عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا

عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود

محمد امین باکرم
۲۱:۴۱ ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا

به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان Cyberpunk 2077 که یکی از مورد انتظارترین عناوین نقش‌آفرینی است، منتشر شده است که خبر از کلاس‌های عجیب بازی می‌دهد.

مایک پونداسمیت (Mike Pondsmith) که یکی از طراحان قدیمی و معروف عناوین نقش‌آفرینی به حساب می‌آید و اکنون به عنوان مشاور در کنار تیم سازنده‌ی Cyberpunk 2077 فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای خبر از کلاس‌های نامتعارف این بازی داد. خبرنگار، مجری و راک‌استار از جمله کلاس‌های این بازی خواهند بود. پونداسمیت از توضیح بیشتر درباره‌ی کلاس‌ها امتناع و همه‌چیز را به زمان دیگری موکول کرده است. وی در پاسخ به مصاحبه‌کنندگان که از او درباره‌ی صحت حضور این کلاس‌ها سوال پرسیده شده بود، گفت:

بله. این کلاس‌ها در بازی وجود خواهند داشت و البته سورپرایزهایی هم درباره‌ی این کلاس‌ها وجود دارد که مطمئن هستم از آن‌ها خوشتان خواهد آمد. ظرافت‌های زیادی را در این بخش، شاهد خواهید بود. من و آدام (رئیس شرکت سی‌دی پراجکت رد)  یک هفته‌ی کامل برای پیاده‌سازی این بخش زمان صرف کرده‌ایم و به همین دلیل اطمینان داریم که شما بیشترین هم‌ذات‌پنداری را با کاراکتر خود خواهید داشت.

طبق ادعای پوندامسیت در بازی Cyberpunk 2077 شاهد نه کلاس خواهیم بود: پلیس (Cop)، حقوق‌دان (Corporate)، تعمیرکننده (Fixer)، واسطه (Media)، مجری شبکه (Netrunner)، خانه‌به‌دوش (Nomad)، راکربوی (Rockerboy)، تنها (Solo)، تکنسین (Techie) و مد-تک (Med Tech) خواهد بود.

نگرانی اصلی طرفداران Cyberpunk 2077 این است که پروسه‌ی ساخت بازی بیش از حد طولانی شده است و از سال ۲۰۱۲ که بازی معرفی شده تا کنون تریلر کاملی از بازی منتشر نشده است، اما طبق اخباری که اخیرا به انتشار رسیده، تیم سازنده‌ی این عنوان از تیم سازنده‌ی بازی The Witcher 3 هم بزرگ‌تر است که این موضوع نشان از آن دارد که معرفی کامل بازی، نزدیک است.

پونداسمیت، طراح افسانه‌ای بازی‌های نقش‌آفرینی، اظهار داشته‌است که تیم سازنده به همان صورتی که او می‌خواهد در حال کار برروی بازی است.

عنوانی که در حال کار برروی آن هستیم، بسیار شبیه آن چیزی است که من چند سال پیش در ذهن داشتم. وقتی تریلر CG بازی را تولید کردیم، به آن نگاه کردم و گفتم:«خدای من. این دقیقا همانی است که می‌خواهم». این عنوان حتی تیم سازنده را هم متاثر کرد؛ چون آن‌ها طرفدار Cyberpunk 2077 هستند! به خودم گفتم:«آن‌ها توانستند، کارشان واقعا عالیاست» و این حس همچنان در تیم باقی مانده است و ما به همین صورت در حال توسعه‌ی بازی هستیم.

لازم به ذکر است که این بازی شامل بخش مولتی‌پلیر هم خواهد بود. هنوز ویژگی‌های دقیقی از این بخش منتشر نشده‌، اما طبق شایعات ممکن است در Cyberpunk 2077 شاهد بخش آنلاین رقابتی و یا حتی MMO باشیم.

این عنوان در تاریخی نامشخص برای سه پلتفرم ایکس‌‌باکس وان، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این بازی هنوز از سوی سازندگان، تایید نشده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا
عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فیل اسپنسر(رئیس ایکس باکس) گفت:

    گوتی ۲۰۱۹ و قاتل TLOU 2 😎

  • Saman_hk گفت:

    متاسفانه بازی های شاهکار این شرکت رو به دلیل مورد منکراتی های زیاد نمیتونم تجربه کنم.افسوس.

  • ........ گفت:

    واقعاً کسی هست که بخواد با این حجم آزادی خبرنگار بشه؟ البته یکنفر هست….. 😎

  • Kendrick Lamar گفت:

    فک کنم یه شبیه ساز زندگی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی توپه

  • StarCitizenSquadron42 گفت:

    این بازی و Everywhere دو بازی هستن که تو ۲۰۱۹ میان و کولاک میکنن.طبق شایعات این دو بازی حتی از Star Citizen هم قرار گرافیک بالاتری ارائه بدن.البته فقط شایعس.
    موتور بازیسازی Star Citizen قراره واسه Everywhere هم استفاده بشه.
    جهت اطلاع دوستان سازنده بازی Everywhere کسی نیست جز Leslie Benzies توسعه دهنده اصلی دو بازی GTA III و GTA V که از راکستار اومده بیرون و قراره یک بازی به سبک GTA بده بیرون با ازادی عمل خیلی بیشتر.در واقع Ewerywhere یک GTA جدید است که رقیب اصلی GTA هست.
    ———-
    اینده رو کاری ندارم فعلا هیچ بازی یارای مقابله با Star Citizen رو نداره. :laugh:
    هر موقع بیاد بدون شک گوتی میشه و متای کمتر از ۹۸ نمیگیره.ببینین کی گفتم. :laugh:

  • StarCitizenSquadron42 گفت:

    فعلا که Star Citizen بهترین بازی دنیاست. :laugh:

  • جروق گفت:

    این در کنار death stranding برام مورد انتظار ترین ها هستند ولی حیف که احتمال زیاد death stranding رو نمی تونم بازی کنم
    #چرا برا هرسه پلتفرم نباشه مخصوصا pc
    بنظرتون death stranding برا ما pc دار ها هم میاد؟؟؟

    • نوچ اون بازی با انجین اختصاصی استدیو سونی ساخته میشه و احتمال اومدنش رو پی سی صفره

    • نه نمیاد
      یا ps4 بخر یا سماق بمک 😀 :yes:

      • Dremora گفت:

        آقا شما چرا اینقدر عقده وار جبهه میگیرین!!! انگار هرکسی که ps4 نداره دشمن قسم خوردتونه، باس از صفحه روزگار محو بشه….بابا تو مملکتی که همه به گیمرا به دید تحقیر نگاه میکنن به جا اینکه هوا همو داشته باشیم میوفتیم به جون هم….خواهشن نگین کل کل سادس…چون من بعضی جمله ها رو که میخونم حس میکنم طرف می خواد سر به تن pc بازا نباشه یا برعکس….. مثلا به جا اینکه راجع به خبر بازی صحبت کنیم، دارین میگین این بهتر یا اونیکی یا ایشالا فقط واسه فلان کنسول بیاد یا گوتی میشه….. بابا بشین خونه بازیتو بکن……

    • https://www.gamespot.com/articles/kojimas-ps4-console-exclusive-will-come-to-pc/1100-6433155/

    • Masood 92 گفت:

      امتیاز این بازی متعلق به Kojima Productions هستش و این شرکت هم مستقل و خصوصیه
      به احتمال زیاد مثل دو بازی اخیر شرکت رمدی که انحصاری مایکرو بودن اینم بخاطر همکاری با سونی در انحصار PS بمونه ولی همه چی به خود کوجیما بستگی داره نه سونی
      با توجه به اینکه هنوز کوجیما رسما اومدن این بازی برای PC رو تایید یا کنسل نکرده چیزی معلوم نیست، بعضی سایت ها این بازی رو انحصاری می دونن و سایتایی مثل IGN و gamesradar پلتفورم های این بازی رو PS4 و PC اعلام کردن

      • reza_9 گفت:

        ای بابا 😐
        بازی رو با موتور گوریلا داره میسازه
        استدیوی فرست پارتی سونی
        یعنی الان احتمال پرواز خوک ها از اومدن death stranding رو pc بیشتره برادر من

        • Masood 92 گفت:

          داداش استفاده این بازی از انجین دسیما دلیل صددرصدی انحصاری بودن نیست، درسته که این انجین متعلق به گوریلا هستش و فقط برای بازی های PS4 توسعه پیدا کرده ولی دلیل این کار اینه که این نرم افزار یک نرم‌افزار مالکیتیه که به هیچ وجه اجازه دسترسی به کدمبدا رو برای توزیع و گسترش پلتفورم ها نمیده و این شرکت اصلا استفاده ای ازش نمیکنه
          ولی تو مصاحبه ای که من خوندم شرکت گوریلا کدهای مبدا این انجین رو بدون تعهد قراردادی به شرکت کوجیما تحویل داده پس الان کوجیما میتونه از این انجین برای پورت استفاده کنه
          بار اول نیست مثلا انجین انحصاری PhyreEngine شرکت سونی کاملا باز و مولتی پلتفورمه
          البته همه اینا فرضیه هستش و ممکنه به همین دلیل کوجیما کلا قید PC رو بزنه، اونوقت امیدوارم شما پلی استیشن دارا ازش لذت ببرین 🙂

  • فقط خداکنه بهینه سازی و گرافیک خوبی روی کنسول ها داشته باشه.ویچر که اذیت کرد

  • mohammad.255 گفت:

    بسیار هایپ شدم با این خبر واقعا این نه کلاس هر کدوم خواص جذاب خودش رو داره و هر کدوم حقیقتا ارزش وقت گذاشتن رو داره به شدت منتظر تریلر و اطلاعات بیشتر از این بازی هستم 😎 :yes:

  • متخصص 4k ( کلوپ دار کنسول فروش ) گفت:

    بازی قبلی این شرکت ویچر ۳ خیلی تخیلی بود از بازیهای که توش هیولا کشی و زامبی باشه متنفرم بازی یعنی جی تی ار بتلفیلد انچارتد هی راین

  • RPG Gamer گفت:

    شرکت CDPR یکی از بهترین شرکتهای سازنده هست.از سال ۲۰۰۷ که نسخه ۱ رو منتشر کرد یه مقداری شهرت پیدا کرد.البته بازیش خیلی مشکل داشت و زیاد جذاب نبود ولی برای اون سال و به عنوان اولین بازی اختصاصی این شرکت واقعا عالی عمل کرد.
    بعد از نسخه اول توی سایت و انجمنش یه قسمتی برای انتقادات کاربرا ساخت که این بخش خیلی پیام داشت و مدیرانش همه پیامای کاربرا و گیمرا رو خوندن.نسخه دوم رو سال ۲۰۱۱ منتشر کردند و یه شاهکار واقعی شد.گرافیک ،گیمپلی ،داستان و موسیقی و… همه و همه خوب بودند.نمیشه گفت عالی ولی خوب بودند و ارزش چند بار بازی کردن رو داشت.
    بعد از اینکه از نسخه ۱ و ۲ تجربه کافی کسب کردند و نظر گیمرا رو سنجیدن قرار شد سال ۲۰۱۴ نسخه ۳ منتشر بشه و با Dragon Age: Inquisition و Middle Earth Shadow of Mordor رقابت کنه ولی به خاطر کامل نشدن بازی و برای اضافه کردن مراحل فرعی چندین ماه تاخیر خورد.نمرات نسخه ۳ عالی بود و شاهکاری عظیم تبدیل شد.بعد از تجربه ای که سری Elder Scrolls و Dragon Age به ما RPG بازها دادن این تجربه کمی متفاوت بود.به خاطر اینکه گرافیک باورنکردنی داشت.
    احترامی که شرکت CD Project Red به کاربراش میزاره یکی از سیاست های خوبشه.مثلا توجه به نظر کاربرا یا بسیار با احترام صحبت کردن رییس با خبرنگار ها.اینها خودشون باعث شد این شرکت لهستانی به یکی از غول های بازی سازی جهان تبدیل بشه.مثلا ۱۶-۱۷ تا دی ال سی رایگان برای بازی منتشر کردن.کدوم شرکت این کار رو میکنه؟؟؟ اون متنی که بعد از تموم کردن بسته الحاقی Blood And Wine برای شما میاد رو بخونید ببینید چقدر با احترام با کاربرا صحبت کرده! این شرکت بدون شک یکی از بهترین شرکت های بازی سازی هست.شاید به اندازه یوبی سافت یا راکستار و بتسدا بزرگ و قدرتمند نباشه ولی باید قبول کنیم عناوینی ساخته که هیچوقت فراموش نمیشوند و داستان بسیار غنی دارند.
    شاید این بازی چون اولین بازی هست که بعد از سری Witcher میسازن یه مقداری برای خودشون و گیمرا سخت باشه که باهاش ارتباط برقرار کنن.ولی مطمئنم توی سبک RPG و مخصوصا آر پی جی که به آینده بره یه کولاک عظیم میکنه.به احتمال زیاد بعد از منتشر شدن این بازی به جای شرکت Bioware که مجموعه Mass Effect رو داره اسم CDPR روی زبون ها بیاد.

    • 2K.Firaxis گفت:

      در مورد بخش آخر حرفتون و مس افکت بایوور فقط میتونم بگم امیدوارم فرانچایز های جدید با موضوعات جذاب و زیلا جایگزین نسخه های قبلی بشن همین الانشم بایوور Anthem رو توی دستور کار داره و ثابت کرده در تلفیق سبک ها استاده.
      سی دی پراجکت احترامش پیش من نه بخاطر نمرات بازی هاش بلکه بخاطر گوش دادن به حرف کاربراش هست نمونه ش اکشن فیگور های سفارشی یا بازی مستقل گوئنت. کاری که تیم بایوور قبل از عرضه ME 2 انجام دادن ولی بعدا ادامه پبدا نکرد. سی دی این شکلی نشه صلوات!

  • Inside1990 گفت:

    این استدیو شدیدا از طرف دولت لهستان پشتیبانی میشه از اون طرف خودشونم بسیار کار بلدن و روند سعودی نرم و پیوسته ای دارن قطعا این بازی هم شاهکار میشه ولی خودمونیم این ۲ سه سال پیش رو خیلی بازی های مطمئنی منتشر میشه(منظور از مطمئن اینه که نمیشه بهشون بدبین بود و قطعا شاهکار میشن)

عنوان Cyberpunk 2077 دارای کلاس‌‌های خبرنگار و مجری خواهد بود - گیمفا