صحبتهای خالقین Nier: Automata درباره ساخت دنباله این سری و نسخه بازسازی قسمت نخست آن
بازی Nier: Automata در زمان عرضه با واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان همراه شد و از آن به عنوان یکی از بازیهای زیبای سال یاد میشود. اگرچه وضعیت نسخه پلیاستیشن ۴ این بازی در کشور ژاپن با فروش ۳۵۰ هزار نسخهای کمی ناامیدکننده خوانده شده است، اما وضعیت فروش کلی آن در سراسر جهان امیدوارکننده تلقی میگردد. به همین مناسبت، فامیتسو مصاحبهای با تعدادی از خالقین این بازی ترتیب داده است که در جریان آن جزئیات بیشتری از دنباله این عنوان و همچنین نسخه بازسازی شده قسمت نخست آن بدست آمده است. در مصاحبه مورد اشاره افرادی از جمله یوکو تارو (Yoko Taro) کارگردان و خالق این سری، یوسوکه سایتو (Yosuke Saito) تهیهکننده، تاکاهیسا تائورا (Takahisa Taura) طراح بازی، کیچی اوکابه (Keiichi Okabe) آهنگساز و آساهیکو یوشیدا (Asahiko Yoshida) طراح شخصیتهای بازی Nier: Automata حضور داشته و به صحبت در رابطه با این سری پرداختهاند.
موفقیت گستردهتر برای بازی Nier: Automata در آینده، امری امکانپذیر محسوب میشود؛ از این جهت که سازنده این سری اقدام به ساخت و عرضه نسخه بازسازی شده نخستین قسمت از این مجموعه بازی که با نام Nier برای کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ عرضه و منتشر شده است، بگیرد. یوکو تارو در پاسخ به این پرسش ابراز داشت که همه چیز در این باره به شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) بستگی دارد. پس از آن، تهیهکننده این سری یعنی سایتو تشریح کرد که همچنان تقاضای عمومی برای این نسخه وجود دارد که بسیار بالاست اما آنها نیازمند این مهم هستند که تارو برای افزودن ویژگیهای جدیدتر به آن بازگردد. همچنین آنها اشارهای به سالگرد ۱۰ سالگی این سری بازی که سه سال آینده خواهد بود نیز کردند.
پس از آن نیز تاکاهیسا تائورا از استودیوی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) در خصوص دنباله بازی Nier: Automata صحبت کرد و اعلام کرد که وی نیز خواهان کار بر روی این بازی (دنباله) است اما علاقهای به سیستم تیراندازی عنوان Nier: Automata ندارد. با این حال، پرواضح است که برای ساخت دنباله بازی Nier: Automata نیاز است تا تیم تولید خلاق این بازی بازگردند و در نتیجه شرکت اسکوئر انیکس بار دیگر باید با استودیوی پلاتینوم گیمز همکاری کند. سایتو در ادامه با اشاره به رابطه قوی اعضای توسعه Nier: Automata چنین اظهار کرد:
من فکر میکنم که اگر ما یکی از ما [در ساخت دنباله این بازی] نقش نداشته باشد، ترجیح میدهیم که این کار را انجام ندهیم.
بازی Nier: Automata در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مشخص شده است که بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از آن در سرویس استیم به فروش رفته است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه از این نشانی استفاده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بازی به این خوبی تو ژاپن کم فروخته الکی نمیگم ژاپنیا نرمال نیستن.
رو pc تموم کردم. واقعا یک شاهکار به تمام معناست . البته طرز لباس پوشیدن شخصیت اصلیش هم خیلی جذاب هستش :-*
اکس باکس چی پس گذاشتی اون گوشه خونه خاک بخوره پس :laugh:
دوست نداشتم همچین شاهکاری رو با آپ اسکیل و ۳۰ فریم و تکسچرهای ضعیف بازی کنم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
از ANTHEM چه خبر؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
یوکو تارو هم من جمله نوابغ روانپریش روزگار ماست. ایکاش من هم یک روانپریش بودم تا چیزی مثل nier رو میتونستم بسازم.
احتمالاً یوکو تارو هم وقتی گیمفا میاد با خودش میگه: پوریا دراکولا از نوابغ روانپریش عصر ماست. ای کاش من هم مثل دراکولا روانپریش بودم تا میتونستم شعر هایی مثل اون بگم……..
😐 😐 چه ادامه ای ؟؟
بعد از اون پایانا
اگر دقت کنید این بازی دنباله مستقیم از بازی اصلی نیست و حتی اگر سومین نسخه دنباله ای از قبلی ها باشه با توجه به پایان E (پایان اصلی) میتونن ادامه ای از بازی درست کنند.
اگه این اینقدر خوب فروخته پس Star Citizen چقدر خواهد فروخت؟ :-/
روز اول ده میلیون نسخه.
کرکی اش هم ۵۰ تومن درمیاد.
بخاطر Star Citizen باید دو تومن خرج کنم.نهههههههه. :laugh:
وقتی از این بازی صحبت می کنی هیجانم اونقد زیاد میشه که هر بار مثل فنر از جا می پرم و یه دوری می زنم اطرافو و بعد کم کم اروم می شم و بر می کردم و مشینم سر جام :inlove: :inlove:
اطرافیان هم فک می کنن دیوونه شدم و اتصالی دارم :laugh:
دوستان خوب شد پست این بازی رو دیدم
یه سوال داشتم یادم اومد
دوستانی که این بازیو به اتمام رسوندن اگه پایان اولشو دیده باشین همون سکانسی که ۲b گریه میکنه
تو همون سکانس یه آهنگی میذاره هرچی دنبالش گشتم پیداش نکردم دوستان اگه میدونین ممنون میشم اسم خواننده یا آهنگشو بگین دان کنم خیلی تو کفشم
ممنون میشم
اگه منظورت موسیقی پایانی بازی هست اسمش Weight of the World و چند تا ادیت مختلف برای هر پایان داره. اگر موسیقی متن کامل بازی رو دانلود کنی همه چی توش هست.