter World برای نینتندو سوئیچ گفته است که نسبت به چنین تقاضایی آگاهی دارد و به همین دلیل کپکام Monster Hunter XX را برروی این کنسول منتشر کرده است. با این حال، پورت Monster Hunter World برای سوئیچ با در نظر گرفتن “شرایط مختلف” بسیار دشوار بوده و این کنسول نسبت به سایر کنسولهای خانگی چه از لحاظ قابلیتها و چه از لحاظ کاربران متفاوت است.
هر کنسول ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارد و سوجیموتو با این موضوع درگیر است که توسعهدهندگان کپکام باید نرمافزاری را بسازند که با آنها متناسب باشد و به خوبی از آنها پشتیبانی کند. چگونگی عرضه و تطابق فرانچایزهای کپکام نظیر Monster Hunter برروی نینتندو سوئیچ، موضوعی است که در آینده مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.
علاوه بر اینها، سوجیموتو راجع به تکنولوژی، امکانات و محدودیت بودجهی کپکام نسبت به شرکتهای بزرگ غربی نیز صحبت نموده است. وی میگوید کپکام باید تلاش کند که در آینده به بالاترین و بهترین تکنولوژی دست یابد ولی با این وجود، مهمترین فاکتور فقط تکنولوژی نیست، بلکه خلق بازیهایی جالب و ارزشمند است. Monster Hunter World و Resident Evil 7 از جمله عناوینی هستند که توانستهاند در سطح جهانی با پشتیبانی گسترده روبهرو شوند و هدف اصلی این شرکت، ارائهی آثاری است که در کارنامهی دیگر ناشران پیدا نمیشود.
همچنین کپکام برنامه دارد که اطلاعات و دادههای مشتریان را جمعآوری کند و از آنها بهره ببرد و هرچه بیشتر به صدای کاربران گوش کند. به خصوص حال که بستری به نام اینترنت این کار را بسیار آسان ساخته است.
Monster Hunter World هماکنون در دسترس کنسولهای پلیاسیتشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد و در پاییز ۲۰۱۸ نیز راهی رایانههای شخصی میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات