به زودی سود Hellblade: Senua’s Sacrifice با هزینه ساخت آن برابر خواهد شد
نینجا تئوری اعلام کرد که با گذشت کمتر از سه ماه از عرضه Hellblade: Senua’s Sacrifice، این استودیو بهزودی هزینه ساخت بازی را بهوسیله فروش آن جبران خواهد کرد. البته از نظر نینجا تئوری، این اتفاق خیلی زودتر از زمان مورد انتظار آنها رخ داده است.
برای نینجا تئوری، Hellblade: Senua’s Sacrifice یک ریسک بزرگ محسوب میشد. استودیویی که عناوینی همچون DmC: Devil May Cry، Heavenly Sword و Enslaved: Odyssey to the West را ساخته بود، قصد داشت Hellblade را با بودجه کمی بسازد و برای اولین بار، بازی ساخت خودش را نشر دهد.
پس از چند بار تاخیر خوردن تاریخ عرضه، بالاخره Hellblade: Senua’s Sacrifice در ماه آگوست سال جاری عرضه شد و توانست نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند. پس از عرضه بازی، نینجا تئوری اعلام کرده بود که این بازی برای سودآور شدن نیازی به فروش میلیونها نسخه ندارد. سوال مهم اما اینجاست که آیا Hellblade بالاخره برای نینجا تئوری سودآور خواه بود؟
پاسخ این سوال فعلا نه است اما تامیم آنتونیادس (Tameem Antoniades) در مصاحبه با VentureBeat اعلام کرد که این اتفاق بهزودی رخ خواهد داد:
فکر میکنم بهزودی سود این بازی با هزینه ساختش برابر شود. احتمالا در یک یا دو هفته آینده این اتفاق رخ دهد. ما انتظار نداشتیم که تا پیش از ماههای ششم، هشتم و حتی نهم این اتفاق رخ دهد.
بدین ترتیب سرمایهگذاریها بر روی Hellblade، سه ماه زودتر از زمان مورد انتظار نینجا تئوری، ثمر داده است. البته آنتونیادس معتقد است که نشر بازی توسط خود نینجا تئوری، در این مورد تاثیرگذار بوده:
این کار برخی درها را برای ما باز کرد و شرایطی برایمان مهیا شد که تابهحال آنها را نداشتیم.
آنتونیادس همچنین اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در بررسی عملکرد نهایی فروش بازی منتشر خواهد شد:
ما میخواهیم دادهها و اطلاعاتمان را در اختیار دیگر توسعهدهندگان بگذاریم تا اگر آنها خواستند چنین طرحهایی را امتحان کنند، اطلاعاتی داشته باشند. امیدواریم که با این کار بتوانیم آنها را به ساخت عناوینی مشابه Hellblade، توشیق کنیم.
Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ ۸ آگوست برای پلیاستیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
تنها بازی که وقتی روی دیسک عرضه نشد ناراحتم کرد…
نینجا توری کارش عالیه مخصوصا هینولی سورد :inlove:
امیدوارم بازیش تعطیلات اخر سال میلادی تخفیف بخوره تا بخریم :rotfl:
الان باز جناب مجنون و عاشق پیشه پیداش میشه!!! 😮 :laugh: 😮
فکر میکنم از عوامل د.ا.ع.ش باشی! خداوند لعنتت کنه که مرض داری.
پس چی شد؟
آیا شما خوشگل هستی؟جواب:بلی
تو و امثال تو حیوون سایت رو به گند کشیدین :reallypissed:
این یکی از برترین بازی هایی ک من تو این نسل کردم واقعا عالیه ارزشش خیلی بیشتر از بازیای ۶۰ دلاری ک میدن تو یکلام محشرع من اینو هم پلات گردم هم دوبار تموم کردم موسیقی بازی محشره صداهایی ک تو سر سنوعاس واقعا بازیو لذت بخش کردن گیمپله معما مبارزات از همه مهمتر داستان بازی واقعا بینظیرن حتما حتما تجربش کنید
بله عزیزم بازیه خوب بسازی فروش خوب هم خواهد داشت،البته این بازی فقط خوب نبود بلکه عالی بود من که عاشقه سبک مبارزاتش شدم اون صداهایه تو سرمونم خیلی باحال بود
دوستان قیمت بازیایی مثله این و کاپهد زیاد نیست همین که تو library استیم اد بشن حسه خوبی داره قیمتشون اصلا بالا نیست که مشکل باشه
من به تازگی گرفتمش عجب بازی باحالیه با دیدن ویدیو هاش فکر میکردم با این زاویه دوربین بازی خیلی جالب نمیشه اما الان میبینم که عالیه
سود با فروش فرق داره
ببینید توی منبع gross بوده یا profit
سود یعنی کسر میزان فروش از هزینه های تولید و بازاریابی و …