مدیرعامل اکتیویژن: بستههای گسترشدهندهی Destiny 2 به اندازه بازی اصلی، اهمیت دارند
طبق گفتههای اخیر مدیر عامل شرکت Activision، بستههای گسترش دهندهی عنوان Destiny 2 قرار است نقشی حیاتی را در موفقیت این عنوان بازی کنند. به تازگی آقای Eric Hirshberg، مدیر عامل شرکت اکتیویژن در طی مصاحبهای به ارائهی توضیحات مفصلی دربارهی عنوان Destiny 2 و اهمیت بستههای الحاقی این بازی پرداخته است. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
در شروع این مصاحبه، آقای هیشبرگ اعلام کرد که تاکنون، عنوان Destiny 2 نشانههای بسیار مثبتی را از موفقیت خود به نمایش گذاشته است و آنها به عنوان ناشر این بازی، اعتماد بسیار زیادی به آن دارند.
تیم ما تا به امروز، بازخوردهای بسیار مثبتی را دربارهی Destiny 2 از سوی مطبوعات و طرفداران دریافت کرده است. مراحل انتهایی توسعهی این بازی با قدرت در حال طیشدن است.
یکی از دلایلی که باعث خوشبینی اکتیویژن نسبت به این بازی شده است، تلاش این نسخه برای گسترش مرزهای این فرانچایز و افزایش بازیکنان آن است. آقای هیشبرگ اذعان کرده است که با وجود دلایلی مانند آمدن این نسخه از بازی به پلتفرم رایانههای شخصی، فعال شدن بازی در کشورهای بیشتر و همکاری با شرکت Blizzard برای استفاده از سرویس محبوب و قدرتمند “Battle.net”، آنها نسبت به موفقیت این بازی، بسیار خوشبین هستند.
او اضافه میکند که درخواستها برای پیشخرید بازی، بسیار زیاد بوده است و حجم زیادی از این درخواستها مربوط به نسخهی Premium بازی است که شامل بازی اصلی و بستههای گسترش دهندهی آن میشود.
عنوان Destiny 2 بعد از انتشار با چندین بستهی گسترشدهنده (DLC) پشتیبانی خواهد. اگرچه پیش از این، سازندگان درمورد این موضوع، توضیحات زیادی را ارائه دادهاند، آقای هیشبرگ یک بار دیگر تاکید کرده است که این بستههای گسترشدهنده، بسیار مهم خواهند بود.
مهمترین چیز برای هر بازی آنلاین، پشتیبانی درست از آن بازی است. سری Destiny به قدری بازیکن دارد که نقش بستههای گسترش دهنده تقریبا به اندارهی بازی اصلی، حائز اهمیت است.
آقای هیشبرگ اعتراف کرد که نسخهی اول Destiny موفق نشد تا بستههای الحاقی بازی را به موقع ارائه دهد و به همین دلیل نتوانست به درستی به نیازهای بازیکنان پاسخ دهد. شرکت اکتیویژن برای سرمایهگذاری هر چه بهتر برروی Destiny 2، استودیوهای High Moon و Vicarious Visions را مامور به همکاری با استودیوی بانجی در ساخت این عنوان کرده است. آقای هیشبرگ در توضیح این اقدام، اعلام کرده است:
دلیل افزایش تعداد توسعهدهندگان بازی، کار برروی محتویات اضافهی بازی و ارائهی پاسخ مناسب به درخواستهای بازیکنان است.
اخیرا جزئیات جدیدی بتای رایانههای شخصی عنوان Destiny 2 منتشر شده است. آخرین بتای این بازی که در انحصار رایانههای شخصی قرار دارد، از تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای کسانی که این بازی را پیشخرید کردهاند، در دسترس خواهد بود. سایر افراد باید یک روز تا آغاز بتای عمومی بازی، منتظر بمانند. نهایتا سرورهای این بتا در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) بسته خواهد شد.
عنوان Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۷ مصادف با ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ برروی دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد. دارندگان رایانههای شخصی باید تا تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتظر این بازی بمانند. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، شاهد مقایسهی گرافیکی بتای Destiny 2 برروی دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو هستیم. در ضمن به تازگی سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی منتشر شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فقط امیدوارم پولی که برای بسته های الحاقی می گیرن به همون اندازه هم به ما محتوا بدن نه مثل دستنی ۱ که ۲۰ دلار می گرفتن چارتا مرحله می دادن و یه strike یکم از بلیزارد یاد بگیرن بازیشون قراره رو pc روی بتل نت بیاد بازی پول پرستانه روی بتل نت جا نداره بتل نتو خراب نکن اکتی جون :reallypissed:
اکتی به صورت غیر مستقیم عملیات شیردوشی از دی ال سی را شروع کرد
مگه قرار نشد این بازی رو چند بار نفروشین به ما :sarcasm:
کل ارزشه بازی به همین دی ال سیاشه
دستینی ۱ که محشر بود هنوز که هنوزه بازم جذابیت خودشو داره
به امید موفقیت نسخه ی دومش :yes:
:/ دستنی یک بخاطره اینکه با دادن ۶۰ دلار یه بازیه کامل تحویل نمیگرفتی و همین هم بشدت به ضررش تموم شد واقعا نامردی بود دی ال سی باید محتوایه اضافی رو به بازی اضاف کنه نه اینکه بازیه ناقث رو کامل کنه اونم دی ال سی هایی که همچین قیمت هایی دارن
اصن متنفرم از کلمه dlc: (((
معنای واقعی dlc
cd red project
formsoftware
و حتی بتثدا
منم با دی ال سی میونه خوبی ندارم ولی اگر مثل بتلفیلد ۱ یا ویتچر ۳ با ۲۰ دلار کلی چیزه جدید گیرم بیاد باهاش مشکلی ندارم
دادا راکستار جا انداختی
احتمالا فقط چاقو دست شخصیت اصلیه که چاقو هم تیز نیست و باید برای تیز شدن چاقو dlc بخریم و هر قطعه ی تفنگ هم باز با dlc بخریم.بعد از خرید متوجه میشیم که کارکتر توان سر هم کردن این قطعات رو نداره و باید با dlc توانایی بخریم.بعد از اون هم میفهمیم نمیشه تیر دشنایی که رو زمین افتادنو برداشت و باید از طریق پرداخت درون برنامه ای تیر بخریم .و هزاران بلای دیگه سرمون میاد. باید برای این بازی تقریبا هزار دلار خرج کرد احتمالا.
آرزو به دل موندیم تو این نسل یه کمپانی بازی رو کامل کنه بعد ریلیز کنه!!!…
خسته شدم از هی ۱۰ گیگ ۸ گیگ ۹ گیگ آپدیت زدن!!!! یا برای ۱ آیتم ۷ دلار برای پک ۲۰ دلار دادن!!!
یعنی یه کمپانی پیدا نمیشه به فکر پلیر باششه؟؟؟ همه فکر چاپیدن پلیرها ان… اه..
البته اسم شریف ناتی داگ رو با بقیه نباید قاطی کرد
معلومه اهمیت داره چون پول میگیرن از گیمر
امیدوارم بازی کامل ارایه بشه در غیرذ اینصورت شکست سنگین بخوره تا این رویه مد نشه