Wolfenstein 2: The New Colossus کتاب هنری ۱۸۴ صفحهای خواهد داشت
به تازگی شرکت انتشاراتی دارک هورس (Dark Horse) که در زمینه انتشار کتابهای هنری مرتبط با بازیهای ویدئویی و… فعالیت میکند، از کتاب هنری جدیدی مرتبط با بازی Wolfenstein 2: The New Colossus رونمایی کرد. این کتاب با مشارکت و همکاری دو شرکت بتسدا (Bethesda) و ماشین گیمز (Machine Games) – به ترتیب ناشر و سازنده بازی مورد بحث – منتشر خواهد شد. قرار است که در این کتاب به طور کامل و جامع به پشت صحنه ساخت و توسعه بازی Wolfenstein 2: The New Colossus پرداخته شود.
کتاب هنری مورد بحث، ۱۸۴ صفحه دارد که شامل طرحهای مفهومی و هنری و همچنین تفاسیر توسعهدهندگان از بازی Wolfenstein 2: The New Colossus است. این کتاب در تاریخ سهشنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷) با قیمت ۴۰ دلار بر روی پیشخوان کتابفروشیها قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در حال حاضر پیشخرید این کتاب از طریق خردهفروشی آمازون، مقدور است.
Wolfenstein 2: The New Colossus در راه پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی است. این بازی که دنبالهای مستقیم بر عنوان موفق Wolfenstein: The New Order است، بار دیگر بازیکنان را در نقش بی.جی بلازکوویچ (B.J. Blazkowicz) قرار میدهد که باید با کمک چهرههای آشنا و قدیمی این سری، به سرنگونی رژیم نازی در آمریکا بپردازد. پیشنهاد میکنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی و داستان آن، تریلر رونمایی آن را از این نشانی مشاهده کنید.
بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید. لازم به ذکر است که مدتی پیش، شرکت بتسدا از کتابهای کمیکی مرتبط با این بازی و دو عدد از عناوین دیگر خود یعنی Dishonored و The Evil Within نیز رونمایی کرد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که سری جدید Wolfenstein یک سهگانه خواهد بود و قرار است که شاهد دنبالهای مستقیم برای عنوان مورد بحث نیز باشیم. از سوی دیگر، کارگردان Wolfenstein 2: The New Colossus، بازیسازی را بهترین فرم هنر در حال حاضر میداند که از این نشانی میتوانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
بدم میاد از این بازی فقط ضد نازی هاس استالین چرچیل مگخ کم جنایت کردن یا خود امریکا بمب اتم زد چرا هیچ بازی علیع اینا ساخته نمیشه یا فیلمی به قول هیتلر تاریخ جنگ فاتحان مینویسن یه مشت ادم هم شستشوی مغزی دادن فک میکنن که هیتلر جنایتکار بود فقط تقلید میکنن
در حالت کلی در اکثر بازی های شوتر اول شخص ما در نقش یک آمریکایی مظلوم(!) و شجاع هستیم.
راستش منم عقیده هام تقریبا نزدیک به شماست ولی بازی هارو صرفا بخاطر لذتشون بازی میکنم.چون اگه بخوام به اینجور مسایل تو بازی ها اهمیت بدم کلا باید هیچ بازی رو انجام ندم.
تنها بازی که ضد سیاست های امریکا بود متالگیر بود که تو نسخه ۳ نشون داد چجور سر سیاست های کثیف امریکا باس رو جاسوس نشون دادن بیگ باس هم باس رو کشت اخر سر هم فهمید بازیچه سیاست مدار های امریکا قرار گرفت یا نسخع چهارش اینا هنوز که هنوزه از هیتلر نازی ها میترسن وگرنه وقتی المان باخت چقدر روسا یا امریکایی ها به زنای المانی تجاوز کردن تاحالا شد یه مستندی یا فیلمی درباره این وحشی گری ها بسازن نه
amir moltafet@
علیه خودشون بازی و فیلم بسازن خوبه!! :-/
این طوری شما آسوده خاطر می شی!! 😀
یه حرفی می زنی که اصلاً یک ذره منطق درش نیست!! 😉
چرا باید یکی علیه خودش کار کنه!! 😐
واقعاً که!! :quiet:
خُب بدت میاد، داداش بازی نکن!! 😎
راجب هیتلر نمیخوام قضاوتی بکنم بحثش مفصله
ولی خب بازی های ضد روسی هم کم نیستند
اکثر cod ها ، GTA iv , resident evil , و خیلی بازیای دیگه
دشمنی آمریکا با روس ها و کومونیست ها ثابت شدست
اتفاقا نظر من اینه که دشمنیشون با روس ها طبق دلایل زیر بیشتره
توی بازی هایی که دشمنا نازی ها هستند ، بیشتر یه سری سربازن که تو گیمپلی باید بکشیم یا فوقش یه جنرال یا فرمانده که به عنوان آنتا گونیست حساب میشه
پس اگه بخوای منطقی نگاه کنیم تو بازی ها نازی ها از اول بد هستن و دشمنای ما تو بازین
حالا تو یه سری بازی ها هم که با روس ها میجنگیم ، روس ها رومثه نازیا جلوشون دادن . یعنی از اول دشمن هستن
ولی اگه دقت کنین تو بقیه ( اکثر ) روس ها به عنوان خوب هایی هستند که بد میشن یا خیانت میکنن
مثال بارز metro last light , cod black ops 1 , GTA iv , resident evil 1 , ac chronicles Russia و …
که اگه فکر کنیم میبینیم که روس ها رو بد تر جلوه دادن (افرادی خائن و دورو و غیر قابل اعتماد )در واقع روباه
ولی نازی ها : (افراد یک رو که تکلیفشون معلومه و همیشه دشمن هستند )
خب قائدتا کروه اول دشمنای بد تری حساب میشن
این یعنی دشمنی بیشتر
دلیل اینکه بمب اتم زد این بودش که ژاپنی ها تسلیم نمیشدن و فداکاری میکردن و تا جایی که زنده بودن میجنگیدن و امریکا میدونست اگه بخواد بجنگه تلفات خیلی زیاد میده برا همین به ژاپن هشدار داد که اگه تسلیم نشه از بمب اتم استفاده میکنه و ژاپن اهمیتی نداد برا همین اولین بمب اتم رو میزنه وقتی اولی رو میزنه ژنرال های ژاپن به امپراطور ژاپن میگن بمب اتم تحدیدی محسوب نمیشه و به این ترتیب امریکا دومین بمب اتم رو میزنه و میگه اگه تسلیم نشن سومیش رو هم میزنه روی توکیو پایتخت ژاپن(هر چند بمب اتم نداشت)و ژاپنی میترسن و تسلیم میشن
در کل خود زاپن هم مقصر بود چون باید تسلیم میشدن چون میدونستن بلاخره شکست میخورن چون هم امریکا از جنوب و هم شروری طبق قراردادی که با امریکا داشت از شمال بهش حمله میکرد و مقاومت بی فایده بود
من به شما بگم میکشمت اگر بهم تصظیم نکنی شما نکنی بعد بکشمت میتونم بگم تو مقصری؟
چی میگی چرا باید تسلیم بشه ؟ همه میدونن چه جنایتی کرده امریکا خود خلبان که بمب میندازه بعدا روانی میشه
من هنوز نسخه قدیمی رو بیشتر دوست دارم
Return to castle wolfenstein