در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو، اخبار هیجان انگیزی از Crackdown 3 منتشر میشود
عنوان Crackdown 3 یکی از بازیهای انحصاری امیدوار کننده شرکت مایکروسافت است که روند ساخت طولانی و آهسته ای را تجربه کرده است. نمایش این بازی در نمایشگاه E3 2017 قطعا هیجان انگیز و زیبا بود و بازیبازان را برای تجربه آن مشتاق میکرد. اما تمام شدن E3 به این معنی نیست که دیگر خبری از Crackdown 3 به گوشمان نرسد. این بار باید در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو منتظر این عنوان مورد انتظار باشیم.
به نظر میرسد که شرکت مایکروسافت برنامه هایی برای کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو دارد. به عنوان بخشی از برنامه های مایکروسافت در این مراسم، طراح اصلی داستان بازی، Dave Mongan، کارگردان هنری اصلی بازی، Dave Johnson و کارگردان طراحی بازی، Clint Bundrick در مورد روند و چگونگی ساخت بازی Crackdown 3، توضیحاتی را ارایه میدهند. علاوه بر اینها، به نظر میرسد خبرهای هیجان انگیزی از Crackdown 3 منتشر شود که بازیبازان و طرفداران را به وجد آورد.
این طور که گفته شده، پنل کامیک کان بازی که توسط Larry Hyrb میزبانی میشود، یک مهمان ویژه خواهد داشت و از همین الآن، حدس و گمان ها در این مورد آغاز شده است. ایونت بازی Crackdown 3 در ۲۲ جولای در کامیک کان ۲۰۱۷ سن دیگو بر پا خواهد شد و از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به وقت محلی خواهد بود. پس از اتمام این ایونت نیز، یک بخش سوال و جواب جمع و جور نیز برگزار میشود تا حضار بتوانند پرسشهای خود را مطرح کنند.
عنوان Crackdown 3 در تاریخ ۷ نوامبر سال جاری میلادی برای کنسول های ایکسباکس وان و ایکسباکس وان ایکس منتشر خواهد شد.
در اخبار مربوط به این بازی انحصاری مایکروسافت میتوان به معرفی یک شخصیت قابل بازی دیگر اشاره کرد. همچنین مدتی قبل شانون لوفتیس اعلام کرده بود که تخریبپذیری هنوز بخشی از حالت چندنفرهی Crackdown 3 است. علاوه بر همه اینها، شما میتوانید نمایش جذاب بازی در کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 را از اینجا تماشا و دانلود نمایید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
من نمیدونم این بازی کی قراره بیاد
۴ ساله
خدا کنه کنسل نشه
در بیشترین حالت میشه ازش به عنوان یه انحصاری خوب یاد کرد و نه بیشتر در کل اگه خوب روش کار کرده باشن میشه یه بازی متوسط روبه خوب با متای ۷۴ تا ۸۱
شما بازیش کردی که با این اطمینان خاطر صحبت میکنی؟
حداقل یکم صبر کن بازی عرضه بشه، بعد بهش حمله کن
حرفت درسته
ولی من تو سایت های همسایه و ایکس باکس فن های متعصب ولی کمی منطقی رو هم دیدم که نسبت به این بازی و مخصوصا این گرافیک نسل ۶ ۷ ( ملت گرافیک پرستن. نممونش ۴کی واقعی ) ابراز نا امیدی کردن
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
مخصوصا با اون دیالوگ های مسخرش
و مخصوصا اینکه میشه غول بازی رو تو کمتر از ۳۰ دقیقه کشت
حمله نکردم راجع به بازی کنسولم نظر دادم
احساس می کنم این عنوان همه پسند نیست و فروش کمی نسبت به بقیه انحصاریا تجربه کنه
اگه اشتباه نکنم گرافیکش مشکل داشت و تخریب پذیریش هم صد در صد نبود امیدوارم موفق بشه و تبدیل به یکی از انحصاری های قدرتمنده ایکس باکس و ویندوز شه
میلاد جان نمایش E3 از بخش کمپین بازی بود اون مولتی بازی هست که به کمک پردازش ابری تخریب پذیری ۱۰۰درصد داره
اها فکر می کردم بخش داستانیش هم صد در صده که امیدوارم با قدر اسکورپیو بشه
چرا ماکرو اینجوریه آخه شرکتی با این همه پول ثروت چرا چهار تا استودیو فرست پارتی نمی زنه برای بازی انحصاری بزنن ؟ این بازی هم مثل بقیه انحصاری هاش متوسط هستش و متاش بالای ۹۰ نمیشه تنها انحصاری های درست حسابی ماکرو همون مثلث هیلو فورزا گیرز هستش که اونا هم بجز فورزا تو نسل هشت افت داشتن 🙁
بجای این همه تبلیغ روی ۴k باید انحصاری بسازه وگرنه این نسل و نسل بعدی هم سونی شکستش میده.
این بازی قول میدم نمرش زیر ۸۰ میشه
حالا میبینی
غیر قابل پیش بینی نیست همون بین ۷۰ تا ۸۰ میشه یه انحصاری ضعیف دیگه
با نمایش های بازی فقط در صورتی که داستان و لول دیزاین خوبی داشته باشه به متای ۷۰ میرسه در غیر این صورت ۶۰-۵۰
ولی واقعا ۷۰-۸۰ ضعیفه؟ طرز فکر بدیه و باعث میشه وقتی یک بازی متاش در این حدود قرار بگیره ازش متنفر بشید.(وقتی به ضعیف بودن بازی در نظر منتقدا فکر کنید به جای لذت از بازی دنبال مشکلات بازی می گردید. متا تلقین میکنه که این بازی بده!)
از نظر گیم اسپات:
۸۰ = great
۷۰= good
سلام علی پاور.
این پروفایلت رو چند ماه پیش دیده بودم جالبه این مدت این پروفایل رو استفاده نمیکردی!!!!
راستی واقعا سیستم هیولا داری؟ میشه مشخصاتش رو بگی و بیزحمت یک عکس هم ازش بزاری مشخص باشه حداقل گرافیک هاش چیه اخه گفتی sli هست؟ 😀
دوست عزیز بازاریاب و مدیران کمپانى بزرگى مثل مایکرو و سونى احتمالا میدونن دارن چکار میکنن ى تمایل مردم براى عناوین انحصارىAAAرو شاهد بودن.اگر دقت کنید متوجه دوقطبى شدن بازار این صنعت میشید.کسانى که دنبال قدرت سخت افزارى هستن و خریدارانى که انحصارى ها ملاک خریدشون هست.سونى و مایکروسافت هر یک بطور مستقل و خاص یکى از این دو ویژگى(سخت افزار قدرتمند و انحصارى هاى با کیفیت)رو ارائه میده که در عین حال با بازار رقیب تداخلى نداره و به قولى مشتریاش رو جذب خودش نمیکنه.سونى الان در شرایط سختى قرار داره و مایکروسافت نمیخواد به ظاهر رقیب قدیمى و بازار گرمکن خودش رو از دست بده بنابراین مایکروسافت بدون شک تلاش میکنه سونى رو از ورشکستگى نجات بده و این رقابت ظاهرى رو شعله ور نگه داره که منجر به سود هر دو شرکت از این جو میشه.بنظرم این رقابت ها کاملا ظاهرى ه و همه سیاست.بنده خیلى وقت بود که فکر میکردم دلایل ضعف مایکرو در انحصارى گرم نگه داشتن بازاره.این نظر منه اما امکان غلط بودنش هم هست در صورتى که این هماهنگى بین مایکرو و سونى کاملا اتفاقى باشه و بازاریاب هاى سومین کمپانى بزرگ جهان یه مشت ا.ح.م.ق باشن
وای مردم از هبجان!!
در حال حاضر در اصل مایکروسافت ۱ انحصاری عالی داره اونم فورزا هس.این بازی هم از نمایش هاش معلوم بود یه عنوان متوسطه.هایپی که کردن کارشونو واسه گرفتن متای خوب و فروش سخت می کنه.مایکرو با این همه پول به راحتی میتونه کلی بازی شاهکار خلق کنه.نمیدونم چشه واقعا.
منتظر اخبار هیجان انگیز هستیم! (:/)
نمایشش تو E3 که ناامیدمون کرد،یه جورایی رفت زیر سایه آنتم و اوری، بعید میدونم بتونه کار خاصی انجام بده، از بازی هایی که انتضار شاهکار داشتیم گند زدن، حالا امیدوارم این ورم برعکس شه از بازی که زیاد انتظار نداریم ییهو خوب از آب در بیاد…