سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا

سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است

آرمان اکبری
۱۶:۰۶ ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا

کارگردان هنری بازی Crackdown 3 آقای Clint Bundrick در مصاحبه‌ای با GameReactor بیان کرد که زمان ساخت طولانی بازی به دلیل این است که این عنوان بسیار جاه‌طلبانه است و ما می‌خواهیم به بهترین شکل آن را عرضه کنیم.  زمانی که GameReactor در مراسم E3 2017 از وی سوال کرد چرا زمان ساخت بازی بسیار طولانی شده است، او پاسخ داد:

یک بازی مانند Crackdown 3 بسیار جاه‌طلبانه است. اندازه نقشه دو برابر نسخه‌ی اول بازی است و بلند‌ترین ساختمان بازی در Crackdown 3 نیز دو برابر بلند‌ترین ساختمان در نسخه‌ی اول است. تخریب پذیری شگفت انگیز بازی در بخش مولتی پلیر آن را تبدیل به یک عنوان جاه‌طلبانه می‌کند. این فرانچایز لیاقت آن را دارد که یک بازگشت شکوه‌مند داشته باشد و ما می‌خواهیم آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

هم‌چنین وی اضافه کرد بازیبازان راه‌های مختلفی برای انجام مبارزات در بازی دارند.

ما چیز‌هایی مانند Double Jump و Airburst به بازی اضافه کردیم. بازیبازان می‌توانند این دو را باهم ترکیب کنند و یک پرش خیلی بلند‌تر داشته باشند. هم‌چنین از این قابلیت می‌توان در مبارزات استفاده کرد. مثلا زمانی که شما وسط یک پرش هستید و شخصی به سمت شما موشک شلیک می‌کند می‌توانید با استفاده از Airburst از آن جاخالی(Dodge) دهید. این قابلیت‌ها به بازیباز حق انتخاب می‌دهد و تجربه بازی را لذت بخش‌تر می‌کند.

Sumo Digital نیز مدتی قبل اعلام کرد که کنسول ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت بسیار قدرت‌ مندتر از پلی استیشن ۴ پرو می‌باشد و براساس تجربه‌ی کار با هردوی آن‌ها اختلاف قدرت میان آن‌ دو را “به اندازه یک روز و شب” می‌دانند. بازی Crackdown 3 با رزولوشن ۴K Native و فریم ریت ۳۰ بر روی این کنسول اجرا می‌شود و از قابلیت HDR و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Crackdown 3 ساخته استودیو Sumo Digital، در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های مقصد ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا
سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RAGE گفت:

    والله من از نمایش هاش خیلی لذت نبردم :-/

  • mahdi.r گفت:

    گرافیک بازی به طرز غیر قابل باوری ضعیفه
    یکی تو پست قبلی گفته بود این گرافیک هنریه که اصلا اینطور نیست شما فقط کافیه به نقطه های دور تو بازی نگاه کنی تا بفهمی چقدر گرافیک بازی ابتداییه
    بعد فیل اسپنسر با افتخار میگه رو xb1x 4k میتونین بازی کنین
    شما فقط رو اسکورپیو گ.. کاری سازنده رو ۴k ببینید

  • OLDKRATOS گفت:

    از تریلر گیمپلیش معلوم بود چقدر جاهطلبانست

    اینا چقدر اعتماد به نفس دارن که این تعریف و تمجیدهارو میکنن.
    حتی naughty dog در وصف last of us II هم از لغت جاه طلبانه استفاده نکرده :yes: چه برسه بگه به شدت جاه طلبانه :no: :no:
    سازندش میگه ما چیزی هایی مثل double jump به بازی اضافه کردیم :rotfl: خب یکی نیست به اینا بگه مگه هنر کردین؟؟god of war 1 محصول ۲۰۰۲ هم دابل جامپ داشته خب الان چیو میخوایین ثابت کنین؟؟

    زمان ساخت این بازی طولانی است چون ما عرضه ساخت بازی نداریم و فقط رجس خونی میکنیم و دست آخر عقده حقارت داریم و ضایع میشیم :no: :no: :no:

    • خود نیل دراکمن گقته بود که قبل از عرضه تلو۱ ما نگران بودیم که اعتبار ناتی داگ به خاطر این بازی به خطر بیفته , فروتنی تا چه حد اخه , اون وقت اینا میان از بازی خودشون تعریف و تمجیدم میکنن

    • shahab2695 گفت:

      البته gow 1 محصول ۲۰۰۵ هست نه ۲۰۰۲ :yes:

    • Cell گفت:

      راستش تریلر بازی CrackDown 3 رو که دیدم نگران بخش Xbox شدم و مدیریت فیل اسپنسر و مخصوصاً صنعت گیم‌ :yes:
      تا رقابت نباشه در صنعتی پیشرفت آنچنانی صورت نمیگره
      به نظرم البته بی احترامی نباشه نباید سونی یکتازه میدان باشه :yes: چرا نسل ۷ آگه ۳۶۰ و wii نبودن اون گرافیک و گیم پلی زیبای God war 3 و MGS4 و heavy rain و غیر… رو نمیدیم (اینجا جا نمیشه از انحصاری فراموش نشدنی Ps3 بگم همش شاهکار :evilgrin: )
      بخش xbox در نسل ۷ عالی عمل کرد به طوری که سونی رو زیر فشار زیادی قرار داد و فراموش نمیکنم از لانچ ۳۶۰ بگیر که خوب عمل کرد و نمایش Gear of war با این گرافیک :yes:
      بخش xbox با مدیریت فیل اسپنسر دارن مسیر اشتباهی میرن
      چرا چون استودیو فرست پارتی ندارن در نسل ۸
      در نسل ۷ ناجی مایکروسافت و نام xbox استودیو هایEpic Games و Bungie و Lionhead Studios یدک کشیدن Halo ,Gear of war,Fable
      این استودیوها باعث شدن سونی زیر فشار بره فروش ابر کنسول ps3 کم بشه حتی کن کوتاراگی پدر پلی استیشن با این همه اعتبار زیر فشار بود :yes:
      ( کاری به سخت افزار پیچیده ps3 ندارم الان و نامردی شرکتای مولتی پلتفرم که سیاست خودشون یا تنبلی به نفع ۳۶۰ شد شاید جریانه دیگری بود)
      البته درسته نسل ۷ برای Pc فاجعه بار بود ولی نام Xbox نماینده عناوینی ناب بود :yes:
      سیاست اسپنسر نسل ۸ برداشتن انحصار و بهتر کردن بخش ویندوز بود نه Xbox بنظرم خیانتی بود بهXbox
      الان فنای Pc خیلی از نسل ۸ راضین :yes:
      سیاست دیگر اشتباه نابود کردن استودیو های فرست پارتی بود نیازی به گفتن نام نیست :yes:
      فرض کنید لانچ One X شرکت Epic با ۶ ترا قدرت Gear of war عرضه میکرد و از نهایت قدرت Unreal Engine 4 استفاده میکرد به نظرم بهترین استودیویی که میتونه نهایت قدرت UE4 رو به نمایش بزار همون Epic هست در نسل ۷ ثابت کرد ( نسل ۷ سازندگان Splinter Cell Double Agent نتونستن از نسخه ۳ UE استفاده ببرن و از همون ۲٫۵ Unreal Engine استفاده کردن و Epic براشون کلاسهایی آموزشی قرار داد برای کار بار UE3 برای نسخه های بعد آگه اشتباه نکنم حتی بازم نتونستن و با همون نسخه ۲٫۵ UE
      Splinter Cell: Blacklist رو ساختن )
      Fable با ۶ ترا گرافیک و مخصوصا Bungie غوغا میکردن :yes:
      یکی از مزایایی استودیویی فرست پارتی در نسل ۷
      بازی Kill zone 3 داری افکت MOTION BLUR بود ولی گرافیک Ps3 توان این رو نداشت تا این افکت رو اجرا کنه (البته کم کاری انویدیا و بحث در مورد Rsx
      خوبیا و بدیاش خودش دو یا سه مقاله طولانی می طلبه)
      افراد استودیوGuerrilla Games با یکسری راه حل متفاوت و الگوریتم جدید تونست این افکت MOTION BLUR رو روی Ps3 پیاده کنن که زیبایی بازی چندین برابر میشد :yes:
      :yes: حالا اسم نمی رم یکی از بازیهایی Ps4 که برای Ps4Pro عرضه شده بود قابلیت MOTION BLUR فقط روی Ps4 Pro فعال بود 😀 😀
      حرف زیاده خودم هستم شد :yes: :-))

      • Cole Train گفت:

        دوست عزیز بالاخره یه نظر منطقی از شما دیدیم.خوشحال میشم اسمتو بدونم سل عزیز.ببخشید اگه بعضی وقتا بهت توهین کردم.مشکل خیلیا اینه با مدیریت مایکروسافت اشنا نیستن.ببین وقتی بازها واسه ویندوز میان مقصر اسپنسر نیست.از زمانی که نادلا مدیر مایمرو شد این سیاستا رو وضع کرده و اسپنسر اصلا دخلی تو این موضوع نداره.من فن فن شیش ستاره مایکروسافتم گوشی مایکروسافته تبلتم سورفیسه لپ تاپمم همینطور.و از زیروبم مایکرو باخبر.راجع به لاین هد هم بگم فیل هریسون باعث نابودیش شد.این اقا اومد ۸۵ میلیون دلار بهشون بودجه داد گفت بازی f2p بسازین اونم AAA.خود رییس استودیو هم همون موقع گفت شکست میخوره.اون گندی که بالا اومد نمیشد جمعش کرد.اسپنسرتا اومد اخراجش کرد از بالا هم بهش دستور دادن استودیو تعطیل بشه.گندکاری های متریک هم به کنار.اتفاقا اسپنسر داره ریشه ای کار میکنه ولی زمان زیادی لازمه و دو روزه نمیشه حلش کرد لایو رو گسترش داد سخت افزار رو به تیم درستی واگذار کرد بازی های متنوع کم هزینه که خلاش بی داد میکرد رو اورده که از بین اینها در اینده یه گوریلا یا ناتی داگ درمیاد.ناتی داگ رایگان زیرمجنوعه ی سونی شد.واسه جمع اوری استودیو نمیتونی راکستار بخری باید رو مون استودیو سرمایه گذاری کنی اگه جواب داد پروبالشو میگیری بزرگ میشه کاری که سونی باخیلی استودیو ها کرد یکیشون شد ناتی داگ یکیم مثه ردی ات داون شد که دکمه ی سیکشو زد سونی یا اوولوشون که تعطیل شد همین چندوقت پیش.منطق تو هربحثی خوبه واقعا و دلایل رو بررسی کردن.فیل اسپنسرم کور نیست میبینه و مطمئن باشین بزرگترین شخص واسه مدیریت اکس باکس همین اقایت.
        موفق باشی

        • Cell گفت:

          Cole Train@
          سلام گلم نظرات منطقی خیلی کم میدم آخه درگیری زیاد میشه :rotfl: نمونه مثال پست( آرون گرینبرگ رایگان بودن بروزرسان ۴K )
          آگه بررسی نظرات نبود فحش و ناسزا بود برای من سرازیر میشد 😥
          شما اقایی اشکال نداره :yes:
          حرف شما کاملا درسته اسپنسر اومده این وضعیت نابسامان رو درست کنه ولی نمیدونم چرا جواب نمیده :yes:
          برای همین مجبوریم بگیم فیل مقصره :yes:
          فن سر سخت سونی هستم ولی معتقدم هر شرکتی تو یه چیز قوی هست مثلا گوشیم بلک بری هست و …
          در مورد فیل هریسون زمان اوجش همون E3 2005 بود
          وقتی که رفت گفتم سونی به احتمال زیاد به مشکل خورده باهاش
          والا به نظرم جمع کردن بخش Xbox به قول خودتون دو روز نمیشه کار به یه نسل یا دو نسل شاید طول بکشه ولی با اون سرمایه ای که ماکرو داره به نظرم آگه بخواد یک یا دو سال میتونه جمع کنه مشکلات رو :yes:
          خوشحال شدم شما رو دنبال میکنم همیشه در بخش نظرات :yes: از دست ما ناراحت نباش :-)) :yes:

          • Cole Train گفت:

            سل عزیز اتفاقا اسپنسر سیاستاش خیلی خوب بوده و شما انحصاری های اکس باکس رو ببینی از سال ۲۰۱۳-۲۰۱۶ خیل عظیمی بازی داشته.امسال قبول دارم متوسطه لاین اپ.راجع به سرمایه هم خودت میدونی هیچ شرکتی الکی کلی سرمایه نمیاره که بزاره.یه سرمایه اولیه و بقیش از گردش مالی خود محصول.اسپنسرم محدودیتاش زیاده زیربنایی داره میکنه و من حاضرم دوسه سال مثه ۲۰۱۷ باشه و مشکلات زیربنایی حل بشه تا اینکه سالی دوتا انحصاری ترد پارتی بیارن و هرسال دربه در دنبال یه استودیو ترد باشن که قرارداد ببندن.
            درکل من یکم زبونم تنده بیانش همه شاکین ازم تو لایوم همینه.
            لطفا نکوب اگه میموبی بامنطق بکوب من واقعا اخلاقم جوریه که نمیکوبم الکی و محصول مورد علاقمم دوس ندارم بی منطق کوبیده بشه.
            ممنون ازتو و بقیه.جو رو دوستانه کنید کل کل هاهم واسه فان باشه مثه فوتبال نه توهین

    • چرا راه دور میری دابل جامپ رو کرش هم داشت :laugh: :laugh:

  • system seller گفت:

    مضخرف ترین بازی تاریخ نسل بشر

  • میگم داش ارمان دقت کردی پست های اکس باکس تبدیل شده به محل تخلیه ….. یکسری افراد یعنی فرض کن قدیم ها میگفتن اقا شما میخوای تخلیه بشی برو روی پشت بام فریاد بکش نمیدونم برو توی پیست اونجا اروم میگیری و ….. ولی الان پست های اکس باکس دقیقا نقش همون ها رو برای یکسری بازی میکنه و از این نظر افتخاری هست بلاخره :rotfl: :rotfl:
    ……………..
    درباره بازی امیدوارم با نت فعلی به مشکل نخوریم چون اصل لذت این بازی به مولتیش هست

  • GAME-S.B گفت:

    وای چقدر جاه طلبانه! :rotfl: :-/

  • JUST Kratos گفت:

    یه بازی درجه دو نه بیشتر
    فقط متاسفم واسه سازندگانش که چهار ساله همه رو سرکار گزاشتن

  • I am RavenX گفت:

    یک سوال از دوستان سونی فن آیا تخریب پذیری ۱۰۰% جاهطلبانه نیست?اونایی هم که تو پست گیم پلی ۱۰ دیقه ای گفتن تخریب پذیریش کجاست بایدم بگم ای پروفسورها و دانشمندان تخریب پذیری ۱۰۰% بازی تو قسمت آنلاین بازی هست فقط اون تریلر ماله بخش آفلاین بازی بود

    • xDemonio21 گفت:

      دوست عزیز از همین اول بگم بنده سونی فن هستم اما راجع به بازی ها از رو تعصب نظر نمیدم…ببینید با گرافیک این بازی اگه تخریب پذیری نمیداشت جای تعجب بود…مثل این هستش بگی تو ماینکرفت نمیشه چیزیو خلق کرد…زمانی یه پروژه جاه طلبانه میشه که گرافیک بتلفیلد رو داشته باشه و تخریب پذیری هم نزدیک به صد باشه که داخل بد کمپانی ۲ این رو همه دیدیم…این بحث هم که من کردم صرفا از جهت گرافیک و تخریب پذیری بودن و به قول سازنده ها جاه طلبانه بودن بازی هستش…

    • نه باو تخریب پذیری صد در صد برند ماکرو

  • amir moltafet گفت:

    کاری ندارم بازی مزخرفیه ولی همین بازی اگه واس نینتدو بود میگفتن عجب بازی خفنی گوتی سالو فیلان بیسال خخخ متعصب نباشین

  • don barzini گفت:

    واقعا جاه طلبانه هست . این بازی در دل خودش بزرگترین تخریب پذیری تاریخ رو داره . البته نشون نمیده که ریا نشه .

سازندگان: Crackdown 3 عنوانی به شدت جاه‌طلبانه است - گیمفا