ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا

ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم

محمود کاوش
۱۲:۳۹ ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا

احتمال دارد در آینده شاهد ادامه عنوان Uncharted: The Lost Legacy توسط استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) باشیم!

استودیوی ناتی‌داگ بتازگی تصاویر ۴K زیبایی را از عنوان Uncharted: The Lost Legacy (بسته‌الحاقی مستقل Uncharted 4: A Thief’s End) منتشر نمود، که می‌توانید آن‌ها را در گیمفا مشاهده کنید. برخی از سازندگان اصلی استودیو نیز اخیرا مصاحبه‌ای با اهالی مطبوعات داشته‌اند. بعنوان نمونه، نویسنده عنوان The Lost Legacy آقای جاش شرر (Josh Scherr) در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت VentureBeat داشتند، اذعان کردند که ناتی‌داگ می‌توانست سری جدید فرعی‌ای را از دنیای Uncharted و براساس The Lost Legacy خلق کند، گرچه فعلا هیچ برنامه‌ای برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد. 

این کار ممکن است. نکته جالبی در مورد این سری و چنین سبکی وجود دارد، و آن این است که ما از چنین ایده‌ای دنیایی از یاغی‌یان، دزدان و شکارچیان گنج‌ها و تمام مواردی که این گروه‌ها را بهم مرتبط و یا در مقابل هم قرار می‌دهند؛ استخراج می‌کنیم. این نسخه پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی تبدیل شود. اما درحال حاضر تمرکز ما برروی انتشار The Lost Legacy، و پس از آن معطوف Last of Us Part II خواهد شد. و فعلا برنامه‌ای غیر از موارد ذکر شده نداریم.

آقای شرر همچنین اشاره داشت که استودیوی ناتی‌داگ بسیار امیدوار است که عنوان Uncharted: The Lost Legacy به‌دلیل ارائه قهرمانانی جدید، طرفداران تازه‌ای را بخود جلب نماید.

نکته جالب در مورد صحبت‌ من این است که، هم‌اکنون ما کاراکترهای جدیدی در اختیار داریم. شبیه به این است که تخته‌سیاه را پاک و مجدد بررویش بنویسید. ما نه تنها از طرفداران سری، کسانی که با کاراکترهای بازی آشنایی کامل دارند، بلکه از افرادی هم که بتازگی می‌خواهند با دنیای Uncharted آشنا شوند استقبال می‌کنیم. خوشبختانه، آن‌ها سری Uncharted را از بعد جدیدی کشف خواهند کرد. ما با کلویی و نیدین از ابتدا شروع کردیم، شرح می‌دهیم که آن‌ها که هستند. کمی از گذشته آن‌ها را معرفی می‌کنیم و سپس به این می‌پردازیم که چگونه به این شخصیتی که هم‌اکنون دارند تبدیل شده‌اند. و در نهایت اینکه چگونه گذشته آن‌ها با وقایع داخل داستان گره می‌خورد.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا
ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dante76 گفت:

    تقریبا همه منتقد ها در preview بازی the lost legacy گفتند که این حس یک بازی جدید رو داره … اصلا برای همین سازنده ها بازی رو دارن جدا عرضه میکنند و stand alone game هست !!! تازه بازی مولتی پلیر انچارتد ۴ هم توش داره ! و بخش داستانیش بیش تر از ۱۰ ساعت هست …
    تو بازی مکانیک های جدید مثل صدا خفه کن برای تفنگ ها و قابلیت باز کردن قفل ها و بعضی گنج هایی که پیدا میکنید به داستان بازی مربوط هستند و بی معنی نیستند …
    امیدوارم‌ متاش بین ۸۸ تا ۹۳ بشه و شاهد یک بازی شاهکار دیگه از طرف سونی تو نسل هشت باشیم …

  • برترین اکشن ادونچر تاریخ نسل بشر
    بازی که فقط برروی برترین پلتفرم تاریخ PS4 کبیر عرضه میشه :inlove:

  • بنده حقیر این بازیرو بر روی PS4 PRO و TV هشتادو چهار اینچی سونی تجربه خواهم کرد

  • PC PC pc گفت:

    ای کاش ما هم چنین ابرشاهکاری رو داشتیم :-(( هیچ کس به فکر ما پی سی بازا نیس

  • beyond2soul گفت:

    این بازی هم اینشالا موفق میشه
    نمره ای که من حدس میزنم ۸۵ تا ۹۰ هستش
    قبول دارید اگر کاراکتر کولی و سالی بود قشنگتر بود؟
    حالا چرا این بازی موفق میشه؟
    به دلایل زیر
    **************
    شرکتی که کنسول هاش همیشه تو همه نسل ها موفق و برنده بوده؟

    شرکتی که همیشه تو فروش کنسول تو تاریخ جزو مقام اول و چهارم و ششم و نهم و دوازدهم بوده؟
    و رقیبش فقط یک کنسول داره که مقام هفتم شده؟
    شرکتی که بازی های شاهکار انحصاریش همیشه جوایز معتبر رو درو میکنند؟
    شرکتی که بازی های شاهکار انحصاریش نمرات بالا رو میگیرن؟
    شرکتی که تعداد بازی های انحصاری شاهکارش زیاده؟
    شرکتی که تنها بازی گوتی رو تو کنسول ها رو داره؟
    شرکتی که بازیش تو گینس ثبت شده؟
    شرکتی که بازیش بیگ وینر شده؟
    اون چه شرکتیه؟
    شرکتی که وعده وعید دروغ و امید تو خالی به طرفداراش نمیشده و به شعور اونها احترام میزاره؟
    شرکتی که کنسول میان نسلی رو برای یک یا ۲ سال عرضه نمیکنه؟
    کیه کیه؟
    سونی کبیره

    ( سونی درصد من رو یادت نره 😀 )

  • hrbz3 گفت:

    سلام. رفقا یه چیزی رو چند وقته میخوام بگم اما نمیتونم. من خودم عاشق بازی هستم مثل همه شما و واسه همه ی کنسولا و البته pc احترام زیادی قایلم اما بیاین یه ذره واقع بینانه نگاه کنیم. بدون هیچ تعصبی. سخته ولی ممکنه چون نقدهای ما به بهتر شدن روزافزون این صنعت_هنر کمک میکنه.

    آنچارتد واقعا سری دوست داشتنی هستش. من خودم که ۳ نسخه اول رو بازی کردم خیلی کیف کردم. شخصیت های عالی و داستان عالی و گیم پلی فوق العاده. اما راستش سری چهارمش آنچنان من رو راضیم نکرد. میدونم که واسش خیلی زحمت کشیده بودن و دو تا نابغه ی گیم کارگردانیش کردن اما بالاخره اون ها هم آدم هستند و عاری از اشتباه نیستند.
    راستش یکی از چیزهایی که من خوشم نیومد از بازی ( با همه ی خوبی هاش مثل گرافیک عالیش) شخصیت های منفیش بود که به نظرم خیلی گیرا نبودن. شایدم من نفهمیدم اما مثلن ریف و نیدین رو خیلی راجبشون (در مورد شخصیت پردازیشون) توضیح نداد فقط دیدیم که دنبال گنج بودن. اصلن این نیدین خونوادش کجان چرا انقدر خشنه( میدونم نظامی هستش) اما خوب چرا و
    خطر اسپویل: نیدین آخر بازی کجا میره. چی مشه و…. به نظرم این دوتا جای کار بیشتری داشتن تا بیشتر بهشون نزدیک بشیم.
    مورد دوم هم راجب شخصیت سالی هستش که خیلی دوست داشتنیه. توی این سری به غیر از چند جا عملا نقش خاصی نداره و انگار سازنده ها فقط واسه اینکه گیمرا نگن پس سالی کجاست؟ اون رو تو بازی گذاشتن.
    یه مورد دیگه هم راجب گیم پلیه. راستش من حس کردم اون درگیری ها و آشوبی که ما تو سری های قبل میدیدیم تو این بازی کمتر بود. اون طناب هم که تو بازی نیتن خیلی ازش استفاده میکنه واسم سوال شده که اگه سم در بچگی نیتن نحوه استفاده از اون رو بهش یاد داده( اولای بازی) پس چرا تو سری های قبل ازش استفاده نمیکرد و فقط تو این سری ازش استفاده کرد؟
    بازم ببخشید. من فقط نظر شخصیم رو گفتم و هدفم خدای نکرده تخریب نبود فقط دوست داشتم این سری با عظمت و به شدت زیبا کاش به این نکات هم توجه میکرد.نمیدونم شایدم من انتظارم بالاست.

    • beyond2soul گفت:

      سلام
      من جوابت رو اونجا دادم
      اولا داداش ما سونی فن ها منطقی هستیم و متعصب کور نیستیم
      شما هم هرموقع دلت خواست نظر بده
      اگر درست باشه که هیچی
      اگرم اشتباه بود خودم با چوب اینجا وایسدم :rotfl: ( شوخی )
      در مورد طناب درست میگی
      در مورد سالی نه موافق نیستم
      در مورد کاراکتر های دشمن هم والا من بازی های دیگه هم یادم نمیاد بیاد به شما زندگینامه دشمن رو بگه
      و بیشتر شخصیت اصلی و خود داستان بازی مهم هستش
      حالا نظر شخصیم اینه. خیلی برای من به شخصه تاریخچه دشمن مهم نیست. میزنم میکشمش

      خطر اسپویل
      خطر اسپویل
      خطر اسپویل
      :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
      خداییش همه بازی آنچارتد ۴ یک طرف
      درگیری آخرش رو خییییییییییییییییییلی حال کردم. مبارزه شمشیری

      • hrbz3 گفت:

        راستش داداش من هم منظورم این نیست که بیاد به ما زندگی نامه ی دشمن رو بگه اما از طرفی نه این قدر سطحی از اونها بگذره. کلن تو بازی تعداد کات سین هایی که از دشمنای اصلی میبینیم( نیدین و ریف) به شدت کمه و این به ما رابطه ی اونها رو نشون نمیده. اصلن چرا نیدین داره با ریف همکاری میکنه و چرا تکی نمیره جلو( من هنوز نمیدونم این دوتا دقیقا کین) یا اینکه چرا سازنده ها برای اضافه کردن کمی المان نقش آفرینی اومدن تو توایل بازی وقتی نیتن و النا باهم صحبت میکنن و نیتن حواسش پرت میشه سه تا دیالوگ براش گذاشتن که هیچ تاثیری در نتیجه ی جواب نداره.( فقط واسه قشنگی)به نظرم واسه این بازی نیست.
        یه نکته ی دیگه هم اینکه من به عنوان مخاطب وقتی با شخصیت پروتاگونسیت بیشتر همراه میشم که بیشتر بفهمم جلوی کی داره مقاومت میکنه و مبارزه میکنه. کشتن دشمن وقتی دشمن اصلی وقتی بهت اساسی کیف میده که کاراشو ودلایل کاراشو به خوبی دیده باشی و قشنگ ازش متنفر بشی بعد بکشیش وگرنه فرقی با سایر دشمنای معمولی بازی نداره.( در یک کلام دشمن پیچیده ای باشه)
        با درگیری آخر بازی باهات موافقم به شدت خوبه اما راستش من از دراکمن که شاهکار لست آو آس رو خلق کرده انتظار بیشتری داشتم چون تبحرش رو در داستانگویی نشون داده. به نظر من اشکال اصلی بازی در روایت داستان هستش. برادر نیتن هم من رو خیلی جذب خودش نکرد. هنوز سالی رو به اون ترجیح میدم. رابطه ی نیتن با النا خیلی خوب بود و واقعن گیرا و طبیعی بود.
        یکی دیگه از مشکلات بازی ( ببخشید میدونم خسته شدید) اینه که داستان اصلی( پیدا کردن گنج) خیلی دیر شروع میشه. چندتا مرحله ( اگه اشتباه نکنم تا مرحله ششم) بگذره تا قصه ی اصلی روایت بشه. کاش سریع تر میرفت سر اصل ماجرا اینطوری میتونست پرداخت و تمرکز بیشتری داشته باشه و از بعضی حاشیه ها صرف نظر کنه. ادامه…

      • hrbz3 گفت:

        آخرین نکته هم اینکه برای نمونه ی یک شخصیت پردازی خوب شما رو ارجاع میدم به یه قسمت از بازی gta v اون هم تازه یکی از مراحل فرعیش (strangers and freaks) که با یه مرد وزن سالمندی آشنا میشی که عاشق بازیگرها و به طور کل سلبریتی ها هستن. حرکاتشون و اینکه از یه جای دیگه اومدن که یه چیزی از آدم های مشهور داشته باشن همه با لحن کمیکی که راکستار به این قضیه میده این شخصیت های فرعی رو واسه ما قابل باورتر و به ما نزدیکتر میکنه. بماند که راکستار تو شخصیت پردازی کاراکترهای اصلیش غوغا میکنه و شاهکاره. این فقط یه مثال بود و تو بعضی بازی های دیگه هم این دیده میشه.مرسی که خوندید.

    • spirits گفت:

      آنچارتد ۴ به هیچ وجه درحد دو نسخه قبلی نبود.تنها نوآوری بازی هم تو گیمپلی نسبت به نسخه های قبل اضافه شدن قلاب بود.ولی جو اینجا اینطوریه از بازی اینا ایراد بگیری فقط فحش نصیبت میشه.

  • peyman3 گفت:

    خب مشخصه اینها اول قرار بود یک دی ال سی ساده بدن برای بازی اما وقتی سونی فروش نسخه چهار رو دید و بسته شدن یک IP پر طرفدار اومد گفت گسترش بدین این دی ال سی رو تا یک محکی باشه برای اینکه آیا آنچارتد بدون نیتن همچنان میفروشه؟ در واقعا این بازی یک جور تست هست . قول میدم اگر این بازی فروش خوبی کنه ادامه داشته باشه

  • wanton گفت:

    PC PC pc@ و۵۷۹۳۲۷۲۱۸۲۰@
    شما که pc باز نییسید دارید pc رو میکوبونید
    Civilization IV : meta : 94
    Company of Heroes : meta 93
    Homeworld: meta : 93
    Team Fortress 2 : meta 92
    System Shock 2 : meta : 92
    Crysis 1 : 91
    Portal : 90
    Guild Wars 2 ; meta : 90
    Empire: Total War : meta : 90
    The Stanley Parable: meta : 88
    Assetto Corsa : meta : 89
    The Witcher : meta : 86
    DOTA 2 :meta :90
    World of Warcraft: Wrath of the Lich King :meta :91
    Half-Life :meta:96
    Half-Life 2 :meta: 96
    و ………………………
    بازم هست همینا کافیه بفهمی pc انحصاری داره یا نه 😐

  • neiten گفت:

    بی صبرانه منتظرشم که بیاد
    مگه ناتی داگ چیزه بد میده دست ملت..
    ناتی داگ..کارش درست کردن شاهکاره..
    میگی نه
    بگو اره :-*

ناتی‌داگ: The Lost Legacy پتانسیل این را دارد تا به نسخه‌ای فرعی در سری بدل شود، اما فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم - گیمفا