توضیح سازندگان در مورد عدم وجود بخش چندنفره در عنوان Wolfenstein II
سرپرست طراحان عنوان Wolfenstein II: The New Colossus، آقای تامی توردسون بیورک اعلام نمود، آن چیزی که موجوب خاص شدن بازی شده، نحوه روایت داستان آن است. و دلیل عدم وجود بخش چندنفره در بازی این است که سبب آبکی شدن داستان میشد!
یکی از کارمندان سابق بایوور، آقای مانوئر هیر (Manveer Heir) اخیرا در مصاحبهای اظهار داشتند که اولویت الکترونیکآرتز کار برروی عناوین جهانباز است؛ زیرا چنین بازیهایی کسب درآمد را آسانتر میکنند. همچنین در گزارش اخیر وبسایت GamesIndustry، طراح استودیوی MachineGames آقای تامی توردسون بیورک (Tommy Tordsson Björk) اعلام نمودند که استودیوی آنها در ساخت عنوان Wolfenstein II: The New Colossus دقیقا برعکس عمل کرده، و پرداختن به بخش چندنفره سبب انحراف آنها از روایت داستان بازی میشد.
آقای توردسون بیورک در نمایشگاه گیمزکام که در ماه آگوست برگزار شد اظهار داشتند:
تنها راهی که این امکان را برای ما فراهم میکند تا چنین تجربه داستانیای را رقم بزنیم، صرفا تمرکز برروی بخش تکنفره است. افزودن بخش چندنفره در چنین پروژهای سبب آبکی شدن بخش داستانی میشود. چنین خطراتی زمانی که بخواهید دو کار را همزمان باهم انجام دهید، وجود دارند.
MachineGames تصمیم گرفت تا سری Wolfenstein را بجای یک عنوان تیراندازی به یک بازی اکشن-ماجراجویی بدل کند.
زیرا ما فکر میکنیم چیزهای بسیاری غیز از تیراندازی در بازی وجود دارند.
ظاهرا هسته گیمپلی بازی برروی سلاحهای مختلف متمرکز باشد، اما آقای توردسون بیورک توضیح دادند که سیستم بازی این چنین است، و داستان چیزی است که در بازی بر همهچیز ارجحیت دارد.
بازی داستانی ساختگی و البته دیوانهوار دارد. اما سعی بر این شده که داستان موردنظر صادقانه روایت شود. هدف ما چنین چیزی است. نکات بسیاری وجود دارند که شما آنها را نمیبینید. ما قطعا پا را فراتر گذاشتهایم، و این چیزی است که سبب خاص بودن Wolfenstein شده است: داستانی درام، روابط انسانی، طنزی تلخ و همچنین خشونت. بازی تمامی موارد ذکر شده را از تمامی جهات گسترش داده است.
Wolfenstein از نظر من عنوانی شخصیت محور، همراه با تاکیدی قوی برروی داستانسرایی است. من نمیخواهم از بحث منحرف شوم – هسته اصلی Wolfenstein II بمانند گذشته در مورد کشتن نازیهاست. اما بسیار خوب میشود که بخش چندنفرهای بهمراه تمرکز بر داستانسرایی داشته باشیم – مانند عنوان Spec Ops: The Line. اگر برخلاف این باشد، بخش چندنفره بعنوان نقطه ضعف یاد خواهد شد، و بنظر من سرمایهگذاری برروی این بخش هدر دادن سرمایه شرکت است…
عنوان Wolfenstein II: The New Colossus قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. همچنین میتوانید خبر اعلام حجم نسخه پلیاستیشن ۴ عنوان مذکور را از طریق این لینک در وبسایت گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
خیلی خوب شد چون کم کم داره نسل بخش تک نفره منقرض میشه از آنلاین بازی کردن تو ایران متنفرم
با وجود بتسدا و سونی و راک استار و یوبیسافت نسل بخش تکنفره حالا حالاها منقرض نمیشه خیالت راحت
اینجوری که برای کنسول باز های ایرانی نمیارزه بازی رو بخرن
البته ما پی سی گیمرا کرکی میزنیم، نوش جونمون
ببخشید بی ربطه کسی بازی استراتژی تو سبک redalert برای ps4 سراغ داره بازی خوب
بازی ولفنشتان رو سال ها قبل بازی میکردم یه شاهکار واقعی بود در هنگام شلیک اسلحه ها چنان لگدی میزدن که روح ادم جلا میافت
کاملا درست گفته.وجود بخش چندنفره تو عناوین مولتی پلتفرم کاملا داستانو ابکی میکنه.به last of us نگاه نکنید که هم بخش تک نفره و هم مولنی عالی بود.اون یه استثناس و البته انحصاریه
بی صبرانه منتظرشم موندم بای ها بد موقع میاد یا این ازمون ؟ البته اخرشه جمعه هفته دیگه راحت میشم ( روز ازمون هست و … 😀 ) بعدش دیگه اساسین و ولف و … این نسخش باید خیلی قشنگ باشه از لحاظ گیم پلی که مطمئنم
سیستم مورد نیاز بازی به نقل از guru3d , نحوه سیستم اعلام کردنشم خاصه، برای حداقل نوشته میتونم بازی کنم بابایی:
“Can I Play, Daddy?” – Minimum Requirements (720p and 60 fps at low settings)
CPU: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
GPU: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
RAM: 8GB
OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)
Storage: 55GB
“I Am Death Incarnate” – Recommended Requirements (1080p and 60 fps at high settings)
CPU: Intel Core i7-4770/AMD FX-9370 or better
GPU: Nvidia GTX 1060 6GB/AMD Radeon RX 470 4GB or better
RAM: 16GB
OS: Win7, 8.1, or 10 64-Bit
Storage: 55GB
برای ما آفلاین بازها یه همچین بازی هایی که فقط رو بخش تکنفره تمرکز داره حکم طلاست !
پس داستان قوی داره مطمعنا حتما باید تجربش کنم :yes: :yes:
دوستان سلام من یه سوال داشتم
من دارای cpu : core I 5 6400
و گرافیک : gtx 750 هستم
به نظرتون مشکلی پیش میاد موقع اجرا بازی،؟ د