SEGA از دلایل عدم استفاده Dragon Engine در عنوان Fist of the North Star میگوید
بازی تازه معرفی Hokuto ga Gotoku از سری عناوین Fist of the North Star، که توسط شرکت سگا و استدیوی Yakuza ساخته میشود، بجای استفاده از موتوربازیسازی جدید این شرکت یعنی Dragon Engine، از موتوربازیسازی قدیمی این استدیو که در توسعه عناوین Yakuza 0 و Yakuza Kiwami به کار گرفته شده بود، استفاده خواهد نمود.
روز گذشته آقای توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) رییس استدیوی Yakuza و کارگردان این سری عناوین، در جدیدترین قسمت از سری برنامههای زنده Sega-Nama، توضیح دادند که چرا Hokuto ga Gotoku از موتوربازیسازی تحسین برانگیز Dragon Engine، استفاده نخواهد کرد. به گفته آقای ناگوشی، این تصمیم به دو دلیل زیر گرفته شده است.
- دلیل اول آنکه، Dragon Engine یک موتوربازیسازی در حال توسعه بوده، و با وجود آنکه عملکردی بسیار خوبی داشته، هنوز ممکن است کار کردن با آن دشوار باشد. اخیرا تغییرات بزرگی در ساختار شرکت سگا رخ داده است. نتیجه این تغییرات، بزرگ شدن استدیوی Yakuza و استخدام افراد جدیدی در این استدیو بوده، که هیچکدام از آنها پیش از این بر روی عناوین قبلی Yakuza کار نکردهاند. از آنجایی که موتوربازیسازی قبلی کامل شده است، مطمئنا محیط و ابزار کار کردن با آن بسیار برای اعضای جدید استدیو راحتتر بوده، تا آنکه بخواهند (در شرایطی که استدیو مشغول جذب نیرو و گسترش است)، نحوه کار کردن با یک موتوربازیسازی در حال توسعه چون Dragon Engine را یاد بگیرند. آقای ناگوشی در آخر به این موضوع اشاره داشته که، عملکرد موتوربازیسازی قبلی این استدیو نیز بسیار عالی بوده و از این لحاظ جای نگرانی نیست.
- با وجود آنکه Hokuto ga Gotoku گرافیکی واقعگرایانه داشته، سایهزنی استفاده شده در این عنوان حالتی مشابه با مانگا و انیمه خواهد داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم سازنده به این نتیجه رسیدند که، بهتر است از موتوربازیسازی قبلی استدیوی استفاده کنند، زیرا Dragon Engine برای عناوین بسیار واقع گرایانه (چون Yakuza 6: The Song of Life و Yakuza Kiwami 2) طراحی شده و کار کردن با آن (برای بدست آوردن سایهزنی انیمه مانند)، میتواند دشوار باشد.
نسخه ژاپنی عنوان Hokuto ga Gotoku، قرار است در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ عرضه شود. اگر گزارشهای قبلی ما از این عنوان را از دست دادهاید، روز گذشته اطلاعات جدیدی در مورد شخصیتها و سخنان تیم سازنده این عنوان، منتشر کردیم. همچنین اگر دوست داشته تا نسخه غربی این عنوان را در آینده تجربه نمایید، از اینجا میتوانید در نظرسنجی رسمی سگا شرکت کرده، و علاقه خود به تجربه این عنوان و عناوین تازه معرفی شده از سری Yakuza را، ابراز کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
مهم تر از خبر اینه که گفته داره یاکوزا تیمو بزرگ می کنه پس یعنی سگا ژاپن تصمیم گرفته دوباره برگرده