احتمال عرضهی Salt and Sanctuary برای نینتندو سوئیچ وجود دارد
عنوان مستقل Salt and Sanctuary که توسط Ska Studios ساخته شده و به دارک سولز دوبعدی معروف است، بازخوردهای بسیاری خوبی در پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ویتا دریافت کرده و ظاهراً احتمال دارد که به نینتندو سوئیچ راه یابد و دارندگان این کنسول را نیز خوشحال کند.
بهتازگی، سازندهی Salt and Sanctuary یعنی جیمز سیلوا (James Silva)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به انتشار نسخهی نینتندو سوئیچ این عنوان چنین گفته است:
ممنون! بله، انتشار بازی برروی نینتندو سوئیچ را بررسی میکنیم.
همانطور که میدانید، Salt and Sanctuary الهاماتی از سری Dark Souls گرفته است، اما با این حال، چالشها و سختیهای مختلف خود را دارد که باعث تمایزش از این عنوان الهامبخش میشود. همچنین عناصری از سری Castelvania نیز در Salt and Sanctuary قابل مشاهده است که تجربهی آن را هرچه بیشتر لذتبخش میکند.
Salt and Sanctuary مانند Dark Souls شامل نبردهای سخت و طولانی با باسها میشود؛ ولی این بار در محیطی دوبعدی که نیازمند استراتژی متفاوتی است. بهطور کلی، این بازی دارای تقریباً ۶۰۰ کلاس، زره و سلاح است و از یک بخش Co-op دو نفره نیز بهره میبرد.
Salt and Sanctuary هماکنون برروی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ویتا در دسترس قرار دارد و با توجه به صحبتهای سازندهاش، میتوان امیدوار بود که برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه گردد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
سویچ بنظرم بهترین کنسوله.پس باید واسش عرضه کنن.خوبی سویچ در اینه مثل موبایل میتونی همه جا ببری.
واسه همینه که بازیهای موبایل پرطرفداره.چون همیشه همراهه.
بازی های موبایلو کژوال ها بازی میکنن نه گیمر های واقعی، کژوال ها هم که یعنی افرادی که به هیچ وجه گیمر به حساب نمیان و تصورشون از یه بازی شاهکار محدود به امثال Clash of Clans میشه.
در سمت دیگه، دلیل موفقیت سوییچ نه دستی بودنشه و نه قابل همراه بودن، دلیل موفقیت سوییچ در ۲ کلمه خلاصه میشه: انحصاری شاهکار
افرین فقط انحصاری :yes: