E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا

E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World

علی سالمی
۱۹:۰۱ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا

منابع مختلف در نمایشگاه E3، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی و سیستم‌های عنوان Monster Hunter World منتشر کرده‌اند، که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نقشه و دنیای بازی

عناوین قبلی در سری Monster Hunter دارای نقشه‌های بخش بندی شده بودند، که در میان هر بخش یک صفحه بارگیری نمایش داده می‌شد. در Monster Hunter World، نقشه بازی هیچ صفحه بارگیری نخواهد داشت. با وجود آنکه نقشه هنوز بخش بندی شده است، همه چیز در آن به صورت یکپارچه اتفاق افتاده و نیازی به دیدن یک صفحه سیاه رنگ در میان بخش‌های مختلف نیست. در این عنوان همچنین قلمرو‌های متفاوت نیز از بازی حذف شده‌اند. بازی حس بسیار عمیقی از زندگی کردن در یک محیط زنده و پویا را، به شما القا خواهد کرد. این عنوان همچنین از سیستم چرخه شبانه‌روزی نیز بهره می‌برد.

بخش چند نفره

Monster Hunter World، برای اولین بار در تاریخ این سری عناوین از سیستم چند نفره آنی (Drop-in) در بخش آنلاین استفاده خواهد کرد. شما هنوز قابلیت آن را خواهید داشت که همانند نسخه‌های قبلی، پیش از رفتن به شکار تیم شکارچیان مخصوص خود را تشکیل دهید، هرچند در این نسخه قابلیت آن نیز اضافه شده تا در هر لحظه‌ای در طول شکار یک هیولا، با شلیک یک منور رنگی (به نشانه کمک) به آسمان، یکی از دوستانتان را برای یاری رساندن به شما، به شکار فعلی خود دعوت کنید. بازی بخش آنلاین تا حداکثر از ۴ بازیکن حمایت کرده، و برای اولین‌بار سرور‌های این عنوان به صورت جهانی بوده و بازیکنان از سراسر دنیا می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. این عنوان از قابلیت بازی چند نفره محلی و آفلاین پشتیبانی نخواهد کرد، هرچند شما مطمئنا قابلیت آن را خواهید داشت که به صورت تک نفره و بدون نیاز به اتصال اینترنتی، تنهایی بازی را انجام دهید. در مورد آنکه آیا بخش چند نفره دارای دهکده‌ای برای جمع شدن شکارچیان خواهد بود یا خیر، شرکت کپکام فعلا قصد ندارد اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر کند. بازی دارای چت صوتی و حالات مختلف برای شخصیت‌ها در بخش آنلاین نیز، خواهد بود.

سلاح‌ها و تجهیزات

  • هر ۱۴ نوع سلاح مختلف این سری عناوین در بازی حضور خواهند داشت. متاسفانه سلاح تونفا در این عنوان باز نخواهد گشت.
  • آیتم‌های پوششی جدیدی به نام «شنل» در این نسخه حضور دارند. شنل نمایش داده شده در تریلر، قابلیت مخفی کاری را برای شما فعال می‌کرد. بازی همچنین دارای شنل‌هایی بوده که به شما اجازه فریب دادن و جذب هیولا‌ها را خواهند داد.
  • آیتم جدیدی به نام Slinger (کمان دستی) در این عنوان قرار گرفته، که به شما اجازه می‌دهد تا به بخش‌های خاصی از محیط چسپیده و در آن جابجا شوید. شما همچنین قابلیت آن را داشته تا سنگ‌هایی را از روی زمین بردارید و درون Slinger قرار دهید، و سپس با پرتاب کردن آنان در محیط، حواس هیولاها را پرت کنید.
  • به زودی اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت تجهیزات شخصیت اصلی منتشر خواهد شد.

مبارزات

نحوه انجام شکار که مهمترین بخش در سری Monster Hunter بوده، در این نسخه تغییر نکرده است. سازندگان هیچ چیزی را از بازی حذف نکرده، بلکه مشغول ساختن و اضافه کردن سیستم‌ها جدید بر روی پایه‌های هستند، که نسخه‌های قبلی بنا نموده‌اند. سیستم‌های پایه‌ای این سری چون خط انرژی، خط استقامت، میزان تیزی یک سلاح و استفاده از آیتم‌ها در بازی وجود دارند. شما همچنین می‌توانید در این عنوان در حال راه رفتن از یک آیتم استفاده کنید.

مبارزات زیر‌آبی و Prowler Mode در بازی حضور نخواهند داشت. وقتی در مورد مهارت‌ «هنرهای شکارچیان» سوال پرسیده شد، شرکت کپکام پاسخ داده که «بازی جدید، یعنی سیستم‌های جدید برای گیم‌پلی!»

هیولاها

هیولاها در این عنوان رفتار‌های متفاوتی داشته، که شما می‌توانید از هر یک بر علیه آنان استفاده کنید. هوش مصنوعی آنان بهبود یافته تا هوشمندانه‌تر رفتار کنند، و هیولاها شباهت بیشتری به موجودات زنده پیدا کرده‌اند. هیولاها خط انرژی نداشته، اما عدد آسیبی که هر ضربه به آنان وارد می‌کند، به شما نمایش داده خواهد شد. شما هنوز می‌توانید دم آن‌ها را قطع کنید.

در مورد هیولا‌های کوچکتر، شما می‌توانید با مخفی کاری از آنان عبور کرده یا آنکه آن‌ها را کشته و غارتشان نمایید.

بازی و تکنولوژی‌های آن

  • Monster Hunter World یک عنوان فرعی نیست. این بازی یک نسخه اصلی بوده که توسط تیم اصلی این سری عناوین در ژاپن ساخته می‌شود.
  • وقتی در مورد احتمال ساخت Monster Hunter 5 یا یک نسخه دیگر برای مخاطبان ژاپنی سوال شد، شرکت کپکام چنین جواب داد «این عنوان نسل جدیدی از سری Monster Hunter است»
  • Monster Hunter World توسط موتوربازیسازی معروف شرکت کپکام یعنی MT Framework ساخته شده، و هدفش رسیدن به نرخ فریم ۳۰ بر روی تمامی پلتفرم‌ها است.

جزییات متفرقه

  • Felyne Palicoes در بازی حضور خواهند داشت
  • ماهیگیری، استخراج و گرفتن حشرات، از نسخه‌های قبلی باز خواهند گشت
  • چرخه گیم‌پلی «شکار-تراشیدن-ساختن» این سری عناوین، در این نسخه نیز حاضر خواهد بود
  • در مورد عرضه نسخه غربی از Monster Hunter XX بر روی نینتندو سوییچ، شرکت کپکام اعلام کرده که در این لحظه تمرکز این شرکت به صورت کامل بر روی عنوان Monster Hunter World بوده، و هیچ معرفی جدیدی برای نسخه Monster Hunter XX بر روی نینتندو سوییچ، ندارد.

عنوان Monster Hunter World قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت جهانی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان نیز تایید شده، هرچند تاریخ عرضه آن مدتی پس از انتشار نسخه‌های کنسولی خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا
E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2017 | اطلاعات جدید از سیستم‌ها و گیم‌پلی عنوان Monster Hunter World - گیمفا