صحبتهای ساکرپانچ در مورد ایده شکلگیری Ghost of Tsushima و ارائه جزئیاتی دیگر
صحبتهای عوامل سازنده استودیوی ساکرپانچ در مورد نحوه شکلگیری عنوان در دست ساخت خود یعنی Ghost of Tsushima. و ارائه جزئیاتی از سبک و داستان بازی که قرار است روایتگر وقایعی تاریخی باشد.
شب گذشته و طی کنفرانس شرکت سونی در رویداد Paris Games Week سال ۲۰۱۷، یکی از بزرگترین سورپرایزها متعلق به رونمایی پروژه جدید استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) یعنی Ghost of Tsushima ، سازنده عناوینی همچون Infamous و Sly Cooper بود. قطعا این عنوان تجربهای نو برای استودیو به حساب میآید، و قرار است شما را وارد دنیایی جهانباز در جامعه فئودالی ژاپن کند که در آن باید کنترل یک جنگجوی سامورایی را بدست بگیرید. اما باید گفت که پروسه ساخت این بازی چندان هم ساده نبوده، و تیمسازنده زمان بسیاری جهت تفکر و بررسی خلق دنیای سوشیما صرف کرده است. در حقیقت جزئیات ساخت این پروژه، امروز و طی یک مصاحبه ویدئویی توسط سونی منتشر شده است.
در این مصاحبه کارگردان عنوان Ghost of Tsushima، آقای نیت فاکس (Nate Fox) و کارگردان هنری بازی آقای جیسون کانل (Jason Connell) در مورد فعالیتهای خود برروی سری Infamous (بویژه نسخه Second Son)، و نحوه تصمیمگیری در مورد حرکت به سمت Ghost of Tsushima صحبت کردند. آقای فاکس توضیح دادند که:
زمانی که در نظر داشتیم تا برروی پروژه آینده خود کار کنیم، میخواستیم که عناون بعدیمان نیز بمانند گذشته جهانباز باشد. زیرا با این کار میتوان قدرت و اختیار را در دستان بازیکنان قرار داد، و نمیخواستیم که به راحتی از این موضوع صرفنظر کنیم. فکر میکنیم این یکی از ارکانهای اصلی دنیای مدرن بازیهای رایانهای است که در آن بازیکنان تصمیمگیرنده باشند. ما در مورد عناوین جهانباز و چیزهایی که آنها را به بازیهایی جذاب و بزرگ بدل میکنند، بسیار فکر کردیم. ما بررروی این نکته اتفاقنظر داشتیم… ما بازیای میخواستیم که دنیایی فانتزی داشته باشد.
زمانی که برروی وقایع سال ۱۲۷۴ میلادی و زمان حمله مغولها به سوشیما دست گذاشتیم، به یکباره همهچیز جفت و جور شد. ناگهان شما (تیمسازنده) میدانستید که قهرمانان و ضدقهرمانان بازی چه کسانی هستند، و اینکه پیامد این وقایع برای جهان چگونه بوده است. و در نهایت ما یک بازی ویدئویی داشتیم.
همچنین آقای کانل اضافه کردند که:
Ghost of Tsushima عنوانی اکشن-ماجراجویی و مخفیکاری است، که در آن بازیکنان کنترل یک سامورایی را در جامعه فئودالی ژاپن برعهده خواهند گرفت. در این راه نیز ما از وقایع تاریخی حمله ارتش مغولها به جزیره سوشیما الهام گرفتهایم.
در نهایت نیز آقای فاکس اضافه کردند که:
تمامی مناطقی که در تریلر مشاهده کردید، در دنیای واقعی وجود دارند. و اینها مکانهایی است که شما قرار است از آنها دفاع کنید. جزیرهای پهناور، مملو از مکانهای مختلف، شهرها و مردم. چیزهای بسیاری برای تماشا و یادگیری وجود دارند.
عنوان Ghost of Tsushima تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما این را میدانیم که منحصرا برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. میتوانید تریلر معرفی بازی را از طریق این لینک، و جزئیات به انتشار رسیده از عنوان مذکور را از طریق این لینک مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اوووف وای خدا نمی تونم برای گیمپلیش صبر کنم. 😥 😥 :chic:
خدا میدونه تو psx سونی دیگه چی می خواد نشونمون بده. :chic: :chic: :yes:
واقعا باورنکردنیه گرافیک بازی. همه میدونم ساکرپانچ از نظر گرافیک یکی از بهترین استدیو های حاضره پس خیالمون از گرافیک راحته
به نظر بازی خوبی میاد ویک تیم سازنده و با تجربه ای مثل ساکر پانچ کار توسعه ی این بازی رو بر عهده داره، اما هنوز سبک گیمپلی این بازی مشخص نشده به شخص خیلی دوست دارم یه بازی هک اند اسلش باشه، و امیدوارم از اونجایی که به نظر میاد بازی شمشیری ، بازی شبیه سری دارک سولز نباشه ، چونکه سبک بازی دارک سولز به شدت فراگیر شده و بازی های هم سبک دارک سولز توی این نسل کم تعداد نیستند ، و به شدت توی این نسل جای خالی بازی های هک اند اسلش حس میشه.
سبک بازی اکشن – مخفی کاریه. بعیده هک اند اسلش باشه. به نظرم واقع گرایانه باشه.
Open-world,Action adventure stealth
یجی تو مایه های هورایزن میشه با مخفی کاری
همش میگفتم چرا این نسل خبری از تنچو و بازیایی مثل اون نیس که خداروشکر جفت وجور شد…
تشکر از بابت خبر :yes:
ممنون از لطفتون. خواهش میکنم 😉 :yes:
:yes:
بعد از تریلر زیبای detroit تریلر این بازی بیشتر از همه چشممو گرفت و حتی بیشتر وقتی فهمیدم قراره sp بدش بیرون
ip جدید خوش ساختی میشه
اینم یه انحصاری خفن دیگه سونی افتاده رو غلتک هر چی انحصاری خفن هست داره رو میکنه فقط دیشب دیزگان و بلادبورن ۲ جاشون خالی بود