اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۰۰:۰۱ ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا

بازی Monster Hunter World نام جدیدترین قسمت از مجموعه عناوین محبوب شرکت کپکام است. این بازی قرار است که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه و منتشر گردد؛ اگرچه شرکت کپکام تصمیم دارد تا بازی مورد بحث را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند اما متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعی از بازه زمانی انتشار آن در دسترس نیست. با این وجود، همانند روال رایج در صنعت بازی‌های ویدئویی، پیش از انتشار Monster Hunter World شاهد نشر جزئیاتی از علکرد فنی آن هستیم. این اطلاعات از سوی یکی از مسئولان این سری بازی به اشتراک گذاشته شده است.

پیش از هر چیزی باید بگوئیم که شرکت کپکام تصمیم دارد تا بازی Monster Hunter World را با هدف نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه برای پلتفرم‌های کنسولی مقصد آن توسعه دهد. ظاهراً نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس این عنوان از چنین نرخ فریم ریتی بهره ببرند. این اطلاعات از طریق یک گفتگوی توییتری با یکی از مسئولان جامعه مخاطبین این سری بدست آمده است.

مدتی بعد، یکی از نمایندگان شرکت کپکام به وب‌سایت PC Gamer اعلام کرد که:

نظراتی که ما در زمینه نرخ فریم ریت با عموم علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته‌ایم، مربوط به نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان [این بازی] می‌شود.

با این حال نیز، گفته‌های جدید کپکام وضعیت نرخ فریم ریت در نظر گرفته شده برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی را مشخص نمی‌کند.

از سوی دیگر، اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که نسخه رایانه‌های شخصی Monster Hunter World عملکرد به مراتب بهتری در قیاس با دیگر نسخه‌های این عنوان خواهد داشت. Ryozo Tsujimoto و یویا توکودا (Yuya Tokuda) که به ترتیب به عنوان تولیدکننده و کارگردان این بازی شناخته می‌شوند ابراز داشته‌اند که تصمیم دارند که تا آنجاکه ممکن است، نسخه رایانه‌های شخصی Monster Hunter World بهینه باشد و عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. علاوه بر این، این توسعه‌دهندگان رسماً اعلام کردند که فرآیند توسعه نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان تماماً توسط استودیوهای داخلی شرکت کپکام انجام می‌شود و شرکت خارجی در آن نقشی نخواهد داشت.

تولیدکننده و کارگردان بازی Monster Hunter World در ادامه اظهار داشتند که در حال حاضر در نظر دارند تا نسخه‌های کنسولی این بازی را به بهترین نحو ممکن توسعه دهند و پس از اتمام ساخت آن به بررسی کارهایی که می‌توانند در نسخه رایانه‌های شخصی آن انجام دهند، خواهند پرداخت.

از سوی دیگر، شرکت کپکام تائید کرد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد گردید. همچنین مشخص شد که بازی Monster Hunter World هم در کشور ژاپن و هم برای غرب منتشر خواهد گردید.

بازی Monster Hunter World برای عرضه در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس توسعه است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی اعلام شده است که این عنوان با همکاری کانامه فوجیوکا (Kaname Fujioka) ساخته می‌شود. همچنین شاهد انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتری از سیستم‌ها و گیم‌پلی این بازی نیز بودیم. از این نشانی می‌توانید جزئیات تکمیلی که در زمان معرفی رسمی Monster Hunter World منتشر گشت را بررسی کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعاتی از نرخ فریم بازی Monster Hunter World منتشر شد - گیمفا