Killing Floor 2 با رزولوشن ۱۸۰۰P برروی ایکسباکس وان ایکس به اجرا در خواهد آمد
عنوان Killing Floor 2 برروی ایکسباکس وان ایکس با رزولوشن ۱۸۰۰P اجرا میشود، زیرا در رزولوشن ۴K افت فریم قابل توجهی گریبانگیر بازی خواهد شد.
اوایل هفته گذشته بود که استودیوی Tripwire Interactive بصورت رسمی اعلام کرد که عنوان اکشن اولشخص و آنلاین آنها یعنی Killing Floor 2 در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور)، بهمراه تمامی محتوای اضافی منتشر شده (The Descent، The Tropical Bash و Elements of The Summer Sideshow) و با قیمیت ۴۰ دلار برای کنسول ایکسباکس وان نیز عرضه خواهد شد.
در ادامه استودیوی Tripwire Interactive اعلام نمود که مشغول کار برروی ایجاد بهبودهایی ویژه در نسخه ایکسباکس وان ایکس بازی، نظیر پشتیبانی از رزولوشن ۴K است. وبسایت wccftech نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر با استودیوی Tripwire Interactive مصاحبهای ترتیب دادند. آقای دیو اِلدر (Dave Elder) برنامه نویس ارشد بخش گرافیک عنوان Killing Floor 2 در این مورد توضیح دادند که:
ساخت و توسعه عناوین برروی ایکسباکس وان ایکس بسیار ساده و جذاب است. برای به اجرا درآوردن عناوین ایکسباکس وان برروی ایکسباکس وان ایکس نیاز به تلاش و زحمت زیادی ندارید، شاید در کل چیزی حدود ۴ ساعت زمان نیاز داشته باشید. Killing Floor 2 با رزولوشن ۱۸۰۰P واقعی برروی ایکسباکس وان ایکس (بدون هیچ افت کیفیتی) اجرا خواهد شد. ما خروجی ۴K را نیز مورد آزمایش قرار دادیم، اما میزان افت فریم دریافتی تا حد قابل ملاحظهای زیاد بود.
رزولوشن ۱۸۰۰P تعادل مطلوبی بین کیفیت بصری و کارایی Killing Floor 2 برقرار خواهد کرد. ما برای این عنوان در ایکسباکس وان ایکس نرخ فریم خاصی را در نظر نگرفتهایم، گرچه Killing Floor 2 با وجود اجرا برروی رزولوشن ۱۸۰۰P در ایکسباکس وان ایکس از نرخ فریم بیشتری نسبت به ایکسباکس وان برخوردار خواهد بود. ما برروی ایکسباکس وان ایکس از بافتهایی با کیفیت فوقالعاده (Ultra textures) استفاده خواهیم نمود. همچنین در حال کار برروی افزایش رزولوشن سایهزنیها و طول سایهها نیز هستیم.
برای انجام مقایسهای، Killing Floor 2 برروی پلیاستیشن ۴ پرو نیز با بافتهای فوقالعاده و رزولوشن ۱۸۰۰P به اجرا در میآید، اما با استفاده از تکنیک رندرینگ checkerboard (تکنیک افزایش پیکسل یا بزرگنمایی تصویر)، نه رزولوشن ۱۸۰۰P واقعی. از ما سوال شد که آیا در نظر دارید پشتیبانی از HDR را به پلتفرمی اضافه کنید یا خیر؟ پاسخ منفی است!
در نهایت بنظر میرسد که بهترین کیفیت را به مانند همیشه تنها رایانههای شخصی ارائه میدهند، عنوان Killing Floor 2 برروی رایانههای شخصی از تکنولوژی NVIDIA Flex نیز بهرهمند است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
زیرا در رزولوشن ۴K افت فریم قابل توجهی گریبانگیر بازی خواهد شد 😐 😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
۵۰۰ دلار نمیدم که یک حلب بخرم که حتی نمیتونه ۲k اجرا کنه مال بد بیخ ریش صاحابش ارزونی خودشون
این بود هیولا خخخخخ
فقط اینایی که پاور پاور میکردن دیگه امبدوارم تو سایت نباشن چون بد سوژه ای شد این بازی خخخ
دادا اگر این هیولاست پس p30 میشه اژدها یا گودزیلا! :evilgrin:
خوبه که بازیه
من یک سوال دارم از دوستان.
مگه قرار نبود همین بازی روی PS4 pro به صورت ۴k آپسکیل اجرا بشه. اما الان داره به صورت ۱۸۰۰ آپسکیل اجرا میشه.
الان چرا کسی سونی رو نمی کوبه؟؟؟؟
به خدا این خبر فقط داره ضعف سازنده رو نشونه میده نه چیز دیگه .
https://www.vg247.com/2016/10/17/watch-first-4k-footage-of-killing-floor-2-running-on-ps4-pro/
قشنگ جا خشک کردی تو اکانت جعلی ها
جمع کن برو من برگشتم
بذا یه دوکلومی بهت یاد بدم قشنگتر جعل کنی اول اینکه من یه pc فن بسیار متعصبم و اینو همه می دونن پس الکی زور نزن دوم اینکه من از سنی هیچ وقت تعریف نمی کنم سوم اینکه من چون قبلا ایکس باکس۳۶۰ داشتم ازش خوشم میاد و هیچ وقت ازش بد نمیگم
اصلا کاری به فن بازی و کدوم کنسول خوبه ندارم چون روی pc بازی میکنم و آخرین کنسولی که داشتم sega genesis بود، فقط صرفا جهت اطلاعتون بگم که وقتی شما اصطلاحاتی مثله ۴k یا ۲k رو به کار میبرید دارید به رزولشن افقی تصویر اشاره میکنید مثلا برای ۴k منظورتون رزولشن ۳۸۴۰ پیکسل افقی ضربدر ۲۱۶۰ پیکسل عمودیه که حدودا ۸٫۳ مگاپیکسل (نسبت تصویر ۱۶:۹) کیفیت نهایی تصویر خروجی میشه. یا وقتی اصطلاح ۲k رو به کار میبرید منظور رزولشن ۲۰۴۸ پیکسل افقی ضربدر ۱۰۸۰پیکسل عمودیه (البته تو مانیتورهای pc اصطلاحا به رزولشن ۲۵۶۰ ضربدر ۱۴۴۰ هم ۲k میگن). اما وقتی شما دارید اصطلاحاتی مثل ۱۰۸۰p یا ۹۰۰p رو به کار میبرید منظور رزولشن عمودی تصویره. تو مطلب خبر بالا منظور سازندگان بازی از ۱۸۰۰p رزولشن ۳۸۴۰ افقی ضربدر ۱۸۰۰ عمودیه که رزولشن نهایی حدود ۷ مگاپیکسل میشه و این طوری با کاهش ۱٫۳ مگاپیکسل از ۸٫۳ مگاپیکسل (۴k واقعی) و کم کردن بار پردازشی روی کنسول میتونن فریم بازی رو به حد مطلوب برسونن.
توضیحاتت واقعا کامل و درست بود
ولی اینجا هیچکی دوست نداره با واقعیت ها کنار بیاد
فقط کافیه یه خبر بیاد که اقا بجای ۴k مثلا ۲k خروجی میده، که تو کنسول واقعا خوبه ولی متاسفانه یه سری فقط میخوان از چیزی که دارن و براش پول دادن دفاع کنن، نه اینکه بفهمن چی خوبه و چی بد….
درود بر شما با اطلاعات فوق العاده تون
۱۸۰۰ پی نه ۱۰۸۰ پی
عزیز علی سونی فن نفهمیده بازی ای که چخد وقت زودتر واسه پلتفرمش اومده شصت فریمه بعد میاد میگه سی فریم نتونسته.والله هیچ نزده کارت های ۱۰۷۰-۱۰۸۰ ۴k شصت فریم اجرا میکنن که از وان ایکس تقاضای ۴k 60 رو داشته باشه.ضمنا این بازی با بالاترین جزییات شصت فریم و ۱۸۰۰ واقعی اجرا میکنه.ای عمویی که پایین تر میگی ۱۰۸۰ اجرا کرده پرو این رزولیشنم چکربورد ران کرده با جزییات مدیوم.۱۸۰۰p حد وسط ۲k-4k هستش.واسه یه کنسول بازیا شصت فریم با جزییات بالا خیلی خوبه هرچند این استودیو بازیشون رو روی فور معمولی هم ۹۰۰p 60 با جزییات مدیوم ران کردن.شما خودتونو به درودیوار نزنید :laugh: :laugh:
کنسول هنوز منتشر نشده خبرهای ناتوانی دستگاه از رزولوشن ۴k داره منتشر میشه! درسته که قویترین کنسول تا سال ۲۰۱۹ خواهد بود! ولی اکثر پیسی گیمرها و مهندسین کامپیوتر کاملا متوجه میشن که ۶ترافلاپس در مقابل قدرت ۲۵ترافلاپس دوعدد gtx1080ti که سال آینده با انتشار vega20 و gtx2080ti حدود ۵۰ترافلاپس میشه، عددی نیست! و برای پردازش و رندر کردن رزولوشن ۴k native که تمامی پیکسلها روشن و پویا هستن ۶ترافلاپس باز هم قدرتی نیست! درکل xbox تو نسل هشتم همیشه از استاندارها پایین تر بوده چون xb1 بجای پشتیبانی کامل از fhd بین ۷۲۰p و ۹۰۰p گیر کرد و xb1x بجای ۴k native که شعارش(یا شعرش!) هست هم بین رزولوشن ۲k و ۴k گیر کرده.
Feel The True Power
بازم فردا یه مشت بچه که فقط عشق شمردن رزولوشن هستند میان همین را میگن
خوشحالم که مایکرو و فیل اسپنسر دروغ گو برای بار n ام رسوا شدند اما باز هم یه عده متعصب دست از طرفداری این تحقیر شده بر نمی دارند ،افسوس
کنسول بی انحصار
دوستان عزیزی که میگید این کنسول عالیه قازتون چیه ناموسن ؟ بگذریم که گند ۴کی اجرا نشدن همه بازی ها برای این کنسول همین الان بوش بلند شده ، ۵۰۰ دلار براتون پول کمیه یا میلیونرید که می تونید پول بازی ارجینال دونه ای ۲۰۰ تومن بدید ؟ الان کاربرای پیسی و پلی استیشن با اکانت هکی ، کرکی ، اشتراکی ، بازی کرک شده و … می توانند بازی ها را با قیمت خیلی کمتری تهیه کنند ، شاید در نگاه ۵۰۰ دلار پول کمی برای ارتقای سیستم به نظر برسد و بگویید با ۵۰۰ دلار که نمی توان یک پیسی با قابلیت اجرای بازی های با کیفیت ۴K بست ، در جوابتون باید بگم شما بین اجرای بازی ها با کیفیت ۱۰۸۰ با قیمت کم و اجرا با کیفیت ۴K ولی قیمت بالا کدوم یک را انتخاب می کنید؟ حتی اگر خیلی هم عشق K4K هستید خب یکبار هزینه کنید پیسی خودتون را درست و حسابی ارتقا بدید بعدش با بازی های کرکی از گیم لذت ببرید ، این خط اینم نشون این کنسول توی ایران اصلاً با استقبال رو به رو نمیشه ، آخه مگه میشه آدم عاقل بره ۵۰۰ دلار بده یه کنسول که انحصاری نداره بعدش حسرت خدای جنگ و انحصاری های سونی را بخوره ، تهش هم پول هاش ته بکشه نتونه بازی مورد علاقش را بخره ، در حالی که دوستش داره روی پیسی با کیفیت پایین تر بازی را انجام میده و ازش راضیه و لذت هم میبره ، امیدوارم دوستان عزیز یکم منطقی تر باشن و اینقدر “کنسول خوب و بهینه ای هست” به ناف این کنسول نبندند ، حتی در خارج از کشور هم ۵۰۰ دلار پول کمی نیست ، خیلی از دوستان فکر می کنند این مقدار پول برای خارجی ها کمه و در سکری از ثانیه دست می کنند توی جیبشون و جیرینگی ۵۰۰ دلار میدن کنسول را می خرن ، نه بردار من از این خبرا نیست ، توی خارج هم زندگی سختی های خودش را داره و همه فکر جیبشون هستند ، این کنسول از قبل شکست خورده هست #واقعیت_تلخ
قازمون بُزه 😀 😀 😀
از نظر من با بهینه سازی مناسب و استفاده از الگوریتم های پیشرفته حتی ps4 pro هم توانایی اجرای ۴k واقعی را دارد.
با چهار ساعت کاری انجام نمیشه.حداقل چهار ماه وقت لازمه برای استفاده از mini architecture پردازنده و gpu یک کنسول. که اونهم لازمش خوندن document ها و whitepaper های طولانی هستش. که هیشکی جز مهندسان شرکت و برخی شرکا این کار را انجام نمیدهند.
البته مایکروسافت اشتباه کرد هسته تبلیغاتش رو روی مثدار teraflops قرار داد. ترا فلاپس خیلی واحد بیربطی برای اندازه گیری قدرت یک gpu در گیمینگ هست. چون پردازش های floating point قسمت خیلی کمی از یک گیم رو تشکیل میدند.
اصل قدرت یک gpu از ریز معماریش میاد. مثلا amd اومده روی کارت گرافیک one x و ps4 pro یک ماژولی گذاشته برای پردازش های AA. خب اگه یه دولوپر این رو ندونه ( که اکثرا هم نمیدونند. حتی تو بازی های AAA ) میاد پردازش Anti aliasing رو روی gpu انجام میده که بازده گاها تا ۲۵ درصد میاد پایین. این دلیل اصلی ای هست که بازی های first party یه شرکت با این کیفیت اجرا میشوند ( مثل forza یا uncharted یا BoTW ) ولی بازی های متفرقه با کیفیت چندین برابر کمتر ( project cars یا این یکی ).
===========================
من که از همون اول برای قدرت one x هایپ نبودم. هدف از این کنسول اماده سازی یه پلتفرم مناسب برای برنامه های اینده مایکروسافته.اگه دقت کنید فیل اسپنسر داره برند xbox رو ریبوت میکنه( مخفف X Box One X میشه XBOX که برای همین دلیل هستش ). چون این حجم از اشتباهات مدیران قبلی به سختی قابل جبرانند. کل وجود one s هم برای همین دلیله.
من که پول داشته باشم میخرم 🙂
واقعا حرف های پاراگراف اول نظرتو قبول دارم که گفتی تو ۴ساعت که هیچ بهینه سازی انجام نشده و فقط بازی پورت شده خام هست .اما این شرکت های سازنده ترد پارتی هستن انتظار وقت بیشتری گذاشتن باید از عناوین فرست پارتی داشت نه این شرکت ها که صرفا یه کپی پیست میکنن با این حال این کنسول بنظر من ارزش خریدن نداره چون واقعا کمبود محتوا یا همون بازی انحصاری که باعث بشه قدرت اصلی این کنسول رو نمایش بده نداره
W T F :snicker: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :X-P:
Killing Floor 2 برروی پلیاستیشن ۴ پرو نیز با بافتهای فوقالعاده و رزولوشن ۱۸۰۰P به اجرا در میآید، اما با استفاده از تکنیک رندرینگ checkerboard (تکنیک افزایش پیکسل یا بزرگنمایی تصویر)، نه رزولوشن ۱۸۰۰P واقعی.
گیمر ها یا عاشق گیم پلی بازی میشن یا داستانش اون دسته افراد دیگه موندن نسل ۷
نسل ۸ افتاد دسته بچه هایی که خوراکشون گرافیکه و مطمعنا خودشون رو از تجربه خیلی از بازی ها محروم می کنن
یه زمانی مینشستیم تو ps1 بازی فوتبال ۹۸ رو بازی می کردیم چه می دونستیم کلمه های فریم و رزولیشن جایگزین لذت و سرگرمی میشن
اون موقع شاید خیلیا نمیتونست یه بازی ps2 بخرن چند نفری جمع میشدن پول رو هم میزاشتن میخریدن
اما الان بخاطر دو تا درخت بیشتر تو بازی سیستم ۱۰ میلی میبندن
باز با سیستم ۱۰ میلیونی میشه تا سال ها ازش استفاده کرد
هم برای بازی های نسل قبل
هم نسل بعد
هم برنامه گرافیکی
هم وب گردی
هم اینترنت و دانلود
هم موزیک
هم فیلم
هم درآمد زایی و ……
ولی از کنسول؟ اونم به این گرونی؟ اونم برای ۱ یا ۲ سال؟ بدون بازی؟ اونم بدون اجرای همه بازی ها ۴کی واقعی؟ چه استفاده ای میشه کرد خدایی؟
اگه به این گرونی باشه اونم برای ۱ یا ۲ سال بدون بازی اونم بدون اجرای همه بازی های ۴k واقعی استفاده خاصی نمیشه کرد طرفداراش به همون xbox one بسنده می کنن اما منظورم اونی که از بین رفته لذت و سرگرمیه خیلی ها میلیونی خرج می کنن و هر چی باشه میخرن تا بگن ما خوبیم
در ضمن کلا با ادمای به ظاهر روشن فکر مشکل داری 😉
@beyond2soul
دیدی چطور مایکرو و فیل اسپنسر رسوا شدن ، بازم یه عده متصب دست از طرفداری مایکرو بر نمی دارن ، موندم مایکرو براشون جیکار کرده که این نسل این طوری سنگش را به سینه می زنن
انحصاری که اصلا نداشته ، دل یه عده هم به ۴کی خوش بود که این طوری شد
راستی رزولوشن نسخه آزمایشی اویل ویتن ۲ و ولفنشتاین را اعلام نکردن !
تایتانفال هم ۶کی اجرا شده ، باز هم یه دروغ دیگه از مایکرو و رسوایی این کمپانی منفور (در صنعت گیم)
دروغی بسیار بزرگ که قطعا اگر واقعیت داشت ، یه تریلر نه بلکه حداقل یه اسکرین شات از اجرا شدن تایتانفال با کیفیت ۶کی میدیدیم، دروغ دیگه بهینه شدن عجیب و غریب middle earth هست که گفتن توی یه روز بهینه شد ، اگه اون بازی با اون محیط تو یه روز بهینه شده پس چرا این ۴کی اجرا نمیشه ؟؟؟؟ محیطش خیلی خیلی هعم کوچک تره ، npc هاشم کم تره
لطفا متعصبانه برخورد نکنید ، تبلیغات مایکرو همش دروغه
حالا چه فایده ، من همه این ها را قبل از این خبر هم گفته بودم ، یه عده عقده ای کامنتام رو محو کردن ، حالا بازم میگم بلکه الان حرفام یه نفر را به راه درست منتقل کنه
خودت دیدی که
من همیشه اومدم کلی بازی و کنسول با گرافیک پایین برات مثال زدم که هم نمره بالایی گرفته
هم جایزه برده
و هم همه لذت بردن
مثالش بازی لیمبو
اینساید
استارده ولی
و …..
خودم سیستم گرون بستم برای اینکه چند سال اینده نخوام آپگرید کنم
ولی بنده تری دی کار هستم و برای رندر صحنه ها دستگاه قوی نیازه و نشون شما کارهام رو دادم. بقیه هم خواستند بیان تلگرام نشون بدم
تازه بازم در کنار این سیستم که میخواستم دیگه تا سال ها آپگرید نکنم و هزینه بیخودی نکنم. یک پلی ۴ خریدم که انحصاری های شاخش رو بازی کنم و خدایی راضیم از خریدم.
اینشالا خدا به همه پول بده همین پلی ۴ بخرن
**************
خدا شاهده رفیقم میخواست یک سیستم ۶ ۷ میلیونی بخره. میخواست قصدی بخره ماهی ۵۰۰٫ حالا درآمدش مثلا ماهی ۱ تومانه. گفتم بابا تو که گیر گرافیک و این چیزا نیستی
همین کسنول رو بخر و انحصاری شاخ هم بزن. میگفت نه
حالا چند وقته پیش دیدمش گفت میخوام کنسول بخرم
علی جان بیشتره وقتتو صرف گیم کن واز بازیات لذت ببر من نمیدونم چرا باید داخله پست های مایکروسافت، فقط چهارتا سونی فن ۶۰تا نظر بدن واقعا چرا این همه از بازیاتون لذت ببرین
این دوره رجز خوندن واسه این که پلتفرم من بهتره
قدیمی شده مردم چشم وگوش دارند.
انتخاب باخودشونه
من ترجیح میدم بیشتر وقتمو حدااقل صرفه گیم کنم
نظرات تکراری میدی همه چیز کپی پیس میکنی ، والله هزار بار دیدیم اینارو ول کن اقا حوصله داریا.
به ارمان اکبریم تهمت که میزنی من نمیدونم واقعا چرا شما اینجورین.
نمیخوای قبول کنی بعضیا فقط پلتفرم خودشون دوست دارن واز چیزی ب نام دوال شوک بدشون میاد.
بله اقا بله من رنگ فلان دوست دارم تورنگ ایکس
نمیتونی بهم اجبارکنی حتما توهم اونو بخر یالونو دوست داشته باش!!
دراخر میگم این کنسول باقیمته فوق العاده ایی که داره وانحصاریای فوق العادش وسخت افزار فوق قدرتمند ارزش خرید داره، خدمات وسرویسشم بماند
اینم بگم سازنده نخواسته وگرنه این کنسول قدرتشو داره که بازیایی مثله رد دد، باکیفیت ^عالی^اجرا کنه
بعضی دوستانم شناگر های ماهری هستند، اب نیست!
وقتی مدعی میشن تایتانفال ۶ کی اجرا شده و میدل ارث تو یه روز بهینه شده ، بعید نیست این بازی که جزئیات کم تری داره با رزولوشن کمتر از ۲ کی اجرا بشه ، ضع سخت افزاری آشکاره ولی بازم تعصب اجازه دیدن حقیقت رو نمیده
آقای آرمان اکبری رو من چه جوری تهمت زدم بهش؟
چی بوده جریان
در مورد سلیقه درست میگی
ولی در مورد کنسول بحثش فرق داره. اینها پول رو حروم کردن. ما دست فیل راستگو رو با دروغ هاش رو میکنیم
باز اینا ازش تعریف میکنند
ما میگیم بابا این کنسول با توجه به مدت اعتبارش که یک یا۲ساله به درد نمیخوره. نخرید. باز اینا دفاع میکنند
ما میگیم شرکتتون زیر شرکت ماست. باز اینها زیر بار نمیرن. بعد جالبه نمیدونم چرا روشن فکرایی مثل شما چرا فقط ما سونی فن ها رو میبینه. چطور اون موقع که یارو میاد فوش میده شما نیستید
ما میایم کنسول ( نه فرد ) رو مسخره میکنیم شماها پیداتون میشه
خداییش جالبه
تازه ما کل کل میکنیم دورهم بخندیم. به خدا ۴تا فن بوی تو سایت نباشن میشه سایت خبری و احتیاجی اصلا به قسمت کامنت نیست
مثل روزنامه بیا بخون برو
همین کل کله قشنگش میکنه
همه سایت های ایرانی و خارجی هم هستش
در مورد وقت راست میگی. الکی وقتم رو به جای بازی و تری دی کار کردن و … دارم با این سایت حروم میکنم. حالا میخوام سعی کنم کمترش کنم. بعد معتاد شدیم اینجا
راستی من غیر از آمار فروش و اون جمله کدوم شرکت فلانه فلانه بقیه رو کپی پیست نمیکنم. و از اول مینویسم.
ولی در کل وقت داریم حروم میکنیم. اینا که ته دلشون میدونن ما راست میگیم ولی بازم نشون نمیدن
و مصداقش هم خرید پلی ۴ در کنار کنسولی که ازش دفاع میکنند. اصلا هم بحث محرومیت از یک پلتفرم دیگه نیست
کسی که اینقدر متعصب یک کنسوله هیچ وقت نمیره یک کنسول دیگه بخره
اینا از بی بازی ای رفتن این کارو کردن
منتهی تعصبشون روی ماکرو هستش. بدون هیچ دلیل منطقی
بیا اینقدر فورکی فورکی میکنید. یکی یکی داره میزاد 😀
تازه این بازی چیزی نیست که ، بزار ببینیم سر Red Dead یا عناوین بزرگ دیگه با جزئیات زیاد چه عملکردی از خودش نشون میده
هیچی دیگه کارش تمومه
از اولم کارش تموم بود
مایکرو به جای این که موفقیت نینتندو را ببینه درس بگیره ازش ، یا از موفقیت سونی سرمشق بگیره راه اشتباه را در پیش گرفت
داخله دوخبر تاحالا گفتن پورت این کار خیلی اسونه خب این نوید بخشه که بازی های زیادی از قدرت هیولا استفاده میکنن :yes:
داداش نوید
فعلا که تو اجرای بازی های ۴کی واقعی زاییده
شد همون پرو فقط گرون تر و بدون بازی
همین
این اخبار برای کنسولی تو کمپین های تبلیغاتش استفاده زیاد از قدرت واقعی و ۴k کرده یک ضربه هست
خسته نباشید واقعا. برای تلافی هم شده بازیت رو نمیگیرم :rotfl: :rotfl:
FEEL TRUE POWER
😀
خخخخخ عالی بود علی
همه می دونن من یه pc فنم و از ایکس باکس هم خوشم میاد
اقا محمدرضا من نیستم جعل شدم البته اکانت قبلیم جعل شده وگرنه من احترام زیادی برا شما قائلم و اینا همش کار جعل کنندس اینیکه می بینید که اسمش شمارس اکانت قبلیمو جعل کرده و استفاده می کنه…
راستی اقا محمدرضا بیشتر نظر بدید تا ما هم بیشتر حال کنیم
میدونم اقا بهنام قبلا گفتین که این شخص جعلی هست نگران نباش همه کاربرها میدونن
شما لطف دارین بهنام جان ممنون ازت :heart:
از بزرگواریتونه اقا محمدرضا :rose:
حالا چه حرفی واسه گفتن داری :-))
پس خیلی بازیای دیگه هم نباید بگیری
Feel The Real and True Power With Xbox XXX
Feel the True No Exclusive
Feel the True fail
Feel the true flunk
ممدرضاجان رایگان شده واسه من ولی بازم دانلودنکردمش هنو چیزی ازدست نمیدی : ))))))
این نسل خیلی از ایکس وان ناامید شده بودم چون من نسل قبل ایکس ۳۶۰ داشتم خیلی دوست داشتم ماکرو به رقابت برگرده با دیدن وان ایکس و قدرت بالاش امید داشتم ماکرو بهترین استفاده رو از این کنسول کنه و بازیهای محشری واسش بده اما چیزی جز خرده بازی های سطح پایین ندیدم و ماکرو بازم ناامیدم کرد من از سونی یه بت نمی سازم ولی انصافا موقع خرید کنسول به بازیهاش نگاه می کنن دیگه مگه غیر از اینه؟بعضی دوستان ماکروفن می گفتن ماکرو واسه شوتر و ریسینگ خوبه ولی خداییش الآن چند وقته اصلا بازی درست حسابی واسه این کنسول نیومده؟
داداش
همه نسل ها سونی برنده بوده
پرفروش ترین کنسول های تاریخ
۱٫پلی استیشن ۲
۲٫نینتندو دی اس
۳٫گیم بوی
۴٫پلی استیشن ۱
۵٫وی
۶٫پلی استیشن ۳
۷٫ایکس باکس ۳۶۰
۸٫گیم بوی ادونسد
۹٫پی اس پی
۱۰٫نینتندو نس
۱۱٫پلی استیشن ۴
۱۲٫ سگا جنسیس
و بعدش هم باز نیتندو فلان هستند
منبع:
https://holdtoreset.com/top-10-best-selling-video-game-consoles
************************
شرکتی که کنسول هاش همیشه تو همه نسل ها موفق و برنده بوده؟
شرکتی که همیشه تو فروش کنسول تو تاریخ جزو مقام اول و چهارم و ششم و نهم و دوازدهم بوده؟
و رقیبش فقط یک کنسول داره که مقام هفتم شده؟
شرکتی که بازی های شاهکار انحصاریش همیشه جوایز معتبر رو درو میکنند؟
شرکتی که بازی های شاهکار انحصاریش نمرات بالا رو میگیرن؟
شرکتی که تعداد بازی های انحصاری شاهکارش زیاده؟
شرکتی که تنها بازی گوتی رو تو کنسول ها رو داره؟
شرکتی که بازیش تو گینس ثبت شده؟
شرکتی که بازیش بیگ وینر شده؟
اون چه شرکتیه؟
شرکتی که وعده وعید دروغ و امید تو خالی به طرفداراش نمیشده و به شعور اونها احترام میزاره؟
شرکتی که کنسول میان نسلی رو برای یک یا ۲ سال عرضه نمیکنه؟
کیه کیه؟
سونی کبیره
آره داداش من خودم می دونم سونی وعده هاش ناموسا راسته و شرکت عالیه ولی من دوست داشتم ماکرو هم کنسول خوبی داشته باشه البته حرفت درسته تا وقتی پول پرستی و سیاست غلطشو اصلاح نکنه و مدیرای لایقی رو انتخاب نکنه همین آش و همین کاسه ست
به یوتیوب میرویم
و این عبارت رو سرچ میکنیم
killing floor 2 4k gtx 1060
و بنچمارک گرافیک ۱۰۶۰ میرویم ( ۴٫۴ ترافلاپس ) قدرت هیولا ۶ ترا فلاپس هستش.
اولین ویدئو که میاد اسمش GTX 1060 | Killing Floor 2 1080p, 1440p & 4K هستش
و دقیقه ۸:۵۵ به بعد طرف رزولوشن رو روی ۴کی میزاره و تنظیمات هم الترا هستش
فریم اجرایی بازی بین ۳۰ تا ۳۵ هستش :laugh:
اون وقت هیولا؟ ۴کی و ۳۰ فریم با ۱٫۶ ترافلاپس بیشتر نتوانسته است بیاره
میدونید چرا؟ چون قدرت یک گرافیک فقط ترافلاپس نیستش و برای اجرای بازی به رم بالا و سی پی یو قوی هم نیاز هستش. نه فقط گرافیک. ولی فیل اسپنسر راستگو با این عدد ترافلاپس میخواد سر شما رو شیره بماله
و وقتی من دستش رو رو میکنم. به جای تشکر فوش میدن 😀
بازی اساسین رو هم که ۴کی و ۳۰ فریم نیاورد و انداختید گردن موتور بازی فلان
بازی بتل گراند رو هم فول اچی دی ( نه ۴کی ) ۳۰ و ۴۰ فریم داره میاره.
خدا بقیه بای ها رو به خیر کنه
و اینگونه بود که حماسه ی ANTHEM توسط سونی خلق شد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
@aramnazdari
توسط طرفداران سونی ساخته شد
موندم این را نداشته باشی بگی چی میخوای بگی
حماسه کنسول بی انحصار
حماسه کنسول تحقیر شده
حماسه شکست مجهول
….
پایه گذار این حرکت ماکرو هستش با اساسین و یک بازی دیگه
برو بخواب ۹ گذاشته
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خدا میدونه میخواد یه بازی سنگین مثل Red Dead را چطور بالا بیاره
این در حالیه که میگن تایتانفال ۶ کی اجرا شده !!!!!!!!!
آره جون خودتون خب یه اسکرین شات لااقل می دادید ، نمیگم تریلر چون ممکنه وفت مبارکتون گرفته بشه (الان رسپاون مشغول ساخت بازی جدید نیست و هر چقدر بخواد می تونه تریلر بده بیرون ولی فرض می کنیم خیلی سرشون شلوغه)
این همه دروغ و رسوایی از مایکرو را یه عده متعصب می بینین بازم میان سنگ مایکرو رو به سینه می زنن
موندم اگه واسشون تلو و انچارتد می ساختن چکار می کردن ، لابد برای مایکرو رگشون رو هم می زدن
درسته قدرت گرافیک رو ترافلاپس ها تعیین نمیکنن همیجور که تو متن خبر اومده چون بازی لیسانس انودیا شده از تکنیک های انحصاری انودیا بهره میبره و برخلاف حرف شما CPU یا رم حداقل تو این عنوان خیلی مهم نیست چون وقتی کارت amd باشه حتی اگرم بخواد نمیتونه از این تکنیک ها بهره ببره چون انحصاری هستن
در پاسخ به کاربر beyond2soul یا همون علی پاور سابق…
خب متاسفانه شما یک بار دیگه داری نشون میدی که اطلاعات سخت افزاریت پایین تر از اون چیزی که ادعا میکنی هستش و در این مورد با ترکیب اطلاعات درست و غلط سعی در رسیدن به اهداف خود یا به عبارت دیگه گرفتن ماهی از آب گل آلود دارید…
“اون وقت هیولا؟ ۴کی و ۳۰ فریم با ۱٫۶ ترافلاپس بیشتر نتوانسته است بیاره”
این جمله رو دقیقا طبق چه منبعی و از کجات در آوردی؟
اولا در این خبر هیچ جایی به فریم مشخصی اشاره نشده، در ثانی کجای این خبر میگه که این بازی ۴k و ۳۰ فریم اجرا نمیشه؟؟
محض اطلاعاتون این بازی یک شوتر آنلاین هستش و همونطور که احتمالا میدونید این سبک بازی ها معمولا روی ۶۰ فریم اجرا میشن و به همین دلیله که سازندگان نیز برای اجرای این بازی بر روی ps4 و پرو همین فریم رو مد نظر قرار دادن. پس به احتمال بسیار قوی بر روی کنسول مایکرو نیز این بازی روی ۶۰ فریم اجرا میشه…
در مورد آنالیز این بازی هم باید بگم که برای اجراش بصورت ۴k و ۶۰fps f با جزئیات بالا شما به یک سیستم بسیار قوی به همراه کارت گرافیک ۱۰۸۰ به بالا نیازمندید و انتظار اجرای آن بدین صورت از یک کنسول ۵۰۰ دلاری بسیار خنده دار هستش…
“بازی بتل گراند رو هم فول اچی دی ( نه ۴کی ) ۳۰ و ۴۰ فریم داره میاره.”
منبع؟؟؟
قبلا تو پست های قبلی به شما پیشنهاد کرده بودم که وقتی دارید اطلاعات سخت افزاری و تخصصی میزارید باید فن بازی رو بزارید کنار و گرنه نتیجش همینی میشه که میبینی. حدس میزنم موقع خوندن این خبر انقدر هیجان داشتید که سریع یه دوری تو نت زدید و یه سری چیزا اینجا نوشتید غافل از اینکه متن خبر رو فراموش کردید. وقتی توی هر پستی کلی کامنت میزارید که احتمال میدم بیشترشون هم کپی پیست از آرشیوهای قبلیتون باشه باید انتظار این موارد هم داشته باشید…
در نهایت به نظر من دوستانی که دنبال گرافیک ۴k و ۶۰fps در تمامی عناوین هستن باید به فکر یک سیستم بسیار قوی باشند و در حال حاضر کنسول رو (چه سونی چه مایکرو) از انتخابشون فاکتور بگیرند.
ایشون منتقد سینما و سریال های تلوزیونی هم هستن علاوه بر کارشناسی سخت افزار.خیلی میدونه
“شاید در کل چیزی حدود ۴ ساعت زمان نیاز داشته باشید. ”
با این حرفش میتونم با اطمینان بگم کلا ۴ ساعت وقت گذاشتن برای بهینه سازی : / ۱۸۰۰p واقعی و ۱۸۰۰p آپ اسکیل برای وان ایکس و پرو -_-
واقعا گشادن اینا : /
داداش
مهم اینه
۱۰۰ دلار بیشتر پول داری میدی
این همه هم شعار قدرت بیشتر ۶>۴ دادید
آخرش هم یکی یکی بازی ها ۴کی واقعی اجرا نمیشن
تازه کنسول خودتون که بازی هم نداری داشتید از مولتی بالا میرفتید که اینطوری شد
چقدر باید این دروغ های فیل شما رو ضایع کنید تا این تعصب کورکورانه رو کنار بزارید ؟
خوشم میاد همش هم تقصیر بهینه سازی و استودیو ها هستش
اون وقت به من بگو چرا بازی گیرز ۴ چرا ۴کی و ۶۰ فریم اجرا نمیشه؟ ای هیولا؟ اون که برای استودیو فرست پارتیه خودتونه
گیرز ۴ بخش مولتیش ۶۰ هست بخش کمپین هم ۳۰هست چون رو کنسول معمولی هم ۳۰ هست و مایکروسافت قبلا گفته بود که بازی ها رو هر دو کنسول یه فریم اجرا میشن.
یعنی عاشق این جواب های منطقی ماکرو فن ها هستم
اولا بازی انچارتد ۴ با ۴٫۲ ترافلاپس داره ۴کی ۶۰ فریم میاد تو مولتی
دوما یک سوالی؟
مگه فیل نگفت هر کی کیفیت بیشتر میخواد باید پول بیشتر بده؟
اون وقت یارو بره ۵۰۰ دلار پول بده؟ بعد ۴کی و ۳۰ فریم؟
ببخشید بخش مولتی که یک محیط بسته هستش و مثل مرحله کلی مسافت راه نمیری؟ چه فایده داره ۴کی باشه یا فول اچ دی؟
اصلا بخش سینگل باید ۴کی و ۶۰ فریم باشه. چون آنلاین که نیست بگیم فرق نباید گذاشت و یارو راحت تر نشونه رو روی مخ تو میگیره و میزنه. توجیح بود خداییش کردی؟
:rotfl:
۴k 60fps تو مولتیشه انچارتد؟خود ناتی داگ گفت رو پرو استوری ۲k 30 هست با چجربورد و مولتی ۱۰۸۰ ۶۰فریم.اینارو از کجاتون درمیارین خداا 😀 😀
اون ۴k نیست اپ اسکیل هست(آنچارتد)
۶۰ فریم هم واسه بخش مولتی که سرعتی هست مهمه واسه بخش سینگل ۳۰ باشه یا ۶۰ زیاد مهم نیست .
داداش
تو هنوز نمیدونی بخش مولتی
و بازی های اول شخص مخصوصا نیاز به ۶۰ فریم دارن
به همین علت هستش که بازی اورواچ
بتل ۱
۶۰ فریم روی کنسول ها اجرا میشن
حالا بازی انچارتد ۴ هم ۳۰ فریم هم باشه اوکی هستش
مهم اینه هیولاتون نتونست گیررز رو ۶۰ فریم بیاره که جواب درست نداشتی بدی
@Emin2020
خواهشا حرفی بزن مسخره نباشه
“بخش کمپین هم ۳۰هست چون رو کنسول معمولی هم ۳۰ هست”
“مایکروسافت قبلا گفته بود که بازی ها رو هر دو کنسول یه فریم اجرا میشن.”
این دو بخش کامنتت را که میخونم کلا فلسفه خرید Xbox X واسم میره زیر سوال (هر چند از اولم رفته بود)
روی نسخه عادی این کنسول بیشتر بازی ها ۹۰۰P و ۳۰ فریم اجرا میشن ، مایکرو اگه خیلی فکر برقراری عدالت بین دارندگان دو کنسولشه باید توی Xbox X هم بازی ها را با همون رزولوشن و فریم اجرا می کرد ، عزیزم دلیلی که اوردی اصلا منطقی نیست و بیشتر شبیه جوکه تا یه دلیل موجه و محکمه پسند
ملت دارنم ۵۰۰ دلار پول میدن ، اگه قراره با همون فریم کنسول عادی بازیشون اجرا بشه خب نخرن بهتره ، درست نمیگم ؟
باور کن این کنسول توان اجرای بازی با ۶۰ فریم را نداشته و الا اگه داشت قطعا با یه تریلر خوف و خفن کلی تبلیغ کنسولشون را می کردن
اول در مورد جمله آخرت اینکه قبلا برات توضیح دادم اما هنوز داری تو پست های مختلف تکرارش میکنی. گیرز روی وان معمولی ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم اجرا میشه در نتیجه برای ایجاد نشدن نابرابری بین وان ایکس و وان معمولی تیم سازنده تصمیم گرفته فریم رو روی ۳۰ نگه داره و جزئیات رو افزایش بده.
“خوشم میاد همش هم تقصیر بهینه سازی و استودیو ها هستش”
بله تقصیر بهینه سازی استودیو هاست.طرف ۴ ساعت وقت گذاشته برای بهینه سازی گفته خب این ۱۸۰۰p اجرا میشه چرا بیشتر روش کار کنیم؟
قدرت بیشتر بهشون داده شده به جای استفاده کردن از نهایت فدرت رسما پورت خشک و خالیش کردن روی وان ایکس و به واسطه همون قدرت داره به صورت ۱۸۰۰p واقعی اجرا میشه.(از اونجایی که روی بقیه کنسول ها ۶۰ فریم اجرا میشه احتمالا روی وان و وان ایکس هم ۶۰ فریمه مگه اینکه بیشتر گشاد بازی در بیارن)
آپ اسکیل به ۴k شنیده بودیم حالا آپ اسکیل به ۱۸۰۰p هم اضافه شد.کم پتانسیل ترول نداره همین برای پرو که قرار بود بازی ها رو ۴K اجرا کنه ولی من درک میکنم به سازنده مربوطه نه به کنسول.آخرش هم من میشم تعصبی و کور و شما میشی با منطق و اطلاعات. جمع کنین بابا.فیلسوف شدن اینا واسه ما 😐
در نهایت واسه خودم متاسفم این همه نوشتم ولی تو پست های آینده دوباره همین نظر گرانبهات رو تکرار میکنی و توی سلیقه بقیه فضولی میکنی. من که دیگه حال جواب دادن ندارم.
داداش
این حرفه خدایی؟
برای برابری؟
یارو داره پول بیشتر میده که فقط رزولوشن ۴کی بشه؟
این دلیل های مسخره رو خدایی باور میکنی؟ نمینونه ۶۰ فریم بیاره
به اینکه ۵۰۰ دلار پول بدی؟ آخرش هم همون ۳۰ فریم؟
عدالت ؟ برابرِ؟
۴ساعت وقت گذاشته منظورش تبلیغ بوده که بگه این کنسول چقدر قوی هستش که تو ۴ساعت بهینه کردیم نه اینکه وقت کم گذاشته
داداش تا قیامت هم که این دفاع های مخسره رو بکنید فقط خودتون رو بیشتر مسخره مکنید
چرا نمیخوای قبول کنید این کنسول یک کنسول شکست خورده هستش
وقتی همه اقتصاد دانا و خود فیل میاد میگه ما توقع نداریم بفروشه = تف سربالا = شکست
البته pc بازه و داره بی طرف میگه ها.
این که بازی ۴k اجرا نمیشه هم شک نکن کم کاری فجیع سازنده هاست! پس واقعا هم تقصیر سازنده هاست اینو چجوری قبول نداری؟گرز ۴ هم سراسر جلوه گرافیکیه.
داداش
بازی گیرز ۴ رو روی الترا روی پی سی زدم
گرافیکش خوبه ولی جزئیات اصلا بالا نیست
یعنی تو کل مرحله ها
شما چند تا جعبه میبینید. ۲ ۳ تا علف کوچیک روی زمین
۴تا دشمن هم رو به روت
بازی هرچی جزئیات بیشتر بشه = صحنه سنگین تر = تعداد ترینگلز ها بیشتر = افت فریم
صحنه خلوت برعکس
بازی گیرز ۱ زمان کنسول ۳۶۰ واقعا گرافیکی بالایی داشت و خود بازی هم قشنگ بود.
ولی این بازی شماره ۴ گرافیک بالایی نداره اونقدرا و جزئیات هم پایینه
حالا میخوای دفاع کنی بکن
وقتی توان اجرای ۴کی نداشته باشه ، حالا طرف گشاد باشه یا تنگ در هر صورت بازی ۴کی اجرا نمیشه
این کنسول توان اجرای همه بازی ها با کیفیت ۴ کی را نداره ، والا فقط یه فورزا (بازی ماشینی با محیط نه چندان بزرگ) با کیفیت ایده آل و خوب و فریم عالی روی این کنسول اجرا شده
مابقی هم ۳۰ فریم بودن یا عین این ۴کی نیستن
خدا بدادشون برسه سر RedDead
رد دد توسط موتور Rockstar Advanced Game Engine یا همون RAGE ساخته میشه که یک موتور فوق العلاده بهینست.این بازی هم که اینجا می بینی حتی روی GTX 1070 نمیتونه ۴K و ۶۰ فریم اجرا بشه و عملکردی مشابه وان ایکس داره.قیمت یک GTX 1070 حدود ۴۰۰ دلاره و با حساب قطعات دیگر پی سی به قیمتی بالغ بر ۸۰۰ دلار برای خرید یک پیسی با قدرت وان ایکس میرسیم 🙂 به این دلیل میگم سازنده هاش گشادن که بازیشون گرافیک شاخی نداره و نسبت به عناوین گرافیکی مثل doom و استار وارز بتلفرانت ۲ که ۴K NATIVE و ۶۰ فریم اجرا میشن هیچ حرفی برای گفتن نداره روی پرو به صورت ۱۸۰۰P آپ اسکیل اجرا میشه چرا از اون نمیگی؟
چشمات رو باز کن اون همه ریسینگ و شوتر که ۴k native و ۶۰ فریم روی وان ایکس اجرا میشن رو ببین.همون بازی به قول شما ماشینی(ریسینگ بهش میگن اینو یاد بگیر) گرافیک فنی ، فیزیک ، هوش مصنوعی ، جزئیات بسیار بهتری نسبت به GT داره.آب و هوای داینامیک داره که GT فاقدشه. تازه GT روی پرو به صورت ۱۴۴۰P اجرا میشه :rotfl: تعداد ماشین های روی پیست فورزا ۲۴ تاست در حالی که گرن فقط ۲۰ تاست.در کل سونی همون بازی های به قول شما ماشینی رو نمیتونه روی پرو به صورت ۴K نیتیو و حتی آپ اسکیل اجرا کنه :-)) اونم با جزئیات و گرافیک و … پایین تر
داداش داری اشتباه میزنی. . بنده با منبع میگم که پلی ۴ پرو هم بازی کیلین فلور رو داره همون ۱۸۰۰ واقعی میاره
و برای رسیدن به ۴کی واقعی از تکنیک چکر بورد استفاده میکنه. منتهی ایشون چون انگلیسیشون خیلی قوی هستند و اطلاعات درست میدن گفتند که پرو نمیتنونه ۱۸۰۰ پی واقعی بیارن
حالا ۶ ترافلاپس هیولای بی دندون و بی انحصار کجا
۴٫۲ ترافلاپس پرو که هیچ ادعای ۴کی واقعی نکرد و ۱۰۰ دلار ارزون تره و کلی انحصاری داره کجا :rotfl:
اینم متن خارجیش
تازه تکسچر ها هم همون الترا هستش مثل وان ایکس :rotfl: :rotfl: :rotfl:
The game will run at a resolution of 3200×۱۸۰۰, and will utilise checkerboard rendering to reach a 4K resolution on 4K TVs. For HDTV owners, the game will offer a superampled experience, with a higher frame-rate target
Texture resolution is increased on the PS4 Pro, too, and will be comparable to the PC’s Ultra setting
***********
منبع:
https://www.vg247.com/2016/10/17/watch-first-4k-footage-of-killing-floor-2-running-on-ps4-pro/
****************
یک دروغ دیگه هم از فیل اسپنسر در رابطه با همین بازی رو کنم
ایشون یکجایی اومدن گفتن ( تو گیمفا خبرش هستش ) ما با محتوای انحصاری زمانی این چیزا مخالفیم درسته؟
بعد چطور شد که وقتی این بازی قرار شد روی ایکس باکس بیاد با محتوای اختصاصی داره میاد پس ؟ ( بازم خبرش تو گیمفا هستش )
فیل تو چقدر دروغگو هستی لامصب
**************
این همه با منبع حرف میزنیم. آخرش هم یک سری میان به دروغ میگن داری اطلاعات غلط میدی
اون نمایش اولیه بود ولی نسخه نهایی به صورت ۱۸۰۰p آپ اسکیل اجرا شد که توی متن خبر هم ذکر شده.
یک عمر این علی پاور اومد گفت بابا
این هیولا نیستش
این نمیتونه بازی ها رو ۴کی و ۳۰ فریم هم بیاره
نیاز به سی پی یو قوی تر و رم بیشتره
یک سری متعصب بهش گفتن تو نمیفهمی
بیا
همش هم اشکال از استودیو ها هستش
همش هم اشکال از بهینه سازی
خوبه این کلمه رو یاد گرفتن حالا
یکی یکی داره صدای بازی ها در میاد
تازه این کنسول بازی ها رو ۱۰۸۰ ( فول اچ دی ) و ۶۰ فریم هم نمیاره
اگر میاورد ( خداییش همه شاهدن قدیم هم گفتم ) و اگر برای ۱ یا ۲ سال نبود ارزش خریدش بهتر میشد
ولی با این وضع؟
:hypnotized:
بازم فردا میان میگن
Feel The True Power
خدا یا چشم و گوش های همه متعصبین را باز کن تا واقعیت را ببینن
هویت جعبه مجهول آشکار شده (شکست خورده و مخذول)
آقا جو سایت بهم میریزی بس کن دیگه
هر وقت اومدیم دو کلام حرف حساب بدون تعصب و توهین و فحاشی بزنیم یه عده به ظاهر روشن فکر و خاص اومدن گفتن جو سایت را خراب کن ، جو سایت خرابه ؟ بفرما سایت همسایه ، من و بقیه دوستان واقعیت ها را میگیم ، حالا گفتن واقعیت خراب کردن جو سایت حساب میشه ؟ اره من دارم جو را خراب می کنم ، اگه خراب کردن جو سایت اینه من خراب کننده جو سایتم
این بود fell true power پس کو ۴k این که داره ۱۰۸۰ اجرا میشه اهای فن های جعبه مجهول :-))
واقعا پلتفرم تحقیر شده ای هست این جعبه بی انحصار
مرگ بر مایکروسافت :laugh:
😀 :yes:
اگه مشکل از سخت افزار بود titan fall2 رو ۶k اجرا نمی شد.
مشکل از سازنده ها هست که ۴ ساعت بیشتر وقت نذاشتن برای بهینه سازی.
تو چقدر ساده ای این حرفا همش بازار گرمی فعلا تو عمل که زاییده :rotfl:
به گفته ها تکیه نکن به دیده ها بنگر : میلاد متال
ارواح عمه آدم دروغ گو
اگه ۶کی اجرا شد چرا یه تریلر نه یه اسکرین شات ندادن ؟؟؟؟
تا کی تعصب اخه ؟؟؟؟
متن پست را بخون نتونسته این بازی را ۴کی اجرا کنه اونوقت تایتانفال را ۶کی اجرا کرده
تو این را باور می کنی ؟؟؟؟
منم دیشب خدای جنگ روی اتاری ۱۰۰۰ کی زدم
داداش داداش
این ۶کی که میگی
چرا هیچ وقت هیچ ویدئویی ازش بیرون نیومد؟
بهترین تبلیغ نبود این ویدئو از ۶کی برای نشون دادن قدرت جبعه ؟ نه خدایی؟ ناموسن؟
چقدر دست این فیل دروغگو رو برات رو کردم
بازم میخوای خودت رو گول بزنی با این دروغ ها :rotfl:
۶k رو نمایش بدن اخه؟ الان خیلی ها tv 4k هم ندارن بعد بیان ویدوی ۶ k بدن بیرون که چی بشه بعد بازی نهایی ۴k native رو ۶۰ اجرا میشه اون ۶k فقط آزمایشی بوده.
@Emin2020
حرفی که سند و مدرک پشتش نباشه ، یه ریالم نمی ارزه ، متوجهی ، همین دیشب خدای جنگ را ۱۰۰۰ کی روی اتاری زدم
وقتی حرفی می زنی باید براش سند و مدرک نمایش بدی ، نمیشه سونی بیاد بگه خدای جنگ را ۱۰ کی اجرا کردیم ، بعدش بگه برای راحتی کار اومدیم کردیمش ۱۰۸۰
نه جدا سونی همچین حرفی بزنه باور می کنی ؟؟؟؟
وقتی میشه با یکم زحمت بازی را ۶ کی اجرا کرد چرا ۴ کی ؟؟؟
بعدشم یه نمایش ساده و تریلر از بازی با کیفیت ۶کی چه ربطی به تلویزیون و مانیتور ما داره ؟؟؟
هدف از نمایشش ، نمایش قدرت ایکس باکسه ، حالا ما هنوزم منتظریم مایکرو برای این نطقش یه اسکرین شات حداقل بیرون بده
داداش
اگر راست میگفتن ۶کی رو عکسی تریلر میدادن
ملت با ۴کی میدیدن تو چه کار داری
اخه یک دفاع های مسخره ای میکنی خودت ته دل متعصبت داری میخندی وقتی تایپ میکنی
این شکلی
۶کی :rotfl: رو :rotfl: نمایش :rotfl: بدن :rotfl: آخه؟ :rotfl:
اصلا یه چیز باحال دیگه…
اگه کنسول ضعیفیه چرا ANTHEM رو میدزدن ازش؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
@aramnazdari
میدونی کانال رسمی سونی توی یوتیوب آدرسش چیه ؟؟؟؟
چرا اساسین رو ماکرو دزدید؟
این به اون در
:silly: :silly: :silly: :rotfl:
نه داداش کلا یکسری بازی ها شاید واقعا امکان ۴k شدن روی وان اکس هم نباشه هم به استدیو سازنده بستگی داره هم زمانی که روی بهینه سازی میذاره و هم قدرت سخت افزار ما الان بازی های ۴k روی وان اکس کم نداریم در نرخ فریم های مختلف مثلا
هیلو۵:native 4k و ۶۰ فریم
تایتان فال۲:native 4kو ۶۰ فریم
فورزا۷:native 4k و ۶۰ فریم
f1 2017 : native 4k
نمیدونم گیرز۴ در مولتی :native 4k و ۶۰ فریم
راکت لیگ:native 4k و ۶۰ فریم
یا
shadow of war :که native 4k و ۳۰ فریم هست
کرک داون۳ که اونم native 4k و ۳۰ فریم هست
و خیلی بازی های دیگه اما “این رو هم فراموش نکنیم خیلی بازی ها هم ممکنه ۴k نتونه بده ” مثل همین بازی که درصدیش مقصرش وقت کم برای بهینه سازی هست و سخت افزار کنسول هم شاید واقعا توان ۴k و فریم بالا برای این بازی نداره که خب طبیعی هست
محمد زضا جان بازی که به طور مثال الان روی وان ۹۰۰p اجرا میشه رو اگه بخواییم رو وان ایکس رو tv full hd بازی کنیم ایا باز همون وضوح تصویر ۹۰۰p رو داره یا رزولوشن به ۱۰۸۰ تغییر پیدا میکنه؟؟
داداش بازی های ۹۰۰p روی وان اکس اپدیت دریافت میکنن برای رزولوشن های بالاتر اما چونTV شما ۱۰۸۰ هست با همون ۱۰۸۰ اجرا میشه
همین میخواستم بدونم یعنی بازی که الان ۹۰۰ پی هست رو رو وان ایکس رو فول اچ دی بازی کنم بدون نیاز به اپدیت بازی رزولوشنش به ۱۰۸۰ تغییر پیدا میکنه بدون نیاز به اپدیت درست فهمیدم؟؟
نه نیاز به آپدیت داره بازی
نه دیگه امیر جان باید اپدیت دریافت کنی که رزولوشن ۴K بشه بعد روی TV شما ۱۰۸۰ اجرا میشه اگر اپدیت نکنی رزولوشن تغییر نمیکنه فقط جلوه های بصری زیبا تر و بهتر در وان اکس اجرا میشه ولی برای رزولوشن باید اپدیت کنی
اینهمه ادعا این شد 😐 صلوات عنایت بفرمایید
بابا بس کنین مثه بچه ها. اگر بازی ای میاد که نمیتونه ۴k واقعی run شه دلایلش زیاده. از مافیای صنعت گیم بگیر که پول میدن یه استودیو رو بکوبن و کم کاری میکنن تااا مشکلات موتور بازی سازی از لحاظ بهینه بودن، تا عدم آشنایی با سخت افزار تازه و و و… عین کوچولوها دنبال آتو از هم هستین. دیگه پرو و وان اکس هم اومد واسه ثابت بودن فریم ریت حالا مگه همتون۴k بالای ۵۰ اینچ دارین سر رزولوشن بحث دارین بازی تونو کنین لذت ببرین. این بازی هم همچین آش دهن سوزی نیست. من روی ps4 بازی کردمش. دوستان هم یجور میگن صد دلار صد دلار پول یکی دوتا بازیه. ی بازی کمتر بخر وان اکس بخر. البته اگه اصن پول خرید کنسولو داری و مشکلت صد دلاره. انگار پا گذاشتن خرخره شون بیا اینو بخر. جمع کنین دیگه من هم پرو دارم هم وان اس بخدا رزولوشن مهم نیست فقط افت فریم نداشته باشه
ایدی هامم خواستین میدم باورتون شه جفتشو دارم. یکم بزرگ شین
احتملا عروس هم نمیتونه برقصه زمین کج نیست
بلکه کم کاری و بهینه سازی بد و مافیا ایناس
برو ماکرو فن داد میزنی ماکرو فنی
بعد مثلا یکجوری هم صحبت کرده اره من بی طرفم
داد میزنه
اگه الان ۴کی اجرا کرده بود داشت تعریف و تمجید می کرد اما الان که بوش بلند شده این طوری حرف می زنه ، جالبه یه عده به ظاهر بی طرف ، هر چقدر زور می زنن خودشون رو بی طرف نشون بدن باز هویت اصلیشون رو لو میدن ، بگذریم از این صحبتا
چرا همه میگن عیب از سازنده است
سازنده چه گشاد باشه چه تنگ وقتی کنسول توان اجرا با ۴کی نداشته باشه ، خب اجرا نمیشه دیگه ، یکیتون نمیگه کنسول توان اجرا نداشته ، همه میگن کم کاری سازنده بوده ، اشکال نداره تعصب ها هنوز پا بر جاست
برروی پلیاستیشن ۴ پرو نیز با بافتهای فوقالعاده و رزولوشن ۱۸۰۰P به اجرا در میآید، اما با استفاده از تکنیک رندرینگ checkerboard (تکنیک افزایش پیکسل یا بزرگنمایی تصویر)، نه رزولوشن ۱۸۰۰P واقعی
.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
چه خبر از انحصاری و ۴K نیتیو
صدا نمیاد
من که چهارتا Titan XP دارم خیالم راحته. :laugh:
راستی کسی از این بازیا هم میخره؟ سبکش چجوریه؟ انلاینه ؟ افلاینه؟
من هیچوقت بازی که معروف نباشه نمیخرم.Killing Floor 2 اصلا معروف نیست.
با این حرفت داغونم کردی:|
الان جاست کوزت معروفه{لغت نامه های اکسفورد خودم تلفظشو بلدم بیخیال بشین :rotfl: }
چرا بازی که خوشم نمیاد باید بخرم؟
just cause 3 واسه من یک شاهکاره.تو خوشت نمیاد به خودت مربوطه.
داداچ تو میگی معروف اول الان میگی سلیقه شاید باورت نشه تفاوت شگرفی بین این دو تا هست ویچر مثلا معروف تره ولی تو باهاش حال نمیکنی طبق حرفت باید ویچرم دوست داشته باشی 😐
دوستانی که میخوان ۵۰۰ دلار یا ۳ میلیون تومان رو بابت این جعبه بی انحصار و بدون کیفیت ۴کی واقعی در همه بازی ها حروم کنند
به یوووووووووووووی توووووووووووب برون
و عبارت pc 4k under 500 dollar رو جست و جو کنند
و میبینید کلی سیستم پیشنهادی هستش همراه با بنچمارک که بازی ها رو۴کی و ۳۰ فریم میاره
برخلاف بعضی ها که نمیتونند و هی تقصیر بهینه سازی میزنند. این کلمه نبود نیمدونم چی میگفتن.
در مورد بازی فورتزا هم قبلا گفتم گرافیکش خوبه ولی جزئیات نداره = صحنه سبک = رندر ۴کی و ۶۰ فریم
ولی دوستان هنوز نمیخوان به حرف های من ایمان بیارن
تازه این کنسول تو ایران بیاد ۳ میلیونه و شما با همین ۳ میلیون تو ایران هم میتونید یک سیستم ببندید که اولا
بازی ها رو روی فول اچ دی و گرافیک الترا یا های با ۶۰ فریم بیاره راحت و لذت ببرید
و ۴کی و ۳۰ فریم اجرا کنه
با گرافیک ۱۰۶۰
تازه این سیستم میتونید بازی های نسل های قبل مثل پلی ۱ و۲ و جدیدا پلی ۳
کنسول وی و بقیه کنسول ها
بازی های سگا میکرو و ….
رو تجربه کنید
و همینطور بازی های نسل های آینده رو هم تجربه کنید
نه یک جعبه بخرید برای یک یا ۲ سال بعد برید کنسول نسل ۹ رو بخرید
از نظر بازی هم که ماشالا همه بازی های ایکس باکس روی پی سی هستش با گرافیک التراو ۶۰ فریم که خیلی بهتر از یک گرافیک های و ۴کی و ۳۰ فریم هستش. و یا متیونید همون الترا و ۴کی و ۳۰ فریم بزنید.
( به غیر هیلو. خوب برو سر کوچتون بازی کن مگه چند ساعته )
۱۰۰ دلار کمتر خرج کن ، PS4 PRO بگیر ، خدای جنگ را بزن به بدن ، نه مثل یه عده متعصب بری ۵۰۰ دلار بدی تهش حسرت شاهکارای سونی را بخوری
الان فیل اسپنسر با دیدن این خبر تو افق محو شده… 😐
فیل اسپنسر؟
دلت خوشه ها
الان میاد میگه ما بازی رو روی ۱۰۰ کی اوردیم
منتهی میخواستیم برابری بین وانی ایکس و وان اجرا کنیم :rotfl:
مثل گیرز ۴ که ۴کی و ۶۰ فریم تو سینگل نمیاد. بعد ۵۰۰ دلار هم باید بیخودی پول بدی
خداییش خنده داره
بازی ای که ۲۰۱۶ منتشر شده و اون موقع هم گرافیک شاخی نداشته رو نمیتونه ۴k اجرا کنه بعد میخواد بازی های آینده رو که گرافیک شاخ دارن ۴k اجرا کنه؟ چطوری ؟
کنسول باید انحصاری و بازی AAA داشته باشه و الا روی پیسی هم میشه ۴K زد ، این که افتخار نیست ، یه عده افتخارشون عدد ۶ و کلمه ترافلاپسه ، بهشون هم میگی این افتخار نیست جوابتو این طوری میدن : (برو با ۵۰۰ دلار یه پیسی ببند که ۴K اجرا کنه) امیدوارم کسایی که فازشون اینه پول واسه خرید گیم برای این کنسول داشته باشند ، پیسی باز ها و دارندگان پلی استیشن خیلی راحت تر می توانند بازی برای کنسول خود تهیه کنند ، افسوس که یک عده دوست دارند ۵۰۰ دلار هزینه کنند تهش حسرت خدای جنگ را بخورند ، خب برو یه گوشی بخر کلاس هم داره بهتره
اصلا حرف شما درست چرا این طوری هجوم اوردید 😐 😐 خب اگه برتری ps4 برای شما اثبات شده است بیخیال شین بازیتونو بکنین 😀 این جور حرفا و عقده ای بازیا مال نوب جماعته. شما که یه پا پرو برا خودتون هستید براتون زشته :X-P: :X-P:
سوال این روز های گیمر های کنسول باز
بین ۲ گزینه زیر کدام یک را انتخاب می کنید ؟
الف)پلی استیشن ۴ با قابلیت استفاده از اکانت اشتراکی و تهیه نسبتاً آسان بازی ، کیفیت بالای بازی و رزولوشن ۴K آپ اسکیل ، انحصاری های ناب ، قیمت ۴۰۰ دلار
ب)ایکس باکس وان ایکس با اجرای ۴K نیتیو (تازه گندش در اومده همرو نمی تونه اجرا کنه) ، بدون انحصاری ، اجرای اکثر بازی ها با ۳۰ فریم ، تهیه بازی نسبتاٌ سخت ، قیمت ۵۰۰ دلار
حالا به سوالات زیر با “بله” یا “نه” پاسخ دهید.
آیا حاضر هستید برای خوردن حسرت انحصاری های سونی ، ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه کنید یا ۱۰۰ دلار کم تر هزینه می کنید و از عناوین تاپ لذت می برید
آیا حاضرید برای تجربه عناوینی که سایرین می توانند تجربه کنند با خط و خطوط و نقاط بیشتر ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه کنید و سال بعد حسرت خدای جنگ را بخورید ؟
دلیلی برای خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس هست؟
هیچ دلیلی برای خرید ایکس باکس وان ایکس نمی بینم ، نه انحصاری نه بازی AAA خفن نه چیزی فقط مولتی پلتفرم ها را (تازه اونم نه همه) ۴K و اکثراً ۳۰ فریم اجرا می کنه ، صبر کنید تا سال بعد همین ۳۰ فریم هم به مشکل بر می خورن توش
فیل اسپنسر قبل از معرفی ایکس باکس وان ایکس : به جنگ بین کنسول ها و تخریب علاقه ای ندارم (اعتقادی ندارم) منبع : وبسایت خارجی که فراموش کردم پیدا کنم لینکش را می فرستم شاید هم توی گیمفا باشه
اما دقیقا در یک ویدیوی معرفی این کنسول ۶>۴ را دیدم که نشون میده چقدر به تخریب حریف و جنگ کنسولی بی اعتقاد هست !!!!!!
گذشته از اون آرون گرینبرگ که میاد مستقیماً میگه کنسول ما خفن تره ، قدرت بیشتری میدیم ، شاخ تر و خفن تریم
تبلیغات عجیب مایکرو هم خیلی جالبه
سازنده های شادو آف موردور : تو یه روز بازی پورت و بهینه شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ارواح عمه آدم دروغ گو)
سازنده های A Way Out : پلی استیشن ۴ پرو یک پیسی ۵ سال قبل است!!!!!!!!!!! (یکی نیست بهش بگه پیسی ۵ سال قبل می تونه آنچارتد یا اردر را اجرا کنه اصلاً ؟؟؟؟؟ !!!! )
سازنده های تایتانفال ۲ : بازی ۶K اجرا شده بود چقدر خفنه (اگه مردید یه تریلر نه یه اسکرین شات از اجرا شدن بازی با کیفیت ۶K بدید ، گرفتن یه اسکرین از بازی که ۶K اجرا شده خیلی وقتشون رو می گیره نمی تونن !!!! )
در حال حاضر هم کنسولی که قرار بود طوفان کنه همرو ۴K و ۶۰ فریم بیاره به زور تونسته یکی دو تا بازی با محیط کوچک و غیر اپن ورد را ۳۰ فریم بیاره ، حالا صبر کنید افت فریم ها روز عرضه سر و کله اش پیدا میشه
۲ سال بعد که پلی ۵ اومد این کنسول توی کمتر از دو سال منسوخ شد به حرف هایی که من و سایرین زدم ایمان میارید ، تا اون موقع فن های مایکرو اجازه دارید با گفتن Feel The Power خودتون را گول بزنید و واقعیت را پیش خودتون تحریف کنید
الانم که گندش در اومده این کنسول نمی تونه همرو ۴کی اجرا کنه
دوستان عزیز شما نمیخواد اینقدر حرص بخورین …..پس مترو ….اساسین ….و اویل ویتین ….. ارباب حلقه ها کشکن اونا همشون ۴k اجرا شده اند البته فورز ا ۷ پس شما نمیواد حرص بخوری کسی بخواد ps4 بخره قیمتش مفته میره میخره پس شما حرص نخور برو بازیتو بکن
داداش متعصب نگه اش دار
نگه اش دار
اولا اساسین ۴کی و ۳۰ فریم نمیاد
دوما اویل ویتین اگر عکس هاش رو بری ببینی میبینی چقدر بافت کاراکتر و بقیه بی کیفیت هستش تازه هنوز نگفتن ۴کی واقعی میاد یا نه
سوما شادو آف موردر هم گرافیکش پایینه برو ببین
چهارما فورتزا یک بای ماشینی هستش که جزئیات صحنه تو مرحله پایینه ( کاری به قطعات تو تعمیرگاه نداریم ) تو صحنه ای که داره بازی رندر میشه مهمه نه اون که تو تعمیرگاه هستی
حرض هم میخوریم بلکه توی متعصب چشمات باز شه که نمیشه
متعصب تویی ن من ایدی بده تا ببینی هر دو کنسولو دارم و حسرتی هم نمیخورم دوست عزیز شما شما مثل اینکه کنفراس ماکرو رو تدیدی همه بازیا بخصوص anthem. روی ۴k. اجرا شدن.
شما اصلا میدونی آدرس کانال رسمی سونی توی یوتیوب چیه ؟ اون ویدیو مسخره را طرفداران سونی زده بودند ، الان توی ایسنتاگرام شما برو سرچ کن پوریا پور سرخ
هزار تا پیج میاد ، فقط یکیش که تیک آبی داره رسمی و معتبره ، حالا یکی از اون فن پیجای غیر رسمی بیاد به رامبد جوان فحش بده ، دلیل میشه بگیم پوریا پور سرخ به رامبد فحش داده ؟
یکم منطقی باشید ، توی ساخت و انتشار اون ویدیو سونی هیچ نقشی نداشته ، حالا بازم از این حرفای مفت بزنید ، گوش و چشم که بسته باشه ، نتیجه همین میشه دیگه ، هزار بار گفتم اون را سونی نساخته باز یه عده کر و کور حرف خودشون را تکرار می کنند
بگذریم مایکرو قبلا خودش (نه طرفداراش) از ویدیو اجرای بازی روی پلی استیشن اسکی رفته بود ، به اون اشاره ای نمی کنم.
برای انجام مقایسهای، Killing Floor 2 برروی پلیاستیشن ۴ پرو نیز با بافتهای فوقالعاده و رزولوشن ۱۸۰۰P به اجرا در میآید، اما با استفاده از تکنیک رندرینگ checkerboard (تکنیک افزایش پیکسل یا بزرگنمایی تصویر)، نه رزولوشن. خخخخخ پرو که میگن اینه خخ دوست عزیز اقا محمد اون زمان که تو به سیب زمینی می گفتی دیب دمینی من داشتم بازی میکردم. راستی تازه فهمیدم چرا اینقدر سونی فن ها پست میزارن چون بازی های استوری مود تون تموم شده اها راستی پلاستونم که گرون شده خخخخ ولی فن های ماکرو از انلاین لذت میبرن و از تخفیفات نهایت استفاده رو میکنن شما برو هی پست بزار ولی من بام وان ایکس رو خواهم خرید پرو هم دارم ولی هیچی ایکس باکس نمیشه
@ali.xbox
قرار نیست ایشون دو کنسول را داشته باشه
فورزا ، کوانتوم ، رایز ، دد رایزینگ ۳ و ۴ که کرک شدن رفت پی کارشون
گیرز ۴ هم یه کانال بود من از اونجا به صورت اشتراکی گرفتم ، خلاصه هیچ سونی فنی حسرت
بازیای مایکرو رو نمی خوره ، قرار باشه کسی حسرت بخوره ، توی مایکرو فنی که باید حسرت بلادبورن رو بخوری
GoD of WAR
Death Stranding
Spider Man
DaysGone
Detroit Become Human
Uncharted The Last Legacy
The Last of Us II
و کلی بازی دیگه که منتشر شدن یا قراره منتشر بشن و همشون بهترین های نسل هشتم هستند
به این میگن FEEL THE TRUE POWER متوجهی ؟ این قدرت واقعیه که بهترین های نسل هشتم انحصاری کنسولت باشه و همه مجبور باشن برای تجربه اونا و نخوردن حسرتشون پلی ۴ بخرن
و الا کله فنجونی و چرت و پرتای دیگه رو روی پیسی هم میشه زد
فیل اسپنسر بعد از این جریانات : میتونستیم ۱۰کی اجرا کنیم برای راحتی کار و توازن بین دو کنسول ، بازی را کمتر از ۲کی اجرا کردیم
فنای مایکرو بعد از آن : ایول اینه قدرت ، تایتانفال ۶ کی و کیلینگ فور هم ۱۰ کی
________________________
دیگه فک کنم هویت جعبه مجهول آشکار شده باشه
(شکست خورده)
مثل روز برام روشنه کارت گرافیک و cpu به شدت ضعیف AMD تو روزولتیشن های ۱۰۸۰ فقط خوبن در ۴K حرفی برای گفتن ندارن پنحمارک هارو ببینید فرق های فاحشی هست AMD فقط برای میان رده و ارزونی خوبه
اگه روزی کنسولا از iNTEl و nvidia برای ساخت کارت و cpu کمک کنن همه مشکلات حل میشه
نمونش ps3 که کارت گرافیکش ساخته nvidia بود و بازی unch 3 و tlou روش با اون کیفیت و پیچیدگی معماری اجرا شد
AMD RIP
سونی و مایکرو برای نسل بعد باید به سراغ این ۲ شرکت ابر سازنده کارت و CPU برن و از AMD که ضعیفه استفاده نکنن فقط یه مشکلی داره NVidia و intel به شدت گرون درمیاد که شاید به خاطر کنترل قیمت و پایین نگه داشتنش سمت AMD میرن چی بگم AMD فقط در ۱۰۸۰P حرفی برای گفتن داره ولی در ۲K 4K جلوی NVIDIA کم میاره
NVIDIA INTEL بهترین شرکت های تولید سخت افزارن به امید نسل ۹ و دیده شدن سخت افزار های این ۲ شرکت در کنسولا :-*
حرفت کاملا درسته
سی پی یو ای ام دی که ۱۶ هسته بود رو برای دوستان بنچمارکش رو گذاشتم و قیمتش ۲ میلیون بود
سی پی یو اینتل هم که ۸ هسته بود رو برای دوستان گذاشتم که قیمتش ۱٫۴۰۰ بود
و عملکرد سی پی یو اینتل خیلی خیلی بهتر بود
سونی فن های عزیز این تقصیر مایکرو نیست که کنسول جدیدش نمیتونه ۴k 60fps native اجرا کنه این ها مربوط میشه به AMD که اصلا در ۴K حرفی برای گفتن نداره نمیدونم چرا اینا ازین نسل ۸ عبرت نمیگیرن و نسل ۹ به سمت NVIDI INTEL کوچ نمیکنن 😐
زارت پس عمو فیل شکر میخورد میگفت ۴k نیتیو فقط بلده دروغ بگه :rotfl:
تازه فهمیدی داداش ؟ فیل اسپنسر کی راست گفته
آهان
اون وقت سونی رفت به ماکرو گفت داداش بیا از ای می دی استافده کن؟
یا تقصیر خودش هستش
خوشم میاد هرچی تقصیر هم هستش تقصیر دیگرانه
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
چون اون طوری قیمت خییلی بیشتر میشه و ممکنه که توجیه اقتصادی نداشته باشه :yes: :yes: 😕
نه که الان قیمت پایینه صرفه اقتصادی داره
من مطمئن هستم اگر به جای فیل یک ژاپنی مدیر سرگرمی های ایکس باکس بود
تا الان ۱۰۰ دفعه خودش رو کشته بود
ژاپنی ها اخلاقشون اینطوریه
ولی فیل با افتخار دروغ میگه به طرفداراش
و طرفداراش هم با تعصب و کورکورانه میگن تو پیغمبر مایی
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
واقعا متاسفم برای کسانی که فقط منتظر یه خبر نصفه و نیمه هستن که دوباره فوران نظرات بیهوده و تکراری فقط جهت مسخره کردنو راه بندازن، هزار بار گفتم شرکت بزرگی مثل سونی باوجود PS نیازی به تمسخر شرکت و کنسولای دیگه نداره، مسخره کردن واسه آدمای کوچیکه
این خبر رو هم تو سایتای خارجی دیده بودم و یجا تاکید کرده بود که این بازی اصلا برای ONE X بهبود و توسعه پیدا نکرده و همونطور که تو متن گفته شده فقط آزمایش شده و برای همین افت فریم داشته و البته این شرکت هم قرار نیست بازی رو باسه ۴K توسعه بده و به همون ۱۸۰۰p بسنده کرده
من نه از این بازی خوشم میاد نه قراره xbox بخرم ولی مسخره هم نمیکنم، مبارک طرفداراش
فیل اسپنسر : تایتان فال ۶ کی اجرا شده و میدل ارث توی یک روز بهینه شده
فیل در ادامه : به توسعه دهندگان ابزار لازم دهید تا قدرت کنسول را نمایش دهند
آرون گرینبرگ : (به طور غیر مستقیم) (کنسول ما را بخرید وو پلی ۴ نخرید) چون ما به شما قدرت بیشتری می دهیم
کلی هم شعار و وعده برای اجرای بازی ها با کیفیت ۴کی و ۶۰ فریم و کلی تبلیغات کاذب ، تخریب سونی با نمایش ۶>۴ و تیکه های مختلف ، تعریف و تمجید های بی امان یه مشت پول پرست که پول گرفتند و از این کنسول تعریف کردند ، تیمه سازنده A WAY OUT به سونی ، همه و همه اونقدر فضای مجازی را تحت تاثیر خودشون قرار داد که یه مشت بچه که کارشون شمردن پیکسله دم به دقیقه می گفتن
Feel The True Power
حالا که واقعیت مشخص شده ، باز یه عده متعصب نمیخوان قبولش کنن
حتی در این جا هم که ضعف کنسول مشخص شده شما دقت کنی می بینی به نوعی داره طرف تعریف و تمجید می کنه ، حتی در موقع شکست هم تعریف و تمجید را ول نمی کنن ، خب اگه مردی یه خورده وقت بزار بازی را بهینه تر کن دیگه ، این همه اسپنسر از معماری و بهینه سازی خوب کنسول حرف زد ، حالا چرا بازی با ۴کی بالا نمیاد ؟ ، خیلی باید ساده باشید که فکر کنید کم کاری سازنده بوده و توی چند ساعت بازی را بهینه کردند ، خیلی باید ساده لوح باشه کسی فک کنه ایکس باکس واقعا توان اجرای ۴کی را داشته و به خاطر سازنده نتونستن بازی را ۴کی اجرا کنن ، این کنسول نتونسته اجرا کنه ، به خدا اگه می تونست خود مهندسین مایکرو می رفتن کمک استدیو بازی سازی کمکشون می کردن تا این خبر فاجعه بار منتشر نشه ، کنسولی که تمام افتخارش اجرای بازی با کیفتی ۴کی بوده ، حالا سر از کمتر از ۲کی در آورده ، نه واقعا فاجعه نیست ، این شکست نیست ، مطمئن باشید اگه فقط یک درصد میشد بازی را ۴کی اجرا کرد ، به هر قیمتی شده ، حتی اگه شده خود فیل اسپنسر وارد عمل می شد تا بزای را ۴ کی اجرا کنن و از این شکست بزرگ جلوگیری کنن ، حالا باز تعصب ها ادامه دارن و کاریش نمیشه کرد ، ما هرچی بگیم ، انگار به دیوار گفتیم ، بزارید موقع انتشار این کنسول شکست را ببینید ، بعدش ببیبنم حرفی برای گفتن دارید یا نه ، هر چند بعضی مایکرو فنای متعصب حتی اگه کنسولشون در جلوی چشاشون ورشکست هم حتی بشه باز دست از تعصبشون بر نمی دارن (دیگه به جای فن بوی غیر منطقی ، میگیم متصعب)
شما تا حالا تو این خبر بیش از ۳۰ تا پیام دادی! داداش با مایکروسافت مشکل شخصی داری!؟(شوخی)
شما حرفای مدیرای مایکرو رو هم از بری درصورتی که من حتی نمیدونم گرینبرگ کیه، یه تیکه ۶>۴ رو بزرگش میکنی، فکر میکنی مایکروسافت قراره برای همه بازیا حرص ۴K رو بخوره و خودش بره درستش کنه، میگی بازی رزولیشن کمتر از ۲K داره درصورتی که رزولیشن ۲K میشه ۱۴۴۰p و ۴K یعنی ۲۱۶۰p و بازی با رزولیشن ۱۸۰۰p اجرا میشه پس حرفای شما از روی تحقیق و اصول هم نیست
من pc دارم و با مانیتور با رزولیشن ۹۰۰p دارم عشق میکنم و کاری به اینا ندارم فقط از روی منطق حرفی که فکر میکنم درسته میزنم و به هیچ وجه هیچ کنسولی رو مسخره نمیکنم و ابدا فن هیچ کنسولی نیستم حتی کامپیوتر چون فکر میکنم فن بودن یعنی تعصب بیخود داشتن
ختم کلام با این اصاف من نه فن بوی غیر منطقیم نه متعصب ولی شما رو نمیدونم!
چه خبره یا خدا کلا ۱۰ تا کامنتم مال مایکرو فن ها نیست 😐 😐 اومدم یه سلامی کنم برم خسته نباشید 😐
نه تو رو به خدا حرفم بزنن
این همه گفتن
Feel The True Power
این طوری تهش مایکرو ..د
انتظار داری بازم امثال
@MICROSOFT.xbox one
بیان این فکت رو صادر کنن
به خدا اگه مایکرو فن بودم این خبر را می دیدم از ۱۰ فرسخی بخش نظرات هم رد نمی شدم
یکی از لذت بخش ترین بخش های گیمفا کامنتای پست مایکروسافته 😀 :laugh:
راستی نگفتی ، چه خبر از انحصاری و ۴K نیتیو ، دلت را به یه ANTHEM خوش کردی که معلوم نیست روز عرضه قراره با چه رزولوشنی بالا بیاد
@aramnazdari
نگفتی آدرس کانال رسمی سونی توی یوتیوب چیه
علی پاور من کی گفتم سونی رفت به مایکرد گفت از Amd استفاده کن اینا فقط به خاطر قیمت پایین سخت افزار های and دارن باهاش قرارداد میبندن اگه همین کنسولا نبودن الان and منقرض شده بود کلا ۱۰۰میلیون کنسول رو هم رفته هم مایکرو هم سونی فروختن هرچی بیشتر بفروشن به نفع amd هست اگه همین کنسولا نسل ۸ نبودن وضعیت amd معلوم بود چجوریه حتی تو میان رده هم حرفق برا گفتن نداشت کلا Amd دیگه حرفی برا گفتن نداره
من حرفم اینه ابر شاهکار سونی ps3 رو نگاه کنید هیچ کدوم از قطعاتش ماله amd نبود cpu اون رو ibm و کارت گرافیکشم nvidia ساخته بود فقط به خاطر پیچیدگی معماری cell بود رو عناوین مولتی پلتفرم کمی بد اجرا شد ولی انحصاری رو ببینید gow 3 با اون گرافیک unch 3 با اون گرافیک tlou که اصلا بازی نسل بعد بود وانحصاری های زیاد دیگه اما xbox 360 از amd استفاده کرده بود و پیچیدگی معماری cell رو نداشت رو عناونین مولتی پلتفرم خوب اجرا میشد ولی انحصاری هاش با این که عالی بود ولی کدوم بازیش گرلفیک tlou یا unch 3 یا gow3 رو داشت پس نتیجه میگیریم nvidia خیلی بهتره amd هست اگه روزی از محصولات intel nvidia استفاده شه نه شاهد کاهش فریم از ۶۰ به ۳۰ هستیم نه کاهش روزولتیشن نه کم کردن جزئیات بافت ها و تکچسر ها و…. این مشکلات حتی در نسخه های رایانه ای pc که amd هست رایجه از اول نسل ۸ دیدیم کنسولا به چه روری افتاده بودن و فرت فرت هسته cpu را انلاک میکردن تا شاید فرجی شه اما دیدیم در unch 4 بازم از همه قدرت ps4 استفاده شد اما دیدیم که ناتی داگ چقدر این کنسولو اورکلاک کرهده بود تا به این گرافیک برسه حتی دیدیم تریلر ۲۰۱۴ با تریلر نهایی چقدر گرافیکش فرق کرد و تریلر ۲۰۱۴ از لحاظ گرافیکی با جزئیات تر بود اما در تزیلر نهایی کاهش گرافیک داشت
این همش ضعف کنسولا و amd رو نشون میده این فقط نبود حتی ویچر ۳ با اون تریلر اولیش و تریلر فاینال گیم چقدر تفاوت داشت
اما بازم هم دیدیم از لحاظ گرافیک unch 4 از رقبا یه سرگردن بالاتره و اگه ps4 قوی تر بود مانند تریلر اول ۲۰۱۴ es بوددکه دیگه نورالا نور میشد
خلاصه مطلب
این نسل قربانی ضعف amd شد
بازیه با حالیه البته اگر با دوستان برید تو کارش امیدوارم دوستانه ماکروفن حالشو ببرن
ایراد نداره عوضش ماینکرفت ۴k نیتیو اجرا میشه باز جای شکرش باقیه
یکی از کاربران سایت گیمینگ بولت این عکس رو گذاشت.
فرق پرو و وان ایکس:
http://s8.picofile.com/file/8302059034/14e2bd239c989549c9efaf999a4f23313210583858a86f73dde784b73150f852.jpg
تو که فکر نمیکنی تصویر تو تلویزیون اینطوری هستش
این زمانی هستش که شما یک عکس از بازی بگیری و تو فتوشاپ مثلا زوم بکنی
همین الان این کارو بکن
یک عکس رو به فتوشاپ ببر
و زوم کن
تا یک حدی میتونی زوم کنی مثلا ۳۰۰% یا بیشتر با توجه به کیفیت عکس
بعدش اینطوری میشه
در حالت عادی شما کلت رو هم بچسبونی به تلویزیون فکر نکنم این شکلی بشه. تازه اگرم بشه. کسی یعنی کلش رو به تلویزیون میچسبونه؟
داداش برو پیکسل هاش رو بشمر به جای لذت از بازی
تفاوت بسیار محسوسی دارند
علی جان(Aurora) تصویر عالی بود :yes: :yes:
اختلاف در تصویر بسیار فاحش هست حالا برای درک بیشتر باید منتظر بررسی دیجیتال فاندری بود
:yes:
نیازی به بررسی های DF نیست. کاملا مشخصه که بهترین نسخه کنسولی بازی ها نسخه وان ایکسشون هست.حالا اختلاف کم باشه یا زیاد ، در رزولوشن و جزئیات و گرافیک فنی و دور نما ها و سرعت بارگذاری ها و ثابت بودن نرخ فریم ، وان ایکس بهترین پرفومنس رو نشون میده.
:yes: :yes:
اون که شکی درش نیست حتی اگر رزولوشن اپ اسکیل هم باشه بازم اختلافش با سایرین بسیار بالاست همون ACC که تازه ۴K داینامیک هست چشم بسته میگم با اختلاف بسیار بالا نسبت به سایرین در وان اکس اجرا خواهد شد دیجیتال فاندری خیلی قشنگ توضیح میداد :yes: :yes:
درسته.وقتی مقالات سایت های معتبر رو در مورد AC : O میخوندم متوجه شدم همه از گرافیکش متعجب شدن.نه تنها دارای رنگ بندی عالیه بلکه گرافیکی تقریبا به اندازه یونیتی داره.محیط های بسیار دور به صورت کاملا واضح نمایش داده شده بودن.زمان لودینگ ها بسیار کم بود.جزئیات به شدت بالا بود.طوفان های شن داینامیک و بیابان ها و شهر ها و کوه ها و npc ها و حیوانات متنوعی که هر کدوم واسه خودشون یک زندگی کامل دارن و یک دنیای کامل زیر آب به صورت یک پارچه پردازش می شدن.طبق تریلر ها مزارع و جنگل های پرجزئیات و بزرگی هم در بازی وجود دارن.با تمام اینها DF گفته که وضوح و شفافیت AC از بازی های PS4PRO بیشتر بوده.لقب the most beautiful assassins creed ever made کاملا برازندشه.
http://s9.picofile.com/file/8302088876/1843_1.jpg
http://s9.picofile.com/file/8302088884/592598cbef3aa5164c8b4568_13.jpg
http://s9.picofile.com/file/8302088934/AC_2D00_610_610x330.jpg
http://s8.picofile.com/file/8302089000/aco_4k_art_screenshot_13.jpg
http://s9.picofile.com/file/8302089026/assassins_creed_origins_e3_2017_3.jpg‘
http://s8.picofile.com/file/8302089042/assassins_creed_origins_screemshot_2.jpg
http://s8.picofile.com/file/8302089068/assassins_creed_origins.jpg
http://s9.picofile.com/file/8302089118/assassins_creed_origins_e3_2017_5.jpg
:yes: :yes:
قطعا از لحاظ گرافیکی فوق العاده خواهد بود عکس ها هم کاملا گویاست به علاوه که در تریلر E3 و گیم پلی که بعدا منتشر شد ایرادی به گرافیک بازی وارد نیست و تنها به نظر من در قسمت مبارزات هنوز جای کار داره و در بعد شخصیت پردازی هم فعلا نمیشه نظر داد ولی شکی ندارم از لحاظ جلوه های گرافیکی سنگ تمام میذاره :yes: :yes:
سلام.
امیدوارم لااقل یکی دیگه جای این اسپنسر بیاد چون ایکس باکس رو نابود کرد
این خیلی بده وقتی ایکس باکس نباشه رقابت کمتر میشه رقابت کمتر پیشرفت کمتر
انشالله که ایکس باکس زودتر پیشرفت کنه و یه مدیر با لیاقت بیاد تا همه همون مایکروسافت نسل هفت رو ببینن(بخش ایکس باکس منظورمه) و طرفداراش لذت ببرن
نینتندو تازه اومده ولی پلی استیشن و ایکس باکس از اول نسل باهم رقابت داشتن
هرچقدر مایکرو بیشتر توی بخش ایکس باکس پیشرفت کنه رقابت بین سونی و مایکرو شدید تر میشه و این باعث میشه که هر دو انحصاری های بیشتر و زیبا بدن
امید وارم هردو بیشتر پیشرفت کنن تا همه فن ها لذت ببرن
ببخشید اگه زیاد بود و سرتون رو درد اوردم ممنون از اینکه خوندید
فقط اینو میگم ببین ایکس باکس ایکس چیکار کرده که توی هر اخباری ازش بیشترین کامنت رو طرفدارای سونی میزارن موفق باشین سونی فن و سونی فا