گزارش – Cyberpunk 2077 چهار برابر بزرگتر از Witcher 3 و تمامی DLCهای آن است
Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ بهصورت رسمی معرفی شد اما اطلاعات رسمی انتشار یافته از بازی در طول این پنج سال به یک برگ کاغذ هم نمیرسد، حال گزارش جدیدی ادعا میکند که دنیای بازی Cyberpunk 2077 چهار برابر بزرگتر از دنیای Witcher 3 است.
چند ماه پیش بود که مشخص گردید تعدادی از اسناد طراحی بازی Cyberpunk 2077 در دست هکرها قرار دارد و آنها از سیدی پراجکت تقاضای پول کردهاند تا اطلاعات را انتشار ندهند.
سازندگان این خبر را در صفحه توییتر خود درباره اطلاعات بدست آمده چنین گفتند؛
” چند فایل داخلی متعلق به سیدی پراجکت رد که در آن اسنادی مربوط به طرحهای اولیه بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد.”
و در ادامه نوشت:
” یک تقاضا برای باج صورت گرفته و در آن گفته شدهاست که اگر مطابق آن عمل نکنیم، فایلها به عموم مردم منتشر خواهدشد.”
و همچنین پراجکت رد گفتهاست که با مقامات تماس گرفتهاند و قصد ندارند باج را بپردازند، که این عمل ممکن است باعث انتشار فایلها شود. اینکه باجگیری شامل چه اطلاعاتی است در خبر نیامدهاست.
اما پراجکت رد با اطمینان گفتهاست که
” این اسناد قدیمی بوده و بیشتر آن مربوط به چشمانداز فعلی بازی نمیشود. با این حال، اگر مشتاق به بازیکردن Cyberpunk 2077 هستید، بهتر است از هرگونه اطلاعاتی که مستقیما از سیدی پراجکت رد منتشر نشدهاست دوری کنید.”
حال بهنظر میرسد این اطلاعات در دسترس قرار گرفتهاند و هماکنون بهصورت عمومی انتشار یافتهاند. اطلاعات انتشار یافته بهصورت شایعه است و از جانب سیدی پراجکت نبوده، حال بیایید به آنها نگاهی بیندازیم:
- دنیای Cyberpunk 2077 چهار برابر بزرگتر از دنیای Witcher 3 و دو DLC بزرگ آن است.
- Cyberpunk 2077 از همان سیستم چهار فصل بازی Witcher 3 استفاده میکند که هر بخش از دنیای بزرگ آن رنگوبوی مخصوص خود را داشته باشد.
- بازی دارای محبط تخریبپذیر ویژهای خواهد بود.
در ادامه لیک کننده اطلاعات درباره محیط تخریبپذیر چنین گفت:
شما در بازی جنگهای هوایی خواهید داشت و شلیکهایی که میکنید باعث تخریب ساختمانها میشوند، سپس پس از مدتی رباتهای تعمیرکار به منطقه خراب شده میآیند و محیط آسیب دیده را تعمیر میکنند.
در دیگر اخبار منتشر شده شاهد آن بودیم که مایک پونداسمیت، یکی از طراحان بازی Cyberpunk 2077 از کلاسهای عجیب این بازی پرده برداشته است؛ از جمله کلاسهای بازی میتوان به خبرنگار، مجری و خانه به دوش اشاره کرد. لازم به ذکر است که این بازی شامل بخش مولتیپلیر هم خواهد بود. هنوز ویژگیهای دقیقی از این بخش منتشر نشده، اما طبق شایعات منتشر شده، ممکن است در Cyberpunk 2077 شاهد بخش آنلاین رقابتی و یا حتی MMO باشیم.
این عنوان در تاریخی نامشخص برروی سه پلتفرم ایکسباکس وان، پلیاستیشن و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. نسخهی نینتندو سوئیچ این بازی هنوز از سوی سازندگان، تایید نشده است و به نظر نمیرسد که آنها سختی پورت عنوان Cyberpunk 2077 برروی این کنسول را به دوش بکشند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
Holy Crap…
احسنت :yes:
Holy moly..
Oh Jeez
… یاد مستر گریسون به خیر
خخخخخ مستر گریسون :laugh:
i hate mr garrison :devil:
در مورد این بازی فقط باید یک جمله بگی.
بازی قرن.
امیدوارم به اندازه coc سرگرم کننده باشه
بره تو هیچی به اندازه C.oc.k سرگرم کننده نمیشه
سایت نیست که دیو.ونه خونس رسما
یک انسان چقدر میتونه بیکار،بى مزه و نچسب باشه.
یا حضرت حق ویچر که با dlc هاش می شد ۲۰۰ ساعتتتتتتت
این یعنی تایم این بازی حداقل ۲ برابر ویچر خواهد بود با توجه به وسعت نقشه البته اگر به تراکم مراحل اصلی و فرعی ویچر در برابر محیط باشه
خداروشکر یه خبری از بازی شنیدیم بعد از ۲ سال
سیاست های این شرکت و شرکت Rockstar خیلی شبیه هم هستن.از منتشر نکردن اخبار زیاد گرفته تا گذاشتن تمام تمرکز روی ۳ یا ۲ بازی خاص.شرکت هایی مثل یوبی سافت باید بیان یاد بگیرن که به جای منتشر کردن ۲-۳ تا بازی در سال باید ۱ بازی در هر ۳-۴ سال منتشر کنن.قطعا همون بازی اینقدر فروش میکنه که ارزشش رو داشته باشه مثل GTA V که هنوز هم توی لیست پرفروش ترین ها هست یا مثل آخرین بازی همین شرکت CDPR یعنی Witcher 3
واقعا احترامی که این شرکت به کاربراش میزاره هیچ جایی نمیتونید ببینید.کلی دی ال سی رایگان برای بازی منتشر کرد،کلی آپدیت داد که مشکلات رو رفع کنه،دائم به بازیش تخفیف زد که همه بتونن بخرن،قفل روی بازی نگذاشت ، شما کافی بود نسخه آزمایشی بازی Gwent رو تجربه کنید و نظرتون رو بگید تا یه نسخه رایگان از Witcher 2 دریافت کنید.خب این سخاوت این شرکت بازیسازی رو نشون میده.
امیدوارم Cyberpunk 2077 هم بتونه موفقیت خیلی خوبی داشته باشه.
یوبى سافت یک ناشر با چندین استودیو زیردستش هست دوست عزیز.
درحالى که راکستار و CD project خود استودیو هستن و تنها وظیفه شون تمرکز روى کیفیت بازى هست،هر بازى یوبیسافت هم ساخت یک استودیوى جداگانه هست (براى نمونه ubisoft montrealرو در نظر بگیرید)که چند سال روش وقت گذاشته شده.درحقیقت استودیوهاى یوبیسافت همون کار راکستار و CD PRرو میکنن و روى هر بازى ۳-۴سال کار میکنن اما چون همه این عناوین به اسم ناشر (بوبیسافت)منتشر میشه فکر میکنید همه ساخت یک استودیو هست و به اشتباه مى افتید. :rose:
Rock star خوش استدیو هست.
چرا اسم استدیو سازنده gta و red dead فرق داره؟
قبل از حرف فکر کن
عزیز اصلا بگیم یوبی سافت چندین استدیو داره و میتونه چندتا بازی جداگانه بزنه.قبول.چرا بازیاش یا سرور افتضاح دارن یا باگ و افت فریم غیر قابل تحمل؟مگه شما نمیگی خیلی بزرگه؟خداوکیلی اگر AC Unity باگ و افت فریم نداشت بهترین بازی توی این سری میشد و شاید یکی از بهترین بازیای سال خودش.یا مثلا Division .بازی با این گرافیک و این محیط زیبا قطعا اگر سرور های شلوغ تر و بهتری میداشت و پشتیبانی بهتری میکرد یکی از بهترین بازیای آنلاین میشد.این ۲ تا مثال ساده که همه باهاشون موافقن و با این بازیا آشنایی دارن.
میدونم منظورتون چیه عزیز.شما داری میگی همون مقداری که یوبی سافت روی بازیا کار میکنه CDPR و راکستار هم کار میکنه.خب این بازم ناتوانی و مشکل شرکت یوبی سافت رو میرسونه چون هیچ وقت بازیاش نتونستن فروش و موفقیت بازیای این ۲ شرکت رو بدست بیارن.شرکتی با تجربه و سابقه یوبی سافت باید خیلی از شرکتی مثل CDPR عمل کنه.شما میگید همه به اسم ناشر منتشر میشه.درسته. ما هم حرفی نزدیم.ولی شما کمپانی Bethesda رو ببین.اونم چندین استدیو داره ولی بازم بازیهایی منتشر میکنه که موندگار میشن و خیلی عالی فروش میکنن.وقتی ۳-۴ سال روی یه بازی کار میشه دیگه مثل بازیای یوبی سافت نباید اینقدر افت فریم و باگ داشته باشه که .
شما ۳ تا بازی از یوبی سافت نام ببر به اندازه ویچر ۳ جایزه برده باشه یا به اندازه نصف جی تی ای وی فروش کرده باشه.وجود داره؟حتی یکی هم وجود نداره.
پس بیاید قبول کنید شرکت یوبی سافت سیاست های خیلی خیلی غلطی داره.شرکتی با قدرت و سابقه یوبی سافت باید بتونه بازیایی بسازه که هیچ شرکتی نمیتونه بسازه چون استدیو هاش از بقیه شرکتا بیشترن و خیلی سابقه داره.فروش بازیاش هم بد نیست و از نظر مالی مشکلی نداره.اما نمیتونه اونم به خاطر پول پرست بودنش و سیاست های غلط
گوتی ۲۰۲۰ و ناموس بازیها!!! :yes: :yes: :yes:
میشه بگی از کجا میدونی ۲۰۲۰ میاد ؟؟؟
خبر رسمی اومده من ندیدم؟؟؟
تازه عزیز من اگه قرار باشه ۲۰۲۰ بیاد به احتمال زیاد میخوره به یکی از بازی های راکستار حالا چه بولی ۲ چه gta vi و همونطور که هممون از سابقه راکستار خبر داریم مراسم goty ماله اونه و اگه سال ۲۰۱۹ هم بیاد میخوره به tlou 2 ( درسته که بازی انحصاری رو گوتی نمیکنن ولی بیگ وینر که میشه)
اگه هم این هم GTAسال ۲۰۲۰بیان یه جنگ ستارگان میشه قشنگ ولی باز به احتمال زیاد GTA میبره
شما یه سرچ ساده کنى کاملا نتایج مشخصه. درسته در TGA فقطuncharted2 گوتى شده اما شما میبینى در اکثر مراسم معتبر مثل TGAوDICEوGAME DEVELOPERS(که به شخصه این دوتا رو بیشتر ازTGA قبول دارم)نظراتشون بسیار نزدیک به هم هست و چه بسا بسیارى از انحصارى هاى سونى و PCدر مراسم DICE و GAME DEVELOPERS CHOICE بعنوان گوتى انتخاب شدن.مثلاً همین سال پیش TGA،diceوبازیسازان همه رو اورواچ اتفاق نظر داشتند.اورواچ قرار بود انحصارى PC باشه که به درخواست طرفداران مولتى پلتفرم شد.یعنى اگر انحصارى بود برنده نمیشد؟یا سال ۲۰۱۳ که نظرات بین GTAوTLOU متغیر بود و البته سال ۲۰۱۱ که بنظرم سخت ترین رقابت بین بازى ها تا به امروز بود، نظرات بین شاهکار ولو،شاهکار لوین و شاهکار بتسدا بسیار نوسان داشت.تلو هم به رقیب سختى خورد که باعث اختلاف نظر منتقدان معتبر شد.اما مهمترین المان بهترین انتخاب،اتخاب خود گیمر هست اما اینکه شما میگى منتقدا با عناوین انحصارى دعوا دارن و غیره،اینطور نیست.
دقیقا منم همینو گفتم دوست عزیز یه باره دیگه کامنت منو بخون گفتم که مراسم game of the year رابطه خوبی با انحصاری ها نداره واقعا نمیدونم چرا ولی بقیه مراسم ها به حق جایزه مبدن مثل همین دایس مثلا امثال واقعا حق انچارتد بود نمبگم اورواچ بازی بدیه ولی یه بازی مولتی و بدون داستان هستش
از نظر من تا به حالا گوتی رو باید به nier ( با اون داستان زیبا که دل سنگ رو هم اب میکنه و گیم پلی خارق العادش و موزیک و صدا گذاری شاهکارش فقط از نظر گرافیک فنی و تنوع دشمنا یذره مشکل داشت ) بدن یا باید بدن به هورایزون زیرو داون یا فاینال فانتزی xv واقعا این ۳ تا بازی شاهکار بودن البته زلدا هم هستش که چون من تجربش نکردم نظری دربارش نمیدم 😉 😉
این بازی گوتی میشه حالا نگاه کنید
البته اگه رقیب سرسختی مثل کلش اف کلنز یا کلش رویال بهش بخوره که تا سال ها بتونه ادمو سرگرم کنه قطعا قوطی میشه مثل انچارتد ۴
اشفع کل مرضا…. آمین
سوپر گوتی 😎 :yes: :yes:
مفتم نمیخوامش چون رباتیه اه
حدود ۵ سال ۴۰۰ نفر روی این بازی کار کردن و هنوز ادامه داره، راه زیادیو اومدن واسه ساخت این بازی، شاید این بزرگترن بازیه تاریخ باشه ..
https://www.gamespot.com/articles/cyberpunk-2077-development-team-is-bigger-than-the/1100-6443321/
از نظر بزرگی بازی هایی هستن که وسعت بسیاری دارن البته با محتوای کم اما تو RPG ها احتمالا بزرگترینه
حرفت درسته ولی cdpr مثل یوبیسافت نیست مزخرفی مثل gost recon تحویلت بده بخوای دستگاه رو از پنجره پرت کنی بیرون ، تو witcher از گوشو دماغ بازیکن محتوا میزنه بیرون، cyber چند برابر وقت و هزینه برده ، مطمئناً یه گیم خوفناکه 🙂 ، منظورم از بزرگترین عالی ترین هست …
خب لامصب بجای این کارا تریلر بده اینجوری که آدمو جون به لب میکنی
گوتی میشه این بازی
مطمعنم نمیتونه موفقیت های ویچر تکرار کنه در بهترین حالت یه بازی خوب میشه نه چیز دیگه
مطمئنن از بازی ویچر بهتر خواهد شد
بی صبرانه منتظر شاهکار جدید سی دی پراجکت رد هستم.
و بانو های جدید که نگو…
CD Project RED با این بازى توانایى ثابت کردن خودش و داره که استودیویى هست براى ماندن نه one game wonder.
امثال ناتى داگ،بلیزارد،ولو و from software نمونه استودیوهایى هستند که همیشه سطح عناوین خود را حفظ میکنند و از خط قرمز خود پایین تر نمى ایند.برخلاف telltale که به مرور زمان افت کرد و انگار استودیو دیگه اى شد.
CD project RED با این عنوان نشون میده جزو کدام دسته ست.
cdpr با witcher قبلا ثابت کرده خودشو ، کار نمیده ولی وقتی میده بمبه …
امید زیادی به این بازی دارم ولی بخاطر اینکه ویچر۳ عالی بود نمیشه CDPRرو درحد راکستار و ناتی داگ دونست
فعلا نه ، ولی فکر میکنم اوایل ۲۰۱۹ نظرت عوض شه ..
یا اوسوقدوس بخدا من بعد از ۳ بار تموم کردن بازی فکر نکنم همه جایه ویتچر رو گشته باشم
بازی های این شرکت دارای صحنه های بدی هستن به همین دلیل بنده ی حقیر از این شرکت متنفرم
بهتر
واقعا که کاملا معلومه که یک آدم مریض این نظر رو گذاشته
واقعا که کاملا معلومه که یک آدم مریـــض این نظر رو گذاشته
منم همینجور هردفعه چیز بیشتری میفهمم و هر دفعه هم دهنم باز میمونه از چیز هایی که فهمیدم 😯 بلاشک بهترین بازی عمرم :-))
کاش یک مقایسه با star citizen میکردن ببینیم دنیای بازیشون چقدر از نظر وسعت با هم فرق داره.
کمپانی سی دی پراجکت ثابت کرده هر بازیش نسبت به قبل دست خوش تغییرات چشم گیری خواهد شد
مثله بازی ویچر که از سری ۲ تا سری ۳ بازی یک بازی کاملا جهان باز شد و پیشرفتی که به بهترین بازی عمرم
بدل شد. با این تفاسیر مطمئنن با یک بازی سطح بالا چه از لحاظ گیمپلی و گرافیک و چه از نظر داستان طرف
هستیم . منتظر شاهکارتون میمونم :inlove: :inlove:
بی صبرانه منظر این بازی و days gone هستم قطعا شاهکار میشن ولی بیشتر منتظر دستپخت دانشمندان سی دی پراجکت هستم
یا حضرت حجم . خیــلی زیاده . ۴ برابر بزرگتر از ویچر و دی ای سی های آن . فکر کنم اگه بخوای مپو سرو ته کنی یه روز طول میکشه .
واقعا شاهکار صنعت گیم میشه
..
درباره اینکه این بازی رو سوئیچ قابل بازی باشه این یه جوکه . چون این کجا و ان کجا . این بازی ۱۰ سر و گردن از سوییچ بالاتره .
راستی کسی میدونه این بازی کی میاد بیرون از ۲۰۱۲ دارن روش کار میکنن فکر کنم کارکنان استودیو cd project red موهاشون مثل دندون هاشون سفید شد !!!!!
من یه تاریخی تو یه سایت خارجی دیدم که نوشته بود بعد از ژوئن ۲۰۱۹ …..