مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا

مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است

دانیال دهقانی
۲۲:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا

بدون هیچ شکی یکی از برترین عناوین انحصاری سونی در سال ۲۰۱۸ بازی Ghost of Tsushima است که توسط استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در دست توسعه بوده و یک بازی اکشن – ماجرایی با ساختاری Open World محسوب می‌شود و در ژاپن قدیم جریان خواهد داشت.

این بازی به شدت جذاب به نظر می‌آید و همچنین چیزی است که قبلاً در بین بازی‌های انحصاری سونی ندیده‌ایم، و احتمالاً این بازی هم تبدیل به یکی از برگ برنده‌های پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ خواهد شد. اما مایکل پکتر (Michael Pachter) تحلیلگر پایگاه Wedbush Securities این چنین فکر نمی‌کند و به عقیده او “ژاپنی بودن” بازی باعث خواهد شد تا بازی فاقد جذابیت‌های لازم برای جذب مردم عام در خارج از ژاپن باشد، خصوصاً از لحاظ کمک به فروش بیشتر کنسول پلی‌استیشن ۴٫

او در مصاحبه‌ای که با پایگاه خبری گیمینگ بولت (GamingBolt) داشته، چنین توضیح داده است:

“من فکر نمی‌کنم که چیزی که با سبک و سیاق ژاپنی باشد، بتواند برای مردم خارجی جذاب باشد. آن‌ها بازی‌های بزرگی هستند، نمرات بالایی دریافت می‌کنند و طرفداران هاردکور هم عاشق آن‌ها هستند. ولی، برای عامه مخاطبان، آن‌ها بازی‌های سختی هستند. برای اکثر مردم آن‌ها زیادی سخت هستند. منظورم این است که، من Persona 5 را بازی کردم، یکی از بهترین بازی‌ها از لحاظ نمرات، و آن را دوست هم داشتم، ولی نمی‌توانم باور کنم که به آن میزان فروش دست پیدا کرده باشد. آن بازی چیزی نیست که بتواند نظر مخاطبان عام را به خود جلب کند، اگرچه یکی از خوش‌ساخت‌ترین‌ بازی‌هاست و شاید جوایز مربوط به بهترین بازی سال را هم به خود اختصاص دهد. به سراغ Tsushima برگردیم… من فکر نمی‌کنم در خارج نظر عامه مردم را به خود جلب کند.”

پکتر به این نکته اشاره کرده که این بازی احتمالاً عالی خواهد بود، ولی در جلب نظر مردم عام ناکام باقی خواهد ماند. ولی کسی چه می‎‌داند؟ شاید چون Ghost of Tsushima توسط یک استودیوی غربی ساخته می‌شود، از لحاظ فروش هم عالی عمل کند. بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۱۸ به طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا
مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مایکل پکتر: Ghost of Tsushima فاقد جذابیت برای مردم عام در خارج از ژاپن است - گیمفا