سازنده Super Meat Boy Forever: نینتندو نسبت به سونی حمایت بیشتری از بازیسازان مستقل میکند
بر کسی پوشیده نیست که این روزها کنسول نینتندو سوییچ به خانه جدید بازیسازان مستقل تبدیل شده است و استودیوهای بیشتری به فکر عرضه بازیهای خود بر روی این کنسول ترکیبی افتادهاند. بخش مهمی از این دستاورد به لطف سهولت توسعه بازیهای ویدئویی برای این کنسول بدست آمده است. تامی رفنز (Tommy Refenes)، یکی از سازندگان بازی Super Meat Boy Forever، ضمن برجسته کردن این ویژگی مهم نینتندو سوییچ، اظهار داشت که نینتندو در حال حاضر به نفع استودیوهای مستقل کار میکند.
در مصاحبهای که به تازگی در مجله «گیماینفورمر» منتشر شده است، تامی رفنز، یکی از سازندگان بازی Super Meat Boy Forever، در خصوص تجربه خود از توسعه بازی برای نینتندو سوییچ و سادگی کار کردن با این پلتفرم در قیاس با کنسولهای نسلهای پیشین نینتندو صحبت کرد و ابراز داشت که ابزار توسعه کنسولهای Wii و Wii U خیلی کاربرپسند نبودهاند.
وی در این زمینه بیان داشت:
من [بازی Super Meat Boy Forever] را تنها در دو روز [برای این کنسول] پورت کردم. کار را از صفر شروع کرده و تا دو روز به اتمام رساندم. مایکروسافت همیشه افراد را به ابزارهای خوب و دیوانهوار عادت داده است چراکه آنها ویندوز را ساختهاند، بنابراین، البته که آنها چیزهای خوب را میخواهند اما نینتندو سوییچ… من واقعاً شگفتزده شدهام که فهمیدم آنها همه پایهها را مستحکم بنا کردهاند.
از سوی دیگر، این توسعهدهنده در ادامه افزود که نینتندو مشوق خوبی برای بازیسازان مستقل است و از این نظر از شرکت سونی پیشی گرفتهاند. اظهارات وی در این باره به این شرح است:
عادت کرده بودیم که شرکت سونی را به عنوان یکی از حامیان واقعی بازیسازان مستقل بشناسیم. اما من فکر میکنم که نینتندو در حال حاضر در این زمینه از آنها پیشی گرفته است. من فکر میکنم که در حال حاضر آنها خدمات بهتری را ارائه میدهند.
بازی Super Meat Boy Forever، سال آینده میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
طبیعتا رضایت یه فاکتور نسبیه و بستگی به فرد داره…
متاسفانه بازی هاش زیاد دلچسب نیستن. هروقت میرم نینتندو ای-شاپ افسرده میشم. سوییچ رو بخاطر انحصاری هاش باید خرید.
و یک بازی دیگر با متای بالای ۹۰ رفت توی لیست بازی های سوییچ.
این بازی Game رو براتون معنی میکنه. شماره یکش به معنای واقعی کلمه سخت و صعب و دشوار بود. و در عین حال اونقدر خوره مینداخت به جونت که مرحله هاش رو رد کنی که بند بند انگشتات از درد زق زق میکرد.
عالیه این بازی :yes: :yes: :yes: