سازندگان Fe در مورد اضافه شدن نینتندو سوییچ به پلتفرمهای انتشار بازی توضیح میدهند
اگر کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ در شهر کلن کشور آلمان را دنبال کرده باشید، میدانید که نمایش جدید و امیدوار کنندهای از بازی مستقل Fe نشان داده شد و این شرکت ثابت کرد اتفاق بد و ناخوشایندی برای این بازی رخ نداده است. حال، تا زمان انتشار بازی، انتظار داریم سازندگان اطلاعاتی را از آن در اختیارمان قرار دهند.
بازی Fe ابتدا در جریان کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد. پس از تجربه فوقالعاده موفق بازی Unravel به عنوان یک بازی از برنامه بازی های مستقل الکترونیک آرتز، این شرکت حال، بازی دوست داشتنی و کوچک جدیدی دارد. مدتی بی خبری از بازی باعث شده بود تا امیدمان را از آن از دست بدهیم اما نمایش Fe در گیمزکام باز هم امید ها را بازگرداند.
پس از اتمام نمایش بازی Fe، سازنده این عنوان، یعنی استودیوی Zoink Games (با شنیدن نام استودیوی Zoink Games به یاد بازیهای Zombie Vikings یا Flipping Death میافتیم) پلتفرم های انتشار بازی را مشخص کردند. عنوان Fe برروی کنسول های پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و تمرکز ما در این جا برروی کنسول ترکیبی نینتندو است.
طی مصاحبه ای که با کارگردانان خلاقیت بازی Fe، یعنی آقایان
Lyngeled پس از این توضیح میدهد که با توجه به نرم افزاری که برای ساخت بازی با آن کار میکنند، آماده کردن Fe برای کنسول نینتندو سوییچ بسیار آسان و راحت بوده و مشکل خاصی را برای سازندگان ایجاد نمیکرده است. بنابراین آن ها با خود گفتند:«چرا که نه» و دست به پورت بازی زدند تا بازیبازان بیشتری بتوانند آن را تجربه نمایند. ار طرف دیگر، Lyngeled علاقه دارد تا بازی را هم به صورت نشسته روی مبل و هم به صورت خوابیده در تخت خواب تجربه نماید و لذت تجربه بازی بیشتر نیز میشود.Lyngeled همچنین به جامعه طرفداری کنسول نینتندو سوییچ علاقه زیادی دارد و عقیده دارد که آن ها همیشه از بازی های خلاقانه و راه های جدید بازی کردن استقبال میکنند و نسبت به آن ها نظر مثبتی دارند.
از آقای Lyngeled پرسیده شد که آیا برای پورت بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ و این که ممکن است عملکرد بازی، حمایت الکترونیک آرتز از این کنسول را تحت تاثیر قرار دهد، فشاری حس میکنند یا خیر. او این گونه پاسخ داد:
در واقع من درباره آن فکر نکردم اما فکر میکنم که این درست باشد! اوه خدای من! بیایید این کار را انجام ندهیم! (با خنده) اما من میدانم که قرار است به خوبی عمل کنیم.
او سپس توضیح میدهد که هماکنون به عنوان یک توسعه دهنده، بزرگترین فشار رویش این است که مراحل ساخت بازی به اتمام برسد و مطمئن شود که به خوبی به اجرا در خواهد آمد و بازی خوبی باشد.
عنوان مستقل و دوست داشتنی Fe قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود. شما میتوانید نمایش بازی در گیمزکام ۲۰۱۷ را از اینجا تماشا و دانلود نمایید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
نظرات
شرکت ea داره باقدرت مثله یویی سافت سوییچ پشتیبانی میکنه به گفته خودشون اگر فیفا خوب بفروشه ممکنه حتی کله بازی هاشم بیاره اما به نظرم بازی های درسبکfeمناسب تره