Project CARS 2 برروی ایکسباکس وانایکس با رزولوشن ۴k و نرخفریم ۶۰ اجرا نخواهد شد
بنظر میرسد اولویت سازندگان در ساخت بازی رزولوشن ۴K Native و نرخفریم ۶۰ نیست!
روز گذشته بود که وبسایت GamersNet نقل قولی از کارگردان عنوان Project CARS 2 آقای استفان ویلیون (Stephen Viljoen) منتشر کرده بود که بازی آنها قرار است با رزولوشن ۴K Native و نرخفریم ۶۰ بر روی کنسول مورد انتظار ایکسباکس وانایکس به اجرا درآید. و همچنین تیم سازنده هنوز رزولوشن قطعی بازی برروی پلیاستیشن ۴ پرو را مشخص نکرده اند.
بازی با رزولوشن ۴K و نرخفریم ۶۰ بر روی کنسول ایکسباکس وانایکس اجرا میشود. ما هنوز برای مشخص کردن تنظیمات آن بر روی پلی استیشن ۴ پرو آماده نیستیم.
برای مشاهده کامل خبر روز گذشته میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید. با این حال امروز آقای ایان بل (Ian Bell) از استودیوی Slightly Mad با انتشار پستی در فروم وبسایت GTPlanet نقل قول روز گذشته را رد نمود:
نقل قول روز گذشته یک اشتباه بود. خروجی ما درحال حاضر پایینتر از رزولوشن ۴k و نرخفریم ۶۰ است و احتمالا اگر بخواهیم به این تنظیمات دست یابیم باید از یکسری چیزها در بازی بگذریم… شاید مجبور شویم از قابلیت UPSCALE استفاده کنیم.
زمانی که از آقای بل سوال شد که آیا Project CARS 2 برروی کنسولها در نرخفریم ۶۰ قفل خواهد بود یا خیر، ایشان پاسخ دادند: “درحال حاضر این مسئله مهم نیست”.
ما از کلمه “قفل” استفاده نمیکنیم. زیرا این کلمه ما را به مانند استودیوهای فرستپارتی بنظر میرساند، زمانی که یک مشخصه خاص مهمتر از تجربه فوق العاده باشد. Project CARS 2 در مسابقات معمولی بیشتر اوقات برروی نرخفریم ۶۰ خواهد بود و برای تجربه لذت بخشتر ما میخواهیم از حداکثر توان کنسولها استفاده کنیم. حتی اگر نتیجه این عمل کاهش اندک نرخفریم باشد.
بنظر میرسد که Project CARS 2 حتی برروی ایکسباکس وانایکس و پلیاستیشش ۴ پرو نیز پایینتر از کیفیت ۴K و نرخفریم ۶۰ به اجرا درخواهد آمد. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که بدنبال بهترین تجربه بازیهای ویدئویی هستند، مجبورید که به مانند همیشه نسخه رایانههای شخصی عنوان Project CARS 2 را برای بازی کردن انتخاب نمائید.
عنوان Project Cars 2 قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
:reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
من که اگر جای دوستانی که ایکس باکس دارن باشم اصلا طرف این بازی نمی رم
خدایی فورزا از این خیلی بهتره کیفیت بهتری هم داره
مسئله اینه چرا فیل دروغ گفت و کنسول اپ اسکیلی داد به بازار؟
تا Forza 7 هست برای One X با نرخ فریم ۶۰ و ۴K واقعی نیازی نیست بری طرف Project cars 2 از اون طرف هم که GT Sport واسه ps4 فقط بحث اینه وعده الکی ندن بهتره و هرموقع بازی به پورت نهایی رسید اون موقع از خروجی نهایی اطلاع بدن اینجوری بهتره
شما اول لطف کن خبرو کامل بخون و بعد درمورد مدیر اجرای پروژه عقرب اقای فیل اسپنسر نظر بده الان دقیقا کمکاری سازندگان و دروغ کارگردان بازی Project Cars 2 چه ربطی به اقای فیل اسپنسر داره واقعا؟خود سازندگان گفتن ما از کلمه قفل استفاده نمیکنیم چون دلیلشم گفته که خودش بعدشم خودشون گفتن میتونیم ولی باید از بعضی چیزها بگذریم هررررچی میشه یا میخواین بزنین تو س،ر فیل یا Xbox یکم منطقی باشین لطفا 😐 :-|فن های سونی دوستان عزیز هرچقدر دوست دارین منفی بدین و دریغ نکنین من خودم فن Sony هستم
آقا جون چطور ربط نداره عمو فیل نگفت این کنسول اینقدر گولاخه که بازی سازا میتونن با صرف کمترین هزینه و زمان به رزولوشن ۴k real و نرخ فریم ۶۰ برسن. از شما که فن سونی بعیده 😯
شما واقعا منطقی :yes:
گیریم این کنسول واقعا میتونه و اون دروغ گفته ولی اون اقا باید فکر اینجاشو میکرد که منه بازی ساز چرا باید وقتمو رو پلتفرمی بزارم که کمترین تعداد گیمرو داره خوده اسپنسر هم گفت میدونیم فروش اس بیشتر خواهد بود سونی هم که خیلی بیشتر فروخته پس واسم مهم نیست صد در صد رو اون پلتفرم بهینه باشه این یه حلقه به هم وصله نگو استدیو کم کاری کرده بگو اونا نتوستن استدیو رو قانع کنن که کنسول ما به اندازه کافی فروش میره!!!
دیدن این مساعل حداقل منو متعجب نکرد دور از انتظار نبود!
فیل دروغ نگفت داش فیل ادم بزرگی هست و اهل دروغ و دشمنی مثل اعضای سونی و بازی موندگار در خاطره ها no mans sky نیست و تیم توسعه project car کلا تو بهینه سازی ضعیفن و گر ن بازی ا\ن ورلدی مثل anthem ۶۰ فریم و ۴k اجرا نمیشد یا همون فورزا..نسخه اولش روی pc ک فاجعه شده بود…
بعدا معلوم میشه از لحاظ جزئیات کدوم بهتره فورزا ۷ یا پروجکت کارز ۲ 🙂
Project cars 2 بدون شک بهتر خواهد بود
سلام.
هر دوی بازی، هنوز نیامده اند، من که می گم انشاالله، فروزا بهتر خواهد بود، ولی این که بدون شک بگم، غیر ممکنه، فقط خدا آینده رو می دونه.
صحبت از گرافیک هست
نسخه ی اول project cars واقعا گرافیک چشم نوازی داشت و سخت افزار قدرتمندی رو میطلبید،حالا جای تعجب نداره که نسخه ی دومش روی کنسول با بهترین کیفیت اجرا نشه اونم عنوانی که روی سخت افزار بالا بهینه شده.
دروغ گفتن فیل اسپنسر از همون روز اول مشخص بود!اخه کی اینو میپذیره که با ۶ ترافلاپس بشه از تمام بازی های امروزی خروجیه ۴kگرفت؟؟؟درحالی که به دست کم ۹ ترافلاپس قدرت خام نیازه(معادل یک کارت gtx 1080)
هرچقدر هم سخت افزار ایکس باکس ایکس بهینه باشه نمیشه قبول کرد و پذیرفت که این کنسول که عده ای ارث پدر میدوننش بتونه تا پایان عمرش خروجیه کاملا ۴k بده!!شاید برای کنسول گیمرها ۶ ترافلاپس عدد بزرگی باشه اما حال حاضر ارزان قیمت ترین کارت از سریه gtx 1080 قدرتی بیشتر از ۶ ترافلاپس دارن.
گاهی وقتها بهتره سکوت کرد تا اینکه مدام #شعار داد.
دقیقا فرق بین یوشیدا و اسپنسر همینه
سلام.
همین طوری که نوشتن:(نقل قول روز گذشته یک اشتباه بود. خروجی ما درحال حاضر پایینتر از رزولوشن ۴k و نرخفریم ۶۰ است و احتمالا اگر بخواهیم به این تنظیمات دست یابیم باید از یکسری چیزها در بازی بگذریم… شاید مجبور شویم از قابلیت UPSCALE استفاده کنیم.) این، تقصیر مایکروسافت، فیل اسپنسر و xbox one x نیست، اما به دلیل همکاری نکردن شرکته…
نه داداش من انتظار داری با این سخت افزار ضعیف از پس بازی با این همه جزئیات بر بیاد ؟ اونم در حالت ۴k؟ خوب معلومه اینجوری میشه تو حاظری ی بازی با کیفیت ۴k اما با بافت ها و جزئیات سطح پایین بازی کنی؟ اصلا اون فورزا ۷ رو باهاش مقایسه نکن. چرا ؟چون فروزا بصورت انحصاری ساخته میشه در نتیجه ی سری چیزا ازش حذف یا لااقل از کیفیتش کم میشه .بازم میگم بعدا هر وقت هر دو تا بازی اومدن معلوم میشه کدوم از لحاظ گرافیک و جزئیات نسبت به اون یکی برتری داره 😀
این کنسول بسیار ضعیفه و فقط قدرت اپ اسکیل داره
یک گیمر چطور میتونه ابر انحصاری های سونی ول کنه واینو بخره؟
من فردا میرم یه ps4 بخرم و معنی انحصار رو درک کنم
داداش انحصاریو قبول دارم خیلی خوب نیست، ولی واقعا بعضی موقع ها کامنتا خنده دار میشنا :rotfl:
برو فردا ابر کنسول سونی رو بخر و قدرت واقعیه انحصاریو درک کن :smirk:
تا Forza 7 هست برای One X با نرخ فریم ۶۰ و ۴K واقعی نیازی نیست بری طرف Project cars 2 از اون طرف هم که GT Sport واسه ps4 فقط بحث اینه وعده الکی ندن بهتره و هرموقع بازی به پورت نهایی رسید اون موقع از خروجی نهایی اطلاع بدن اینجوری بهتره
تیتر خبر با خود خبر تناقض دارن :idk:
هیچی آقا حل شد ببخشید :sweat:
واقعا این همه قدرت Xbox one X رو تو سر گیمرا کوبیدن که آخرش بجای ۴k real از تکنیک upscale استفاده کنن خوب PS4 Pro هم که همین کار رو می کنه (رزولوشن ۱۰۸۰ رو با تکنیک میانگین گیری پیکسلی می رسونه به ۴k یادش بخیر درس داشتیم اسمش پردازش تصویر بود باید این کارو تو پروژه انجام می دادیم روش جالبی برای گول زدن بیننده)
فقط سونی با انحصاریای نابش (GOW , TLUS , Days Gon , Spider Man , Horizon) اینقدر انحصاری زیاده دستم خسته شد بابا 😀 😀 😀
احسنت عجب کامنتی دادی مرد 😀 :yes:
ما چاکریم
تازه اگه بازی به گرافیکش مهمه چرا اوایل نسل هم بازی با گرافیک به شدت بالای Rise Son of Rome که انحصاری ماکروسافت بود شکست خورد .
داداش انقدر اسم انحصاری ننویس بچه های مایکرو فن و pc فن میزنن زیر گریه :laugh:
من همیشه اینو میدونستم.سونی فن واقعی تعداد کمی هست. اونایی که فقط درک میکنن بازی کردن مهمه نه کوبیدن بازی خودشون تو طرف مقابل.
درباره این پست بگم.فورزا۷ چطور تونسته از این کنسول استفاده کنه و آب و هوای داینامیک و ۷۰۰ تا ماشین با یه عالمه اسکن از پیست ها رو تو خودش جا بده و تازه فورکا نیتیو و ۶۰ فریم باشه؟یادتون باشه سازنده فورزا گفت سی درصد قدرت کنسول بلا استفاده مونده و بازم با این حال فورکا و ۶۰ فریمه.
این کم کاری سازنده رو میرسونه نه کم کاری کنسول.اونقدری قدرتمند هست که استودیو های فرست پارتی خود مایکروسافت هنوز از قدرتش کامل استفاده نکردن.
دستینی هم نمونه همیناست.دستینی۲ به گفته خود سازنده برای کنسول های عادی اپتیمایز شده و درنتیجه عملکرد بسیار خوبی در پرو و اسکورپیو(هیچوقت بهش نمیگم ایکس) ندارند. شما باید شرایط هر استودیو و شرکت سازنده رو در نظر بگیرید.
عمو فیل نگفت این کنسول اینقدر گولاخه که بازی سازا میتونن با صرف کمترین هزینه و زمان به رزولوشن ۴k real و نرخ فریم ۶۰ برسن. پس چی شد اگه اینطوره پس فقط کم کاری بازیسازا نیست عمو فیلی هم زیادی X شو گنده کرده . و اگه کم کاری بازی سازاس پس چرا مثل شرکت های third party ماکروسافت تکنولوژی هاشو در اختیار بازی سازا قرار نمی ده(که اصلا نداره)
“Project CARS 2 در مسابقات معمولی بیشتر اوقات برروی نرخفریم ۶۰ خواهد بود و برای تجربه لذت بخشتر ما میخواهیم از حداکثر توان کنسولها استفاده کنیم. حتی اگر نتیجه این عمل کاهش اندک نرخفریم باشد.” این یعنی سازنده میخواد مثلا تعداد ماشین ها رو بیشتر کنه و برای اینکه فریم قفل بمونه اون رو از حالت ۴K در بیاره.یعنی در مسابقات معمولی به صورت ۴K Native و ۶۰ فریم اجرا میشده ولی اینا میخوان یه بخش دیگه در بازی بزارن که تعداد ماشین هاش زیاده یا پیست هاش بزرگه یا …
ولی به نظر من ارزش همچین کاری رو نداره.مگه این کنسول یک قابلیت نداشت که فریم رو در هر مقداری قفل کنه؟ مثلا ۵۵؟ خب از این قابلیت استفاده کنن و رزولوشن رو ۴k native نگهدارن.
واقعا مایکروسافتو نمیفهمم ؟!
این همه تبلیغ کرده این همه هزینه کرده الان ایکس میخواد بیاد کجا رو بگیره؟ خود اسپنسر میگه مشتریای ایکس محدودن ، از اون طرف تو بازیای ترد پارتیم تک و توک بهتر از پرو جواب میده (و خواهد داد) از طرفی اونی که دیوونه ی رزولوشن و این چیزاس چرا باید واسه هزینه کمتر کامپیوترو بیخیال شه بیاد ایکس بخره( به خصوص که انحصاریای ایکس باکسم براش منتشر میشه)
به نظرم هزینه ای که واسه ایکس شده باید واسه چندتا بازی انحصاری بزرگ انلاین میشد تا ایکس باکس در کنار سی او تیوز و استیت او دیسی تو زمینه بازیای انلاین یه فاصله ی حسابی و چشمگیر از پلی استیشن بگیره خیلی بیشترم میتونست تو جذب مشتری موفق بشه
حالا که این طوری کردی ۱ قرون برای بازیت پول نمیدم :rotfl: :rotfl:
داداش ادم۶۰دلار گوشه جیبش اضافه کرده باشه
اینو بخره تاوقتی شاهکار به تمام معنای ریس
Forzaهست ادم اینو میگیره
Forzaرا داشتمE3میدیدم باهام حرف میزد
GtA Vبااون عظمتش ۴۰تا۵۰گیگه
خدای من ۱۰۰گیگ اونم واسه بازی ماشینی میدونی یعنی چی
Drive Club,ps4تنها ۱۳گیگ حجم داشت وبنده تاانتهاش رفتم فک میکردم چ گرافیک خفنی داره
:yes: :yes:
البته درایو کلاب رزولوشنش فور کا نبود اون ۱۳ گیگ هم برای روز اول بود اندازه ی دوبرابر خود بازی بروزرسانی گرفت با کلی ماشین و dlc هنوزم بعد از این همه سال گرافیک روی دست درایو کلاب نیومده و نخواهد اومد فعلا حیف سونی به هم زد استدیورو
من که درک نمیکنم کنسول با این همه قدرت دادن دستشون اینا میخوان ۴kواقعی نزنن ?:-) :-/
هه :laugh:
داداچ بهت گفته بودم که همرو اپ اسکیل میاره باور نمیکردی
اصلا هم معلوم نیست جفتشون خودتی
سلام.
سلام.
همین طوری که نوشتنFrownنقل قول روز گذشته یک اشتباه بود. خروجی ما درحال حاضر پایینتر از رزولوشن ۴k و نرخفریم ۶۰ است و احتمالا اگر بخواهیم به این تنظیمات دست یابیم باید از یکسری چیزها در بازی بگذریم… شاید مجبور شویم از قابلیت UPSCALE استفاده کنیم.) این، تقصیر مایکروسافت، فیل اسپنسر و xbox one x نیست، اما به دلیل همکاری نکردن شرکته…
الحق سلطان صنعت گیم PC هست
من ناچارم همینجا اعلام کنم که ps4 pro بسیار قدرتمندتر از ایکسه .
سلام.
می خوای مقایسه کنم؟
رم: رم xbox one x دوازده هست، در حالی که ps 4 pro، فقط دارای هشت گیگ رم است.
سی پی یو: xbox one x، دارای هشت هسته ی ۲٫۳ هست، ولی ps 4 pro، داری هشت هسته ۲٫۱ هست.
گرافیک: xbox one x داری ۶ ترافلاپس است، و ps 4 pro، داری ۴٫۲۰ ترافلاپش است.
پس xbox one x قوی تر است.(نگفتم برتره،لطفا منفی بارونم نکنید.)
ایناکه یه مشت عدد بیش نیست مهم معماریه های بچهای نائوتی و سانتاس . شما با x باید کالاف و ماینکرفت بازی کنید .
خدایی این دیگه کم کاریه سازندست مگه یه ریسینگ چیه که نتونن با ۴k واقعی رو این کنسول بیارنش
به نظره من ماکرو خودش باید دست به کار بشه و بازی هایه با گرافیک غول رو عرضه کنه البته در سبک شبیه ساز رانندگی فورزا رو داره که با عرضش یه پوزخند به این سازنده میزنه اما باید بازی هایه بیشتری برایه استفاده از قدرت این کنسول عرضه کنه
اینجا، با توجه به اون پست ۴K و ۶۰FPS بودن بازی، “پوکر فیس” هم از سمت فنای مایکرو و هم از سمت فنای سونی به جاست
😐