سونی: God of War کمتر هک اند اسلش و بیشتر داستان محور خواهد بود
برطبق صحبتهای سونی عنوان God of War بیشتر متکی بر روایت داستان خواهد بود.
عنوان God of War این قول را داده بود تا نسبت به نسخههای پیشین عظیمتر و دراماتیکتر باشد. درطول مراسم E3 سال گذشته برخی از این تغییرات را شاهد بودیم. با این حال، بنابر صحبتهای اخیر سونی بنظر میرسد بدرستی متوجه ابعاد کلی تحولات ایجاد شده نشده باشیم. طی مصاحبهای که اخیرا وبسایت Glixel تدارک دیده بود، آقای جیم رایان (Jim Ryan) مدیرعامل شعبه اروپا پلیاستیشن و مدیر بخش بازاریابی و فروش سونی اعلام کردند که God of War جدید نسبت به عناوین گذشته این سری بشدت داستانمحور خواهد بود. رایان در این باره اظهار کرد:
God of War فرانچایزی است که به لحاظ تاریخی در اروپا روایت میشود. عناوین هک اند اسلش در اروپا زیاد مورد استقبال قرار نمیگیرند، بنابراین داستانمحور بودن این نسخه تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. بازیبازان اروپایی عاشق عناوین داستانمحور هستند.
عنوانی از سری God of War با تمرکز بر روایت داستان؛ بخصوص براساس آنچه سونی سال گذشته معرفی نمود، بنظر بسیار جذاب خواهد بود. باید منتظر ماند و دید سونی در مراسم E3 که ۶ روز دیگر برگزار خواهد شد چه نمایشی از این عنوان ارائه میکند.
عنوان God of War قرار است در تاریخ نامشخصی منحصرا برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ عرضه شود.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- عملکرد ضعیف Spider-Man 2 روی PC همچنان ادامه دارد
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
عیب نداره
داستان بازی از همه چیز مهم تره در کنار گیم پلی و در آخر گرافیک
اتفاقا داستان هرچقدر قشنگ تر باشه بازی بیشتر حال میده
مثل شاهکار beyond 2 soul و داستان خفنش
فقط روزی که میاد تو ایران رو خدا به خیر کنه
این بازی فروش های حرومی بازی رو ۳۰۰ کمتر روزای اول نمیدن
ملت هم دور ازجونتون مثل خر یک سری میرن میخرن
داستان واسه من خیلی خیلی مهمه این که شیشتا نسخه ی گاد و این همه سنگشو ب سینه میزنم یکیش همین داستان بی نقصشه و زندگیه کریتوس ک ادم و دیوونه میکنه ولی نسخه های قبلی در کنار داستان بی نقصش هک اند اسلش نابی هم داشت بالاخره امیدوارم منی ک با این بازی بزرگ شدم دوباره شاهد اون مبارزات باشم گاد سه همش مبارزه بود و دقیقا همون چیزی ک میخاستم گاد دو اوج داستان و هنر نمایی سانتامونیکا ب هر حال باید صبر کنیم
همه انحصاری های سونی از یه جور چهارچوب پیروی می کنن که باعث تعادل توی بازی می شه، نه اجازه میده بازی شبیه فیلم انیمیشن بشه نه از اون طرف که گیمر انقدر دشمن بکشه و سخره نوردی کنه که خسته بشه و بره استراحت کنه ، برعکس کاری می کنه وقتی گیمر مجبور می شه وسط بازی سیو کنه و بلند شه با بغض این کارو انجام بده ، Ps بازا می گیرن چی میگم …
خب چه کاریه
یا صبر کنین
یا اگه عجله دارین
۲-۳ هفته اول به صورت دیجیتالی بخرین
من که به سانتا مانیکا خیلی اطمینان دارم
چون که میدونم این تغییر و ریسک کردن برای فرنچایز gow ضروری بوده … چون gow تو ۲ نسل یک گیم پلی تکراری میداد و هیچ تغییر خاصی نسبت به نسخه قبلی نداشت ! اما این مکانیک خیلی خوب کار میکرد …
حالا که تو نسل هشت هستیم باید تغییر میدیدم !!
الان گیرز او وار ۴ هیچ تغییر خاصی نکرد و سازنده ها هیچ ریسکی انجام ندادن و همون گیم پلی ۳ نسخه قبل رو گذاشتند !! و تغییر خاصی صورت نگرفت و نتیجه اش خوب نشد !
پش تغییر و ریسک کردن بسیار مهم هست و منمیدونم سانتا مانیکا از پسش بر میاد
داداش گادو همه با مبارزات و خشونتش در کنار داستان بی نقصش.امیدوارم سانتامونیکا ب وعده ای ک داد و گفت شاهد حضور صد دشمن در صحنه و باسهای بسیار بزرگ عمل کنه
مگه میشه کوری بارلوگ و سانتا مونیکا به وعده هاشون عمل نکنن !!!
مطمعن باش این نسخه از gow میترکونه …
امیدوارم همبنطور باشه
والا از گیم پلی E3 سال پیشش که معلوم بود با پیر شدن کریتوس روند گیم پلی کند تر بشه چون بالاخره دیگه طرف پیر شده تا کی میخواد باس فایت این ور اون ور کنه بره بالا دیگه نیاد زمین.
داستان محور شدن گاد از نظر من خیلی هم عالیه ولی بتونن هک اند اسلش سنگین پیاده کنن عالیه.
گیرز او وار اگر تغییر میکرد از صد طرف به توپ بسته میشد..یک استدیوی جدید داشت روی بازی کار می کرد و باید به طرفدار های بازی نشون میداد که می تونه اون چیزی که اپیک گیمز تا الان می ساخته رو بسازه که همین کار رو هم کرد و مشکل اون بازی از بخش داستانی و کمپین بود..
ولی این بازی به نظر بیشتر به خاطر فروش the last of us داره میره سراغ یک سبک جدید و کاری به یک نسل و دو نسل نداره..
الان خودت فهمیدی چی گفتی؟
((ولی این بازی به نظر بیشتر به خاطر فروش the last of us داره میره سراغ یک سبک جدید و کاری به یک نسل و دو نسل نداره..))
فازت از این جمله چیه؟
انتظار داری بازیرو بعد ۶ نسخه با اون سبک بدن باز کافیه بازی با اون سبک باشه تا متاش بیاد زیر ۷۰ فک کنم بعد Ascension همه فهمیدن گاد یا باید تموم بشه یا باید از بیخ عوض شه ولا فقط شیر دوشی محضه
به نظر من به گذر زمان ربط داره … آرش جان( اسمتون آرش هست دیگه ؟) به نظر من تو یک سری بازی ها تغییر جواب میده…
الان کلیف بلنزکی (سازنده geow و کارگردان ۳ نسخه اول بازی ) راجع به گیرز او وار ۴ گفت که من میخواستم ببینم که استودیو کوالیشن بیشتر ریسک بکنه …
آره یک ضرب المثال هست که میگه :
“If it ain’t broke don’t fix it ”
الان انچارتد همون گیم پلی رو داره و داره هر نسخه بهبود میده
مثلا گاد او وار ۶ نسخه همون گیم پلی رو داشت و موفق بود … و سازنده ها خیلی کار جاه طلبانه ای دارند میکنن که تغییر به این عظیمی میدهند !! مثل resident evil 4 که بازی از پایه تغییر کرد :
زاویه دوربین عوض شد
بازی بیشتر به سمت اکشن رفت
محیط ها باز تر شد و دیگه شاهد محیط های تنگ نبودیم ( البته برخی مراحل محیط های تنگ داشتند )
و از نظر منتقد ها بهترین نسخه تو سری شد !!!
شاید … شاید gow هم همینطوری بشه و بتونه بازی موفقی در آید … که هم هک اند اسلش خوبی داره و داستان بهتری رو به نسخه های قبلی تحویل بده…
هیچ وقت گاد کبیر رو با بازی های متا ۸۳ مقایسه نکن یه توهین بزرگه
مگه خود گاداف وار کم فروش داره ک بخاد مثل دلست اف اس بشه تا فروش کنه گاداف وار یکی از محکمترین ستون های سونیه
اگه بخوایم در مورد تغیر صحبت بکنیم می تونیم زلدا رو مثال بزنیم،با اینکه تغیرات زیادی داشته نسخه جدید ولی به تمام ریشه های سری زلدا وفاداره.
چیزی که از اولین نمایش بازی دیدم بجای اینکه یاد خدای جنگ بیافتم یاد بازی تلو افتادم!
سانتا مونیکا در نسخه اسنشن سعی کرد یه بعد دیگه ای از کریتوس رو نشون بده ولی استقبال نشد دلیلش اینه که ما کریتوس رو یه ضد قهرمان خودخواه و خشن می شناسیم نه کسی که بره با پسرش شکار(خوبه خودش بابای خودشو کشته) !!!
پدرشو کشت تا اتقام بگیره شما برو همون زلدا رو بازی کن بازی خشن برا پوستت خوب نیست
همه انحصاری های سونی از یه جور چهارچوب پیروی می کنن که باعث تعادل توی بازی می شه، نه اجازه میده بازی شبیه فیلم انیمیشن بشه نه از اون طرف که گیمر انقدر دشمن بکشه و سخره نوردی کنه که خسته بشه و بره استراحت کنه ، برعکس کاری می کنه وقتی گیمر مجبور می شه وسط بازی سیو کنه و بلند شه با بغض این کارو انجام بده ، Ps بازا می گیرن چی میگم …
و e3 اون نمایشی ما دیدم هک اند اسلش هم کم نبود
اتفاقا کم بود،ولی هیجانمون بالا بود،داغ بودیم حس نکردیم
۳ تا موجود مجهول النام و یه ترول رو کریتوس کشت.اون قدرا هم خشونت کریتوس تو اون صحنه ها موج نمی زد
این یارو یه مصاحبه کرده اعصاب منو ریخته بهم اومده گفته god of war اوپن ورلده 😐
کجای دلم بذارم آخه؟
خدایا اینا این بازیو که بخشی از وجودمونه رو از ما نگیرن
یک سال با عشق منتظرش بودیم،الان یارو با یه مصاحبه داره با خاک یکسانمون می کنه
این بازی “باید” هم هک اند اسلش عالی باشه، هم داستان محور باشه
مثل ۳ نسخه ی اصلی که واقعا کم نداشتن تو داستان
خداکنه بارلوگ بیاد حرفای این مرده رو تکذیب کنه،یا حداقل حقیقت خیلی با حرفای این یارو تفاوت داشته باشه
میتونه بازی خوبی بشه
شاید بتونه.من که نه هک اند اسلش بازی میکنم نه داستان برام مهمه.اصل گیم پلی و گرافیکه. :laugh:
برای من نه داستان مهمه نه گرافیک چون فقط مولتی میزنم دوره داستان بازیها تمومه دیگه این بازی هم به آخراش داره میرسه چقدر میخوای بشینی گوگول وار یا آنچاختد بازی کنی مثل این فیلمهای ابر قهرمانی شده هر سری یه چرتی تحویل مردم میدن آی پی های جدیدشونم به درد عمه جانشون میخوره گیمرهای حرفه ای هیچ وقت سراغ داستان بازی نمیرن فقط بخش رقابتی رو هدفشون قرار میدن بهترین بازی تو بخش رقابتی توی نسل ۸ اول اورواچ دوم ریمبو
فروشه بازی هایی مثله هوی رین و لست وهورایزن و ویتچر نشون میده که به هیچ عنوان دورشون تموم نشده بگذریم از چنتا بچه که فکر میکنن بازی ها فقط در بخش مولتی خلاصه میشن,من خودم مولتی هم میزنم ولی مولتی فقط سرگرمت میکنه ولی بخش داستانی و تکنفره مارو میخندونه به گریه میندازه به فکر فرو میبره عصبانی میکنه و حس هایه بسیار دیگه و از نظر من برانگیختن همین حس هاست که هنره واقعیه نه اینکه با ۱۰ نفره دیگه دنبال هم بدوییم تا همدیگرو بکشیم
God of war = قلب صنعت گیم
Sony= خود صنعت گیم
“milad.ps4.sony” = corporate slave
باشه تو خوبی :no:
تا نمایش بازی رو نبینیم نمیتونیم قضاوت کنیم ولی در مورد اضحارات ایشون باید بگم بعد ۴ نسخه از بازی به این نتیجه رسیدن که بازی در اروپا فروش خوبی نداره!
تازه این بازی یه فرنچایز شناخته شده است که از زمان PS2 با ما بوده، ریسک کردن سانتا مونیکا رو تحسین می کنم ولی مهمترین عامل موفقیت بازی گیمپلی و باس فایت های حماسی بودند. امیدوارم بازی خیلی از ریشه هایش فاصله نگیره.
داداش اگر دقت کنید نوشته بیشتر داستان محور هست نگفته تماما داستان محوره مطمئن باش با باس فایت هایه فوق العاده ای طرفیم
دلیل اصلی تغییرات بازی اینه اروپایی ها عناوین هک اند اسلش بازی نمیکنن و فروش بازی های این سبک تو اروپا به شدت پایین سونی سبک بازیو عوض کرده که تو اروپا هم موفق ظاهر بشه!
ریسک کردن! ولی ریسک خوب!
گاد آف وار هرجوری باشه بی نقص و شاهکاره و سازنده هاش آدمای کار بلدی ان .
عالی کریتوس کبیر داره برمیگرده یه بچه هم همراهشه شاید مثل لست یه داستان عاطفی یا خیلی جالب باشه کریتوس خشمگین با یه بچه خیلی باید جالب باشه این تغییر هم خیلی بجاست ادم احساس نمیکنه که فقط برای شیردوشی بازی قبلو با یه داستان جدید فقط دادن چ میکنه سانتامونیکا
خوب است
یعنی چی یعنی دیگه ما شاهد اون مبارزات نیستیم.کمتر هک اند اسلش شده مگه میشه گاداف واره و هک اند اسلش
اروپاییا هک اند اسلش دوست ندارند ما باید چوبشو بخوریم عجب بدبختی ای داریما
خخخخخخخ آش خالته بخوری پاته نخوری پاته
چون فروش اصلی سونی تو اروپا هستش و بعد آمریکا مثلا
پس به اونجا اهمیت میده
ولی نگران نباش. گاد آف وار بد بیرون نمیدن
همه انحصاری های سونی از یه جور چهارچوب پیروی می کنن که باعث تعادل توی بازی می شه، نه اجازه میده بازی شبیه فیلم انیمیشن بشه نه از اون طرف که گیمر انقدر دشمن بکشه و سخره نوردی کنه که خسته بشه و بره استراحت کنه ، برعکس کاری می کنه وقتی گیمر مجبور می شه وسط بازی سیو کنه و بلند شه با بغض این کارو انجام بده ، Ps بازا می گیرن چی میگم …
هر وقت خواستم پاشم سیو کنم برم یه ندایی از درونم گفته نرو موندم بازی کردم تا اخر پلی استیشن و دوال شوک لامصب مثل اهنرباست از دست کنده نمیشن
داداش درست بخون نوشته هک اند اسلش کمتر شده ننوشته که حذف شده در ضمن حرف هایه کارگردان بازی رو بخون گفته در بعضی صحنه ها با ۱۰۰ دشمن طرف خواهیم بود,یکم به سانتامونیکا اطمینان کنید
کوری بارلوگ پارسال گفت مبارزات بشدت راضی کننده و در بعضی مواقع حضور صد دشمن در صحنه رو تو بازی میبینیم حالا اومده میگه داستان محوره من ک گیج شدم واقعا کاش این ی هفته تموم میشد
چه منافاتى بین داستان و مبارزه هست؟ ما قبلاً هم عنوان هک ان اسلش با داستان دیوانه وار داشتیم (DMC). و البته این روزها Nier هم داستان محور با المانهاى وسیع هک ان اسلش هست. صرفاً خشونت خداى جنگ رو نداره که به نظرم خشونت نمایش پارسال اصلا بد نبود. در واقع به جاى نمایش شلوغ و در هم قدیمى که خشونت فقط توى کلید زنى ها دیده مى شد، تو این یکى خشونت بسار عمیق و ترسناک شده. صحنه کشتن گوزن و حرکت دوربین بین چشمش و چاقو واقعاً تحملش سخت بود (من که نگاه نکردم) و احتمال صحنه هاى بسیاربدترى هم مى ره (با توجه به خشونت وسیع بازى هاى جدید). به نظر من باید منتظریکى از بزرگترین بازى هاى ساخته شده تا امروز باشیم. حتى عظیم تر از بازى TLOU2 (شاید عمیقتر نه ولى از نظر ابعاد بسیار بزرگتر). بازى هم بعیده جهان باز باشه، احتمالاً شبیه به آنچارتد ۴ مسیر کمى انتخاب هاى بیشتر داره نه به سبک Fallout بشه همه جا رو گشت و loot کرد. به هر شکل به نظر من توى E3 امسال جمله Oh my God جاى خودشو مى ده به Oh my God of War.
من که اینجوری میپسندم