بتای گسترشدهندهی Comrades عنوان Final Fantasy 15 معرفی شد + تصاویر جدید
اسکوئر انیکس برگزاری بتایی برای گسترشدهندهی چندنفرهی جدید عنوان Final Fantasy 15 یعنی Comrades را تایید کرده است.
بتای Comrades از ۳ تا ۸ آگوست (۱۲ تا ۱۷ مرداد) برگزار میشود و اگر سیزن پس Final Fantasy 15 را خریداری کردهاید یا مشترک پلیاستیشن پلاس یا ایکسباکس لایو گلد هستید، قادر به تجربهی آن خواهید بود. البته با داشتن سیزن پس، بهطور رایگان نسخهی اصلی و نهایی این گسترشدهنده را نیز دریافت میکنید؛ در غیر این صورت باید آن را بهصورت جداگانه خریداری نمایید.
بتای Comrades، این اجازه را به شما میدهد که هشت شخصیت مختلف بسازید و در نسخهی اصلی نیز با طی کردن مراحل و از بین بردن دشمنان، آنها را ارتقا دهید. بهروزرسانیهای بعدی این گسترشدهنده نیز این امکان را فراهم میکنند که در نقش Noctis ،Ignis ،Prompto و Gladious بازی کنید.
شخصیسازی بیشتری در این بتا از طریق آیتمهای متنوع وجود دارد و پس از عرضهی کامل Comrades نیز میتوانید آیتمهای شخصیسازی بیشتری را با خریداری یا اتمام مراحل به دست آورید. آیتمهای بیشتری طی بهروزرسانیهای آتی افزوده میگردند.
در بتای Comrades، صرفاً شاهد یک کمپ اصلی و یک بخش آموزشی خواهیم بود و این درحالی است که نسخهی اصلی، شامل یک شهر کامل میشود. همچنین فقط سلاحهای کاتانا، خنجر، چماق و شوریکن در این بتا وجود دارند؛ بهعلاوهی حرکاتی جدید و متفاوت نسبت به حرکات Noctis در بخش تکنفره. البته سلاحهای بیشتری نظیر نیزه، تیر و کمان و سپر در کنار حرکات جدید به نسخهی اصلی Comrades اضافه میشوند.
چهار نماد فرمانروایی (Royal Sigil) بهطور پیش فرض در بتای Comrades گنجانده شدهاند که در نسخهی اصلی، از طریق پیشروی در بازی به دست میآیند. این نمادها نقش مهمی در نبردهای بخش چندنفره دارند.
بتای Comrades دارای سه مرحله با سه مکان مختلف و همچنین قابلیت ایجاد بازی آنلاین است و نسخهی اصلی آن، از مراحلی با داستانهای مخصوص خود و قابلیت بازی با سه بازیکن یا هوش مصنوعی دیگر بهره میبرد.
همچنین در این بتا، خوراکیهای محبوب Final Fantasy 15 را شاهد هستیم و هر بازیکن پس از اتمام هر مرحله، به مواد مورد نیاز خاصی دست پیدا میکند. طبیعتاً در نسخهی اصلی Comrades خوراکیهای بیشتری وجود خواهند داشت.
علاوه بر اینها، آیتمهایی به نام Meteorshard در بتای Comrades قرار داده شدهاند که استفادهای در آن ندارند، ولی به محدودهی مراحل و فعالیتهای نسخهی کامل و اصلی این گسترشدهنده وسعت میبخشند.
در آخر، لازم به ذکر است که این بتا از پیامهایی از پیش تعیین شده و سیستم چت صوتی پشتیبانی میکند؛ در صورتی که نسخهی اصلی، قابلیت ایجاد کمپ برای ملاقات با دوستان، پیامهای قابل تغییر و دلخواه، ثبت تصاویر و موارد دیگری را داراست.
اسکوئر انیکس به دنبال گسترش هرچه بیشتر Final Fantasy 15 با ارائهی گسترشدهندههای داستانی بوده و تاکنون، Episode Prompto را به انتشار رسانده است. ضمناً این شرکت برنامه دارد که در ماه دسامبر، محتوای جدید Episode Ignis را عرضه کند و نمایشهای بزرگی در گیمزکام ۲۰۱۷ داشته باشد. اکنون تصاویر جدیدی از بتای گسترشدهندهی چندنفرهی Comrades را مشاهده میکنید:
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
این بازیرو روی PS4 PRO تجربه کردم و واقعا لذت بخش بود به ویژه مناظر بازی با رزولوشن ۴K داینامیک روی تلویزیون ۸۴ اینچی سونی فوق العاده بود.
منم تو pc با رزولیشن ۱۲k و فریم ۱۲۰ تو تلویزیون ۹۴ اینچی سامسونگ بازی کردم
نسخه pc ش عالی بود حتما اگه اومد تجربه کن
داداش.منم رو ps4 معمولی رو tv ۳۲ اینچ سامسونگ اونم از نوع اچ دی بازی کردم 😀
یکی از بهترین بازی های عمرم بود
خداییش روی ژاپنی بودن و یا قسمت های قبلی قضاوت نکنید
کاری ندارم قبلی ها بهتر بوده یا بدتر.
اگر مثل من از قسمت های قبلی خیلی خوشتون نیومده از این قسمت خوشتون خواهد اومد
داستان عالی
گیم پلی عالی
موزیک خیلی عالی
گرافیک عالی
یعنی عجیب حال کردم
حتما حتما بازی کنید ( مامورت فرعی ها رو حتما برید که بالاتر کم نیارید. روی نرمال هم کمتر بازی نکنید )
دلیل این که از نسخه های قبلی خوشت نیومده مبارزات نوبتیشه من که از نسخه ۱۳ خیلی خوشم اومد گرچه نتونستم تموم کنم و همون اوایلش موندم
فقط دیموش رو تونستم بازی کنم که در یک کلام عالی بود اما گرافیکش بنظرم اونی نبود که نشون دادن
منم گرفتمش خوبه بازیش ولی فعلا بازی نمیکنم تا ویچر تموم شه بعد فیلم Kingsglaive رو ببینم بعد میرم تو کارش
فقط داستان گیرایی که نامورا واسه این بازی نوشت میتونست انقدر درگیر کننده باشه…کاش تاباتا ذره ای بهتر روایتش میکرد و شخصیتهای فرعی انقدر آبکی نمیشدن اگه عجله نمیکردن تبدیل به شاهکاری بی بدیل می شد..البته همین الانشم تو لیست ۱۰ بازی برتر زندگیمه