تکیلا ورکز راجع به نسخهی نینتندو سوئیچ RiME توضیح میدهد
تکیلا ورکز (Tequila Works) پس از اعلام تاریخ انتشار جدید نسخهی نینتندو سوئیچ RiME، اخیراً توضیحات بیشتری از آن ارائه داده است.
در پست جدیدی در فروم ناشر RiME یعنی گری باکس (Grey Box)، کودی بردلی (Cody Bradley) بهعنوان تهیهکنندهی ارشد این بازی، جزئیات بیشتری از دلیل به تعویق انداختن عرضهی نسخهی سوئیچ آن تا ماه نوامبر به اشتراک گذاشته و چنین بیان داشته است:
نتیجهی نهایی این پورت، عدم پاسخگویی به استانداردهای کیفی ما بود و تصمیم گرفتیم که انتشار نسخهی نینتندو سوئیچ را به تعویق بیاندازیم، درحالی که متوجه شدیم چگونه باید به ملزومات رسید.
وی در ادامه گفته است:
این موضوع منجر به ایجاد تستهای مختلف و تغییراتی در محتوای هنری بازی شد. در نهایت، وقتی به یک مسیر رو به جلو رسیدیم، به این نتیجه رسیدیم که نیاز به تاخیری دوباره داریم و رفع مشکلات زمان زیادی میبرد.
علاوه بر اینها، بردلی دربارهی وضعیت فعلی کار سازندگان RiME صحبت نموده است:
در حال حاضر، تیمهای تانتالوس (Tantalus) و تکیلا ورکز مشغول بهینهسازی سایهزنیها، رفع باگها و آمادهسازی بازی جهت ارسال برای بررسی فرست پارتی هستند.
تقریباً دو ماه طول میکشد تا همه کارها تمام شوند و بازی به فروشگاهها برسد. اگر همه چیز به خوبی به پیش برود، این آخرین باری خواهد بود که راجع به این موضوع میشنوید.
در انتهای پست، بردلی این نکته را متذکر شده است که سازندگان تمام تلاش خود را میکنند تا گیمپلی نسخهی سوئیچ این عنوان با نسخههای دیگر آن یکسان باشد:
آخرین نکته، این است که ما از تمام توان خود استفاده میکنیم تا تجربهی گیمپلی این نسخه نسبت به سایر پلتفرمها حفظ شود. این بدین معنی است که بهینهسازیهای ما باعث تغییر سطوح و مراحل نسبت به قبل نشدهاند. به نظر ما این بهترین و موفقیتآمیزترین رویکرد برای بازیکنانمان محسوب میشود. RiME بازی ویژهای است و همهی بازیکنان، صرف نظر از پلتفرمی که دارند، باید تجربهای یکسان داشته باشند. در واقع، برای کسب اطمینان از وجود تعادل داستانسرایی یکسان در بازی، یک سیستم دستاورد ساختهایم و از این رو، اهمیت لحظات کلیدی فرامش نمیشود.
RiME که هماکنون در دسترس رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد، در ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) به نینتندو سوئیچ راه مییابد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
دروود اقای مددی بابت ترجمه ببخشید، رفع اطلاح کنید باتشکر
خب این نشون میده سازنده های این بازی دارن عنوان بی نقصی میسازن،این که میخوان تجربه روی همه پلتفرم ها یکی باشه خب خوبه،دلیل دیگه ازنظر بنده این که این بازی اول قرار بود انحصاری کنسولی باشه فکر کنم خب ی دفعه واسه چند کنسول بخواد بیاد خب بی تاثیرنیست