رئیس استودیوی Respawn: انتظار داشتیم که Titanfall 2 فروش بهتری داشته باشد
پیش از این بارها گفته شده بود که فروش عنوان Titanfall 2 پایینتر از حد انتظار بوده است و حالا آقای Vince Zampella، رئیس استودیوی Respawn در جدیدترین مصاحبهی خود به صحبت دربارهی این موضوع پرداخته است. او اشاره کرده است که عنوان Titanfall 2 بازی موفقی بوده است و فروش خوبی هم داشته است، اما با این حال باید فروش بهتری را تجربه میکرد. در ادامهی مطلب با ما همراه باشید.
آقای زامپلا صحبتهای خود را اینگونه آغاز میکند:
Titanfall 2 بازی موفقی بود و فروش خوبی هم داشت، اما میزان فروشاش از انتظارات ما، پایینتر بود. شاید دلیل این موضوع، قیمت زیاد بازی یا تاریخ انتشار نامناسب آن باشد.
عنوان Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان ۱۳۹۵) منتشر شد، در حالی چند روز قبل از آن، عنوان Battlefield 1 به انتشار رسیده بود و چند روز بعد آن هم، عنوان Call of Duty: Infinite Warfare آمادهی عرضه شدن بود. قرار گرفتن در بین دو تا از بزرگترین عناوین شوتر تاریخ باعث شد تا بازی Titanfall 2 با وجود شایستگی زیاد، آن طور که باید، به چشم نیاید. قبل از انتشار این بازی، مدیر عامل شرکت Electronic Arts بارها تاکید کرده بود که دو عنوان Battlefield 1 و Titanfall 2 طرفداران مخصوص خود را خواهند داشت و تاریخ انتشار نزدیک به هم، هیچ کدام از این دو عنوان را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، اما اکنون میتوان با اطمینان اظهار کرد که این سیاست با شکست مواجه شده است. زمان انتشار نزدیک به هم این دو عنوان باعث شد تا Titanfall 2 به صورت ناعادلانهای، زیر سایهی Battlefied 1 قرار بگیرد.
در بخش دیگری از این مصاحبه، آقای زامپلا به صحبت دربارهی طرفداران Titanfall میپردازد.
در جامعهای که طرفداران Titanfall تشکیل دادهاند، بر خلاف جوامع سایر عناوین، هیچ فضای منفی یا متشنجی به چشم نمیخورد. به همین خاطر از این افراد، نهایت تشکر را دارم.
ضمنا آقای زامپلا بیان کرد که امیدوار است تا این فرانچایز به فعالیتاش ادامه دهد و این مسیر را با عنوان موبایلی Titanfall: Assault ادامه خواهد داد؛ عنوانی که در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر خواهد شد. استودیوی Respawn و شرکت Electronic Arts هنوز از برنامههای خود برای آیندهی این فرانچایز صحبت نکردهاند، اما آقای زامپلا اعلام کرده است که آنها در حال کار برروی پروژههای دیگری از این سری هستند و او فعلا نمیتواند دربارهی آنها صحبت کند.
برای ما بسیار مهم است تا این فرانچایز را به درستی ادامه دهیم. ما در حال کار برروی عناوین بیشتری از سری Titanfall هستیم. کارگردان بخش نوآوری این بازی در حال حفاظت از ریشههای این عنوان است و در تلاش است تا مطمئن شود که این فرانچایز در مسیر پیشرفت قرار دارد. موارد دیگری وجود دارد که تیم ما در حال کار برروی آنها است و هنوز معرفی نشدهاند، اما باید اشاره کنم که ما به شدت برروی دنیای Titanfall سرمایهگذاری کردهایم.
آقای زامپلا در بخشی از مصاحبه به صحبت دربارهی عنوان موبایل Titanfall: Assault میپردازد.
ما در حال کار برروی بازی موبایل Titanfall هستیم. این بازی بسیار عالی و سرگرمکننده از آب درآمده است. طرفداران عاشق این بازی شدهاند و همین باعث میشود تا ما با انگیزهی بیشتر و همانند عناوین قبلی این سری به توسعهی Titanfall: Assault بپردازیم. همین موضوع باعث شده است تا من به خاطر جایگاهی که سری Titanfall به آن رسیده است، بسیار خوشحال باشم.
ضمنا در این مصاحبه، مشخص شده است که با انتشار Titanfall 2 The Ultimate Edition دیگر شاهد انتشار محتویات اضافی برای این عنوان نخواهیم بود. زامپلا در پاسخ به این سوال که “آیا محتویات اضافی دیگری برای Titanfall 2 منتشر خواهد شد؟” اعلام کرده است:
احتمالا خیر. ما میخواهیم برروی چیزهای جدیدی کار کنیم.
علاوه بر پروژههای مربوط به سری Titanfall، استودیوی Respawn در حال کار برروی عنوان شوتر – سوم شخص از سری Star Wars است. این عنوان به کارگردانی آقای Stig Asmussen، طراح سری God of War، به صورت محرمانه در دست توسعه قرار دارد و تا مدتی، خبری از آن نخواهد بود.
عنوان Titanfall 2 هماکنون برروی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. به تازگی استودیوی Respawn از نسخهی The Ultimate Edition بازی Titanfall 2 رونمایی کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی دلم براشون میسوزه :-((
به خاطر سیاست غلط و سودجویانه ea که مثلا خواستن کالاف رو تو تنگنا قرار بدن یکی از بهترین شوتر های نسل رو نابود کرد :no: :no: :no:
امیدوارم مانعی برای ساخت قسمت سوم این مجموعه نشه
از یه طرف سیاست غلط ea هست ولی عامل اصلی گیمر ها هستن که سیستم ساده شوتینگ کالاف رو بیشتر می پسندن و یه جورایی کورکورانه خرید میکنند
تایتان فال از نظر من از بتل و کالاف بهتر هستش
چقدر خوب بود این تایتان فال۲
چقدر من رابطه بین کوپر و BT رو دوست داشتم
چه پایان زیبایی و چه فداکاریه غم انگیزی :inlove:
گیم پلی سرعتی و بسیار بالانس در کنار پلتفرمر جذاب
گرافیک فوق العاده و نبرد های هیجانی تایتان ها
یکی از بهترین عناوین شوتر این نسل هست ای کاش بازی این قدر کوتاه نبود ای کاش
😥 😥 😥 چرا لو دادی با فداکاری تموم میشه 😥 😥 از شوترای ۲۰۱۶الان همشون پایاناشون برام اسپویل شده غیر بتل که اونم پایان نداشت
حسین جان کمپین بتلفیلد که کلا در جهت فراهم بساط خنده و شادی برای گیمرها بود :rotfl: به غیر از چند قسمت به یاد ماندنی من چیز دیگری در کمپین بتلفیلد ندیدم صرفا یک داستان تیکه تیکه روایت کرد
……………………………………
درباره تایتان فال چیزی اسپویل نشد صرفا یک کلمه فداکاری نمیتونه بیانگر اسپویل باشه باید خودت بازی کنی و درک کنی و ببینی چه در انتظاره و از زمان عرضه بازی هم مدت زیادی هست که گذشته اکثر دوستانمون در سایت تجربه کردنش چرا حسین جان این قدر دیر بازی رو گرفتی؟
درود
آره واقعا کمپینش چیز ضعیفی بود.راستش من تا حدود ۱ماه پیش یه pc ضعیف داشتم که بازیای ۲۰۱۴ به اینورو ساپورت نمیکرد اصلا. مجبور شدم صبر کنم تا یه ماه پیش حدودا که یه کنسول بخرم.از اون موقع تا الانم با مولتی بتل۱٫ هرچی میکنم نمیتونم ازش دست بکشم 😎 فعلا باید ببینیم وضع نت چی میشه برا مولتی ،ان شاء الله تایتان فالل هم تو لیست خریده :yes:
:yes: :yes:
تقصیر خودته
اگر با همون ۶کی ( که هیچ وقت هیچ عکس یا تریلری ازش ندیدم ) داده بودی بیرون ملت بیشتر میخریدن خوب
تازه من شنیدم انچارتد ۴ با اون گرافیک عظیمش روی پرو ۴کی نیومده بلکه ۱۰۰ کی اومده. منتهی مثل تایتان فال عکس و تریلر ندادن بیرون
خدا جای حق نشسته پسر خوب
کاسبی که با دروغ باشه کاسبی نمیشه. برو خدات رو شکر کن که به خاطر کارمندات همینقدر فروختی. روزی اونها بوده. به اینکه ادم دروغگو کاسبیش درست نخواهد بود
نمونش هم زیاد داریم میبینیم دور ورمون
:laugh:
شما اصلا شبیه انسانی که نیستید که فن سونی باشه، حتی شبیه انسان هم نیستید!!!
از پلی استیشن ۱ تا ۴ دارم با سونی زندگی میکنیم و این بازی برام هم اندازه انچارتد لذت بخش بوده با یه مولتی پلیر قوی و غنی
یذره برای سطح شعورتون وقت بذارید بجای کامنت مسخره دادن
عاشق این ماکرو فن ها هستم که میرن یک آیدی جدید میسازن و خودشون رو جای یک سونی فن جا میزنن و میان نظر میدن
تو روی شعورت کار کن که یک رو باشی و با آیدی خودت بیای نظر بدی بچه
من شاید دومین یا سومین نظری هست که تو گیمفا میدم
اسمم همینه
فن سونی ام و با معدود بازی های مایکرو هم کیف میکنم
هر وقت شک کردی میتونم برات داستان آنچارتد رو از نسخه یک تا الن برات بگم تا شبا باهاش بخوابی
لعنت به EA که گند زد به این بازی 😐
خب بازیاتونو در طول سال پخش کنین که تو پاییز نرسیم همه رو بازی کنیم و الان غاز بچرونیم
دقیقا نمیدونم چه مشکلی با تابستون دارن خوب تایتان رو تو تابستون عرضه میکردید اونوقت فروشسو میدیدی نه بین دو عنوان شوتر اول شخصه دیگه که هر کدوم یکی از غول هایه سبک خودشون محسوب میشن
اگه این بازی شاهکاری بهار یا تابستان امسال منتشر میشد.بدون شک پرفروشترین بازی نیمه اول امسال میشد.
هر جور هم فکر میکنم میبینم این بازی خیلی حقش ضایع شد.ریمستر کرش(منظورم بدی ندارم)تا حالا تونسته ۴ هفته صدر نشین فروش بریتانیا بشه اما این بازی یکبارم شد.فقط به خاطر تاریخ انتشار بد بازی.بنظرم اگه دووم یا اورواچ هم وسط اون دو تا غول منتشر میشدن هم فروش کمتری میکردن.
متاسفانه تایتانفال ۲ جز محدود بازی های که با تمام شایستگی هاش یکبارم صدر لیست فروش هفتگی نشد.منکه الان بازی AAA مولتی پلتفرم یادم نمیاد که نمرات و گیم پلی به این شاهکاری داشته باشه اما یک هفته هم پرفروشترین بازی نشده باشه.
امیدوارم EA دیگه از اشتباهات نکنه و یکم از یوبی یاد بگیره.شاید بازیهای یوبی اخیرا نمرات بالای نمیگیرن اما فروش و تاریخ انتشار عالی دارن.
تقصیر خودشونه واقعا بد موقع عرضه شد اون از بتل که ترکوند و از کالاف بد مرقع عرضه شد
البته من نسخه یک رو بازی نکردم ولی دوستانی که بازی کرده بودن میگفتن یکش خیلی شاهکار تر بود با این حال بازی لذت بخشی و ادم حال میکنه میشینه پاش
به نظر من بخش داستانی بازیش هم از بتلفیلد و هم از کالاف بهتربود.
یکی تایم کم داستانی، یکی ام مانور بیش از حد روی را رفتن رو درو دیوار به این بازی ضربه زد…
به نظر من که کالاف از این بهتر بود، البته اگه بخش نبردای هوایی بیش از حدشو قلم بگیریم…
از همه چرت ترم بتل وان!! یعنی اگه قصد آنلاین بازی کردن نداری پولتو ریختی دور…
شما نمیتونید بازی کنید بتل رو لطفا دیگه بازی نکن و حرفیم از این مولتی شاهکار نزن
کالاف از این بهتر بود:/ تو کالاف که نصفش سواره سفینه بودیم داشتیم سفینه هایه دیگه رو دنبال میکردیم اونوقت این شوتر اول شخص حساب میشه?والا از نظره من یه بازی که داستان عالی داره و گیم پلیش هم فوق العادست ۵ ساعتش بیشتر از ۵۰ ساعت بازی کردنه خیلی از بازی هایه داغون دیگه ارزش داره
کلا شرکتهای بازیسازی که در یک سال سه یا چند عنوان بازی منتشر کنن یکی یا دوتا از اونها موفق نیستن و این کار اشتباهیه که یه شرکت در عرض یه سال سه عنوان یا بیشتر بازی بده بیرون اونوقت دوتا از اون کیفیت مطلوبی نداشته باشه مثل یوبی و ea سالانه چندین عنوان میدن بیرون اما صددرصد چندتا از بازی که میدن مشکل دارن اما راک استار ناتی داگ و سی دی پروجکت هر چند سال یه بازی میدن بیرون اما اون بازی اونقدر فروش میکنه که از بازی هایی که یوبی یا ea در یک سال اینهمه بازی میدن بیرون بیشتر فروش میکنه
عزیز ea یک ناشر بسیار بزرگه و مالکیت بسیاری از استدیوهارو در اختیار دارهپس در هر سال چند عنوان دادن بیرون چیز عجیبی نیست مخصوصا با وجود بازی هایی که سالیانه منتشر میشن
تاریخ انتشارش بشدت بد بود نه بشدت افتضاح بود وگرنه خود بازی که فوق العاده بود یه بخش تکنفره عالی به همراه یه بخش چند نفره بی نظیر