انتشار اطلاعاتی جدید از بخش داستانی بازی Star Citizen
چندی پیش اطلاعاتی جدید از بخش داستانی بازی Star Citizen منتشر شد که ما را بیش از پیش با این عنوان آشنا خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
به تازگی، استودیو سازنده بازی Star Citizen یعنی کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) در جریان یک برنامه پخش زنده در فضای مجازی (livestream)، اطلاعات جدیدی از بخش داستانی این بازی با نام Squadron 42 منتشر کرده است و در جریان آن، کارگردان این بازی یعنی کریس رابرتز (Chris Roberts)، درباره ی این بخش از بازی و ویژگیهای آن توضیح میدهد.
در ابتدا و اولین چیزی که سازندگان درباره ی آن توضیح دادند، ویژگیهای شخصیت اصلی بازی بود. شما در این بازی و در قسمت طراحی شخصیت بازی، میتوانید تعیین کنید که این شخصیت مرد یا زن باشد. هماکنون تیم سازنده بازی، در حال طراحی ویژگیها و خصوصیات مخصوص شخصیت مرد بازی هستند تا بازیکنان بتوانند با تنظیمات و امکانات بیشتری شخصیت خود را بسازند. پس اتمام بخش شخصیت مرد بازی، مراحل ساخت شخصیت زن هم آغاز خواهد شد. کاربران میتوانند با استفاده از امکانات و تنظیمات زیادی، شخصیت خود را شخصیسازی کنند و به بازی وارد شوند. البته سیستم شخصیسازی و طراحی شخصیتی که در نسخه آلفا ۳٫۱ بازی دیده میشود، کاملا ابتدایی و ساده است و نسخه اصلی آن با ویژگیهای بیشتر در نسخه نهایی و کامل بازی نمایان خواهد شد. به طور کلی بخش طراحی شخصیت بازی، یک بخش مهم و الزامی است که تمامی کاربران باید آن را پشت سر بگذارند.
در ادامه این صحبتها، کارگردان بازی توضیحات جدیدی را در مورد بخش داستانی یا همان Squadron 42 ارائه کرد. طبق گفته وی، این بخش از سه دوره زمانی مختلف تشکیل خواهد شد و اتفاقات و رویدادیهایی که در این دورهها ثبت میشود، یک مقدمه بزرگ برای ورود بازیکنان به جهان اصلی بازی است که جهان پایدار نام دارد.
بعد از آن که بازیکنان بخش داستانی بازی را به پایان رساندند، به یک سری ماموریت فرعی و جانبی و تعدادی امکانات و ویژگیهای خاص دسترسی خواهند داشت. به عنوان مثال گروههای مختلف NPC ها به دنیای بازی وارد شده و ارتباطات مختلفی از جمله تجارت را در دنیای بازی آغاز خواهند کرد. نا گفته نماند که نحوه به پایان رساندن بخش داستانی بازی، در ارتباط شخصیت اصلی بازی با دیگر گروههای حاضر در جهان اصلی این عنوان، تاثیر گذار خواهد بود و شما در طول داستان بازی، مسئول هستید که یک سری تصمیمات به شدت جدی را پشت سرگذارید.
همان طور که گفته شد با اتمام بخش Squadron 42، یک سری امکانات و ویژگی در اختیار شما خواهند بود. اما برای دسترسی به آن ها، حتما لازم نیست که بخش داستانی بازی را به طور کامل به پایان برسانید زیرا دسترسی به این امکانات و ویژگیها، در یک سری از مراحل خاص بازی برای شما باز خواهند شد و باید فقط آن مراحل مخصوص را تکمیل کنید.
در ادامه یک سری ماموریتها و کار های فرعی و غیر ضروری در داستان بازی وجود خواهد شد که با به پایان رساندن آن ها، امکانات جدیدی در جهان پایدار در اختیار کاربران خواهد بود. به صورت کلی، اگر بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید، از جهتهای مختلفی سود برده اید، زیرا به محتویات خاصی دسترسی خواهید داشت و با گذشته شخصیت اصلی بازی که داستان در بخش Squadron 42 به طور کامل روایت شده است، آشنا خواهید شد. همچنین به پایان رساندن این بخش در درجه نظامی شما در جهان پایدار تاثیر گذار است و باعث افزایش آن خواهد شد.
در ادامه و در جهان بازی، دو محیط متفاوت با نامهای Odin و Coil در بخش داستانی بازی حضور خواهند داشت که سازندگان این محیط ها را با دقت بسیار بالایی طراحی کرده اند و پر جزئیات هستند. البته این احتمال وجود دارد که این محیط ها از اول بازی در اختیار کاربران نباشند. همچنین مراحل داستانی این بازی، طولانی خواهند بود و باید در طول آن، برای چند بار وظایف مختلفی را به عهده بگیرید، تعدادی ماموریت فرعی یا اصلی را انجام دهید و مبارزات مختلفی را پشت سر بگذارید. به همین علت، مکانهای مخصوصی برای کاربران در نظر گرفته شده است تا در آن ها عملیات ذخیره سازی بازی را انجام دهند و در زمانی که کشته شدند، دوباره از همان نقاط که بازی را ذخیره کردند، به بازی ادامه دهند. این بدین معناست که کاربران قادر به ذخیره سازی بازی در هر جایی که مدنظرشان بود نیستند.
در ادامه، برای تعدادی از مراحل بازی ، بخش چندنفره هم در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند این مراحل را به همراه دوستان خود تجربه کنند. در طول بازی جنگهای فضایی بزرگ و خطرناکی در بازی رخ خواهد داد که شما با استفاده از سفینههای مخصوص باید دشمنان فضایی خود را نابود کنید و بدون شک تجربه این نبرد های فضایی، به همراه دوستان و در حالت Co-op، هیجان بازی را بیشتر خواهد کرد.
در صبحتهای پایانی کارگردان بازی، اعلام شد که بازیگران و هنرمندان معروفی در پروژه ساخت بازی Star Citizen حضور داشته اند که اسامی آن ها هنوز مشخص نشده است. در حالی که مراحل صداگذاری و تصویربرداری این بازی به طور کامل به پایان رسیده است، اما هدف سازندگان این است که در حالت سوم شخص بازی، از چهره واقعی خود بازیکنان در میان پردهها استفاده شود. البته وجود این قابلیت در بازی هنوز تایید نشده است و ممکن است که هیچ وقت چنین چیزی در بازی عملی نشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
PC Master Race
Always In Next Gen
Star Citizen Only On PC
پس حداقل عرضه اسکادران ۴۲ نزدیکه.