صحبتهای نینجاتئوری در مورد کیفیت اجرایی Hellblade برروی پلیاستیشن۴پرو و رایانههای شخصی
عنوان Hellblade برروی پلیاستیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۴۴۰P به اجرا در خواهد آمد؛ همچنین اگر قصد تجربه بازی برروی رایانههای شخصی و بصورت ۴K و ۶۰ فریم دارید، نیازمند تهیه یک هیولای واقعی هستید!
آگوست امسال به لحاظ عرضه عناوین گوناگون، ماه پرباری برای بازیبازن به حساب میآید. Hellblade: Senua’s Sacrifice ساخته استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) – سازنده عناوینی همچون Enslaved: Odyssey to the West، Heavenly Sword و DmC: Devil May Cry – یکی از این بازیهای مورد انتظار است. استودیوی نینجا تئوری چند روز گذشته اعلام داشت که دارندگان پلیاستیشن ۴ پرو میتوانند از بین تنطیمات رزولوشن بالاتر یا نرخ فریم بیشتر (۶۰ فریم) یک گزینه را انتخاب نمایند. در هرصورت، آنها طی خبر منتشر شده حرفی از رزولوشن بازی به میان نیاورده بودند.
خوشبختانه، موسس استودیوی نینجا تئوری و کارگردان عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice آقای Tameem Antoniades در مصاحبهای با وبسایت wccftech اعلام کردند که، انتخاب گزینه رزولوشن بالاتر در تنظیمات بازی، رزولوشن ۱۴۴۰P را به شما خواهد داد (۲۵۶۰×۱۴۴۰). از ایشان سوال شد که آیا Hellblade از HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟
در زمان عرضه خیر، اما بسیار مشتاقیم تا ببینیم این تکنولوژی چه تاثیری برروی چنین عنوانی که تمرکزش بر کیفیت بالای تصاویر است، خواهد گذاشت.
در ادامه تائید شد که عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice برروی رایانههای شخصی از رزولوشن ۴K، نسبت تصویر فوقعریض ۲۱:۹ و همچنین نرخ فریم نامحدود پشتیبانی خواهد نمود. این عنوان برای رایانههای شخصی از طریق شبکه استیم و GOG در دسترس قرار خواهد گرفت.
آقای Antoniades همچنین اشاره کردند که اگر قصدتان این است که عنوان Hellblade را برروی رایانههای شخصی در حداکثر کیفیت یعنی رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ تجربه کنید، برایتان کمی هزینهبر خواهد بود.
برای اجرای Hellblade برروی رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰، شما نیاز به یک هیولای واقعی دارید. در حال حاضر سیستم پیشنهادیای برای رایانههای شخصی نداریم، اما هر زمان که لیست مشخصاتش آماده شد، در اختیار عموم قرار خواهیم داد.
در حالی که سیستم پیشنهادی این عنوان همچنان در دسترس نیست، اما حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای آن در صفحه استیم بازی موجود میباشد. در توضیحات آن نیز ذکر شده که این مشخصات برای اجرای بازی در رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ مناسب خواهد بود. در ادامه میتوانید حداقل سیستم موردنیاز بازی را مشاهده کنید (که در گذشته مشخص شده بود):
- سیستمعامل: ویندوز ۱۰/۸/۷
- پردازنده: Intel i5 3570K / AMD FX-8350
- حافظه رم: ۸ گیگابایت
- کارت گرافیک: GTX 770 with 2GB VRAM / Radeon R9 280X 3GB
- دایرکتایکس: نسخه ۱۱
- فضای موردنیاز: ۳۰ گیگابایت
- سایر اطلاعات: این مشخصات برای اجرای بازی برروی رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ مناسب میباشد
عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط موتور بازیسازی آنریل انجین ۴ ساخته شده، و قرار است در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ منتشر شود. استودیوی نینجا تئوری نیز بتازگی صحبتهایی در مورد نسخه ایکسباکس وان بازی داشتهاند که میتوانید آنها را در گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
نظرات
من یه موضوعی رو درک نمیکنم الان چرا از قدرت پرو استفاده نشده؟؟؟؟ اخه ۱۴۴۰P!!!!!!!!!! صبح هم یک خبر مشابه در همین رابطه داشتیم و نگران کننده هست کنسول پرو ۲ برابر PS4 قدرت داره و استدیو موظف هست از تمام قدرت استفاده کنه و ترسم از این هست این اتفاقات برای وان اکس هم رخ بده همین طور که چند روز پیش خبرش امد متاسفانه نهایت ظلم و بی انصافی هست برای خریداران پرو و وان اکس که یک استدیو بهینه سازی رو از سرش باز کنه
محمد رضا جان از هر ۵ ps4 فقط ۱ عددش pro هستش پس طبیعیه که سازنده ها از تمام قدرتش استفاده نکنن
خب میلاد جان همون ۱ نفر که ۳۹۹ دلار هزینه کرده پس چی؟ در هر صورت الان تعداد افرادی که کنسول پرو دارن کم نیستن و ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه کردن به نظر من کم کاری استدیو خیانت به اون فردی هست که هزینه کرده و توقع تفاوت داره
بلاخره داداش محمد رضا شرایط کنونی اینه و ۴k جا نیفتاده حتی اونایی که پرو میخرن شاید ۷۵ درصدشون بخاطر رزولیشن ۱۰۸۰ و فریم ۶۰ با جزئیات بیشتر میخرن
Tv 4k هم با اینکه ارزون باشه اما خانواده ها رغبت نمی کنن بخرنش چون تو خونشون ب
یه led یا lcd هست مثل ما
چی بگم ولا در هر صورت چیزی که مسلمه برای بهینه سازی خیلی کم کاری میکنن :yes: :yes:
محمدرضا جان دلیل اصلیش اینه که ps4 معمولی خیلی فروش کرده و سازندگان نمیتونن اختلاف بین اسلیم و پرو رو زیاد کنند!همون طور که تو این مدت مصاحبه های سازندگان(چه در مورد پرو چه وان ایکس) رو دیدی،گفتن که برای پورت کردن رو کنسولهای میان نسلی فقط چن ساعت یا چن روز وقت میذاریم!این یعنی همچنان ps4 و Xbox 1 کنسول اصلی هستند!این یعنی آنچنان زیاد برای میان نسلی ها وقت نمیذارن و صرفا فقط رزولوشن بازیها رو روی این کنسولها بالا میبرن تا گرافیک!این نسل زود بود برای ۴k و اکثر شرکتها و استدیوها انجین هاشون رو روی ۱۰۸۰ بهینه سازی کردن!فقط یه نکته ی مثبت داشت که باعث میشه کنسولهای نسل بعد بسیار قوی بشن و حداقلش بیش از ۱۰ ترافلاپس بشن!نسل بعد میشه گفت واقعا از تمام پتانسیل ۴k و قدرت کنسولها استفاده میکنن نه این نسل!
احسان جان از یک نظر حرف شما درست هست اما ما اینجا یک اختلاف ۱۰۰ دلاری بین ۲ کنسول داریم مشکل اینجاست الان همون اختلاف رزولوشن هم داره به حداقل میرسه بازی ها اخیرا داره میشه ۱۴۴۰p !!!!!!!!!!!!!!!! یعنی حتی صحبت از اپ اسکیل به ۴k هم نیست یعنی “حداقل بهینه” داره میشه از اول هم اگر قرار رو بر این بذاریم که اختلاف این کنسول ها فقط سر رزولوشن بوده خب الان ببین کار به کجا رسیده که حتی زحمت اپ اسکیل هم به خودشون نمیدن به ۱۴۴۰p بسنده میکنن یعنی قول بهت میدم فقط ۳۰ دقیقه وقت میذارن
اینو واقعا موافقم خداییش خیلی نامردیه هزینه ببشتر بدی ولی به نسبت پولی که دادی خروجی نگیری.اینم به گ**.ش**.ا**.د**.ی سازندگان برمیگرده
به نظرم توانش در همین حده چون cpu و رم ارتقا پیدا نکردن فقط gpu ۲ برابر شده که تعداد پیکسل ۱۴۴۰p هم ۲برابر ۱۰۸۰p
بازم اشکان جان میتونستن ۴k اپ اسکیل کنن چون بازی های خیلی بهتر از این ۴k شده حالا هرچند با تکنیک های خاص ولی اخه ۱۴۴۰p اصلا جور در نمیاد با قدرتش مگه اینکه کلا ۳۰ دقیقه برای بهینه کردن وقت گذاشته باشن
داداش گلم
مردم دنبال گیم پلی و داستان هستند
گرافیک این بازی هم با همون ۱۰۸۰ هم بالاست. دیگه بقیه اش سوسول بازیه
گیمر قدیمی دنبال گرافیک نیستش عزیزم
:rose: :rose: :rose:
آره میتونستن بهتر کار کنن ولی خیلی معجزه نمیشه کرد همین حده حتی انحصاریای خود سونی هم همین رزولوشن رو دارن عمومن
اره اونکه فرارتر از قدرت سخت افزار نمیتونن برن :yes: :yes:
اطلاعات غلط چرا میدی به ملت
رزولوشن فول اچ دی یا همون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تعداد پیکسل هاش ۲٫۰۷۳٫۶۰۰ هستش.
در حالی که روزولشون کواد اچ دی یا همون ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ تعداد پیکسل ها ۳٫۶۸۶٫۴۰۰ هستش
یعنی تقریبا ۱٫۷ برابر بیشتر
شاید میخواستم بصورت native اجرا شه و گذاشتن رو ۲k
بهینه سازی اگه کنن حتی واسه نسخه های عادی عالی میشه و نتیجش میشه ryse , uncharted 4 , order , quantum break ولی خیلی از کمپانی ها اصلا موتورشون رو بهینه نمیکنن
محمد رضا جان پرو از کنسول استاندارد بیش از ۲٫۵ برابر قویتره.اینا هم رزولوشن رو تقریبا ۲ برابر کردن و با بقیه ی قدرت هم افکت ها سایه زنی نکسچرها و aa رو بهبود بخشیدن گمونم.
نیما جان قدرت کنسول فرارتر از ۱۴۴۰p هست اصلا مشخصه وقت کافی نذاشتن
محمدرضا جان اونایی که پرو گرفتن بیشتر هدفشون ۴kبود و یا اپاسکیل و بازنده اصلی تر اونایی هستن که فکر کردن حق انتخاب دارن بین فریم ۳۰ و ۶۰یا رزولوشن در حالیکه میبینیم به جز معدد بازیهایی اکثرا ۴k30فریم هستن و یکی که فریم براش مهم تر باشه دستش بسته هست
:yes: :yes:
من اگه جای تو شما بودم به جای رزولیشن و فریم بالاتر نگران عدم انتشار این بازی واسه اکس باکس بودم
https://gamefa.com/409182/ninja-theory-explains-why-hellblade-is-first-to-consoles-on-ps4/
اتفاقا امیدوارم پرو و وان ایکس چنان شکستی بخورن که سونی و مایکرو نسلای بعد از این غلطا نکنن مارو بیچاره کنن با کنسول میان نسلی و این چرتو مرتا
چرا xbox خریدم هیچ بازی براش نمیاد ۲۴ ساعته فقط کنسولو مثل دکور گذاشتم جلوم نگاه میکنم :-((
حداقل نمره این از رایس بالاتر نشه حتی نمره گرشاسپ هم از رایس بشتره
یه طوری اسم گرشاسب رو می برید انگار پشمکه.
دیوید کیج ، کلیف بلزینسکی ، مکس شیفر و کارمندان و مدیران کمپانی هایی مثل یوبیسافت ، اپیک گیمز ، EA و مایکروسافت این بازی رو تحسین کردن.
حق با شماست حتی گرشاسپ هم از رایس بهتره :-((
وقتی گیم اسپات به رایس ۴ و به گرشاسپ ۵ میده دیگه حرفی نمیمونه 🙁
اخ اخ کامنته اثر کرد :rotfl:
ینی فک می کنی خودشه؟
نمی دونم چرا احساس می کنم خودش نی ?:-)
ولی اینم جالبه که بعد اون کامنتت اومد 😀
اگه دقت کنی بعد از اینکه جلوی جعل گرفته شد فرداش با اکانت خودش نظر داد :laugh: سکوت همیشه به معنی حضور نداشتن نیست 😀
به شدت به این بازی امیدوارم
گیم پلیش که عالیییییییییییییییه هستش طبق چیزی که تو تریلر ها دیدم
داستانش هم قشنگه
گرافیکش هم که ماشالا عالیههههههههه
حالا جالبه بازی با این گرافیک بالا ۶۰ فریم روی پرو هستش. که نشون از بهینه سازی و قدرت پرو هستش
البته کلا با خرید پرو مخالفم. با وان ایکس هم که انحصاری نداره و برای یک یا ۲ سال آینده میاد خیلی مخالفم.
ولی این بازی با این گرافیک این خبر خوش رو میده که بازی های نسل ۹ اینشالا ۶۰ فریم با رزولوشن حداقل ۱۰۸۰ خواهند شد که عالییییییییییییییییییییییه
اینشالا تو بحث قیمت هم فکر نمیکنم کنسول های نسل بعد ۵۰۰ دلار بیشتر باشن. که خود ۵۰۰ دلار پول خیلی زیادیه. ولی خوب چون نسل بعد هستش و قراره چندین سال برای طرف کار کنه و با توجه به انحصاری های شرکتی مثل سونی و با توجه به اینکه کارت های گرافیکی و بقیه قطعات کامپیوتری جدید که میان گرون قیمت خواهند بود، طرفداراش خواهند خرید.
و اگر اینطوری بشه. خرید کنسول از همیشه به صرفه تر و عالی تره
یعنی شما در کنار گرافیک بالا ، بازی ها رو مثل کامپیوتر ۶۰ فریم اجرا خواهید کرد. و در کنارش انحصاری های شرکتی مثل سونی رو هم تجربه میکنید
اینجوری دیگه خرید یک کامپیوتر های اند اشتباهه.
( مگر طرف برای برنامه های گرافیکی و استفاده های دیگه بخره )
شما علی پاوری؟ اخه خیلی کامنت میذاری.
منم تو همون فکر بودم
اون موقع بن شد و از اون موقع این اکانت پر حرف ظاهر شد
داداش
من خودم اومدم اولین کامنتم گفتم علی پاورم
منتهی آقای آرمان که ماکرو فن هستند کامنت من رو تائید نکردن
در ضمن از ادبیات بنده مشخص هستش که علی پاورم
و من نمیخواستم تو این سایت فعالیت کنم. منتهی دیدم منی که فوش ندادم بن کردن
ولی یک سری از آقایون ماکروفنی که فوش ناموس میدن هستند هنوز
پس تصمیم گرفتم بمونم :))
شما کی هستی؟ چون قدیم این آیدی رو ندیده بودم
یه GTX 1080که اصولا بره ۴Kلازمه میمونه CPUکه با یه ۶۷۰۰باید بتونه ۴Kاجرا شه چون پردازنده خیلی قوییه
داداش اطلاعات غلط نده
۱۰۸۰ معمولی ۴کی و ۶۰ فریم نمیاره. چرا بازی اورواچ رو میاره
ولی بقیه بازی ها زیر ۶۰ میرن
چون تنظیمات بازی ها تو کامپویتر روی الترا هستش و آنتی الیازینگ و هزارتا کوفت و درد روشنه
ببین مثال زیر رو
http://www.trustedreviews.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1080-performance-benchmarks-and-conclusion-page-2
یک GTX 980 با یک i7 4790 برای رزولوشن ۱۰۸۰ تو این بازی کافیه.
GTX 1080 بدرد ۴K میخوره.حال انکه تو فلان بازی چند فریم بده رو نمیدونم.
lastofus@
اون بنده خدا که اصلاً در مورد فریم حرف نزده!! ?:-) 😐 😐
lastofus@
وات دا… !!! 😎
خوبه تمام تنظیمات رو خاموش کنیم تا PC بشه PS4!! :laugh:
آنتی الیازینگ دیگه چیه؟! ?:-)
ما اینو در PC نداریم!! 😉
anti aliasing
قدرت pc هم که گفتن نداره…
هیولاست اژدهاست…
۴k تو pc یه چیز عادی شده دیگه…
عالیه حتما می خرمش
رمم ۱۶ گرافیکم ۱۰۵۰ سی پی یو هم i5 به نظرتون ۴k میتونه اجراش کنه
گرافیکش خیلی تو تریلر ها و گیمپلیش قشنگ بود امیدوارم بازی خوبی بشه
دلیلش ساده است
قیمت هر دو نسخه ۶۰ دلار
سازنده هیچ سودی از بهینه سازی نمی بره
در حال حاضر حدود ۹۰ میلیون ps4 و xbox one وجود داره
بازی روی one x و pro بهینه باشه یا
نباشه تاثیر مثبتی در فروشش نداره
برعکس اگه بهینه سازی درست و حسابی داشته باشه باعث ناامیدی گیمر ها از xbox one میشه
هیچ شرکتی یه بازار عظیم رها نمیکنه که ۴k تبلیغ کنه و به خودش ضربه بزنه
:yes:
یه سلامی هم کنیم به شخص مورد نظر چند تا ای دی داری؟؟حداقل کامنتات کوتاه کن الفاظ همیشگی رم به کار نبر خیلی تابلویی 😀 😀
نه بن شد اکانت قبلیش واس همین با اکانت جدید اومده
داداش مگه قراره من یواشکی بیام؟
من روز اول نوشتم علی پاورم
ادمین ماکرو فن تائید نکرد
دوما از ادبیاتم هم معلومه خودم هستم
از کسی نمیترسم
از همون اولین تریلری که ازش منتشر شد عاشق مبارزاتش شدم :inlove:
خوشم میاد دشمنا باج نمیدن به بازیکن،وحشیانه حمله میکنن :reallyangry:
بنا به سیستم مورد نیاز بازی یه حسی بهم میگه که احتمالا پورت خوبی روی pc نخواهد داشت
هر چند تا بازی منتشر نشه نمیشه قضاوت کرد ولی از همین الان میشه حدس زد پست بعد از بازی روی pc
(بررسی فنی بازی hellblade the seunas sacrifice روی pc یک پورت بد دیگر برای کامپیوتر)
خیلی بده که از چهار هزار پیکسل یه تی وی فور کی ۱۴۴۰ پیکسلش استفاده بشه
روزولشون کواد اچ دی یا همون ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ تعداد پیکسل ها ۳٫۶۸۶٫۴۰۰ هستش
رزولوشن تلویزیون های ۴کی هم ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ هستش که پیکسل هاش میشه ۸٫۲۹۴٫۴۰۰ نه ۴۰۰۰ تا :))
:shame: