«بازی ها باید مردم را کنار یکدیگر جمع کنند» | گزارشی از مصاحبه فیل اسپنسر در Extra Life
امروز در برنامه زندهی Extra Life مایکروسافت فیل اسپنسر از حقایق جالبی سخن گفت و حکایتهای شیرینی تعریف کرد.
اسپنسر اول از همه دربارهی این که چطور نام کنسولهای اکس باکس در مایکروسافت انتخاب میشوند صحبت کرد و به اکس باکس وان اس و اکس باکس وان اکس پرداخت. به نقل از ایشان تیم بازاریابی آنها ابتدا تحقیقاتی انجام میدهند و بنا بر تحقیقات به عمل آمده به چندین انتخاب نهایی میرسند. سپس جلسههای طوفان فکری (brainstorming) اجرا میشوند و تحقیقات بیشتری بر اساس ایدههای جدید انجام داده میشوند. بعد از آن باید کارهای مربوط به نشان تجاری کنسول انجام داده شود که به عقیدهی آقای اسپنسر کاری به شدت طاقت فرسا است. در آخر پس از تکمیل تمام این مراحل انتخابها به سه مورد نهایی ختم میشوند و فیل اسپنسر خود تصمیم نهایی را میگیرد. اسپنسر همچنین خاطر نشان کرد که هر دو اسم «اکس» و «اس» را میپسندد؛ هر چند که بیان و تلفظ این دو در کنار هم کمی مشکل است و او باید در مصاحبهها و کنفرانسها در هنگام تلفظ این دو دقت کرده و نام آنها را با بیانی شیوا ادا کند.
سپس از اسپنسر پرسیده شد که ریاست در بخش اکس باکس برای او چه حسی دارد. فیل اسپنسر در پاسخ گفت که کار در این سمت حس فوق العاده ای دارد اما چیزی در حال حاضر او را آزرده میکند. به نقل از اسپنسر به دفعات پیش آمده است که تیم اکس باکس با موقعیتهای شگفت انگیزی رو به رو شده است اما همه چیز آن طور که باید پیش نرفته و این موقعیتها را از دست دادهاند چرا که نیرو، زمان یا سرمایهی کافی برای آنها مهیا نبوده است.
تیمهای زیادی هستند که ایدههای بزرگی دارند ولی گاهی اوقات احساس میکنم مشغول تقسیم ناامیدی بین آنها هستم.
فیل اسپنسر در ادامه گفت که عاشق این شغل است و امیدوار است این آخرین شغلی باشد که خواهد داشت چرا که مشغول به کاری است که بسیار دوست داشته و فرصت کار با جمعی از بهترین افراد دنیا را دارد.
بهترین قسمت شغل من تیمهایی که با آن کار میکنم و طرفداران و جامعهی اکس باکس است.
اسپنسر همچنین دربارهی تورهای شنوایی توضیح داد. در مایکروسافت گاهاً تعدادی از کارکنان به اتاقی دعوت میشوند که در آن مینشینند و دربارهی وضعیت کار خود در مایکروسافت صحبت میکنند. آنها از این که کار در مایکروسافت چگونه است حرف میزنند و بازخوردهای آنها شنیده میشود.
تیمها همیشه اشتیاق زیادی دارند تا راههای بیشتری برای ترغیب افراد به بازی کردن پیدا کنند و این موضوع به نقل از اسپنسر بسیار دلگرم کننده است. این دلیل تلاش او در این عرصه است؛ تا هر روز آدمهای بیشتری را به بازی کردن مشتاق کند. به نظر ایشان بازیها حالت خاصی از هنر هستند.
فیل اسپنسر عقیده دارد که بازی کردن امری مفید برای جامعه است و او باور دارد که مایکروسافت موقعیت منحصر به فردی دارد تا بازی کردن را به افراد بیشتری عرضه کند. افراد خاصی همیشه او را تحت فشار قرار میدهند تا توجه او بیشتر به رقابت بین پلتفرمها باشد در حالی که اطمینان خاطر از در دسترس بودن پلتفرمها و بازیهای مایکروسافت برای اکثریت، به همان اندازه اهمیت دارد. اسپنسر دوست ندارد به نقطهی مخربی برسد که در آن شرکتهای کمتری به بازی سازی مشغول باشند یا پلتفرمهای کمتری در دسترس قرار گیرند. اگر در حال حاضر یک میلیارد نفر بازی باز وجود دارد او معتقد است که این عدد باید دو برابر شود. او دوست دارد مردم را با این حالت خاص از هنر در کنار یکدیگر جمع کند. والدین و فرزندان، خواهرها و برادرها، دوستان و همسایهها یا به لطف اینترنت افرادی که تا به حال حتی اسم یکدیگر را نشنیدهاند و هر کدام در گوشهای از دنیا زندگی میکنند.
پس از آن فیل اسپنسر به تعدادی سؤال شخصی دربارهی خودش پاسخ داد. او در این قسمت توضیح داد که تا به حال هیچ تاتو ای از بازیها نداشته است و نخواهد داشت؛ اما اگر او را مجبور به این کار کنند او لوگوی اکس باکس را انتخاب میکند چرا که او ۱۷ سال در این شرکت کار کرده است و اکنون جزئی از هویت او شده است. اگر قرار باشد یک بازی انتخاب کند تا به همراه مدیر عامل مایکروسافت، Satya Nadella، بازی کنند عنوانی خواهد بود که در آن باید با کار تیمی و کمک هم موفق شوند؛ عنوانی مثل بازی Overcooked. بازی آرکید مورد علاقهی او عنوان Robotron است. زمانی که او دورهی دانشگاه خود را سپری میکرد پسر گوشه گیری بود و اگر در اتاقش مشغول بازی نبود، در آرکید نزدیک دانشگاه Robotron بازی میکرد. او همچنین گفت که به کمیک نیز علاقه دارد و به موسیقی پانک گوش میدهد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
اینم مثل مسئولین تو کشور ما فقط شعار میدن
عمل کردن دیگه کشکه
بابا این چیزهایی که میگی همه می دونن
عمل کن برادر من عمل عمل عمل
کم حرف بزن
دقیقا عین بچه می مونه این اسپنسر هرچی خاطره اینا داره میاد میگه بیشتر به درد رئیس جمهور شدن می خوره تا مدیر و مسئول xobx
ببخشید اسپم برای اقای mehrdad ps4
جوابه کوبنده راجع به دایرکت ایکس با لینک جدید نه ۲۰۱۰ خودت قرار دادم
https://gamefa.com/433331/https-www-dualshockers-com-playstation-promises-many-games-joy/comment-page-1/#comment-1220386
منم جوابتو همونجا دادم .(با اون دایرت ایکس سینگل پلتفورم هسته NT خوش باش)
https://gamedev.stackexchange.com/questions/106495/which-consoles-may-i-target-with-opengl
خخخخ رفتی تو فوروم ها نظرات دیگرانو به جای وبسایتا معتبر لینک کرده ممنون :laugh: البته حق داری چون هی جوابی نمیتونی بهم بدی dx12 بهترین API هست میدونم تحمل این حقیقت سخته عزیزم به بن بست خوردی :shy: :shy: :shy: :shy: :shy: پسسس
دیگه بحث قدرت و نرم افزار شرکت بزرگ مایکرو رو زیر سوال نبر جاهای دیگه میخوای گیر بدی گیر بده 😉
واقعا برات متاسفم که اصلا متوجه منظورم نمی شی بابا DirectX برای ویندوز NT هستش و openGL و webGL برای تمام پلتفرماس حالا هی بگو . باس خودت قصه ردیف کن مقالهاتم آخه چیز بدرد بخوری نیس قشنگ وقتی یه شرکت از openGL استفاده می کنه کدهاشو بخاطر ماهیت open source بودنش بهینه می کنه و کتابخانه های اونو به اصطلاح overwrite می کنن (ولی DirectX نه کلا هیچ تغییری توش نمی شه داد دقیقا مثل هسته لینوکس که کلی سیستم عامل که هر کدوم تو یه چیزی بهینن ولی ویندوز هستش کاملا بدون تغییره)و اصلا مقایسه openGL محض با DirectX اشتباهه .(در مورد منفی ها هم من اگه می تونستم حسابی منفی بارونت می کردم ترس ندارم ازت که ولی خودت ببین چی می زاری که همرو شاکی می کنی )
اسپم دوستان اینجارو ببینید
واقعا وان ایکس هیولااااااااااست
https://wccftech.com/nine-parchments-runs-4k60-xbox-one-x/
این لینکی براتون فرستادم خیلی جالبه یعنی فرق بین وان ایکس و پرو به اندازه پرو تا سوییچ هست واییییییی
حالا هییی بگید دایرکت ایکس ۱۲ الکیه فلانه هسته nt هست :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: بهونه پشت بهونه
یا واقعا حرفای منو نمی گیری یا نمی خوای بگیری
من میگم DirectX یه بسته کاملا بستس(close source) و توش هیچ تغییری نمی شه داد (فقط هم برای سیستم عامل های NT سوار می شه به فرم پیش فرض)ولی openGL یه ماژوله که هر قسمتیشو شرکتای بازی ساز (تیم program developer) باید تغییر و بهینه کنه (مثلا کتابخانه های مربوط به صدا رو جداگونه یا کتابخانه های مربوط به Shader جدا) اصلا نباید این دوتارو مقایسه کرد .
مقایسه یه بسته که تو نهایت بهینگیشه (DirectX) با یه بسته پیش فرض (که برنامه نویس ها اون نیازاشونو ازش بیرون می کشن) اصلا درست نیست
از کامنت آخرتم معلومه هیچی از برنامه نویسی و سایت معتبر اِستک نمی دونی همون برو کله فنجونیتو بزن و تو گوگل سرچ کنو اولین مطلبی رو که پیدا کردی رو بدون اینکه نگا کنی لینک بده :rotfl:
آخه تو ایران وقتی بازیهای Xbox میشه با کامپیوترم بازی کرد دیگه چه فَن xbox چی میگی باسه خودت ناموسا با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر
ولی اینو بهت بگم اگه مقایسه DirectX, OpenGL,openes, سخته خب راحت کاری نداره که مقایسه سفالت هست تو گوشیه لومیا و اندروید بپرداز لومیا ۱۵۲۰ و گلکسی اس ۵ سخت افزار اس۵ یکم بالاترم هست
بعدش جوابو بهم بده
چی داری میگی راجع به این داره صحبت میکنه که ما ضعف در مدیریت و نیرو داریم ولی
پتانسیل قوی داریم وعده تو کجا دیدی تو این جملات دیگه فنبوی بودندم حدی داره :teeth:
دادا من گفتم هیسسسس!
فقط بگو سونی! pc و xbox اشغالی بیش نیستن تا سونی فنا خوشحال بشن 😕
اوه راست گفتی :yes: :yes: :yes:
حالا حرص نخور نشستی کنار شوفاژ راجع به مدیر سومین کمپانی برتر جهان نظر میدی :laugh:
:rotfl: :rotfl: خیلی سنگین بود داش اشکان :yes: :yes:
بنده خداها دلتون به چی خوشه آخه
تیکه سنگین به این میگی
تو game award با معرفی death stranding و blood born 2 و البته red dead 2 بیشتر خواهید سوخت
پس ادامه بده به همین چرندیاتت
انشالله بینم به کجا می رسی خخخحخخخ
وای نه من میترسم نگو نگو خخخخخخخ :rotfl: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
والله کاری به بحثتون ندارم چون نمیدون سر چیه ولی در مورد اینکه ترسیدی ای باید بترسی شوخی یا جدی بهت حق میدم بترس رسما ! چون همین الان با این وضعیت آمار فروش دوبرابره وای به حال زمانی که گاد بیاد و تلو دو و دیس استرندینگ و دیز گان و ما شالله هزار ماشا الله همینطور بگم شب میشه اینا هر کدومشون یه سیستم سلر قدرتمند هستن اینه که میبینی یه دفعه نسل هشت تمام شد و فاصله سه یا چهاربرابر شد و این شکست مفتضحانه تو تاریخ ثبت میشه پس بشین و تماشا کن تا آخر نسل سونی چه بلایی سر این مایکروی قدرتمندت میاره 😀
فقط دعا کن همین بمونه چون سونی همیشه تو انحصاری خوب نبوده نمونش سال ۲۰۱۴
https://wccftech.com/sony-defends-reports-ps4-lacks-exclusive-triple-titles-holiday/
خدانکنه تو انحصاری ها باز مثا ۲۰۱۴ مایکرو از سونی بهتر باشه و براش النش درس بشه چون هیچ دلیلی برای خرید فور نمیمونه نه قدرت نه سرور نه ….. کلا کار اونجا تمونه همین الا کار پرو تموم شد وان ایکس جلو زد نه جااااااان مننننننن فکرشو بکن اگه انحصاری وان بهتر بود دیگه چقدر از کنسول پرو جلو میزد وحشنااک میشد تو اینده که فور قدیمی شد قراره مثلا با کنسول پرو از وان ایکس جلو بزنه خخخخخ مرسی که یاداوری کردی :laugh: 😉 😉 😉 😉 😉
خودت از مزخرفاتی که میگی خندت نمیگیره؟ اگه سمت شما همه چیز به خوبی اینه که داری میگی پس استاد توضیح میگی چرا الان امار فروش ps4 دو برابر ایکس باکسه؟ البته از یه فن متعصب و بی منطق ایکس باکس بیشتر از این انتظار نمیره موفق باشی
خب با دلو جان به سوالت پاسخ میدم
قدرت وان کمتر بود لانچه افتضاحی داشت کسی حرف از بازی نمیزد میزد ؟؟؟؟؟ وان کنسولش خوار شده بود از قدرتش جا افتاد برای مردم که فور بگیر ۵۰ درصد قویتره با همون قیمت 😉 😉
اینم بهت بگم وان ایکس تازه اومد پس نگو هییی فروش فروش فروش
خیلی خیلی ا.حمقی وقتی سونی تازه کنسول شو عرضه کرده نمیشه توقع داشت براش تلو۲در نظر داشته باشه تا کنسول جا بیوفته زمان میبره سونی یه سال تو انحصاری کم گذاشت مایکرو از سال۲۰۱۳ به بعد انحصاری نداشت که حتی بهش بتونیم لقب بازی خوب بدیم
مطمعن باش سونی اگه میخواست سیاست مایکرو پیش ببره و از کاربر هاش ۵۰۰دلار پول بگیره کنسولی بفروشه که همه بازی ها رو روی۶۰فریم اجرا نکنه الان تنها خریدار کنسول های مایکرو تو فیل بودین
پیسی خیلی وقت که بازی ها رو روی ۴kاجرا میکنه الان سونی ورشکست شده؟ اگه انحصاری وان بهتر بود دیگه چقدر از کنسول پرو جلو میزد الان که تنها برگ برنده مایکرو نسبت به سونی فورزا فقط فورزا هیلو گیرز هم که مایکرو نابودش کرد
تو منو روانیی کردییی :reallypissed: :reallypissed:
۱_ “مایکرو گفت که وان ایکس همه رو ۶۰ فریم بالا میاره”
هییییییسسسس سکوتتتتت
http://cogconnected.com/2016/08/xbox-scorpio-not-every-game-4k60fps/
۲_ pc خیلی وقته فورکی اجرا میگنه اره قیمتشم خیلی قشنگه فهمیدیییی ؟ ۷ میلیون همین الان بهم بده برم بگیرم ۵ میلیون بیشتر از ایکس انگار ۵ میلیون الکیه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
۳_ مایکرو تو ای تری سال قبل برنده شد انقدر نگو عیچ حرفی ندشت
https://www.yahoo.com/news/playstation-vs-xbox-won-e3-2016-165951486.html
عزیزم من که خودم طرفدار مایکرو ام اعضای preview member هم هستم چرا علیه من جبه میگیری 😮 😮 😮 😮
داداش منظورش شما نبودی شما از فن های غیور خودمون هستی قبولت داریم
فدات بشم :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :heart:
😀 😀
تو برو ماینکرافت ۴k بازی کن
نمی خواد نظر بدی پنکه جان
می فهمم می سوزی ولی لازم نیست نشدن بدی
کافیه زنگ بزنی به آتش نشانی
قرار نیست کسی بخاطر خود فورکی وان ایکس بگیره این عکسا رو نگاه کن خواهشااااااااااااااااااااااااااااااااا :kissed: :kissed:
http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-11-17-08-48/PROLITE_000.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-11-17-08-49/XOX_000.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
با من بودی ؟!!!!!!عزیزم دومین شرکت جهانه مایکرو
مدیریت کمپانی یکم ضعیف تو مدیریت نه دوره بیل گیتز ،،، ولی با تیم مهندسی وحشناک قوی قویترین در جهان طرفیم از دایرکت ایکس تا ویندوز سرفیس و… تو همه زمینه ها رقبا شکست داد جز کنسول :yes:
سرفیس ایپد و مک بوک . ویندوزم مک رو شکست داد :kissed: :kissed:
اگه تو تیم مهندسی شک دارید برید بنچمارکای سرفیس رو ببینید 😉
داداش کامنت اول رو ریپلای کردم خط های ریپلای رو دنبال کن 😀
نمیتونی همه کامنت هاتو تو یه کامنت بنویسی؟ تا میام تو بخش نظرات نودتا کامنت میبینم که مال تو
XBOX ONE X:THE BEAST INCARNATE ((((goldberg68
ولی متاسفانه برای شما تو بحث کنسول همیشه زیر سونی بوده و خواهد بود 🙂 نه به دلیل اینکه توانشو نداره نه حتی از دید مالی اینقدر قویه که میتونه مثل ماینکرفت اونو بخره یا بازی هایی مثل رایز اف تمب رایدر یا همین الان PUBG رو انحصاری زمانی کنه ولی مشکل اینه که بازی های انحصاری متنوع اون چیزی که الان تو سمت سونی و نینتندو هست رو نداره . چون اینقدر روی بازی های شوتر و یه ریسینگ مانور داده دیگه رسما انگ تکراری بودن رو داره میبینه و تازه الان به فکر افتاده ای پی های جدید خلق کنه . مایکروسافت بدجوری این نسل کشید کنار حیف شد چون اگه مایکرو قوی تر بود سونی بازی ها و آی پی های جدید دیگری رو هم که الان در برنامه داره زودتر رو میکرد . در نهایت رقابت به نفع همه ماست ولی مایکرو رقابت این نسلو مدتهاست واگذار کرده ، وان ایکس هم نوشداروی بعد از مرگ سهرابه
عزیز جان
خودم میدونم پولدار بودن مایکرو اگه بخاط با سیاست پیش بره که ( همه ی اینها درس داره میشه واس مایکرو اول نسل قدرت سخت افزار بشدت برای مایکرو درس شد الانم ترکوند با وان ایکس مطمعن باش کمبود انحصاری هم درس میشه مایکرو الا کمپانی منجاج سازنده ماینکرفت روبا ۲ میلیارد دلار خرید هزینه ساخت ویتچر ۸۰ میلیون دلار بود
یعنی با این پول میتونست سالی ۱۰ تا ار پی جی بسازه تازه بعد دو سالم ۴۰۰ میلیون دلار اضافم بیاره همین پولدار بودنه مایکرو لخرش یه جا دردسر میتونه بشه برای سونی با مدیریت خوب (منفی هاهم میدونم فیک اند چون منطقی گفتم )
با وان ایکس از چه نظر ترکوند؟ کمبود انحصاری چطور درست میشه؟ دو سه سال دیگه نسل تمامه. فکر نکن انحصاری ناب ساختن خیلی سادست اگه به همین راحتی بود همه انحصاری زن بودن
خیلیم راحته وقتی مایکرو منجاج سازنده ماینکرفتو با دو میلیاردد دلار هرید یادت باشه زینه ساخت ویتچر اونم ار پی جی ۸۰ میلیون دلار بود خودت حساب کن ……..
وان ایکس تو فروش از پرو جلو زد با وجود اینکه تازه عرضه شد برو هر سایتی میخوای ببین
ولی از فور معمولی جلو نزد بخاطر قیمت
نادون جان نسل تمام دیگه چیه کنسول پلی ۵ و ایکس باکس بعدی میان پرو و وان ایکس میشند کنسول پایه الان کنسول پایه وان اس و فور هست قرار نیست وان ایکسو برای دو سال بزنند حالت خوبه اگه منتظر نسل بعدی صد در صد بخاطر گرافیه دیگه …. همه چی که همون پس جرا وان ایکس مهم نیست تممموممم کن
http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-11-17-08-48/PROLITE_000.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-11-17-08-49/XOX_000.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
هر وقت پرو شما تونست یکم نزدیک به وان ایکس بشه چه تو فروش چه تو گرافیک بعد حرف بزن اره قبول میکنم وان معمولی بهاطر سخت افزارش از فور باخت و تموم شد ولی الان نبرد پرو و ایکسه افتاددددددد؟؟؟
میخوای وعده های سونی رو بهت بگم که نشده بگو بگم که با لینک بیام ثابت بشه :kissed: :laugh: :yes:
سلام ببخشید بابت اسپم
من دیروز عضو زومجی شدم بعد امروز که میخوام وارد سایت بشم و اطلاعات رو وارد میکنم ولی وارد نمیشه و میگه : حساب شما موقتا مسدود شده
کسی میدونه مشکل چیه و راه حل اون چیه؟
رفع اسپم:
الان خو به جا نزدیک شدن دارن دور میکنن 😐
بلوکه شدی.بی حساب کتاب میبندن.شاید ساز مخالف زدی.به هر صورت موقتی نیست.همیشگی هست.یکی دیگه درست کن.
گیم و فلسفه بازی کردن رو فقط به نظر من گیمرها درک میکنن خداروشکر ما سرگرمی ای رو در بین هزاران سرگرمی دیگه انتخاب کردیم که یه حس معجزه اسایی به ادم میده شاید برای دیگران قابل درک نباشه که من و شما با هر سنی و هر موقعیت شغلی میشینیم و ۳ ساعت پشت سر هم تایتان فال بازی میکنیم همین طور که شاید برای ما سرگرمی بعضی عجیبه ولی بازی برای من به شخصه از بهترین لحظات در زندگی بوده در عین حال سرگرمی پرخرجی هم هست اما خب به هر حال اون شخصی هم که داره از موسیقی لذت میبره باید میلیون ها تومن برای خرید یک پیانو خرج کنه همون طور که فردی برای لذت بردن از برند گوشی هاش میلیون ها تومن خرج میکنه و شاید اون حس و لذتی که ما از خدای جنگ یا گیرز میبریم هیچوقت نبره و درک هم نکنه خلاصه که خداروشکر که اون اکس باکس یا PS یا اون PC روی میزهای ما حضور دارن
دقیقا من الان ۲۷سالمه و اصلا سن و سال و کار کسب هیچ ربطی به گیم نداره شاید باورتون نشه ولی من رکورد ۱۳ساعت پشت سر هم دارم 😀 بخداخسته نمیشدم و از نظر من بهترین سرگرمیه
😀
رکورد قدیما زیاد زدیم من یادم میاد بازی Parasite eve 2 رو از همون ب بسم الله که بازی در کنار ماشین های پلیس شروع میشه تا همون اخرش که میرسه به اون باس بچه شکل و بعدش باس پروانه یک ضرب رفتم ولی خب خیلی سال قبل یا انیموشا۳ چون save نمیکرد نمیدونم مشکلش کجا بود یه بار روز جمعه بود از صبح نشستم تا همون اخرش که مبارزه در برج ایفل هست ولی خب میگم این ها مال زمان جوونی که حوصله داشتیم :rotfl: :rotfl: الان در هفته اگر ۳ ساعت بازی کنیم کلاهمون رو هم میندازیم هوا ولی خداییش بی نظیره این گیم :yes: :yes:
اره بخدا من تو پی اس ۳ یبار گاد سه و تلو رو شروع کردم و تمومش کردم در کل عالیه
تازه افتخار هم میکنی بشین به زندگی ایت برس داداش من متولد ۷۶ هستم الان علاقم به بازی کم شده بعد تو با این سن این حرف رو میزنید
عزیز، منم متولد ۷۶ هستم
یکی گیم رو به عنوان سرگرمی انتخاب می کنه
یکی فقط به چشم سرگرمی بهش نگاه میکنه
یکی دیگه گیم رو باهیچی عوض نمی کنه
مثلا من با این که سنی ندارم،ولی بازی های قدیمی که حتی من متولد نشده بودم اومده بودند رو هم هنوزم که هنوزه بازی میکنم و لذت می برم
سال انتشار واسم مهم نیس
ولی خب یکی هست بازی زیر ۲۰۱۰ اصلا بازی نمی کنه
یکی دیگه هم پیدا میشه بالای ۳۰ سال سن داره ولی هنوزم با عشق می شینه هر بازی میاد رو بازی می کنه
باید ببینید تو کدوم دسته قرار دارید :yes:
دقیقا داداش گیمنباشه هیچ فایده ای نداره منم مثل شما سال عرضه ی بازی واسم مهم نیست و هنوز دارم گاد یک و دو و اویل چهار و کرش تیم ریسینگ بازی میکنم یا اویل سه
:inlove: این بازی هایی که نام بردی رو که من عاشقشونم
میدونم :yes: :yes: ۴
اره رفیق افتخار میکنم نرفتم معتاد شم و هزار مشکل دیگه به کارای دیگمم میرسم به وقتش بازی میکنم و روز ب روزمعلاقم بیشتر میشه شما شاید فرق داشته باشی
داش شما زود بزرگ شدی 😀
من متولد ۷۱ هستم اصلا یه روز بازی نکنم دلم تنگ میشه از ۷ سالگی دارم بازی میکنم و تا وقتی که نفس میکشم ادامه میدم 😀 :inlove:
بضیا همچین از بالا نگاه میکنن به بقیه مثلا که چی…منم ۲۲سالمه گیم تفریح عمده منه و بهش افتخارم میکنم …اون بیخابیا میچسبه هرازگاهی واقن: ))))اینم عرض کنم معدلمم الفه مدرک آیلتزم دارم اقدام میکنم شایدم اپلای دادم هرچی جای خودش لذت بخشه اخوی
چه ربطی داره حالا چون مثلا من ۲۷ سالمه دیگه نباید از بازی خوشم بیاد?شده سبکه بازیم عوض بشه ولی به هیچ وجه علاقم به بازی کم نشده
:yes:
واقعا مرد بزرگی این اسپنسر میتونم با جرعت اونو با جابز مقایسه کنم نذاشت مایکروسافت تو قسمت گیم کم بیاره مرسی ازش :yes:
اول از همه بیل گیتز نابغه 😉
عجب مرد بزرگی
دروغ گو و رو سیاه همه عالم
اینقدر از فروش عالی توی ژاپن دم زدند فک کردم ۲۰ هزار نسخه فروختن
معلوم شد فروششون ۳۰۰ دونه بوده بدبختا
همین مصاحبه فیل اسپنسر با گاردین نشان دهنده همه چیز
The audience for those big story-driven games… I won’t say it isn’t as large, but they’re not as consistent,” he said. “You’ll have things like Zelda or Horizon Zero Dawn that’ll come out, and they’ll do really well, but they don’t have the same impact that they used to have, because the big service-based games are capturing such a large amount of the audience. Sony’s first-party studios do a lot of these games, and they’re good at them, but outside of that, it’s difficult – they’re become more rare; it’s a difficult business decision for those teams, you’re fighting into more headwind
مهم نیست بازی ها چقدر شاهکار باشن
مهم این که مدت بیشتری گیمر سرگرم کنن و سود دهی بیشتری داشته باشن
در واقع گیم در نگاه فیل اسپنسر و مایکروسافت گیم چیزی شبیه به مواد مخدر
در نظر مایکروسافت بازی ها باید سرویس محور باشن گیمر های زیادی معتاد خودش کنه و مدت ها مشغول به خودش نگه داره
خب البته یه مدیر موفق مدیری هست که دو رو داشته باشه یه رو مقابل مصرف کننده با زدن حرفهای دلخواه اونها که امکان داره واقعیت هم نداشته باشه و روی دیگه در مقابل رئسای بالا دستی در مورد راهکارهای افزایش فروش و کسب درامد بیشتر از بازیها ….امیدوارم در باقی انحصار کنسولیهاشون از لوت باکس استفاده نکنن که ضربه میزنه به تجربه بهتر و لذت بخشتر گیمر من با خرید درون برنامه ایی حساب شده موافق ترم تا با لوت باکس که معلوم نیس در ازای پول پرداختی چی قرار در بیاد….فورزا رو که الوده به لوت باکس کردن امیدوارم یه تجدید نظر داشته باشن
من راستیتش تا چند ماه قبل این حرف رو نمى زدم ولى الان میگم که گر حرف بود که پُر توان زد! امید بنده به آلن ویک ۲ بود که همین اسپنسر میگفت طرفدارشه!!! الان رمدى ما کجاست؟ آلن ویک ۲ کجاس؟! ?:-) :-/
من به این که نمیدونم کنسول سونی فلان قدر بازی انحصاری داره یا کنسول مایکروسافت فلان بازی براش میاد واسه سونی نمیاد کاری ندارم.
مهم لذت بردن از بازیه و اینکه ما یه جامعه گیمری خوب و سالم درکنار هم ایجاد کنیم و حالشو ببریم
و طبق این مصاحبه اقای اسپنسر ادمی بنظر میان که عاشق بازی کردن هستن و هرکاری رو برای بهتر کردن جامعه گیمرا انجام می دن و بنظر من وجود یه همچین افرادی برای جامعه گیمرا ضروریه. :rotfl:
آقای اسپنسر مشغول تقسیم ناامیدی بین طرفداران و جامعهی اکس باکس هستند، موفق باشی در این راه دلاور..
فک کنم اشتباه ترجمه شد
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: