الکترونیک آرتس: فروش Titanfall 2 از انتظارات کمتر ولی در نوع خود بسیار خوب بوده است
بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتس در مورد فروش بازی Titanfall 2 صحبت کرده و اگرچه اعتراف کرده که انتظارات این شرکت از فروش این بازی بالاتر بوده، ولی به نوبه خود Titanfall 2 فروش بالایی داشته است.
بازی Titanfall 2 که در سال پیش عرضه شد، عملکرد ضد و نقیضی داشت؛ این بازی از یک طرف با ستایش منتقدان خصوصاً به خاطر داشتن یک بخش تک نفره به یاد ماندنی و جالب روبرو شد و از طرف دیگر عملاً به خاطر عرضه شدن بین دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare لِه شد (نکتهای که خود سازنده هم به آن اعتراف کرده) و نتوانست از لحاظ تجاری آن طور که باید، عمل کند. همین مسئله باعث شد که عدهای گمان کنند این بازی از لحاظ تجاری یک شکست مطلق تلقی میشود ولی به تازگی الکترونیک آرتس نسبت به این مقوله واکنش نشان داده است.
امروز کنفرانس مطبوعاتی مربوط به گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتس در دومین سه ماهه از سال مالی ۲۰۱۸ برای سرمایهگذاران و اصحاب رسانه برگزار شده و بلیک یورگنسن اقدام به انتشار جزئیاتی از فروش عناوین مختلف این شرکت کرده است. متن دقیقی که بلیک یورگنسن در مورد Titanfall 2 به زبان آورده به این شرح است:
“خیلی از مردم فکر میکنند که ما به خاطر Battlefront [اشاره به Star Wars: Battlefront]، یا ببخشید، [منظورم] Battlefield 1 [بود] در سال گذشته ما موفقیت بزرگی کسب کردیم و به خاطر آن سه ماهه سوم سال گذشته برای ما بزرگ و عالی بوده است. ما همچنین Titanfall را داشتیم که اگرچه طبق انتظارات ما عمل نکرد، ولی فروش بسیار خوبی داشت”
شاید موفقیتی که این بازی کسب کرد به اندازه Battlefield 1 زیاد نبود ولی به هر حال عملکرد آن آن قدری خوب بوده که استودیوی سازنده آن یعنی ریسپاون (Respawn) نسبت به آن متعهد بماند و اخیراً هم محتوای مربوط به هالووین را برای این بازی عرضه کند. این سازنده اشاراتی هم به آینده این فرنچایز داشته ولی شاید مدتی طول بکشد تا Titanfall 3 متولد شود.
از دیگر اخبار مربوط به کنفرانس مالی الکترونیک آرتس میتوان به صحبت در مورد نسخه بعدی Battlefield اشاره کرد که قرار است از لحاظ بصری شگفتآور باشد. همچنین این شرکت از احتمال عرضه سرویس EA Access برای دیگر پلتفرمها هم صحبت کرده است. همچنین این شرکت به تعطیل شدن استودیوی ویسرال گیمز هم واکنش نشان داده و آن را تصمیمی سخت اما صحیح قلمداد کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تایتانفال واقعا بازی خوبی بود به شخصه خیلی لذت بردم
داداش شما همون نیستی که تو تلگرام در تماس بودیم …. :laugh:
مظلوم تایتان 😥
بازی زیبا و خوبی بود(همچنان هستش) و می توانست موفقیت ادامه دار داشته باشد
اگر دچار برادر کشی نمی شد (توجه بیشتر به بتل۱ )
امیدوارم تایتان فال و استودیو ریسپاون رو به خاطر سود کم نابود نکنن! از EA بعید نیست!
خیلی جالبه ea میاد از dead space 3 که ۴ میلیون نسخه میفروشه به عنوان فروش ضعیف یاد میکنه ولی از این بازی اونم فقط به خاطر اینکه بخش چند نفره داره میگه کمتر از انتظارات بود ولی در کل خوب بود.در اینده اگه دیگه بخش تک نفره تو بازیای ea ندیدید تعجب نکنید
از بهترین و زیباترین شوتر اول شخص هایی که تا به حال بازی کردم و به نظرم هزاران برار از بتلفیلد یک بهتره
Ea بیا در اینم پلمپ کن :shutmouth: