باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا

باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است

اشکان عالی خانی
۱۴:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا

Spider-Man قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین انحصاری شرکت سونی است که قرار است برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. بازی‌بازان و طرفداران دو آتشه شخصیت محبوب و کامیک بوکی Spider-Man در چند سال گذشته، رنگ و بویی از یک بازی Spider-Man خوب و قابل قبول ندیدند و با عرضه هر عنوان، ناامید و ناامید تر شدند. حال، با پشتیبانی سونی و البته دستان امن استودیوی اینسومنیاک گیمز، بازی‌بازان و طرفداران امیدوارند تا سرانجام یک بازی سطح بالا و بسیار عالی را از پیتر پارکر تجربه نمایند.

امروز، کارگردان هنری بازی Spider-Man، خانم Jacinda Chew، جزئیاتی در مورد این عنوان در دست ساخت به وسیله استودیوی اینسومنیاک گیمز منتشر کردند که قطعا برای طرفداران جالب است. خانم Jacinda Chew اول از همه در مورد گیم‌پلی بازی و هیجان‌ آن صحبت کردند. طبق صحبت های ایشان، در بازی Spider-Man می‌توانیم به سمت خیابان ها شیرجه بزنیم و حتی در آخرین ثانیه ها و لحظه‌ها پیش از برخورد به زمین، دوباره از سطح زمین جدا شده و خیلی آزادانه کار کرد؛ به نظر هیجان انگیز و جالب می‌رسد:

کار مورد علاقه من در #SpiderManPS4 این است که به سمت خیابان شیرجه بزنم و در دقیق آخر دوباره بالا بیایم. عاشق این هستم که در هر بار دلهره می‌گیرم!

— Jacinda Chew (@jacinda_chew) January 15, 2018

البته این جا یک سوال مطرح می‌شود که اگر در هنگام فرود آمدن و شیرجه زدن دوباره به سمت بالا بازنگردیم و به زمین برسیم، چه اتفاقی رخ خواهد داد. طبق صحبت های خانم Jacinda Chew به نظر می‌رسد اسپایدر من تنها فرود می آید و اتفاق خاصی از قبیل ضربه یا آسیب رخ نمی‌دهد اما ایشان اشاره می‌کنند که فرود آمدن و به زمین خوردن برای مبتدی‌ها است:

شما… فرود می‌آیید، اما من اسپایدر من هستم و به پیچ و تاپ بیشتری نیاز دارم. فرود آمدن بسیار خسته کننده است. من به شدت شما را تشویق می‌کنم تا در موقع تجربه بازی با استایل تارافکنی کنید. نصف لذت بازی برای همین است!

— Jacinda Chew (@jacinda_chew) January 15, 2018

در آخر، کمی هم در مورد باکس آرت بازی صحبت شد. با توجه به صحبت‌های کارگردان هنری، به نظر می‌رسد که کار ساخت و طراحی باکس آرت برای بازی به انتهای خود نزدیک است و Chew اعتقاد دارد که بازی در قفسه فروشگاه ها بسیار عالی و خوب به نظر می‌رسد. به نظر می‌آید باید منتظر یک باکس آرت عالی و چشم نواز برای بازی Spider-Man باشیم.

بله! ما به نهایی کردن آن خیلی نزدیک هستیم. بازی قرار است خیلی عالی در قفسه [فروشگاه‌] ها ظاهر شود. نمی‌توانم تا زمان رونمایی از آن صبر کنم.

— Jacinda Chew (@jacinda_chew) January 15, 2018

اگر از طرفداران بازی هستید و می‌خواهید اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن بدانید، می‌توانید از اینجا، اینجا و اینجا اطلاعات و جزئیات منتشر شده از بازی Spider-Man را مطالعه و مشاهده کنید. در دیگر اخبار منتش شده از بازی، اعلام شده که کارگردان Rise of the Tomb Raider به تیم سازنده‌ی Spider-Man پیوست. علاوه بر این، استودیوی اینسومنیاک‌‌ گیمز از حضور گسترده “مایلز مورالس” در Spider-Man گفته که بسیار جالب است. به تازگی نیز اعلام شده که Spider-Man در مرحله تست‌های جدی گیم‌پلی قرار دارد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا
باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

باکس‌آرت Spider-Man به نمونه نهایی بسیار نزیک شده است - گیمفا