سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا

سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند

دانیال دهقانی
۲۳:۵۹ ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا

اخیراً بحث وجود لوت باکس‎ها در دنیای بازی‌های کامپیوتری حسابی داغ شده و عناوین مختلفی نظیر Assassin’s Creed Origins هم به خاطر این مورد درگیر حواشی مختلفی شده‌اند.

برخی از سازندگان با گفتن جملاتی نظیر “لوت باکس‌ها تاثیر چندانی در گیم پلی ندارند و به بازی صدمه نمی‌زنند” سعی در آرام کردن طرفداران دارند. حالا به تازگی کپکام و تیم سازنده Monster Hunter: World رویه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که اصلاً لوت باکس‌ها در این بازی وجود نخواهند داشت. اخیراً تیم سازنده این بازی مصاحبه‌ای با پایگاه گیم‌اسپات داشته که حاوی نکات جالبی است.

ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto) تهیه کننده سری در این باره گفته بود:

“شما همین حالا احتمالاً لوت باکس را به عنوان یک هسته گیم پلی پذیرفته‌اید بدون آن که احتیاجی به نسخه پولی آن با پرداخت درون‌برنامه‌ای ببینید.”

با توجه به این صحبت و استفاده از عبارت “یکی از هسته‌های گیم پلی” خیلی‌ها گمان داشتند که کپکام لوت باکس‌ها را به بازی Monster Hunter: World اضافه کرده است ولی اخیراً سازندگان توضیح داده‌اند که خبری از این مورد نیست و اگر آن‌ها بخواهند چنین کاری را انجام دهند بسیاری از پایه‌های گیم پلی نیاز به طراحی دوباره دارد.

کارگردان بازی یعنی یویا توکودا (Yuuya Tokuda) پاسخی کوتاه در مورد اینکه چرا لوت باکس‌ها با گیم پلی بازی Monster Hunter: World سازگار نیستند داشته است:

“ایده آن است که وقتی که شما صرف شکار و بخش اکشن بازی می‌کنید همان چیزی را سبب کند که با آن شخصیت خود را ارتقا می‌دهید. و البته شما جوایز بهتری دریافت خواهید کرد؛ ولی اگر آن بخش‌ها که با آن به شکار می‌روید و چیزهای بهتر کسب می‌کنید را کنار بگذارید من فکر نمی‌کنم که تجربه چندان رضایت بخشی داشته باشید چرا که به نظر من این الزاماً در صرفه جویی وقت چندان تاثیرگذار نخواهد بود اگر مهارتی را که برای استفاده از آیتم‌ها نیاز است، در اختیار نداشته باشید.”

این خیلی خوب است که یک سازنده نظر خودش را به سودجویی و کسب پول بیشتر ارجحیت داده است. در حال حاضر اگر لوت باکس‌ها بخواهند به بازی اضافه شوند در خیلی از جنبه‌های بازی باید تجدید نظر شود و طبق گفته کارگردان بازی یعنی کانامه فوجیوکا (Kaname Fujioka) “برنامه‌ای برای انجام این کار فعلاً وجود ندارد” و تیم سازنده به دنبال آن نیست.

در جریان مراسم TGW 2017 سونی، یک تریلر جدید و بسیار هیجان انگیز از بازی منتشر شد که مبارزات آن را نیز به نمایش گذاشت. عنوان Monster Hunter: World در تاریخ ۲۶ ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (برابر با جمعه، ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۶) برای کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه رایانه های شخصی کمی دیر تر منتشر می شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Monster Hunter: World از دلایل عدم وجود لوت باکس در این بازی می‌گویند - گیمفا