فیلمسینمایی Metal Gear Solid پایبند به ساختههای کوجیما خواهد بود
صحبتهای کارگردان فیلمسینمایی Metal Gear Solid در مورد چگونگی ارتباط ساخته وی با آثار کوجیما…
تصمیم برای ساخت فیلمسینمایی Metal Gear Solid همچنان در جریان است، و کارگردان آن نیز اظهار نموده که قصد دارد تا فیلمسینمایی وی به سری بازیهای ساخته هیدئو کوجیما نزدیک باشد. لازم بذکر است که حق امتیاز فرانچایز Metal Gear Solid در اختیار شرکت کونامی قرار دارد، نه کوجیما! اما کارگردان این فیلم آقای جوردن وگت-رابرتز (Jordan Vogts-Roberts) در جریان است که ایده ساخت این فرانچایز از کجا نشئت گرفته. آقای رابرتز در گفتگو با وبسایت Eurogamer از اهمیت تائید فیلمسینمایی خود توسط کوجیما صحبت نمود.
به لحاظ فنی این سری متعلق به کوجیما است. هدف من از ساخت این فیلم پایبندی به این سری و بزرگداشت دنیایی است که کوجیما خلق کرده است. به این خاطر است که دنیای Metal Gear Solid برای همه ما اهمیت دارد.
با توجه به جدایی کوجیما از کونامی که در سال ۲۰۱۵ رقم خورد، آقای رابرتز اذعان داشت که او و کوجیما رابطه نزدیکی باهم دارند، و کارگردان فیلمسینمایی Metal Gear Solid در نظر دارد تا در تمامی مراحل ساخت از دیدگاه و نقطه نظرات وی استفاده نماید.
خارج از بحث جدایی آنها، من و کوجیما باهم دوست و همکار هستیم، و برای من بسیار با اهمیت است که اثری را خلق کنم که باعث افتخار او باشد. کوجیما عناوین فوقالعادهای را خلق کرده است.
آقای رابرتز با کارگردانی فیلمسینمایی Kong: Skull Island توجهات بسیاری را بخود جلب نمود، فیلمی که سبب شد تا شرکت سونی و تهیهکنندگان مختلف اعتماد بیشتری به وی در ساخت فیلمسینمایی Metal Gear Solid داشته باشند. اما آقای رابرتز اعلام کرده است که اقتباسی تمام و کمال مد نظر ما نیست، در عوض هدف این است که با ترکیب المانهای مختلف فیلمی درخور و باکیفیت ساخته شود.
این فیلم اقتباسی مستقیم از عنوان خاصی نیست. به بیان مدرنتر این یک ریمیکس خواهد بود. زیرا آن چیزی که بنظر میرسد نیست، اما در تلاش است تا داستانهای مختلفی را باهم ترکیب نماید و درنهایت همه آنها را بهم گره بزند، و من نمیخواهم که بیش از این در رابطه با آن صحبت کنم، اما هیجان بسیاری در موردش دارم. بنظرم این فیلمی خواهد شد که همه پس از مشاهدهاش بگویند: “واو، تا حالا همچین چیزی ندیده بودم”. و این بسیار عالی است. و بنظر من رویکردی کوجیمایی خواهد داشت.
در حال حاضر مشخص نیست که چه بازیگرانی چه نقشهایی را در فیلم ذکر شده ایفای نقش میکنند، و اینکه این پروژه چه زمانی تکمیل خواهد شد. اما بنظر میرسد فیلمسینمایی Metal Gear Solid با ترکیب کارگردانی مناسب و دیدگاه هیدئو کوجیما، فیلمی درخور نام سری آن خواهد بود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
ب امید خدا با بچه هامون میبینیمش 😀
ای کاش این فیلم ساخته نشه.
بابا بخدا این فرمول جواب نمیده. تمام هنر یک کارگردان اینه که بتونه تو یک تا ۳ ساعت بتونه یک داستان رو بگنجونه. در صورتی که حتی اوردر هم ۳ ساعت نیست. چه برسه به متال گیر سالید. متال گیر سالید!!!!! اون هم با تمام اون جزئیات و ریزه کاری ها و فلسفه وحشتناک سنگینش. نمیشه بدون اینکه از عظمت و روح بزرگ متال گیر هرس نکنی و فیلم بسازی. نمیشه آقا. همونطور که نارنیا رو کلی سر و تهشو زدن، همونطور که ارباب حلقه ها کلی سر و تهش زدن، برای فیلم باید سر و ته یک اثراقتباسی رو زد. منم اصلاً ابداً نمیتونم قبول کنم که یک اثر با ابهت مثل متال گیر رو بخوان با دمش بازی کنن چه رسه اینکه فیلم بسازن ازش.
اصلاً آقا مدیوم فیلم و گیم در عین شباهت بسیار باهم خیلی خیلی متفاوت هستند. حتی CGI و سینماتیک ها و میان پرده های یک اثر گیم هم با هم متفاوت هستند
حد اقل ای کاش اون کلوز اپ ها و اون زوم اوت های حماسی و همچنین از اون لانگ شات های فنتوم پین استفاده کنن
گفتی ارباب حلقه ها یعنی شاهکار تر از این سه گانه ندیدم با اینکه مال ۲۰۰۱ و ۲ و۳ بود ولی انگاری داشتم هک اند اسلش با گرافیک بالا میدیدم 😀
۵ بار قبلا سانسور شده دیدم ۲ بار بدون سانسور دوباره میخوام ببینمش امیدوارم یه فیلمی ادامه ی ارباب حلقه ها بسازن نه هابیت که قبلشه :idk:
اگه کوجیما فیلمو قبول کرد شاید بجای بازیش فیلمشو ببینیم
ارباب حلقه ها و سانسور؟!مگه چیزیم داره؟
کاملا موافقم که یه بازی و یا حتی بک کتابو نمیشه تو یه فیلم نشون داد ولی تو یه سریال میتونن راحت اینکارو بکنن مثل گیم اف ترونز
Atrocious
:yes: :yes:
برای اولین بار آقای همدانی با من موافقه! :inlove:
بنده شمارو به یاد نمیارم
نمیدونم فامیلیه من رو از کجا میدونید!
من اصلا از هیچیه این بازی خوشم نمیاد 🙂 ولی همیشه ی خدا عااااشق دیالوگ ها و داستان و سینماتیک های بازی بودم :inlove: به نظرم این موفق ترین فیلم سینمایی از یک بازی ویدویی میشه :yes: :yes:
چون درک این بازی سخته همه نمیفهمنش :disdain:
با aminnankali1 بودم بد برداشت نکنین چون میگه از هیچیه بازی خوشش نمیاد 😮
متاسفانه هرچیفیلماز بازیساختنخوب نبوده
جالبه بدونید فیلم متالگیرتوسط یک کشور دیگه ساخته شده. مالی هم نبود
اسمش
Metal Gear Solid Philanthropy
هستش
ساخت یه فیلم سینمایی از سری متال به مراتب سختر از بازی های دیگس، به طور مثال بازی هایی مثل هیتمن یا اسسینز کرید که داستانی نسبتا ساده تری از متال گیر اون طوری شکست خوردن ، حالا میخوان برن سراغ یکی از پیچیده ترین بازی های ویدویی ، به نظر من این فیلم هم شکست میخوره مگر اینکه اولا خود کوجیما صد در صد توی ساختش دخالت کنه،هم به عنوان نویسنده و هم توی توسعه ی فیلم، دوما از یک کارگردان با تجربه ای مثل کریستوفر نولان ، یا استیون اسپیلبرگ یا تارانتینو استفاده ، من خودم به شخصه کریستوفر نولان و برای کارگردانی این فیلم ترجیح میدم، حتی خود کوجیما توی مصاحبه ی اخیرش از شباهت متال گیر با دانکریک حرف.زده بود.
موافقم باید حتما سازنده و یا سازندگان بازی هم به طور مستقیم دخالت داشته باشند تا حداقل یه اثر خوبی ساخته بشه.
نمیشه تو سه ساعت بازی رو که کاتسینای هر قسمتش همین حدوداس رو نشون داد اگه موفق شه خوبه ولی احتمال ساخت فیلم موفق از پیچیده ترین بازی تاریخ واقعا سخته
به به منتظریم. به نظرم اگر داستان snake eater رو در نظر بگیرن فیلم فوق العاده ای میشه.